Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: KTM EXC 300 E Enduro 2012
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: KTM EXC 300 E Enduro 2012  (Прочетена 4463 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F900XR 2021
Публикации: 882



Ел. поща
« Отговор #90 -: октомври 13, 2021, 10:12:03 »

Толко перипетии за 1 акумулатор, че и ново зарядно си викна, което е на цената на нов акумулатор.
11.8 е много ниско - акумулатора е умрял. Преди 2 години го играх с Фазера.
Зареждах я цяла нощ с зарядно на Бош - вдигаше волтажа над 12.5 излизам да карам 1 час и акумулатора вече го няма.
Пробвах го това 2-3 пъти и си купих нов акумулатор.
Активен
SimoSV
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 154


Ел. поща
« Отговор #91 -: октомври 13, 2021, 10:30:48 »

Толко перипетии за 1 акумулатор, че и ново зарядно си викна, което е на цената на нов акумулатор.
11.8 е много ниско - акумулатора е умрял. Преди 2 години го играх с Фазера.
Зареждах я цяла нощ с зарядно на Бош - вдигаше волтажа над 12.5 излизам да карам 1 час и акумулатора вече го няма.
Пробвах го това 2-3 пъти и си купих нов акумулатор.

Точно!
Ама никой не ме слуша /чете/ Very Happy
Играли сме то този филм не веднъж. От старите едновремешни акумулатори пак можеше да се очаква да се посъживят и да умират бавно в течение на месеци.Докато си намериш нов че бяха кът по Татово време. Тогава бях ученик но активно се занимавах с Москвича на татко.
Сегашните са с други качества - директно може да ги пуснеш за разделно събиране на отпадъци.
Пак от собствен опит.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #92 -: октомври 13, 2021, 11:03:03 »

Момчета,това е новия ми акумулатор на ендурото.
Умрял,жив все тая,не ми е важен ич.Дори мисля,че тоя е в гаранция още,но няма и да се занимавам.
Проблема е че мотора не зарежда акумулатора и периодично аз ще трябва да си го зареждам.За това ми трябва нормално зарядно.
Освен това искам да разбера кое от двете не е в час,батерията или зарядното.
То това е главната дилема де,какво се случи,че замина новия акумулатор

Ако е умрял...ще ритам на манивелата следващите 3 дни докато дойде новия и те така.Чудя се дали да не си взема още 2 направо и да си ги сменям,те са наистина много евтини
Активен
SimoSV
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 154


Ел. поща
« Отговор #93 -: октомври 13, 2021, 11:52:47 »

Освен това искам да разбера кое от двете не е в час,батерията или зарядното.

Добре де, ти друг мотор или кола нямаш ли?
Да тестваш там зарядното.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2951


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #94 -: октомври 13, 2021, 12:19:39 »

Народе, нали днес си чака нормално зарядно?
На кой му дреме лидълското г0вн0 работи ли или не?
Независимо как се казва марката, нормално зарядно струва пари!
Лидълското не е изключение - то просто е недодялан боклук и затова струва толкова.

А за конкретният случай не е ясно кой е виновен за влошаването, гадания само.
Тези лидълски зарядни доколкото зная (а не желая и да зная повече) при включване не започват заряд.
Първо трябва да се избере режим - да се появи на досплея мотор ли, трактор ли и чак тогава започва зареждане.
Дори да си го оставил в режим изчакване не трябва да го намериш на 11V - това е вече кофти.
Или зарядното го е разредило или батерията е капут.
Ама и двата варианта са кофти!

Аймакса-а не го пращай, благодаря все пак.
Някога може да си купиш литиева батерия за ендурото и тогава става вярното зарядно.
И други случаи има в които този чарджър е много полезен.
Просто трябва да се купи поне 60W AC/DC адаптер за него а той не струва 10 кинта.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #95 -: октомври 13, 2021, 13:06:38 »

А тоя адаптор ще свърши ли работа?

https://www.ebay.co.uk/itm/274930625169?_trkparms=ispr%3D1&hash=item4003246a91:g:VkwAAOSw66RhMHq4&amdata=enc%3AAQAGAAACkPYe5NmHp%252B2JMhMi7yxGiTJkPrKr5t53CooMSQt2orsSlHY%252FYTip4QFVjNQrCEJt6k2JYHTMbFZ60ZK9aLr2K%252Bd7P78uGuqYaW0QMgQ2G1Df9J2MRrFcbcBos5MpjTyju4l70YXzRXBnkFQtx6z5tyExGYIZKU7nbvTX6lzbSRpkrcAe%252FW6xHds9YXeRyyxRO8TRIoRfLP7no0Woyq22UFHTvHCgkFjYUnnLlrVsVClKO7agytL%252FHV2daQQ%252FDtzUKNhR1euipKaR4jHDy3GC2bklb6rtCKVQqRrsW%252BvDUxP0YicKxJESKxw0yYjlcWjbFT8kSTOLENzSIIQSQUjJPyj5r2fZxQUCz6gcn2XG4m8YewcPvETEiJVOR2egUO4ZYiLhxh6fI977le52rdBv2pqw1pYlAhIn8ESyiR5IWMN%252Bb90AprdugQSq7JG%252FDt%252BbTdHylvxYVEmIgAn%252Bjt6lWzor56NupYPeINc2hOSSQVYiQcuN7Xq%252FI1XInrf8aqxMP0ykAsvOKKkTQ1v0dDJHnrSSmVAQz%252F5qaQrR%252Ft03cPNYIhuhkSshzuV3QYlrV8%252FRYX0LR034z5fIcQ6GTPSGV4E6Nwtga9Caj3lb%252B6gCHEe6faQX0OGbqtU8OdUt8X%252B9LoeZrW82FjBb91b2J9rb%252FRbaMHdsD0%252B2ABRkrJhkfFS%252BmVXgprE7zfS73nUK1OqzMhW6qHICo6rbj3QQs5F%252FSYO%252B1qxcxTGDZMmrJkoU%252FqlQhLb1DmqFvze7j%252BRqchVjybu7aP3QumSB4kzx4ztLtEmIL8nn8AREFgksejSe039n7q%252FZXIfTitk7pbmqbvbYG3RND45zHdowXkKdlzMXO6FDDJZL00c7F3Zyn5dqgzIW%7Campid%3APL_CLK%7Cclp%3A2334524



Купих и нова батерия...добре че мотора не се чупи,че както сте ме подкарали на съвети,ще си купя мото сервиз да си ми го правят за по-евтино Smile Smile Smile Smile


Урочаса ми зарядното дееба

Първо дойде съобщение че ще е тук между 10 и 11...после копилето доставчик не мина и сега получих съобщение да ходя да си го търся в пощата.
Якото е че пощата се беше наводнила и бяха затворили офиса...дано за 2 седмици е изсъхнало и да са отворили,ма като ги знам тия...няма да е отворено

Реално погледнато си имам адаптор,ама ми зарежда лаптопа,на който съм изхвърлил батерията че е от 2010 и за нищо на света няма да го изключа,само за да видя че не мога да работя с това зарядно.

Не мога ли да ползвам лидълското зарядно за адаптор Surprised Surprised Surprised


Филма ще е сериен дееба...добре че тоя акумулатор ми трябва само за стартера и на мотора му е все тая дали е там или не
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2951


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #96 -: октомври 13, 2021, 13:46:08 »

Това захранване ще всърши работа, да.
То универсално, може да се ползва за всичко.

Ако е конкретно и само за аймакса е за предпочитане да се вземе 18V, например:

https://www.ebay.co.uk/itm/313248684295

То е по-оптимално за конкретният чарджър - бачка с 18V макс, вече писах.
Над 18.5V вече изписва грешка и не ще - пробвано е.
Лаптопските масово са над тези стойности, към 19V.

А ако това на лаптопа е в тези рамки можеш да ползваш и него!

А лидълското говно си е предвиждано за 220V, не може да работи с външен адаптер без евентуална модификация!
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3873



« Отговор #97 -: октомври 13, 2021, 14:54:17 »

И не на последно място, като сложиш новия акумулатор, провери дали мотора го зарежда, за да не стигнеш скоро пак до тази ситуация!
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #98 -: октомври 13, 2021, 16:22:52 »

И не на последно място, като сложиш новия акумулатор, провери дали мотора го зарежда, за да не стигнеш скоро пак до тази ситуация!
Мотора не го зарежда...казаха ми,че тоя мотор си бил така Surprised Surprised Surprised

В смисъл си е без акумулатор,а го има само за трудните за ритане маста Surprised Surprised Surprised

И на мен ми стана странно,защо ще правят мотор със стартер,без да си зарежда акумулатора,ма...живеем в шарен свят.Де да знам ко са измислили от КТМ Surprised Surprised Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #99 -: октомври 13, 2021, 16:42:09 »

Направили са ти мотора така, за да не риташ на места, където не става за ритане и да можеш да се прибереш. След като се прибереш, си дозареждаш батерията, за да е готова за следващото излизане. Ама трябва да я ползваш когато се наложи, а не да палиш всеки път с нея, че токът от едно запалване се възстановява не много лесно, а след много стартирания пък става още по-трудно.

Възстановявал съм "нови", демек сегашни акумулатори, които са падали на 11.6 волта, че и надолу. Но със зарядно, което дава 0.5 ампера ток. С по-мощни зарядни батериите умираха. Последният акумулатор на моя туч е на не помня вече колко години и всяка година поне по веднъж пада до 11.6 волта. При това всяка година поне по два пъти му се заголват плочите, щото електролитът отиваше някъде. Акумулаторът е китайски. На малкия мотор даже по-често му се скапваше батерията, че жена ми не го караше често. Този акумулатор е двойно по-дърт от моя и още работи. Ама и моторът се кара по-често тази година Smile Моят ще го видя след месец - два дали ще живне, че цяло лято спи.

П.П.
Китане, за да си сигурен дали ЛИДЛ-ското зарядно прави изобщо нещо, след като го включиш да зарежда, бодни на акумулатора и някакъв мултицет. Той ще ти покаже тече ли ток към акумулатора или не. Защото измервателният уред на зарядното може и да лъже по някаква причина.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #100 -: октомври 13, 2021, 19:10:33 »

Е те тва за сефте чувам .. Ма не съм се запознавал с кросови мотори....
Китане, казаха ти, пробвай лидълското зарядно на акумулатора на колата.
Щото Феникса може да се окаже прав и да си го скапал от палене на стартер. И ще скапеш и следващия докато се усетиш...
Не знам при избила клетка какво изписва на дисплея. Сигурно пише в книжката, ма ся ме мързи да ходя да се ровя.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2951


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #101 -: октомври 13, 2021, 19:55:30 »

Какво значи избила клетка?
Ако означава прекъснала ще покаже грешка, bad battery или както там са го кръстили,
Влошена връзка м/у клетки няма да го отчете за проблем, това се хваща с вилка.
Паднала маса или суха клетка пак според писачите на алгоритъма следва да покаже грешка.

А в конкретният случай хептен няма драма: той самият каза, че не му дреме за батерията.
Нова батерия, нов чарджър и ще се наместят нещата някъде.
Едва ли е купил някаква хипер скъпа батерия както сме склонни да правим.

Между другото точно за такъв тип мотори ползването на литиеви е уместно.
Заради теглото, обема и точно заради липсата на зареждане.
Ама там е добре човек да си ползва гаранцията че никак не са евтини.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #102 -: октомври 13, 2021, 20:08:33 »

Като не зарежда не е ли проблем по-малкият капацитет на литиевите? Понеже те на ток за стартера са силни, ама капацитета им е няколко пъти по-малък.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #103 -: октомври 13, 2021, 20:49:47 »

Абе купувам си му каквито си му дават по спецификация на мотора YUASA си беше на него,такива още две съм си му и купил

Са загледах с мултицета,че вчера кат съм го свързвал към бустера,не съм включвал бустера Smile Smile Smile та сега като го ръгнах и започна да показва 12,4 свързано към бустера.

Иначе е 11,93 и каквото и да правя и щракам на лидъла не се променя.Понякога за момент ми излиза мотор,който веднага изчезва,чаках по над 2 минути и дедов.Скалата си седи чисто празна,само правоъгълничето отвън изписва и до там.Има някакво диодче...свети зелено...понякога оранжево ма нищо не прави.

Ще изчакам малко да го зареди бустера и пак ще пробам с лидъла...поне занимавка си намерих дееба
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #104 -: октомври 13, 2021, 21:10:03 »

За 10 минути на бустера отиде на 12,4 може па и да не е умрела батерията Surprised

Закачих я на лидъла...никаква промяна в него,само ми издърпа тока до 12,2

Както си беше закачена за зарядното пипнах там и бустера...никакви реакции от зарядното.Само отчете че тока се повишава,ма то не иска да запали

Сега ще оставя до утре да видя дали ще задържи ток самата батерия без никакъв консуматор

Аз лично смятам,че зарядното е проблема и дори,че като е било закачено ми е издърпало тока от батерията вместо да я зареди

Де да знам,кажете вие като по специалисти
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: KTM EXC 300 E Enduro 2012

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.138 секунди с 20 запитвания.