Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: KTM EXC 300 E Enduro 2012
Страници: 1 ... 8 9 [10] 11   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: KTM EXC 300 E Enduro 2012  (Прочетена 4466 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #135 -: октомври 15, 2021, 12:00:43 »

Ако искате да се преместим в другата тема,там си има модела и ще е полезно за другите собственици

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,109362.0.html

Аз писах тук,защото исках да разреша проблема с акумулатора и зарядното,който вече разреших с нов акумулатор и ново зарядно,ама не е зле за бъдещите собственици на тия КТМи да го има в другата тема

Ако иска Оги да премести коментарите там направо

Е сега ми казаха,че си имал зареждачка и всичко,просто модела си имал проблем с тея неща.Ако наистина е така,ще си оправя моторчето и ще си му се радвам дълго време,вместо да го сменям за хъски

Щото иначе мотора наистина е много добър и сполучлив като модел.За ендуро говоря.Щом на мен ми е лесно да го карам,дет съм пълен убитак с тия мотори,смятай некой дет си може кво ще прави с него.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #136 -: октомври 15, 2021, 21:23:43 »

Когато зареждаш батериите, ги дръж поне докато вдигнат 14.2 волта.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #137 -: октомври 15, 2021, 21:45:48 »

Когато зареждаш батериите, ги дръж поне докато вдигнат 14.2 волта.
Зарядното си го определя това и гледам че не стигна с нито едната до 14 Surprised Surprised Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #138 -: октомври 15, 2021, 22:22:32 »

Е ми значи нямаш много варианти с това зарядно. Генераторите по принцип зареждат от 13.6 до 14.2 - 14.5. В някои по-нови модели автомобили и до повече. Ако зарядното ти вдига до над 13, но под 13.6, не зарежда много ефективно. Моето вдига до 14.2 - 14.3.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #139 -: октомври 15, 2021, 22:56:51 »

Зарядното си го определя това и гледам че не стигна с нито едната до 14 Surprised Surprised Surprised


Да беше прочел упътването, а?
Или поне това което пише в Ибей:

https://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=291623267921&category=62250&pm=1&ds=0&t=1630129091000&ver=0&cspheader=1

".....5. Проверка на късо съединение на клетката: след 10 минути ампматичният процесор оценява електрическите параметри, за да провери за изтичане на енергия поради клетка с късо съединение.



6. Абсорбция и изравняване: в продължение на 10 минути токът се подава в импулси, за да предизвика напрежението да се колебае между 13.7 и 14.3V, подпомагайки изравняването на напрежението на клетката.



7. Проверка на зареждането: в продължение на 5 минути напрежението е ограничено до 13,6 V, докато ампматичният процесор следи тока, погълнат от батерията. Ако това разкрие по -малко от оптимално зареждане, програмата се връща към абсорбция за още 10 минути.



8. Тест за задържане на заряд: когато оптималното зареждане е постигнато, започва първата проверка за изтичане на енергия на батерията (и свързаната система). Ако батерията премине първите 30 минути тест, тестът се удължава до 12 часа за окончателен резултат. Ако напрежението падне под 12.4V през този период, разширеният тест се прекратява. Резултатите от тестовете могат да бъдат прочетени с един поглед на лесно четимия LED панел. 30-минутни тестове се повтарят почасово, докато OptiMate 6 бъде изключен, така че индикацията за състоянието на батерията да се актуализира непрекъснато.



9. Поддръжка на зареждане: по време на алтернативни 30 -минутни периоди, при ограничение на поплавъка от 13,6 V, на батерията се предлага какъвто и да е ток на зареждане, от който се нуждае, за да я издържа срещу всякакви малки свързани товари или изтичане на мощност и срещу естествено саморазреждане. OptiMate 6 може да остане свързан с батерията за неопределено време, батерията ще остане хладна и безопасна. И оптимално заредена. Разбира се.


Технически спецификации

Препоръчва се за: AGM / MF, STD, GEL и спираловидни батерии до 240Ah"


Честито!
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #140 -: октомври 15, 2021, 23:51:44 »

Много им се втелясвате на тия акумулатори,все едно са златни дееба.Това е един от най-евтините консумативи реално.Зареди го достатъчно,днес си се повозих доволно,а дори не даде признак да се е изтощил,като палих само на стартер.

Да не кажа,че го бяхте отписали тоя акумулатор,щото аз със "стария" се возих днес

По-важно ми е да го оправя да си се зарежда,че няма къде да му изведа буксата за бързо зареждане.Каквото и да стърчи по тоя мотор,ще го откъсна.Само днес се изсипах 4 пъти в прахоляка Smile

Провалих се още на първото упражнение за изправяне на мотора от място.Ама си прескачам бая големи дънери без проблем.Просто мотора си ги минава и без моята намеса.

ама па глейте къв е убав с оранжевите сламки



тука си въртя кръгчета,докато се опитвам да го изправя на задна гума

https://www.facebook.com/messenger_media/?thread_id=1538793106205388&attachment_id=1070875850148528&message_id=mid.%24gAAV3hjB6asyCthKKg18hM01B_Vqk


а тука се опитвам да си счупя главата...или квото там мога да си счупя,че каската ми е добра Smile Smile Smile Smile

https://www.facebook.com/messenger_media/?thread_id=1538793106205388&attachment_id=1070875850148528&message_id=mid.%24gAAV3hjB6asyCthKKg18hM01B_Vqk

https://www.facebook.com/messenger_media/?thread_id=1538793106205388&attachment_id=1070875850148528&message_id=mid.%24gAAV3hjB6asyCthKKg18hM01B_Vqk

нещо не ми се получи качването на клипчетата


« Последна редакция: октомври 15, 2021, 23:54:24 последно от kitan » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #141 -: октомври 16, 2021, 11:36:40 »

Китане, батьовата не знам колко струва релето за зареждане на този скакалец в Англия, но се замисли дали не е по-добре да го направи нашия Марто от форума. Хванал е някаква схема прави ги по-добре от заводските Very Happy  Дава им и 3 години гаранция.
Трябва само да намериш достатъчно кадърен жичкаджия да свали твоето неработещото, да го пратите тука, все пак да го гледа човека и той ще ти прати новото.
А може изобщо да не го праща както се разберете,  сигурно има схемите.
Релетата са му много добри! Аз съм с такова, след като изтрещя на Трансалпа релето след 26 години работа.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #142 -: октомври 16, 2021, 11:46:42 »

Китане, батьовата не знам колко струва релето за зареждане на този скакалец в Англия, но се замисли дали не е по-добре да го направи нашия Марто от форума. Хванал е някаква схема прави ги по-добре от заводските Very Happy  Дава им и 3 години гаранция.
Трябва само да намериш достатъчно кадърен жичкаджия да свали твоето неработещото, да го пратите тука, все пак да го гледа човека и той ще ти прати новото.
А може изобщо да не го праща както се разберете,  сигурно има схемите.
Релетата са му много добри! Аз съм с такова, след като изтрещя на Трансалпа релето след 26 години работа.
Първо трябва да видя дали изобщо имам реле на моя и какво точно му се е случило с електрониката.Вчера позагледах и видях доста изолирбанд,та някой си е поиграл с инсталацията явно.Иначе и аз мислех за тоя вариант,ама мисля първо да си го оправя с едно заводско и чак тогава да си поръчам от БГ и да забравя за проблема.Стига да е това проблема де
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3873



« Отговор #143 -: октомври 16, 2021, 11:59:49 »

Така е! Може генератора да се е прецакал...Иска си мерене! И не ние бяхме отписали акумулатора! Иначе на Мартин не му трябва стария Р/Р, освен ако не искаш новия да е в същия корпус!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #144 -: октомври 16, 2021, 12:18:46 »

Така е! Може генератора да се е прецакал...Иска си мерене! И не ние бяхме отписали акумулатора! Иначе на Мартин не му трябва стария Р/Р, освен ако не искаш новия да е в същия корпус!

Той ако му се е прецакал и генератора и ще му излезе май доста солено в английско.
При мен беше първо генератора. Оправихме го, чак тогава сложих волтметър на кормилото, дето ти ми пееше от години. И забелязах, че не държи зареждане в движение. И ново реле.

П.П. Интересното беше, че това се случи. 2 седмици след генератора. А беше мерено всичко дали работи
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #145 -: октомври 16, 2021, 12:23:14 »

Той ако му се е прецакал и генератора и ще му излезе май доста солено в английско.
При мен беше първо генератора. Оправихме го, чак тогава сложих волтметър на кормилото, дето ти ми пееше от години. И забелязах, че не държи зареждане в движение. И ново реле.

Да бе да...то тия курници са по 7-8000 евро чисто нови.Няма шанс да е нещо скъпо...сравнено с нормален мотор де

Са премерих чисто новата батерия след цяла нощ седене на зарядното-13,12
Зарядното си показва че е заредена докрай
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 834



Ел. поща
« Отговор #146 -: октомври 16, 2021, 13:00:41 »

Той ако му се е прецакал и генератора и ще му излезе май доста солено в английско.


100 паунда го има и може да си го монтира сам . Слагал съм на 525 и е буквално скутерски .
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #147 -: октомври 16, 2021, 13:30:23 »

Откачи батерията от зарядното и след около ден напрежението трябва да слезе и да задържи на около 12.6 - 12.7 волта.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6588



Ел. поща
« Отговор #148 -: октомври 17, 2021, 00:38:36 »

Откачи батерията от зарядното и след около ден напрежението трябва да слезе и да задържи на около 12.6 - 12.7 волта.
Е тя 12,7 си показваше в кутията като дойде...за чии я зареждах тогава Surprised Surprised Surprised

Дееба и тоците,нищо им не отбирам

Ама поне за първи път в живота ми измерих нещо с мултицета,без да ми го настройва никой.Което е леко смешно,изхождайки от факта,че имам няколко мултицета...сигурно поне 5 Surprised Surprised Surprised Surprised

Тия с токоизправитела за другото зарядно ми го набиха пак да ходя да си го търся в пощата.Тука са ебаси клепарите.За нещо дето струва 2 паунда,искат да се подписвам,ако ме няма не го оставят,а го носят на следващия ден.Пак ме няма и го носят в пощата.Абе пълен цирк.А си поръчах 2 телефона за по над 1000 паунда парчето и двата си ги намерих захвърлени като боклук под пощенската кутия Surprised Surprised Surprised
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2951


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #149 -: октомври 17, 2021, 09:20:42 »

Щото 12в му е номинала и в покой трябва да си стои на тази стойност.
И зареден на 100 и на 50% пак ще си седи на 12V.
.
Затуй с мултикец не може да се каже в к’во състояние е амкулатора.
Виж с шише водка нещата са по-ясни.
Само 1 поглед е достатъчен да знаеш колко фън остава без презареждане!
Активен
Страници: 1 ... 8 9 [10] 11   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: KTM EXC 300 E Enduro 2012

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.327 секунди с 20 запитвания.