Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 8 9 [10]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: R1250GS Adventure  (Прочетена 5811 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4333



« Отговор #135 -: януари 13, 2022, 20:54:05 »

Забелязал съм, че хлапетата, които се учат да карат велосипед с помощни колела, се научават по-трудно, отколкото тези без помощните колела.

Кой може да гарантира, че електрониката няма да откаже баш в най-напечения момент по някаква нейна си техническа причина Surprised И както се е разлигавил човек с тази мощност под гъза му, да стане на салата Surprised Преди малко рових да разглеждам SSD за лаптопа и си избрах един, на който му дават 1500000 часа дълготрайност. Това са 171 години непрекъсната работа. Какъвто и утопист да съм, не вярвам, че ще изкара и 1/5 от това време.

Явно съм от малкото, които са карали автомат и си предпочитат ръчките Smile

И не, Симсонката не се брои. Кой е тикал Симсонка, бе Smile Smile Smile
Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3397


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #136 -: януари 13, 2022, 22:41:53 »



 Aми........ да речем , че щом си толкова начетен можеш да провериш кой и колко пъти е бил републикански и балкански шампион по техническо чертане през годинките от къде 92-ра до къде 97-ма та така.........
 - познай Ректора на кой университет ми стана приятел(по то време бях далече от следването) и Декана на кой университет носи титлата - "бащата на техническото чертане в България" та кой какви ги хвърля искам да се успокоиш , че при теб малко повечко идват и от най-изкусните , скоро както е тръгнало да не се окаже , че се познаваме , ама аз да не зная .......... Very Happy

  Някогашният главен механик на Хан Аспарух(от осемдесет и някоя до към деведесет и някоя) е много близък приятел на Баща ми........ (и буквално и реално внимавай колко и как ще ги плямпаш ..пак да кажа ние от село Доматите ги берем , не ги ядем с колците)
  Нищо не каза за двигателя оня от Танка къде викаш го разглобява ? (пак внимавай , че танковете са ми пък като хоби горе долу , чета тук там , интересувам се....... Бившия командир на танковия батальон в Любимец ми е доста добър приятел , втория ми баща беше Командир на САД-а в ШУМЕН ........ и така нататък...... та недей моля те , ще продължиш да ставаш за смях , защото дори не се опитваш да си го представиш как изглежда в действителност разказа ти на "спомени" и "случки" от твоята "младост" )

 Дай да спреш да се правиш на какъвто не си и да се успокоим викам а и да се върнем в нормални релси  Smile Very Happy
Активен
Venci
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 701



« Отговор #137 -: януари 13, 2022, 23:37:00 »

Колегата вероятно говори за 5ТДФ двигател за Т-64. И други хора имат някакъв опит с двигатели  Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6735



Ел. поща
« Отговор #138 -: януари 14, 2022, 01:46:07 »

Как? То това няма сила да превърти гумата Very Happy

 
Талант съм си Smile Smile Smile Smile Smile

Нали ти казах,джакпот с натрупване Smile

Влетех със 160 в тунел,който е и завой с пуснати тъмни очила на каската и в тунела катастрофа и всички наспирали и това баш на влизане,когато очите ти нямат време да свикнат

С БМВто с моя АБС да съм спрял без никакъв проблем.
« Последна редакция: януари 14, 2022, 01:47:40 последно от kitan » Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 959



« Отговор #139 -: януари 14, 2022, 08:14:41 »


 Aми........ да речем , че щом си толкова начетен можеш да провериш кой и колко пъти е бил републикански и балкански шампион по техническо чертане през годинките от къде 92-ра до къде 97-ма та така.........
 - познай Ректора на кой университет ми стана приятел(по то време бях далече от следването) и Декана на кой университет носи титлата - "бащата на техническото чертане в България" та кой какви ги хвърля искам да се успокоиш , че при теб малко повечко идват и от най-изкусните , скоро както е тръгнало да не се окаже , че се познаваме , ама аз да не зная .......... Very Happy

  Някогашният главен механик на Хан Аспарух(от осемдесет и някоя до към деведесет и някоя) е много близък приятел на Баща ми........ (и буквално и реално внимавай колко и как ще ги плямпаш ..пак да кажа ние от село Доматите ги берем , не ги ядем с колците)
  Нищо не каза за двигателя оня от Танка къде викаш го разглобява ? (пак внимавай , че танковете са ми пък като хоби горе долу , чета тук там , интересувам се....... Бившия командир на танковия батальон в Любимец ми е доста добър приятел , втория ми баща беше Командир на САД-а в ШУМЕН ........ и така нататък...... та недей моля те , ще продължиш да ставаш за смях , защото дори не се опитваш да си го представиш как изглежда в действителност разказа ти на "спомени" и "случки" от твоята "младост" )

 Дай да спреш да се правиш на какъвто не си и да се успокоим викам а и да се върнем в нормални релси  Smile Very Happy

Да си призная, преди години не съм чувал за турнири по учебни дисциплини, или ножеш и продължаваш напред, или не - толкова.
Такава надпревара според мен излъчва нещо в стила на "велик топлотехник-изтребител в съкратен курс по индианска тактика" или нещо сродно ...
Ректора на Хасковския ???  Smile - майтап бе Уили, изобщо не ме интересува.
Аз каквото трябва - знам.
Тати и мама барабар с дружките ли извади сега от ръкава - не е честно. Въобще не ми дреме кой кого познава, с кой си пие кафето и т.н.
Ще ти кажа, моят единствен баща беше обикновен началник на автогара, а майка ми обикновена счетоводителка. Никога, никой, за нищо не ми е помагал, а всичко съм си постигал сам.
Танковете за теб може и да са хоби, но за определен период от време, ми бяха успешна професия.
Пак ти казвам, и не мога да разбера защо спориш за не-спорими неща, и за какво изобщо се пънеш... Ако ти "мътя водата" по някакъв начин просто кажи "Пич пречиш ми на бизнеса със това или онова" и аз ще те разбера - хора сме. Българи. /надявам се/
Ей ти малко кадри от една моя работа от 1993-94-та. За съжаление само чернови, защото другото е предадено и класифицирано в катедра ДВГ в група "еталон"
Ето така например изглеждат черновите чертежи на един "боксер" без претенции за прилежност от страна на разработчика.



Още в оригинал вече е "чаршавченце" във формат А0



... Таблици - ужас всяко число се добива след доста сметки ... в същност всички изчислителни масиви са 1238 ... за малко да ти стигна кубатурата ... Smile



... "вътрешен" изглед на една от 4-те дебели терадки формат А4 ...



... малка част от разни малки чертежченца графики и т.н. "дреболийчици"



Ето така го правихме на времето /тука вече 1994-та г. / със Пейдж Мейкър на Уиндоус 3.11





П.С.

Цитат
Колегата вероятно говори за 5ТДФ двигател за Т-64.

Точно за него. Ръководителите на няколко катедри мислиха и измислиха доста подобрения по въпроса за многогоривността и ефективността.
Разбрах че след нас, следващите курсове са го направили на макет, а после вероятно са го "разкарали" защото при срещи с колеги завършили след мен питах за него, но последните даже и не бяха чували за него ...

П.С.2
Тая платформа май познава символите от камерата и ми завъртя кадрите с главата надолу ... Smile
« Последна редакция: януари 14, 2022, 08:19:53 последно от Kunev » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3373



« Отговор #140 -: януари 14, 2022, 09:39:38 »

Талант съм си Smile Smile Smile Smile Smile

Нали ти казах,джакпот с натрупване Smile

Влетех със 160 в тунел,който е и завой с пуснати тъмни очила на каската и в тунела катастрофа и всички наспирали и това баш на влизане,когато очите ти нямат време да свикнат

С БМВто с моя АБС да съм спрял без никакъв проблем.

Знаем, че си талант  Smile Smile Smile.
За ABS не споря, със спирачки при много условия може да се пребиеш и със 125cc. Тракшъна на тоя изрод, който караш вероятно е не по-малко полезен, ама на мотори с два пъти по-малко кончета не го виждам да е чак толкова необходим.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6735



Ел. поща
« Отговор #141 -: януари 14, 2022, 10:40:54 »

Знаем, че си талант  Smile Smile Smile.
За ABS не споря, със спирачки при много условия може да се пребиеш и със 125cc. Тракшъна на тоя изрод, който караш вероятно е не по-малко полезен, ама на мотори с два пъти по-малко кончета не го виждам да е чак толкова необходим.
Може и да си прав,аз тия не ги броя за живи,не ли да се интересувам до къде са стигнали в развитието си.
Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3397


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #142 -: януари 14, 2022, 11:30:24 »

Колегата вероятно говори за 5ТДФ двигател за Т-64. И други хора имат някакъв опит с двигатели  Smile
Taка е....... само дето най-вероятно знаеш , че Т64 в България няма , не е и имало никога (ония 9 така и никога не са донесени.........) та от там на сетне , ти мислиш ли че някой е доставил двигател за КУНЕВ......... нема нужда да си говорим врели некипели , остави го да полети малко преди да се приземи и това е  Surprised
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 959



« Отговор #143 -: януари 14, 2022, 12:26:30 »

А подготовка на кадри за поддръжка явно и неоспоримо имаше ... е, поне за малко /късмет/ после вероятно както много неща у нас, всичко отиде у рЯката ... между другото мисля че това бе едно добро начало ... сега като се замисля, се чудя дали нашите не са искали да ползват двигателя за нещо друго, ама това нито има кой да ни го каже, нито има някакво значение ...
Никола ти колко си висок ве, щото кемафите по принцип са дребнички /по понятни причини/ а ти караш мотори подходящи за високи хора ...
« Последна редакция: януари 14, 2022, 12:41:13 последно от Kunev » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4333



« Отговор #144 -: януари 14, 2022, 12:45:56 »

Не е важно колко е голям човек, а колко са големи мечтите му Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fаn forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3889


... a newborn Ducati fan!


« Отговор #145 -: януари 14, 2022, 13:24:59 »

Аз пък, доколкото знам като бивш танкист (171см съм висок), в България е имало Т6х, които са 'нарязани', защото са с гладкоцевно оръдие, което може да изстрелва и разни други снаряди! Това става малко преди нашия набор...

П.П. Кога ще се разчисти темата  Surprised?
Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3397


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #146 -: януари 14, 2022, 14:04:17 »

 танкист не съм бил - в секретни бях
 Ето го даже моето поделение: http://www.bgspomen.com/2016/02/24200-4.html
 Very Happy

 и Т62М е със Гладкостволно и може да изстрелва ракети(то е и предицесор на 64-ката) - ама Т64 - Нивгаш е нямало , след едни преговори е имало едни уж 64-ки за България , които така и никога не са пристигнали от договорени 12 та 9  та............ кур същото и със двигателите им(една от модификациите) просто са били нерационални за използване в нашите райони и те така (имаше някакви литератури за това във библиотеката на дивизията

 Гладкостволните оръдия тръгват от 64-ката и модификациите на другите танков по нейно време (в момента всички модерни танкове са със такива , освен ако случайно съм пропуснал някоя шантава разработка)

 Нямам права за метлата(не са ме назначили за дневален) Smile Smile Smile Smile
Активен
Страници: 1 ... 8 9 [10]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: R1250GS Adventure

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.423 секунди с 20 запитвания.