Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Моторът ми заглъхва и гасне
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Моторът ми заглъхва и гасне  (Прочетена 771 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
D_A_L_G_I_A
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki V-Strom DL650
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #15 -: април 07, 2021, 22:34:14 »

Ако липсва синхрон на инджекциона какви биха били симптомите?
По някакви причини, май не ти стига бензин. Огледай всичките там маркучлета. И както те пита колегата в другата тема, ти сигурен ли си, че си сменил точно бензиновия филтър?
Ами когато го купих мотора не беше сменяно нищо. Закарах го н майстор уж да го оправи каза ми ,че ми е сменил въздушният и бензиновият филтър. После пак започна да заглъхва и го разглобих видях ,че въздушният наистина е сменен ,но за бензиновият даже и не знам къде точно се намира.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 686



« Отговор #16 -: април 07, 2021, 22:51:21 »

Вътре в помпата е. Това което се сменя там е цедката. Ако искаш да видиш дали е помпата, вдигаш резервоара на планката, вадиш маркуча за бензин който излиза от помпата /внимавай да не строшиш щипката/ след това надяаваш на края на щуцера на помпата едно парче бензиноустойчив маркуч със Ф 8 /вътрешно/ Намираш си една мерителна колба или нещо което мери орносително точно обем на течности до четвъртинка литър. След това вадиш куплунга от ЕСМ мушкаш маркуча във колбата /гледай да не пличне като тръгне бензина/ или някой помощник да ти ги държи. Подаваш на 32-ри крак от буксата която извади +12В с един кабел от акумулатора /гледай да не правиш искри  Very Happy/ за период от време точно 10 секунди. Бензина който ще се събере за тези 10 секунди не трябва да е по-малко от 168 мл. Ако няма поне толкова вероятно на прима виста ще правиш байпас на филтъра и ще сложиш външен.
Успех
« Последна редакция: април 07, 2021, 22:53:21 последно от Kunev » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6728


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #17 -: април 08, 2021, 06:11:27 »

Ами когато го купих мотора не беше сменяно нищо. Закарах го н майстор уж да го оправи каза ми ,че ми е сменил въздушният и бензиновият филтър. После пак започна да заглъхва и го разглобих видях ,че въздушният наистина е сменен ,но за бензиновият даже и не знам къде точно се намира.


От това което пишеш най- вероятно бъркаш двата щата и майстора ти е сменил маслен филтър. При профилактика, смяна на течности и подготовка за сезона обикновено това се сменя - масло, маслен и въздушен филтър. Спирачна течност и атифриз през 2-3-4г всеки различно, според карането и модела мотор. ( За това май още не сме спорили в този форум Very Happy )
Някои всяка година смяната всичко.  Surprised



Активен
D_A_L_G_I_A
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki V-Strom DL650
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #18 -: април 08, 2021, 06:29:16 »


От това което пишеш най- вероятно бъркаш двата щата и майстора ти е сменил маслен филтър. При профилактика, смяна на течности и подготовка за сезона обикновено това се сменя - масло, маслен и въздушен филтър. Спирачна течност и атифриз през 2-3-4г всеки различно, според карането и модела мотор. ( За това май още не сме спорили в този форум Very Happy )
Някои всяка година смяната всичко.  Surprised




Не бъркам защото го закарах на майстор и по-неговите думи е сменил въздушен и горивен филтър ,а аз си смених маслото заедно с масленият филтър ,спирачната течност и свещите защото бяха черни.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2584


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #19 -: април 08, 2021, 06:49:35 »

Какви свещи му сложи ?
Виж сега какви са на цвят ?

Защо наистина не го закачиш на диагностика ?!
Активен
D_A_L_G_I_A
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki V-Strom DL650
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #20 -: април 08, 2021, 06:51:17 »

Какви свещи му сложи ?
Виж сега какви са на цвят ?

Защо наистина не го закачиш на диагностика ?!
NGK CR8E такива дават по-каталог.
Цвета им е керемидав. Не знам къде да го закарам да го закачат и да видят какво може да му е. Ако знаеш някой добър сервиз дай препоръка?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6728


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #21 -: април 08, 2021, 07:24:08 »

NGK CR8E такива дават по-каталог.
Цвета им е керемидав. Не знам къде да го закарам да го закачат и да видят какво може да му е. Ако знаеш някой добър сервиз дай препоръка?

Да беше казал от къде си...

И преди да търсиш други майстори отиди пак при този и го питай точно какво ти е сменял. Щото нещо ме съмнява да ти е сменил горивен филтър, а да не ти е сменил маслен.
И затова мисля, че се бъркаш Very Happy
Активен
D_A_L_G_I_A
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki V-Strom DL650
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #22 -: април 08, 2021, 07:42:24 »

Да беше казал от къде си...

И преди да търсиш други майстори отиди пак при този и го питай точно какво ти е сменял. Щото нещо ме съмнява да ти е сменил горивен филтър, а да не ти е сменил маслен.
И затова мисля, че се бъркаш Very Happy
Че съм бос в моторите съм бос ,но пак ти казвам аз лично си смених маслото с масления филтър ,свещите и спирачната течност ;-)

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3165



« Отговор #23 -: април 08, 2021, 08:59:25 »

Твоите писания ги слагай извън цитатите, че да се чете по-лесно.

Все си мисля, че ако цедката е задръстена до толкова, че да глъхне и гасне на празен ход, ще забива и на високи обороти.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6728


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #24 -: април 08, 2021, 09:25:48 »

Мндааа...трудно ще е така....
А сега започни пак от начало.
Като взе мотора така ли глъхнеше?
Ти какво си сменил?
Майстора какво е сменил? Ама пак го питай да си сигурен.
Няма да гадаем тук на час по лъжичка...
И ако искаш помощ, кажи от къде си?

Ами когато го купих мотора не беше сменяно нищо. Закарах го н майстор уж да го оправи каза ми ,че ми е сменил въздушният и бензиновият филтър. После пак започна да заглъхва и го разглобих видях ,че въздушният наистина е сменен ,но за бензиновият даже и не знам къде точно се намира.


Тоест тоя майстор като го е пипал се е оправил и после пак е почнал да глъхне, така ли? Ти нещо междувременно пипали по мотора?

Това май верно може да излезе и някоя хлабава връзка... Surprised Щом свещите са керемидени няма да е от недостиг на бензин...
« Последна редакция: април 08, 2021, 09:31:48 последно от Grobarq » Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2099



« Отговор #25 -: април 08, 2021, 09:46:06 »

Нищо не пречи човека на мотора да има байпас, сложен външен такъв.
Дотук май само @ildivyy предположи такъв.

https://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=6105.270
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Моторът ми заглъхва и гасне

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.295 секунди с 21 запитвания.