Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: BMW R1100S Boxer Cup Prepped "BXP" #369 - Restoration & Tuning
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: BMW R1100S Boxer Cup Prepped "BXP" #369 - Restoration & Tuning  (Прочетена 3477 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 3165



« Отговор #60 -: април 05, 2021, 22:07:48 »

По принцип си прав. Самият факт обаче, че хора от отбора на БМВ са ъпгрейдвали заводската конструкция, означава, че нещата не са били сметнати изначално по най-добрия начин. По една или друга причина. Предлагам Коко да му закачи диагностиката когато сглоби мотора и да каже какво се случва при запалване и работа на празен ход. В смисъл какво количество въздух, респективно гориво влизат в двигателя.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 686



« Отговор #61 -: април 06, 2021, 05:11:53 »

... означава, че нещата не са били сметнати изначално по най-добрия начин.
...

Това няма как да стане. По-скоро са се променили изискванията към двигателя, и хората правят опит да ги покрият.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 3165



« Отговор #62 -: април 06, 2021, 11:36:24 »

Хората не само са правили опит да го променят този двигател, ами са го и променили на практика към по-добро. Само не казвай, че някой в автомобило- и мотостроенето е успял от първия път да сметне нещо и то да е станало идеално, щото няма кой да ти повярва.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 2975


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #63 -: април 06, 2021, 15:17:18 »

 Eй няма ко толко да се драматизирате  Very Happy
 Мотора във BXP версия(Като този) е Мотор със Спортна скоростна кутия , изпускателна система LASER , 320мм Брембо спирачки отпред и най-високия клас окачване , орязан от екстри като АБС и подгрев на дръжките (редуциране на масата) ........ всичко друго е било съобразено да бъде идентичен със другите на поточната линия за ширпотреба  Surprised
 Тук няма изчисления , няма сметки - няма тайни , елементарни промени които са били "позволени" във 5-те години на БОКСЕР КЪП

 ЧИП - АВАНС и ГОРИВНИ карти подменени
 

 https://www.youtube.com/results?search_query=John+Gemi


 ДЮЗИ - ПО ДОБРО Впръскване на СЪЩОТО Количество(по добър спрей поради двойно повечето отвори на дюзите)
 

 Въздух
 

 Нови сензори за запалването:
 

 https://www.youtube.com/watch?v=0g5WD7C4K_0&ab_channel=illinoisBMWriders


 Бубина
 

 Нови кабели
 

 Свещи BRISK - DOR14LGS
 

 Стартера е подобрение със запас за следващ евентуален ъпгрейд - ако преминем на кит 1150сс оригиналния стартер неможе да върти вече по никакъв начин
 

 **** Стартера струва 102 лв доставен до мен  Surprised Very Happy има линк преди това постнат Very Happy (според спецификацията , ще има разлика от около 120 гр. спрямо 600 ватовият)

 А-Носачът на Телелеверът ще претърпи подобрение със опция за -10мм "скъсяване" от където се променя ъгъла на предницата и Рейк-а (купих си един "нов" за това изпълнение за да мога да си запазя оригиналния в оригинално положение)
 

 

 

 

 за този мотор има два стандартни варианта на реактивна щанга за Паралевер-а(аз го взех със 385мм поставена и 365мм в куфара)
 365мм и 385мм
 

 какво прави щангата ? ами чрез нея се променя височината на мотора = променя допустимият ъгъл на наклон при завиване  Smile Smile

 Проблема е , че със късата щанга неможе да се използва централна степенка , но така или иначе заради килът , няма как да имам  Surprised Surprised

 https://motorcycleinfo.co.uk/bmw-and-their-contribution-to-the-world-of-motorbike-suspension-index1e6c/
 
« Последна редакция: април 06, 2021, 15:29:10 последно от KokoVmaxa » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 2975


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #64 -: април 07, 2021, 12:09:28 »

 Както казах - нали се пуснах по наклона .......
 Принципно , някой ден някога в бъдещето би било възможно , да се появи шум в лявата верига на двигателя...... и защото има ъпгрейд на въпросният обтегач който би създал проблем някога в бъдещето , но той пък се намира на едно мноооого неприятно място , реших и него да сменя със подобрената версия от R1200R  Very Happy Smile Surprised

 
 
 Частите дойдоха , нови обтегачи , нови уплътнения на резервоара за бензиновата помпа , ново и за фланеца на капачката..... абе както казах - кофти посока (всичко стана чисто ново  Surprised сметката надебеля още )
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 3165



« Отговор #65 -: април 07, 2021, 15:39:17 »

Ми нов бардак със стари курви не се прави Very Happy
Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 132



Ел. поща
« Отговор #66 -: април 07, 2021, 16:32:39 »

Въпросния обтегач и аз го смених есента на моя р1150гс,не ми се видя нещо сложно.
Активен
Lepa Brena
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 110



« Отговор #67 -: април 07, 2021, 21:28:12 »

разни други луди фенове на тия трактори  слагат друг тройник да си спестят напъните за завиване,като се заврът някъде.... после дуднят, че мотора не бил толкова стабилен по асфалта заради намалената следа....няма угодия.



Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2159



« Отговор #68 -: април 08, 2021, 09:40:01 »

разни други луди фенове на тия трактори  слагат друг тройник да си спестят напъните за завиване,като се заврът някъде.... после дуднят, че мотора не бил толкова стабилен по асфалта заради намалената следа....няма угодия.





Даже според мен това, за днешните времена не е никак агресивен тройник. Toва е тройник на мотор от началото на 80-те, с доста по-малка следа:
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 2975


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #69 -: април 08, 2021, 10:35:36 »

Ами то заради това се прави корекция в носача и то такава която да е тествана, на Boxer Cup носачите са били регулируеми със опция от - 10 до - 22 мм като се е подбирало спрямо пистата на която се кара, тук при нас за пътя е съвсем друго и се търси "хем хем" - идеалната златна среда - и добро завиване и добра стабилност ,та на база годините и пробите се оказва че това е диапазона на -10-12мм, а аз като по-консервативен чичак заложих на 10 мм
 Относно обтегача , той самият не е драма да се смени особено когато мотора е разпилян на масата, обаче при напълно сглобен мотор и ако се разтропа нейде поп пътищата........ си е сватба, пък и нали го искам този мотор да е в състояние максимално близо до перфектното с изчистени всякакви болежки....
 Нямам търпение да събера и да тествам със всичките нови неща и подобрения как ще се държи.

 Междувременно ремапнахме и R1200R и вече е с 8600 ограничител и осезаема разлика в мощността в ниски обороти, като има и някакви 6-9% повечко коне и 4-6% въртящ момент  от средни нагоре, като и максималната скорост вече не се знае каква ще е.... Преди е стигала точно 240 (според Re-live) a това се случи веднъж при заигравка и достигнати 8000 оборота на 6та.... Сега имаме едни 600 оборота екстра отгоре както при R1200S.... Абе модифицирахме софтуерчето от R1200S и го донагодихме за моят R1200R. Oстана само една пренастройка на хлабините на клапаните и после ............... ами после трябва да се стопли вече надявам се  Surprised Sad
 Скоро се надявам да видим дали Giannis Gkemitzoglou си свърши работата толкова добре колкото показваха резултатите при него на дино-то в Солун Surprised Smile
« Последна редакция: април 08, 2021, 11:36:53 последно от KokoVmaxa » Активен
Lepa Brena
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 110



« Отговор #70 -: април 08, 2021, 16:50:40 »

ем кой как го кефи,аз лично бих направил и двете.....и раздвижен носач и тройник, с който телескопите ще се отдалечат от оста на въртене, за да не се губи междуосие като го събереш  от към носача/вилката. За моите си способности с тротинетки, следа по малка от 10см.си е направо опасна. Иначе за това бмв идея си нямам ни колко му е следата ни градусите на предницата...ни пъ колко ще станат след преустройването.

А иначе за тия шампионати там се лъже много с тия неща
никой не си дава ноу-хау-то просто така и кви подобрения твърдят че са били правени,тва е много дълга тема....някой от подобренията и няма как да ги кажат щото са били извън правилника.  ВРЦ шампионатите за пример...там се извършват безумни прегледи за да се удостовери ,че колата не прескача определените изисквания за  мощност като изискванията се проверяват от хора дет не виждат за пръв път двг ,но по случайност бяха хванали един тим в лъжа,който не е ясно колко дълго се е състезавал така
..бяха си отляли нов студен охлюв на турбото с двоен инлет...тръбата за въздух  на входа към турбото си е с правилния диаметър за проверката за да не може да превиши двг. дадена мощност.....но по периферията смуче не регламентиран въздух....т.е. могат да набримчат по-виско налягане на турбото.  Та това кво е било по шампионатите....кво са използвали как и къде....Божа-работа  Smile Мисля  и е просто основа някой да си продава продукта. Коко се е нагъзил сам да кълца,заварява,мери,фрезова и т.н. ама много хора нямат уменията/условията, а искат и те така....та без даже да гледам ми е ясно че модифицирани носачи верятно се и продават с гръмките обяснение...Като от шампионата...

Иначе и на мен ми е интересно кво ще покаже на Коко тротинетката,щот без портване на глава,без лифтване на клапани с други валове,без  по-големи клапани ,без да се пипат градусите на газоразпределението ...изобщо отде да дойде тая мощност в повече... Могат да настроят малко по-смел аванс,ама все пак ще се кара с бензин с неясно качество...който няма да е всеки път 100 октана. Спрей-патерна на дюзите ок...ма ще играе роля само за гладкоста на работа на двг. ....малко по отпушени гърнета....все пак залагам на до 5 коня повече Максимална мощност заради дигнат ограничител.
« Последна редакция: април 08, 2021, 16:59:44 последно от Lepa Brena » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 2975


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #71 -: април 13, 2021, 20:18:56 »

Лелеееееее ко стана ся тя тая......... Surprised
 Първо R1200R и R1100S са два различни мотора  Very Happy
 набързо за R1200R и да минавам на темата - там просто сменихме софтуера и вече е от R1200S/HP2  Surprised  + малки корекции  за това имаме и 600 оборота повече и така нататък....
 Няма БМВ Което да не е много удушено заводски  Very Happy не случайно БМВ-тата хукват мега яко да вървят само с един ауспух и филтър (справка който има БМВ питайте го)

 Относно R1100S - то без проблем става 93-96 коня само с премахване на катализатора , добавяне на Филтър и чип(ЕПРОМ) ........... относно мощността на този мотор има ентусиасти които Сингъл-Спарк-а го докарват и до 105-108 коня(*заводски всички мерени до момента винаги са около 82-83) със напълно аналогичните елементи които моят си ги има заводски.........
 За моя радост - мога да кажа , че специално за BOXER CUP няма нищо скрито покрито  Very Happy то затова и беше интерестно състезание - всички 100% равни който се изпикал и изсрал преди старта печели предимство  Surprised Smile
 Имам тесни контакти с бивш Механик в бокса на отбор , бивш пилот от топ 10 отборите и бивш пилот от ендюрънса на Боксер Къп  Smile + Софтуерния гуру за BMW мотоциклети - John Gemi
 

 Честно казано изобщо не ми е дерт колко реално ще изкара - така или иначе това е КОЛЕКЦИОНЕРСКИ ГАРАЖЕН МОТОР за Разходка до кафето и дуене по главната ........ по скоро е чисто за чесане на мерака каква ще е мощността му  Surprised

 Има много голямо развитие на проекта , но не ми остава време да свалям и качвам снимки , най-вероятно събота вечер или неделя ще по напляскам малко  Smile Smile
« Последна редакция: април 13, 2021, 20:23:51 последно от KokoVmaxa » Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: BMW R1100S Boxer Cup Prepped "BXP" #369 - Restoration & Tuning

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.061 секунди с 22 запитвания.