Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Хорнет vs Вулкан - въпросът на един начинаещ
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Хорнет vs Вулкан - въпросът на един начинаещ  (Прочетена 10726 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2762


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #30 -: февруари 22, 2021, 10:03:16 »

Сега се сетих още нещо.
Няма как жена му да иска да се вози(или пък любовницата) ако й е неудобно! Няма как да стане. Моята плакала със сълзи от болки дупето заради седалката на мотора. После седнахме и помислихме, сяда на мотора аз гледам, разменяхме се и т.н.т (също така ме е возила).
Извода до който стигнахме, е че СТЕПЕНКИТЕ на пасажера са високо. Това променя ъгъла на краката, от там и контакта на дупето със седалката..
Временното решението се оказа просто, на цена от 10лв - възглавничка  Very Happy

И така, ще се радвам автора да сподели на какво се е спрял и защо

и сега за да поддържаме добрия дух на темата, ще кажа:
Стром 650 е хубав мотор, не е скъп, има АБС, удобен е за водача, Коко го хвали, но пак ще кажа - куц е. Въпреки това става за всичко, но е куц, но това не пречи, като и не променя факта че е куц
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 389



Ел. поща
« Отговор #31 -: февруари 22, 2021, 10:20:55 »

Ти па си много убав  Very Happy

С какво пък толкова TDM 900 е по-добър от Стром 650, освен, че върви повече при почти същият разход като на Стром 650, движи се добре с 2-ма и багаж и не играеш ръченица въргу лоста за скоростите като изпреварваш. Има и по-добро окачване и спирачки ама какво от това. Това е сравнение с първият стром 650. За актуалният нямам идея, но със сигурност няма общо.

В-стром 650 от всички поколения е добър и удобен и съм сигурен, че за сам човек е екстра, но за двама и багаж е просто анемичен, не, че не може да се пътува - може, но не е баш както трябва.
« Последна редакция: февруари 22, 2021, 10:25:39 последно от Kris_inc » Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 1873

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #32 -: февруари 22, 2021, 11:00:36 »

ТДМ-а си е шосеен мотоциклет, а В-Строма е турендуро. Това е основната разлика, а там кой "бягал" повече и на кой как се чувствала жена му, (евентуално любовницата му) отзад е малко по-друга тема. Very Happy
В същност тук темата е за сравнение  между една шосейка - Хорнет и един чопър - Вулкана, нали? Според мен между тези двата мотора няма абсолютно нищо общо освен това, че са мотори. Smile  Smile
За да разбере човек, какво точно му трябва и какво точно го кефи, ще трябва да измине няколко десетки хиляди километри с различни модели мотори, по различни терени, но това няма как да стане с теми и с питания тук във форума.  Very Happy
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1758


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #33 -: февруари 22, 2021, 11:10:44 »

ТДМ-а си е шосеен мотоциклет, а В-Строма е турендуро. Това е основната разлика, а там кой "бягал" повече и на кой как се чувствала жена му, (евентуално любовницата му) отзад е малко по-друга тема. Very Happy
В същност тук темата е за сравнение  между една шосейка - Хорнет и един чопър - Вулкана, нали? Според мен между тези двата мотора няма абсолютно нищо общо освен това, че са мотори. Smile  Smile
За да разбере човек, какво точно му трябва и какво точно го кефи, ще трябва да измине няколко десетки хиляди километри с различни модели мотори, по различни терени, но това няма как да стане с теми и с питания тук във форума.  Very Happy

+1

 Това е точното мнение,което автора трябва да прочете!

ПП В Сторма 650 не е куц,той е мъртвороден..има си голяма разлика..  Smile Smile Smile
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #34 -: февруари 22, 2021, 11:34:34 »

70 коня за човек, който не е карал са всичко друго, но не и куцо. VStrom-a е масов мотор, което предполага лесно намиране на подходящ мотор, и лесна смяна. Хората пътуват по двама с F650, който е доста по-куц. За това правят различни мотори, за мен също щеше да е добре да е около 90 коня, но на друг му стигат.
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 389



Ел. поща
« Отговор #35 -: февруари 22, 2021, 11:51:37 »

ТДМ-а си е шосеен мотоциклет, а В-Строма е турендуро. Това е основната разлика, а там кой "бягал" повече и на кой как се чувствала жена му, (евентуално любовницата му) отзад е малко по-друга тема. Very Happy
В същност тук темата е за сравнение  между една шосейка - Хорнет и един чопър - Вулкана, нали? Според мен между тези двата мотора няма абсолютно нищо общо освен това, че са мотори. Smile  Smile
За да разбере човек, какво точно му трябва и какво точно го кефи, ще трябва да измине няколко десетки хиляди километри с различни модели мотори, по различни терени, но това няма как да стане с теми и с питания тук във форума.  Very Happy

Първият стром какво турендуро е със 165 мм просвет? Чиста шосейка си е и той. Най-новият 650 XT може и да мине за турендуро заради каплите със спици и 175 мм просвет.

За десетките хиляди километри съм съгласен, защото без да минеш по този път няма как да разбереш какво искаш и от какво имаш нужда.

Kunev е феномен и разбира всичко за даден мотор и прави смели ревюта от 300-500 км. каране и му завиждам, защото аз явно съм доста по-спрял. Обикновено преди да си сменя машината я карам поне 30-40 000 км. и след смяна са ми необходими поне 5000 км. на следващата за да започна да я карам както предишната и да се почувствам комфортно с нея във всякакви ситуации и условия.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #36 -: февруари 22, 2021, 12:50:58 »


Малко ли са 66 коня?
Какво ще кажеш тогава за Хонда Фюри 1300сс ,300 кила и 57 коня? Ма има хиляди фенове
Я погледни куците дърти Харлита...ма ги карат щото били легенда...


Гледай сега...

Сексшоповете са пълни с играчки за мазохисти и се купуват доста. Което предполага и, че мазохисти има доволно много. Ти би ли си играл на роб и господарка, само защото хиляди други го правят Surprised Аз не.

Аз съм се убедил, че машината трябва да разполага с достатъчно мощност, за да те измъкне от ситуация, в която някой друг те вкарва. Може да не я ползваш често тази мощност, но е добре да я има. Когато машината е по-слаба и си я натоварил като влак, в някоя ситуация няма да можеш да се измъкнеш. И си до там.

Обикновено се пазя от препоръки за по-мощни мотори, насочени към млади момчета. Един поулегнал мъж ще се оправя и с по-мощен мотор в началото, без да се очисти на втория ден.

На мен моторът на Скай ми идва една идея по-висок, отколкото съм свикнал. На колегата с темата ще му е таман. А пък и щом има идеята да вози и втори човек, предположенията дали изобщо ще го качи са несъстоятелни. Когато отиваш на война си вземаш пушката. Нищо, че си в обоза и я гръмнеш, я не. Ама си взел мерки за всеки случай Very Happy

Та в този ред на мисли считам, че един 220 килограмов мотор трябва да е с поне 85 - 90 конски сили.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #37 -: февруари 22, 2021, 12:52:55 »

Kunev е феномен и разбира всичко за даден мотор и прави смели ревюта от 300-500 км. каране и му завиждам, защото аз явно съм доста по-спрял.

Периода на адаптация е различен при всеки човек.
Kunev ненапразно може да кара всичко което стъпва на твърда земя със собствена маса от 180 кг. до 50 т. а от тези които не стъпват на земята се ограничава само до излитане с МИ-8  Very Happy а плаващите от всякакви разновидности и размери може само да ги ремонтира ... той все пак не е Капитан Америка, а обикновен земен човек ...
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #38 -: февруари 22, 2021, 13:16:10 »

Гледай сега...

Сексшоповете са пълни с играчки за мазохисти и се купуват доста. Което предполага и, че мазохисти има доволно много. Ти би ли си играл на роб и господарка, само защото хиляди други го правят Surprised Аз не.

Аз съм се убедил, че машината трябва да разполага с достатъчно мощност, за да те измъкне от ситуация, в която някой друг те вкарва. Може да не я ползваш често тази мощност, но е добре да я има. Когато машината е по-слаба и си я натоварил като влак, в някоя ситуация няма да можеш да се измъкнеш. И си до там.

Обикновено се пазя от препоръки за по-мощни мотори, насочени към млади момчета. Един поулегнал мъж ще се оправя и с по-мощен мотор в началото, без да се очисти на втория ден.

На мен моторът на Скай ми идва една идея по-висок, отколкото съм свикнал. На колегата с темата ще му е таман. А пък и щом има идеята да вози и втори човек, предположенията дали изобщо ще го качи са несъстоятелни. Когато отиваш на война си вземаш пушката. Нищо, че си в обоза и я гръмнеш, я не. Ама си взел мерки за всеки случай Very Happy

Та в този ред на мисли считам, че един 220 килограмов мотор трябва да е с поне 85 - 90 конски сили.

300 с кардан колко коня трябва да е?  Smile
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 389



Ел. поща
« Отговор #39 -: февруари 22, 2021, 15:33:02 »

Периода на адаптация е различен при всеки човек.
Kunev ненапразно може да кара всичко което стъпва на твърда земя със собствена маса от 180 кг. до 50 т. а от тези които не стъпват на земята се ограничава само до излитане с МИ-8  Very Happy а плаващите от всякакви разновидности и размери може само да ги ремонтира ... той все пак не е Капитан Америка, а обикновен земен човек ...

Нали не смяташ сериозно, че за сезон и половина и може би 10-ина хиляди километра си се научил да управляваш мотор на добро ниво и контролът ти над машината е много добър?
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #40 -: февруари 22, 2021, 15:36:56 »

Ти пък - естествено че не смятам подобно нещо.
Всеки ден се научава нещо ново.
Човек се учи докато е жив, и пак ненаучен си отива ...
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #41 -: февруари 22, 2021, 16:14:00 »

Гледай сега...
.

Аз съм се убедил, че машината трябва да разполага с достатъчно мощност, за да те измъкне от ситуация, в която някой друг те вкарва. Може да не я ползваш често тази мощност, но е добре да я има. Когато машината е по-слаба и си я натоварил като влак, в някоя ситуация няма да можеш да се измъкнеш. И си до там.

Обикновено се пазя от препоръки за по-мощни мотори, насочени към млади момчета. Един поулегнал мъж ще се оправя и с по-мощен мотор в началото, без да се очисти на втория ден.


Та в този ред на мисли считам, че един 220 килограмов мотор трябва да е с поне 85 - 90 конски сили.





Значи викаш преди години като сме карали разни Ижета, МЗета и т.н. с по 18 коня ние съвсем случайно сме оцелели Sad
То и сега съм 50 коня на 200 кила мотор. С мен и екипировка сме 320 някъде... Ма на возим се доста удобно


Тъй като за Вестром 650 е явно спора, вземи виж по чуждите форуми какъв километраж
И пътешествия НАТОВАРЕН му правят.


Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #42 -: февруари 22, 2021, 16:20:53 »

Понеже е в германия, може да поназнайва руски ... https://www.youtube.com/watch?v=8NGFW8qQtkU
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #43 -: февруари 22, 2021, 16:58:39 »



Значи викаш преди години като сме карали разни Ижета, МЗета и т.н. с по 18 коня ние съвсем случайно сме оцелели Sad
То и сега съм 50 коня на 200 кила мотор. С мен и екипировка сме 320 някъде... Ма на возим се доста удобно


Тъй като за Вестром 650 е явно спора, вземи виж по чуждите форуми какъв километраж
И пътешествия НАТОВАРЕН му правят.

Като се качих за пръв път на несоц мотоциклет от ETZ251 ми се видя куц, нищо, че беше 500 кубика и 50 коня. На максимална биеше МЗ-та с малко, ама на динамика си беше туч. Може би, понеже беше Хонда Very Happy
Strom-a става за немалко хора, но и на много хора им е слаб. За първи мотор е повече от идеален.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #44 -: февруари 22, 2021, 17:22:38 »

Леко е рисков за първи /според мен/ но човека най добре си знае.
Ето нещо от нета което е в духа на темата



Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Хорнет vs Вулкан - въпросът на един начинаещ

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.405 секунди с 20 запитвания.