Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Хорнет vs Вулкан - въпросът на един начинаещ
Страници: [1] 2 3 ... 5   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Хорнет vs Вулкан - въпросът на един начинаещ  (Прочетена 10718 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
RookieRider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Търси се
Публикации: 3


« -: февруари 18, 2021, 09:13:30 »

Здравейте бъдещи колеги!
И аз като много други начинаещи след 15 години мечти съм най-накрая устремен към покупката на първи мотор и бих искал да попитам по-опитните следното.

Насочил съм се към два основни мотора - Honda CB650R или Kawasaki Vulcan S - мисля да си взема нов мотор. Проблемът ми е, че съм 190см 85кг - опасявам се, че Кавазакито ще ми е малко чисто ергономично. Но пък искам да пътувам със съпругата ми напред назад също. Удобно ли е да се пътува с дисаги на Хорнета на 400-500км? Или ако искам да пътувам да забравя naked като цяло и да търся някой по-голям круизър ако Вулкана се окаже малък.

Курса го карам на МТ07 и той откъм ергономия ми е супер.
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 389



Ел. поща
« Отговор #1 -: февруари 18, 2021, 09:53:19 »

Здравей,

Според критериите, които си задал и най-вече заради пътуването не те съветвам да гледаш към голите мотори. Ветрозащитата е важен фактор при пътуване.

От марките, които си посочил и за бюджет като посочените от теб мотори бих те посъветвал да погледнеш: Хонда NC750X, Kawasaki Versys 650, Yamaha Tracer 700 и Suzuki V-Strom650XT които ще са в пъти по-удачни машини за разходки и пътувания и с по-добра ергономия.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #2 -: февруари 18, 2021, 10:27:48 »

На вулкана задната седалка е 4 пръста широка. Жена ти ще намрази моторите, ако я возиш толкова време на такава седалка. Не знам защо се хвърляш на нов мотор за първи. Тепърва ще научаваш различни неща и понякога нещата не са такива, каквито си ги представяш. И е много вероятно да ти се прииска да го смениш скоро, с нещо, което повече ти пасва.
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F900XR 2021
Публикации: 882



Ел. поща
« Отговор #3 -: февруари 18, 2021, 10:43:35 »

А като караш на МТ07 и ти е удобен, защо не си го вземеш него? Или пък още по-добре по-големия му батко МТ09 Трейсър.
Винаги съществува варианта да си вземеш от първи собственик.
2та мотора, между които се чудиш имат общо, че са с 2 гуми нищо друго (а и са с ДВГ).
Това дали мотора ще е "облечен" или "гол" е много субективно - всичко зависи от предназначение, праг на търпимост, пропорции на тялото и т.н. и т.н.
Активен
RookieRider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Търси се
Публикации: 3


« Отговор #4 -: февруари 18, 2021, 11:04:08 »

Насочих се към нов, защото Вулкана и Хондата втора ръка са къмто 1000 евро по-евтини от чисто нов в немско, където съм и аз за жалост към момента, а преди да прочета вашите мнения те ми бяха двата фаворита.

Иначе просто Хондата повече ми харесва от Ямахата, за това към нея се бях насочил. Адвенчърите май са най-подходящи за дълги пътувания с двама души, ма то пък и кой я знае жената дали ще и хареса да се вози 5 часа на мотор, вулкана може би идва малък, голите пък не са подходящи за дълго.

От това което казвате май ще трябва да забравя тая мечта да си купя нов мотор и да го имам 20 години както до сега си го мислех Very Happy Май е най-добре да пробвам с някой по-евтин и по-старичък втора ръка и да ги сменям през 1-2 сезона докато намеря подходящата за мен машина.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2951


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #5 -: февруари 18, 2021, 11:14:06 »

Моето мнение е, че мотори от типа на вулкана не са удобни за пътешествия.
Има други причини заради които да купиш такъв мотор, харесване на визията им например.
Независимо от името - "круизър", за път има по-удобни и практични машини, например вистрома, споменат по-горе.
Ако акцента е към пътешествия и каране изобщо недей да гледаш в чоперии.
Активен
Archibald
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 462



« Отговор #6 -: февруари 18, 2021, 11:45:38 »

Е то Vulcan S е на ръба да НЕ е крузър и да, сравнително малък е ако ще се сравнява с други неща в тоя клас. Иначе крузърите по мой опит са си съвсем наред за дълго каране, обаче не винаги във заводския си вариант. С моя примерно след 2 часа гъргорене по пътя почва да ме боли кръста, но не знам доколко това е обективно понеже принципно си имам проблем с тая част дори да стоя дълго на (удобен) стол. Ако си склонен да смениш седалката с нещо, което е проектирано да бъде комфортно вместо да се напасва в производствения бюджет, едва ли ще си намериш по-удобен тип мотор за лежерно шосейно каране.
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: три
Публикации: 1141


No cop, no problem.


« Отговор #7 -: февруари 18, 2021, 11:55:45 »

Ако е въпрос за цена, има едно "нещо" VOGE, което изглежда доста добре за парите си.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4287



« Отговор #8 -: февруари 18, 2021, 12:09:58 »

И за двата мотора, които си харесал си прекалено висок. Вулкана е малък мотор. Като ергономия на мен ми е много малък а съм 183. Не се подлъгвай по името, това е просто един гол мотор не е круизър. Двигателя му е същият, като на  Нинджа и Версус 650.  Задната седалка е колкото да сложат нещо върху калника, собствениците обикновено винаги я махат защото е безсмислена. 400-500км можеш със всякакъв мотор да ги минеш но няколко последователни дни с такъв пробег, втори човек и багаж доста променят сметката. По-скоро иди и се премери на Версус ако държиш да е Кавазаки и на V-STROM долу горе като цена са изравнени. Ако можеш да изнасилиш малко бюджета с едни още 2500-600лв можеш да идеш и на V-STROM 1000 е тогава вече ще си купиш един добър туристически мотор.
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2150



« Отговор #9 -: февруари 18, 2021, 12:21:22 »

Не ми се пишеше в такива теми ама тоя в-стром дето му го предлагате аз си видях рамената само в огледалата. А не съм от най-широките. Оги спомена за същия проблем преди време. Като ще е нов по-добре някой КТМ или Triumph tiger с неговите габарити... 190см. Surprised
Как се дава акъл за чужд мотор...?!? Surprised
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4287



« Отговор #10 -: февруари 18, 2021, 12:31:46 »

Като ще е нов по-добре някой КТМ или Triumph tiger
Безспорно но там бюджета отхвърча доста нагоре. Все пак се съобразявах с цените долу-горе. Аз този проблем с огледалата го излекувах с едни удължители на SW-Motech.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2762


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #11 -: февруари 18, 2021, 15:13:23 »

Като си в немско, защо не огледаш и БМВ-та ?
Заради парите ?

F 750 GS  и V-Strom 650 тук (цена по сайт) са през 3000лв


Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #12 -: февруари 18, 2021, 15:41:04 »

Нищо му няма на V-Strom-a Идеален е за пътешествия. Само че ако вози жената, тогава по-добре 1000-ката Аз съм с 650-ка, ама съм предимно сам /засега  Very Happy/Имам познати които си ползват 650 основно с пътник, така че ...
Вярно, не го карам отдавна, но впечатленията ми до тук са че ще обиколя страната без да се уморя. За сега най-дългия преход ми е малко под 300 км, и като слезнах да зареждам се почувствах така все едно съм тръгнал преди малко ... А ако искаш Кавазаки, тогава модела ти според мен е VN-800.
Активен
SimoSV
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 154


Ел. поща
« Отговор #13 -: февруари 18, 2021, 17:05:24 »

Курса го карам на МТ07 и той откъм ергономия ми е супер.

Мотор с ветрозащита ти трябва, ако смяташ да караш по над 400км на ден. Аз си търкалям Suzuki SV 650, което е много близо до МТ 07 като ергономика. Но не обикалям Европа с него и нямам намерение.  Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #14 -: февруари 18, 2021, 20:08:23 »

Предполагам. че Сузуки Бандит 1200 също ще му е удобен. С три куфара пък може да отиде и на околосветско пътешествие или някъде другаде Smile
И Ямаха ТДМ 900 е добра оферта.
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 5   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Хорнет vs Вулкан - въпросът на един начинаещ

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.289 секунди с 20 запитвания.