Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист
Страници: 1 [2] 3 4 ... 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист  (Прочетена 27613 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #15 -: декември 12, 2020, 11:54:01 »

Пичове, не съм тук да се заяждам, а по простата причина, че винаги съм правил нещата по законен начин. Въпроса ми беше има ли начин да се постави ограничител на големия мотор и да се намалят киловатите? Изобщо не ми пречи да си взема мотор според изискванията за А2 категория, на 2ро място след суперспорта(пистарките) са ми супермото моторите. Никакъв проблем. Тия реплики от сорта "Две години на ролер 125, да се научиш да падаш..." не искам да ги чувам. Каквото и да казваш на човек да го направи, той си знае неговото, единствено можеш да му помогнеш като му дадеш съвет и да го предупредиш за нещата, които могат да му се случат. Има адски много информация за каквото и да е било в интернет. Попринцип съм самоук, приятеля, който ми даде да карам 650така помисли, че го лъжа като му казах, че не съм карал преди. И без това супермотото ще ми е по-лесно за ремонт и поддръжка, тъй като почти всичко си правя сам по колата.
Лека вечер от мен и със здраве!


В България Технотест/Декра не извършват такива услуги. Няма как да ти валидират понижената мощност на мотора. Намират се мотори с ограничители, които са така вкарани отвън. Каквато им е мощността в талона, така ги пишат. Ако си купиш такъв, нямаш проблем с А2.
 И без това мотори с толкова много пластмаси и толкова ниско кормило не са най-подходящи за начинаещи.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6587



Ел. поща
« Отговор #16 -: декември 12, 2020, 12:33:01 »

 Smile Smile Smile Smile

точно кавата който си харесал си има 35киловатов модел създаден от кавазаки специално за такива като теб.

Просто трябва да си намериш такъв на който в талона му пише 35КВ или да си вкараш от чужбина

Мисля,че в България няма опция да си купиш нормален и да го рестриктнеш на 35КВ,но има вече вкарани такива дето можеш да им се радваш напълно законно.

Заради ограничителя са малко по-скъпички от нормалните ЗХ6Р,но мерак с пари се гаси

само за пример ти го пускам https://www.subito.it/moto-e-scooter/kawasaki-ninja-zx-6-2010-patente-a2-napoli-363828555.htm


каквото и да си карал 650 няма много общо с пистарките като вървеж.това в случай че седнеш на някоя ЗХ6Р и решиш да и дадеш газ с идеята че вече си карал.Просто бъди внимателен

Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4287



« Отговор #17 -: декември 12, 2020, 14:14:58 »

Ей тука продават един такъв
https://www.olx.bg/ad/kawasaki-ninja-zx-6r-a2-CID360-ID8ht51.html
Активен
Archibald
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 462



« Отговор #18 -: декември 12, 2020, 18:19:44 »

Аз акъли за мотора няма да давам, но щом още не си взел изпита за категорията дори, най-малко следва да изгледаш някои видеа по въпроса за управление и завиване и да навъртиш едни сухи тренировки най-малко за развиване на мускулна памет на някой полигон преди да излезеш сред широките народни маси в колите, за които си нещо средно между невидимия човек и досадно препятствие на пътя. Ако тръгнеш да се учиш направо по пътищата, има немалка вероятност да свършиш по-зле от брат ти с колелото.
Активен
ceckostamov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #19 -: декември 12, 2020, 19:26:16 »

най-малко следва да изгледаш някои видеа по въпроса за управление и завиване и да навъртиш едни сухи тренировки най-малко за развиване на мускулна памет на някой полигон преди да излезеш сред широките народни маси в колите
От доста време следвам мото канали в тубата, а напоследък изгледах доста клипове с техники за завиване, каране, маневри и като цяло съвети за начинаещи. Почвам да мисля, че е грях да си вземеш скопена пистарка, въпреки че след време може да се махне ограничителя, просто за момента няма по-красив и способен мотор от пистовия, НО взех да се примирявам с факта, че бъдещето ми в близките 2 години е със Супермото. Гледах един KTM 520 EXC, не е лош мотор на външен вид.
ЕДИТ-Относно скопените пистарка отново, изглежда, че караш бърз мотор, а всъщност не 😅, голям срам.
« Последна редакция: декември 12, 2020, 19:34:36 последно от ceckostamov » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #20 -: декември 12, 2020, 20:09:06 »

От доста време следвам мото канали в тубата, а напоследък изгледах доста клипове с техники за завиване, каране, маневри и като цяло съвети за начинаещи. Почвам да мисля, че е грях да си вземеш скопена пистарка, въпреки че след време може да се махне ограничителя, просто за момента няма по-красив и способен мотор от пистовия, НО взех да се примирявам с факта, че бъдещето ми в близките 2 години е със Супермото. Гледах един KTM 520 EXC, не е лош мотор на външен вид.
ЕДИТ-Относно скопените пистарка отново, изглежда, че караш бърз мотор, а всъщност не 😅, голям срам.


На теб и цялото поколение 20 годишни това ви е проблема- Много ви е срам! Как така ще се кача на 250сс к'во ще кажат гаджетата... Най- малко 600сс... Surprised
Повярвай на сливите хич не им пука и не различават моторите.
Но като се пребиеш с 600сс ( не, че с 250-300сс не можеш да го направиш качествено) и полежиш в домашен арест ще започнеш да се срамуваш от това, че не чуваш хора които от десетилетия карат мотори и оцеляват в джунглата на улицата.
Темата даже е малко безмислена защото ти още нямаш книжка. Ще имаш евентуално след 4-5 месеца... А може и да не изкараш курса... Както и да е...
Какво му е лошото на Нинджа 250-300сс? Като ти гледам размерите и никаквия опит ти си за малката Нинджа. Пък и доста други мотори влизат в А2






Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #21 -: декември 12, 2020, 20:14:07 »

35kW на под 200кг машина не е бавно в никакъв случай. Освен това, тоя KTM едва ли е до 35kW също. Има различни мотори, защото имат различни функции. Едни са по-способни в едни условия, други в други, трети имат други предимства. Гледай мотора да е подходящ за теб и за това, за което смяташ да го ползваш, и да не е някоя развалина, която да се чудиш какво да правиш. Конете не ги мисли толкова.
Активен
ceckostamov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #22 -: декември 12, 2020, 22:05:16 »

@grobarq разбрал си ме погрешно,искам да кажа, че изглежда бърз, а не е всъщност толкова, но това няма никакво значение в случая само кълвем по тия клавиатури. Човек ако иска може да се убие и със скутер...
@evilution така е колега прав си. Най-вече се гледа да ти е удобен мотора, а относно киловатите на ктм-а, не ги знам със сигурност. Прав си че има още 5 месеца до покупката ама не е приятно да чувам, че няма да изкарам курса. Не виждам какво ще ми попречи въобще. Още март ако е хубаво времето го почвам, а и няма да отнеме повече от месец сигурен съм.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6587



Ел. поща
« Отговор #23 -: декември 13, 2020, 01:19:01 »

@grobarq разбрал си ме погрешно,искам да кажа, че изглежда бърз, а не е всъщност толкова, но това няма никакво значение в случая само кълвем по тия клавиатури. Човек ако иска може да се убие и със скутер...
@evilution така е колега прав си. Най-вече се гледа да ти е удобен мотора, а относно киловатите на ктм-а, не ги знам със сигурност. Прав си че има още 5 месеца до покупката ама не е приятно да чувам, че няма да изкарам курса. Не виждам какво ще ми попречи въобще. Още март ако е хубаво времето го почвам, а и няма да отнеме повече от месец сигурен съм.
мога да се басирам,че ще ти отнеме повече от месец да си видиш книжката Smile Smile Smile Smile Smile Smile

просто технологичното време е повече Very Happy


А ЗХ6Р дори и 35киловата ще попилее тая 650 дет си карал


250-300кубиковите нинджи са страхотни мотори.Нямам време за такова нещо иначе определено бих си взел една.Имам приятел(състезател) дето  една такава беше дал време дето да го класира някъде в средата при 600,карани също от състезатели.

Няма да ти казвам къв мотор да си купиш,това си зависи от твоята камбанария.Ако си купиш супермото или баш па тоя КТМ дето си си харесал не го карай никога без ботуши,каска и хубав протектор за гръб клас 2.
Активен
Минко Илчев
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 108


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #24 -: декември 13, 2020, 13:52:29 »

Предполагам че няма да е проблем да си намериш някоя машина от швабско съ законно поставени и регистрирана с тях рестриктори. По обявите има много. Гледай обаче да е с височина на седлото не по-голяма от 800 мм, и възможно най-нисък център на тежестта.
Успех

     Племенникът си взе като предишния ти Хонда ЦБ 500 от Австрия и направен е да влиза в "А2" и лесно се маха ограничителят и вдига малко мощността.

      Авторът ще му върши работа напълно и 35 кВт или малко отгоре като примера горе. Законно тълкуване преди време беше неспазване на категория и например с старата категория "М" ( сега "АМ) и подкараш автобус, глоба - не спазена категория - 50 лв. Но сега дори малко отклонение се води НЕПРАВОСПОСОБЕН! Много лесно можеш да идеш на съд и то по бързото производство. Пример правоспособност "А1" и караш моторче под 11 кВт, но 150 кубически сантиметра - неправоспособен! Да си знае, че няма шега при отклонения.
Активен
ceckostamov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #25 -: декември 13, 2020, 15:46:23 »

Гледах има с ограничители и в бг се продават нинджи 600кубикови по 25-35kW. По-скъпи са ама проблема явно вече е решен.
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1233



« Отговор #26 -: декември 13, 2020, 18:56:08 »

Моята африка по талон е с тапи. В талона пише 27 киловата от 742 кубика. Честно, чак сега се сетих да погледна БГ талона...Когато я вземах, разчетохме за тапите по VIN кода.


« Последна редакция: декември 13, 2020, 19:08:58 последно от SimonX » Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: три
Публикации: 1141


No cop, no problem.


« Отговор #27 -: декември 13, 2020, 20:37:12 »

Тбаси дръгелите! Мойто конче от 125сс, вади 8kw  Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #28 -: декември 13, 2020, 22:57:55 »

250 кубиковата Нинджа върви много добре като за конете си.
Активен
ceckostamov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #29 -: декември 13, 2020, 23:59:28 »

250 кубиковата Нинджа върви много добре като за конете си.
Тя ми е втория вариант, който е по-реалния и подходящия в случая, може би 90% тя ще е освен ако не изпадне голяма скопена нинджа на далавера някъде из Европа.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.898 секунди с 21 запитвания.