Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист  (Прочетена 27609 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4287



« Отговор #45 -: декември 15, 2020, 00:35:05 »

Въпроса не е дали някой ще го проверява. Най-вероятно никога няма да го проверят. Проблема идва ако участва в ПТП. За съжаление това се случва доста често.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #46 -: декември 15, 2020, 00:35:19 »

Най-лаишки - силата идва 2 пъти по-често спрямо 4 цилиндровите => въртящия момент е по-висок заради по-големия обем на цилиндъра (4* 150 = 2* 300) , и кривата е изместена към ниските обороти (за разлика от редовите 4-ки) => двигателя има ряз и при невнимание/кофти гуми задницата изпреварва....

Very Happy При 4 цилиндровият редови двигател "силата влиза" на всеки 180° от въртенето на коляновият вал, докато при редовата двойка и то в компановка със спаралелена/обща шийка на коляновият вал това става на всеки пълен оборот или числово изразено на всеки 360° от въртенето на коляновият вал. Ако двойката или четворка цилиндри са в двураменна компановка тогава има известна неравномерност при работата равна на ъгълът между рамената. Това обаче не важи за тези със срещуположно разположени рамена, които се разглеждат като V-образен с ъгъл между рамената 180° които са познати на масовия потребител с наименованието "боксерни" двигатели. Но в най-общ план можем да кажем че силата на мотора е функция с експоненциална нарасваща крива зависеща от обема на работното тяло. Именно това е главната причина "двойките" да "теглят по-яко" въпреки по-големите инерционни /и не само/ загуби.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3873



« Отговор #47 -: декември 15, 2020, 06:40:43 »

Нека да не забравяме и разликата между 'боксерния' двигател и V-образния с ъгъл между цилиндрите от 180'...Защото има и такива!
Активен
Serpentine
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 500



« Отговор #48 -: декември 15, 2020, 07:13:22 »

Не правете карането на мотор да изглежда като ракетна наука  Smile Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6587



Ел. поща
« Отговор #49 -: декември 15, 2020, 07:31:46 »

Въпроса не е дали някой ще го проверява. Най-вероятно никога няма да го проверят. Проблема идва ако участва в ПТП. За съжаление това се случва доста често.
+1

Сумите по застраховките вече са си доста сериозни и застрахователя,ще използва всяка възможност да се измъкне и да не плати.Жална ти майка,ако трябва да плащаш всичко при такова ПТП.

Ограничена нинджа не върви сравнена с другите нинджи,но сравнена с другите мотори си е самолет.Това не ти е проблем в началото,защото и без това няма да можеш да караш с другите,щото ти липсват уменията,а с намалената мощност,НО с хубавите спирачки и окачване на нинджата,определено ще ти е по-лесно да се научиш.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #50 -: декември 15, 2020, 08:56:44 »

... V-образния с ъгъл между цилиндрите от 180'...Защото има и такива!


Би ли показал някакъв пример, защото принципно "V" и ъгъл от 180' не се вписват някак си в едно изречение. Да не забравяме, че ъгълът от 180' е на практика права линия.
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F900XR 2021
Публикации: 882



Ел. поща
« Отговор #51 -: декември 15, 2020, 09:36:04 »

+1

...НО с хубавите спирачки и окачване на нинджата,определено ще ти е по-лесно да се научиш.

Ето това е много важно!
Както колегите казват -  не си прави експерименти. Взимаш мотор, който би ти простил новашките грешки и като натрупаш опит и години за А си взимаш самолет без крила.
Скоро имаше тема - колега от форума се сдоби точно с малката нинджа та може да се свържеш с него.
Друг мотор, който да погледнеш според мен и си заслужава като за пръв е Дюк 390 - 30kw 153кг мокър 0.19w/kg т.е. влизаш в А2. Имаш си ABS, удобна седалка и стойка, изключително интуитивен и лесен за каране.
Успех!

p.s. за пореден път тема се ОБсира... ако човека искаше да чете за двигатели ще влезне в wikipedia и ще чете - давайте по темата.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7085


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #52 -: декември 15, 2020, 12:45:26 »


Би ли показал някакъв пример, защото принципно "V" и ъгъл от 180' не се вписват някак си в едно изречение. Да не забравяме, че ъгълът от 180' е на практика права линия.

Предполагам, че Кунев  говори за v12 двигател:

https://bg.wikipedia.org/wiki/V12_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB

Скоро някои от големите спортни производители изкара модел който журналистите му се шашкаха, че изглежда като боксер, а всъщност е V. Наричал се плосък v образен.
Не мога да се сетя ferrari ли беше кой беше Surprised
« Последна редакция: декември 15, 2020, 12:50:05 последно от Grobarq » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #53 -: декември 15, 2020, 14:26:31 »

Мисля, че няма принципна разлика между боксерен и V-образен с ъгъл от 180' между цилиндрите. Единствено в монтажа на мотовилките към вала.

П.П.
Темата не се разводнява, защото човекът трябва да е наясно кой двигател ще му пасне по-добре в началото.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #54 -: декември 15, 2020, 15:32:25 »

Така, де Smile
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #55 -: декември 15, 2020, 17:54:49 »

Мисля, че няма принципна разлика между боксерен и V-образен с ъгъл от 180' между цилиндрите. Единствено в монтажа на мотовилките към вала.

П.П.
Темата не се разводнява, защото човекът трябва да е наясно кой двигател ще му пасне по-добре в началото.

Хм, едното е техническо описание, а другото разговорно прозвище. Тук имаме и техническо прозвище според което това е опозитен тип компановка. Тя бива два подвида. Единият е със насрещно разположени бутала в един цилиндър и два колянови вала, а другия е на обратно - като BMW, с един вал и отделни цилиндри. ... някои от V-образните конструкции са със наставна мотовилка, някои с отделни на една шийка, има пълно и непълноопорни колянови валове, и всичко това ни "говори"
 
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3338



« Отговор #56 -: декември 15, 2020, 18:40:12 »

Не правете карането на мотор да изглежда като ракетна наука  Smile Smile

Crotch Rocket-на наука  Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3873



« Отговор #57 -: декември 15, 2020, 19:05:11 »

Последно за двигателите и поне аз спирам... При 'боксера' срещуположните цилиндри се движат едновременно 'навън' и 'навътре'! При V с ъгъл 180' (всички знаем, че е права линия  Very Happy) това не е така. Гробито даде някакви примери, а мен ме мързи да ги търся сега... Мотоциклетни двигатели с такава компановка май няма, но при колите си е срещано...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #58 -: декември 15, 2020, 20:53:55 »

И аз ще спирам Smile

П.П.
Редовият двигател какъв V-oбразен е - 360' или 0'  Smile Smile Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6587



Ел. поща
« Отговор #59 -: декември 15, 2020, 20:59:04 »

аааа,не се стеснявайте...обяснете му и за карбураторите,маслата...зазимяването Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.183 секунди с 20 запитвания.