Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист  (Прочетена 27605 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1272


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #30 -: декември 14, 2020, 08:54:00 »

....

Пич, не се отказвай. Вземи си книжка -> мотор -> карай разумно и се учи в движение -> научи се да си го поддържаш (поне) сам. Няма по евтин начин за борене на стреса.
Ако имаш късмета да не живееш в Сoфия, не е толкова страшно по улиците.

п.п. Ако на 20+ години имаш нужда от мотор, на 40+ ще е вече болезнена, не отлагай.

п.п. какво ви пречи темата, не пишете къ'т не ви кефи.
Активен
BGdaredevil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ600 51J
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #31 -: декември 14, 2020, 10:28:32 »

Здравейте,

И аз да се запиша -- @ceckostamov
Приятелю разбирам ти крастата - и аз съм минал по този път от CZ350 20 коня (когато е нов) се хвърлих на 70 коня 600-ка 4т. Разлика от земята до небето. Препоръчвам да си вземеш нещо по-туристическо и с по-изправена стойка - причината е, че когато ти изтърве задницата, поради твоята амбиция, един по-слаб турист е по-лесен за овладяване, отколкото по-силна пистарка. Не се обиждай, но съм сигурен че не си добър с газта, а о-слабите мотори прощават тези грешки. -- гугъл "Twist of the wrist" -- То и кучето искало да стане касапин с гледане, но човек се учи на седлото. Даже ако имаш познат с нещо кросово - отидете да покарате по черно - да видиш как се държат двуколесните на настилка с лошо сцепление.

П.С. Не си вземай V-twin там проблема е въртящия момент...
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #32 -: декември 14, 2020, 11:48:21 »

...
П.С. Не си вземай V-twin там проблема е въртящия момент...

И какъв му е проблема на въртящият момент в тази компановка ???
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #33 -: декември 14, 2020, 12:18:13 »

Щото не си виждал новобранец как пада с V-twin, затова питаш.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1972



« Отговор #34 -: декември 14, 2020, 14:27:14 »

Проблемът с въртящия момент на V2 е излишъкът му в ниските обороти, особено ако не го очакваш или търсиш. Иначе ако си познаваш машината проблемът на V2 е за останалите - не очакват да дръпнеш толкова пъргаво от място с тоя "трактор" (това на база опит с VN88).
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1233



« Отговор #35 -: декември 14, 2020, 14:28:18 »

Със сигурност в Швейцария има официално затапени мотоциклети, за другаде в Европа не знам.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4287



« Отговор #36 -: декември 14, 2020, 14:42:10 »

Нищо му няма на V2. Няколко сухи старта да усети къде зацепва съединителя с малко газ и се отработва. Проблемите могат да дойдат от по-нервно тръгване от стоп и завой след това или от износени и студени гуми. Ама какво да стане толкова? Все пак за какво са тия краш тапи. Хубавото на тая нервност в ниските обороти е че винаги се случва при ниска скорост. Най-много да спечелиш вниманието на минувачите за кратко  Very Happy
Активен
BGdaredevil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ600 51J
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #37 -: декември 14, 2020, 14:44:10 »

И какъв му е проблема на въртящият момент в тази компановка ???

Най-лаишки - силата идва 2 пъти по-често спрямо 4 цилиндровите => въртящия момент е по-висок заради по-големия обем на цилиндъра (4* 150 = 2* 300) , и кривата е изместена към ниските обороти (за разлика от редовите 4-ки) => двигателя има ряз и при невнимание/кофти гуми задницата изпреварва....
« Последна редакция: декември 14, 2020, 14:45:55 последно от BGdaredevil » Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #38 -: декември 14, 2020, 15:09:21 »

Проблемът с въртящия момент на V2 е излишъкът му в ниските обороти, особено ако не го очакваш или търсиш. Иначе ако си познаваш машината проблемът на V2 е за останалите - не очакват да дръпнеш толкова пъргаво от място с тоя "трактор" (това на база опит с VN88).

Те повечето двойки са такива, без особено голяма разлика на колко реда ще са цилиндрите. Кривата им на въртящият момент върви доста устремно нагоре. И това е много хубаво, а не проблем. Нека не плашим човека с такива работи.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 4064



« Отговор #39 -: декември 14, 2020, 15:25:01 »

Kогато бях ученик се е случвало 175 кубикова Ява да тръгва без мен Smile Smile Smile

Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1233



« Отговор #40 -: декември 14, 2020, 15:58:57 »

Kогато бях ученик се е случвало 175 кубикова Ява да тръгва без мен Smile Smile Smile



Пак тогава, се е случвало да прекантаря ЧЗ-то и тоя отзад да го загубя...
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07' , Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 3873



« Отговор #41 -: декември 14, 2020, 19:33:55 »

Най-лаишки - силата идва 2 пъти по-често спрямо 4 цилиндровите ...

Разгледай някоя графика с отбелязани работните тактове на двигатели с различен брой цилиндри  във времето  Very Happy!
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 905



« Отговор #42 -: декември 14, 2020, 20:22:34 »

Това което трябва да сравни се нарича "Външна Скоростна Характеристика" на БДВГ
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6587



Ел. поща
« Отговор #43 -: декември 14, 2020, 20:46:13 »

Батковци,пича иска да кара пистарка,а вие с някакви спрели V2 го плашите...ай стегнете се малко Smile
Активен
gips
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: vfr800fi
Публикации: 64


Ел. поща
« Отговор #44 -: декември 14, 2020, 23:23:47 »

Никой няма да седне да проверява мотора ти дали има ограничител и тем подобни. Просто няма как да го проверят на място, освен ако не си късметлия и не те спре мотопатрул склонен да направи едно кръгче с мотора и установи , че не върви Smile Реално каквото пише в талона това е. Както са те посъветвали вземи си мотор от чужбина , който по документи е малка мощност тука никой няма да го проверява даже и да си махнал ограничителя.......... все едно не съм го казал :P
« Последна редакция: декември 14, 2020, 23:28:30 последно от gips » Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Въпрос за мотор от бъдещ моторист

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.75 секунди с 20 запитвания.