Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Монтаж на показание зя налягането на маслото.
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Монтаж на показание зя налягането на маслото.  (Прочетена 1979 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Lepa Brena
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 94



« -: септември 05, 2020, 17:46:35 »

почнах да кича по малко разни финтифлюшки ,да има шарения. Идеята е за визуално наблюдение на налягането на маслото и сравнителна работа на различните марки и вискозитети масла съчетани с различни работни температури на двг. Иначе както повечето трутинетки и тая си има датчик за ниско налягане on/off Под някъв праг на налягането би тряяло да светне лампа...ма в кой момент колко е налягането един Господ знае. Поръчах едно "китайче" и почнах с монирането на сензора. Не са лоши...на една друга тротинетка вече има една  година въпросния китаец....държи се не е здал багажа за тва поръчах същия часовник със сензор за налягане. Дават му отклонение  под 3% на сензора...тва по скоро за инфо...все пак е китаец.  Видимо реагира мигновенно на отклонение,дори на малки пикове . Сервизната орг. тапа  за мерене с манометър я изхвърлих,издялках един адаптор и пляснах на него датчика.

















 




Активен
Lepa Brena
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 94



« Отговор #1 -: септември 14, 2020, 19:55:14 »

монтирах и часовника, светка мърда има и копчалък...доволен.









Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1136


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: септември 15, 2020, 07:57:51 »

Брависимо!!!

В какви единици мери?... че недовиждам
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1284



« Отговор #3 -: септември 15, 2020, 10:58:39 »

Паунд за инч квадратен - PSI. Поздравления за доработката. Тя е по-скоро за сервизни дейности.
Даже направо се е утепала за това.

За какво ми е часовник на таблото, дето в следващите 5 години няма да мръдне като показание? Аз мотора си го карам с едно и също масло.

Напомня ми как едно време си направих датчик за температурата за ЧЗ-то и никога не го монтирах.


В тоя ред на мисли, на СААБ-а има копче да изключваш нощем почти цялото табло - остава само чат от километража.
Някой от инженерите се е сетил, че уредите нощем само те блещят.

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 2774



« Отговор #4 -: септември 15, 2020, 12:50:00 »

По-лесно е да се намалява с реостат интензитетът на осветеност на таблото. Много коли го имат. Хем не ти вади очите, хем виждаш всичко, което ти е важно.
Активен
Lepa Brena
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 94



« Отговор #5 -: септември 15, 2020, 14:07:03 »

мда лошо се види....толко си може тела.

...иначе и аз си имам паметници на глупоста,дет чакат да се монтират,ма кога,не е ясно....някой ден евентуално.
 
иначе китаеца кърти,никва инертност на датчика на очо. По бърз е от оборотомера. Ще свърши добра работа за отправна точка в бъдеще.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=_mqTgWr7RTQ
« Последна редакция: септември 15, 2020, 14:44:24 последно от Lepa Brena » Активен
mimom
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FJR 1300; Honda VF700C Super Magna; Honda Hornet 600; Suzuki Bandit 250
Публикации: 346



Ел. поща
« Отговор #6 -: септември 15, 2020, 16:11:16 »

Паунд за инч квадратен - PSI. Поздравления за доработката. Тя е по-скоро за сервизни дейности.
Даже направо се е утепала за това.

За какво ми е часовник на таблото, дето в следващите 5 години няма да мръдне като показание? Аз мотора си го карам с едно и също масло.

Напомня ми как едно време си направих датчик за температурата за ЧЗ-то и никога не го монтирах.


В тоя ред на мисли, на СААБ-а има копче да изключваш нощем почти цялото табло - остава само чат от километража.
Някой от инженерите се е сетил, че уредите нощем само те блещят.

Абе, не е баш само за сервизни дейности! Това, че си караш мотора само с едно и също масло и няма да мръдне показанието на налягането в следващите 5 години е може би вярно, но при НОРМАЛНИ условия. Представи си едно запушване на маслопровод! Без този часовник си улетял с тежък ремонт на двигател или подмяната му. С това, което е направил колегата, донякъде имаш шансове да ограничиш повредите. Давам ти за пример моята "Янка", Бог да я пази и поживи, която има само лампа за ниво, но не и за налягане на маслото. А доколкото зная и при други марки и модели е същото.
Добра идея на колегата, от която може да се възползвам.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3777



« Отговор #7 -: септември 15, 2020, 19:59:26 »

Това с нивото май си е само при Ямаха... Този сензор, монтиран така, измерва налягането, което прави помпата и подава в магистралата! Няма лошо...,но ако се запуши 'маслопровод' няма да го хванеш с него! Ще хванеш, евентуално, ако лагерите тръгнат (или нещо подобно) и помпата не успява да направи нужното налягане в цялата магистрала...Така си мисля, не ангажирам никого!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 2774



« Отговор #8 -: септември 15, 2020, 20:28:22 »

Да се запуши маслопровод, бая огън ще трябва да е ял моторът без да му се сменя маслото. В случая ми се струва, че идеята е да се следи дали помпата работи. Щото ако тя замине, мазането приключва и двигателят и той.
Активен
Lepa Brena
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 94



« Отговор #9 -: септември 15, 2020, 20:31:54 »

е....100% сигурност няма за нищо. Иначе и да успее човек да сложи манометър на всяка маслена магистрала,ще трябва и арматурно табло от самолет да сложи....с 20-30 часовника. За запушване чак...трудна работа си мисля на атмосферка,а и има и филтър с хартиен елемент все пак.

След много изчисления и формули.....реших да видя тва дет го сделах дали ще влезе в единио куфар.....влезна,ма понеже ядрено-неутронна технология,реших да видя дали ще работи....работи Smile Даже мисля и за двама-трима ще работи.















« Последна редакция: септември 15, 2020, 20:39:09 последно от Lepa Brena » Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2042



« Отговор #10 -: септември 15, 2020, 20:45:24 »

Къркаш немска бира, а?
А наздраве


Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1284



« Отговор #11 -: септември 15, 2020, 20:49:27 »

Вземи ги с флекса тия болтове, ще наранят лука...
Активен
dandy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 332



Ел. поща
« Отговор #12 -: септември 16, 2020, 07:54:53 »

Отпадъците от производството как влизат в употреба  Smile Остави ли една мръвка на колегата работещ на лазера за скаричката?
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: четири ...
Публикации: 976


No cop, no problem.


« Отговор #13 -: септември 16, 2020, 08:02:36 »

Зае@#$ лука, ама да не изпият бирата.
Активен
Lepa Brena
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 94



« Отговор #14 -: септември 16, 2020, 12:01:22 »

а тва е ку.р капан,да не бъркат вътре чужди ръце Smile....канех се аз да ги отрежа тия болтове още преди да боядисам..после намацах и с епоксидна на тъкно върху боята да не се драска/люпи...па ги забравих ...все като отворя и ги виждам и си викам ей треа ги отрежа...то и уплътнения силиконови щях да правя отдолу на капаците където лягат....и те са на изчакване.

Инак скарата няма да е тая...много са и големи отворите и лука пада в огъня Smile...ще  накълцам с по малки отвори по размер на предния радиатор,щот мисля там да си седи лесно откачаща се без инструмент за когат ще се ползва....хем е винаги налична хем няма заема място....е така поне съм го замислил.
« Последна редакция: септември 16, 2020, 12:31:10 последно от Lepa Brena » Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Монтаж на показание зя налягането на маслото.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.088 секунди с 22 запитвания.