Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Мнения за Kawasaki EN450-454 LTD
Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мнения за Kawasaki EN450-454 LTD  (Прочетена 15620 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27,Simson 51,Yamaha Aerox 70ccS
Публикации: 158



« -: юли 27, 2020, 16:40:33 »

Здравейте.Дойде време и аз да си взема по-голям мотор от 50 кубика  Very Happy
Като за начало си харесах модела Kawasaki EN450.
Тъй като информацията е оскъдна в интернет.Има ли някой от вас,който да е притежавал такъв или е още собственик.
Стават ли за първи голям мотор?Модела си е старичък 86ма година.Каква им е поддръжката,части дали се намират все още?Разход на гориво?Всякаква информация ми е от полза при избора.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3382



« Отговор #1 -: юли 27, 2020, 23:19:47 »

Много дърто, бе! Значително по-дърт от теб, вероятно. Поддръжката на тия машини не е евтина. Един приятел взе една Honda CB от горе-долу тия години, бананите на ангренажа бяха зверски напукани и абсурдно скъпи. За толкова възрастни мотори трябва много ентусиазъм, подплатен с немалко финанси. Има значително EN500 сравнително евтини. Обикновено не им пада много цената под определен праг, освен ако не си го намерил супер евтино. Какви пари му искат на този EN450?
Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R
Публикации: 3400


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: юли 28, 2020, 08:29:41 »

 
 Не е от най-добрите идеи..........

 Хонда е с Най-скъпите резервни части при Мотоциклетите за пътя и най-евтините при Кросовите ............ аналогично на това CRF серията пък е Много здрава на фона на КТМ/КАWASAKI/SUZUKI/HUSQWARNA/BETA та дори и YAMAHA(Ямаха се хвалят със здравината на YZ серията щото то друго нема здраво) , за разлика от всичко което пък е за ПЪТЯ и е с КРИЛЦА - Скъпи части но за сметка на това Редовно в сервиза  Very Happy Surprised Smile Smile Smile Smile
Активен
dandy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 401



Ел. поща
« Отговор #3 -: юли 28, 2020, 10:26:31 »

 Госпожице,
тези мотори отиват в графа "екзотика и за разкош" поради възрастта и трудното намиране на части за ремонт и поддръжка. Обърни особено голямо внимание на ремъчната предавка! Ако ти се ремонтира и реставрира, купувай...ако ти се кара подбери друг масов модел/марка. Насочила си се към чопър, нещата при избора са сложни и силно зависими от финансова гледна точка: получаваш "колкото повече-толкова повече".
 Само чопър ли ще се търси?
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27,Simson 51,Yamaha Aerox 70ccS
Публикации: 158



« Отговор #4 -: юли 28, 2020, 18:41:22 »

Предимно имам мерак за чопър.Пистови,не ме вълнуват,ендуро и такива също.....Пък не ми се ще да си взимам макси скутер.
Има kawasaki vulcan 500,и една honda shadow 600.Освен този,който харесах.Май ще погледна по новите.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7130


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #5 -: юли 28, 2020, 19:47:32 »


dandy как разбра, че е колежка бре? Very Happy

Предимно имам мерак за чопър.Пистови,не ме вълнуват,ендуро и такива също.....Пък не ми се ще да си взимам макси скутер.
Има kawasaki vulcan 500,и една honda shadow 600.Освен този,който харесах.Май ще погледна по новите.

Правилно си се насочила!
kawasaki vulcan 500 или kawasaki EN 500 е следващия модел на kawasaki EN 450.
Доста жени ги карат защото са ниски и леки Very Happy  kawasaki EN 500  е доказан модел!
Двигателя го слагат в още няколко модела на kawasaki.
Търси модела който е с ремък!
Защото имат модел от 96-97г, мисля, който е с верига и ще трябва да са цапаш да я смазваш на няколкостотин километра. а са забравили да сложат най-важното  централна степенка и тогава става мъка смазването.
Honda shadow 600 е доказано здрав мотор! И неговия двигател е и в други модели на Хонда Very Happy
Също много жени го карат! Very Happy
Минуса и пред него, че и той е с верига и ще трябва да я смазваш и нея на няколкостотин километра, а и там са забравили да сложат централна степенка, все пак са чопъри Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3382



« Отговор #6 -: юли 28, 2020, 20:06:43 »

Предимно имам мерак за чопър.Пистови,не ме вълнуват,ендуро и такива също.....Пък не ми се ще да си взимам макси скутер.
Има kawasaki vulcan 500,и една honda shadow 600.Освен този,който харесах.Май ще погледна по новите.

Vulcan е EN500. По-добре е от хондата, според мен и не е толкова отвратително скъпа, щото не е V2.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4351



« Отговор #7 -: юли 28, 2020, 20:58:14 »

Остаряваш Гроби, остаряваш.
Колежката от години се бореше с едни моторчета, които сама си ремонтираше. Има нейни теми из форума. Не се беше появявала от известно време.
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27,Simson 51,Yamaha Aerox 70ccS
Публикации: 158



« Отговор #8 -: юли 28, 2020, 21:00:20 »

Много дърто, бе! Значително по-дърт от теб, вероятно. Поддръжката на тия машини не е евтина. Един приятел взе една Honda CB от горе-долу тия години, бананите на ангренажа бяха зверски напукани и абсурдно скъпи. За толкова възрастни мотори трябва много ентусиазъм, подплатен с немалко финанси. Има значително EN500 сравнително евтини. Обикновено не им пада много цената под определен праг, освен ако не си го намерил супер евтино. Какви пари му искат на този EN450?

Този EN450 e за 1700лв.И мен предимно ме притесняваше намирането на части и поддръжка.В краня на седмицата ще пробвам ЕН500 модела и хондада,още 2 чопъра.Ще видим резултата и решението.
Активен
nalis
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50МК-3,Tomos Atx 50,2xJawa Babetta 210,Puch Maxi,Simson S51 Enduro,Honda Dio AF27,Simson 51,Yamaha Aerox 70ccS
Публикации: 158



« Отговор #9 -: юли 28, 2020, 21:05:11 »

Остаряваш Гроби, остаряваш.
Колежката от години се бореше с едни моторчета, които сама си ремонтираше. Има нейни теми из форума. Не се беше появявала от известно време.

Точно така,колежката вече натрупа опит по 2 тактовите машини и не и се налага да пита.....разглобява и сглобява Smile Smile ама не я вълнуват вече малките моторчета  Very Happy Very Happy
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7130


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #10 -: юли 28, 2020, 21:32:14 »

Остаряваш Гроби, остаряваш.
Колежката от години се бореше с едни моторчета, които сама си ремонтираше. Има нейни теми из форума. Не се беше появявала от известно време.

Бъркаш Very Happy
Просто не помня имена... Никога не съм помнил Smile
Колежката е от моя вилает. Малко по- на юг от Момчилград Very Happy
Даже май знам кой набор е Very Happy


nalis ако ще гледаш нещо из Кърджали драсни два реда да те свържа с Монката.
Май само той разбира и ремонтира мотори там.
Може и да си чувала за него
« Последна редакция: юли 28, 2020, 21:34:01 последно от Grobarq » Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3382



« Отговор #11 -: юли 28, 2020, 21:45:24 »

Този EN450 e за 1700лв.И мен предимно ме притесняваше намирането на части и поддръжка.В краня на седмицата ще пробвам ЕН500 модела и хондада,още 2 чопъра.Ще видим резултата и решението.

EN500 е близо 50 коня. Шадоу е близо 10 гоня по-малко и е осезамо по-куц. С 6 скорости е, за разлика от хондата. На всичко отгоре при едно и също състояние/години е два пъти по-евтин. А съм ги карал, и няма причина за това. Даже кавата се държи много по-прилично от повечето от тоя клас. Единствения и "кусур" е, че не е V образен, което едва ли те приеснява, щом си тръгнала за EN450, който е почти същия, просто по-стар.
Активен
Еомер
Миксера
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1100, CB600f
Публикации: 3441

Support your local 00

355901912
« Отговор #12 -: юли 28, 2020, 21:58:48 »

Е добре де, каква е идеята да НЕ се търси мотор?
Активен
dandy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 401



Ел. поща
« Отговор #13 -: юли 29, 2020, 08:35:06 »

 За обслужването на веригата на мотор без централна степенка съм имал 4 мотора...на единият купих допълнително, така и не я монтирах докато го карах дадох я на новият собственик. На пачи крак се почиства и омаслява видимата част на веригата, местиш напред мотора докато се превърти част от веригата и така цялата. Има стойки за задният шарнир, гумата е във въздуха все едно си на централна степенка. И последно монтаж на ойлер...караш и наливаш.
 А относно избора ясно, че не се харесваш с пистови, оффроудъри и малко странно от чопър на макси скутер. Погледни малко снимки на класическите туръри с двата "часовника" и кръгъл фар имат тук-тамлъскав хром подобно на чопърите горят малко, вървят достатъчно, карат се лесно и основното предимство приемлива цена при първоначална покупка(спрямо чопър) и лесно обслужване.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 4351



« Отговор #14 -: юли 29, 2020, 08:51:10 »

Обаче седалките им идват май по-високи от на тези, дето тя си е харесала.
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Мнения за Kawasaki EN450-454 LTD

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.522 секунди с 20 запитвания.