Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 5 6 [7] 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: KTM DUKE 390  (Прочетена 30391 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2449

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #90 -: март 12, 2022, 09:42:55 »

Ако беше с меки чанти Мире, щеше да я спреш, като с въздушна възглавница тетката... Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Майтап, братко... Пробвал съм и кожени дисаги и меки чанти и куфари. От 15 години и вече 4 мотора съм само с куфари. Very Happy Задният ми е винаги на мотора, а страничните куфари качвам само на по-дълги пътувания примерно над седмица. Тогава качвам и чанта на резервоара. С раница на гръб никога не карам.
Но трябва да се има в предвид, че този мотор KTM Duke 390 е малък и къс мотор, а има и доста шосеен вид, така че три куфара май няма да му стоят особено добре. Най-добре собственика му да прецени, какво точно харесва и как ще го ползва този мотор и от там да решава, с какво да се обзаведе. Very Happy
« Последна редакция: март 12, 2022, 09:47:02 последно от Vladi4 » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4649



« Отговор #91 -: март 12, 2022, 10:05:01 »

Но трябва да се има в предвид, че този мотор KTM Duke 390 е малък и къс мотор, а има и доста шосеен вид, така че три куфара май няма да му стоят особено добре.
Ако трябва да съм честен това дори не мога да си го представя, щото знам колко точно е голямо това моторче. Честно казано тук всичко по-голямо от малка раница би седяло не на мястото си.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 1083



« Отговор #92 -: март 12, 2022, 10:15:42 »

Както вече казах:

Тоя Дюк не е ли Сити-байк ??

и

Според мен сити байк с куфари е нещо като слагане на звънченце на прасенце ...

Веднъж бях спрял до това симпатично моторче, та си имам представа за габаритите и дизайна му.
Съзерцавах го през цялото време докато дъвках кюфтаците на масата на 3-4 метра от него.
Много готино моторче, но с куфари ... /погледни пак по-горе/.  Very Happy
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #93 -: март 12, 2022, 10:45:58 »

Е, Владич то ако Ботев беше с каска, Левски с ботуши - Е-еееее! Smile

То случката е далеч по-шарена и още по-весела ама нема общо с темата.

Става въпрос, че мъдята си имат практична страна и аз се убедих в това по доста необичаен начин.
Модела беше грозен на копеле но го намерих бързо, бяха изгодни и бързо се взехме въпреки вида им.
А пък след тая случка направо си избиха парите стотици пъти в рамките на секунди заради дъртата пача.
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: три
Публикации: 1391


No cop, no problem.


« Отговор #94 -: март 12, 2022, 10:57:12 »

Ако Very Happy моторчето се кара от жена, и ако е някоя запетайка, едва ли ще се чувства комфортно на половин тон GS, широк метър и двайсе' с куфарите.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fаn forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Multistrada 1000S DS 05'
Публикации: 4041


... a newborn Ducati fan!


« Отговор #95 -: март 12, 2022, 14:24:42 »

Така е! Но погледнато малко по-конструктивно, нищо им няма на моторите! Просто са създадени за различни цели! На Дюк-чето не му отива никакъв багаж, освен може би някоя раница/сак на задната седалка! Под 'не му отива', нямам предвид дизайнерски, а чисто практически. А да караш с раница на гърба  Sad  Surprised Surprised Защо си го причинявате?
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5258



« Отговор #96 -: март 12, 2022, 14:30:12 »

А бе и раницата има едно добро качество. Когато е много студено можеш да я сложиш пред гърдите. Така спира студения вятър.
Активен
SimoSV
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 321


Ел. поща
« Отговор #97 -: март 12, 2022, 16:57:52 »

Винаги карам с раница. Малка, не топуз 30 кила. Голямата раница пречи, тествано и доказано. Но малката ми е като част от екипа...без нея се чувствам като без часовник Cool
Навици Very Happy
Активен
julie
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 37


« Отговор #98 -: март 13, 2022, 07:39:52 »

Моите 5 стотинки... Моят дюк бе обзаведен с куфар и чанта за резервоара. Да, голо моторче със спортен вид е, но в крайна сметка всеки собственик си решава от какво има нужда като машина и багаж.






SW Motech предлагат куфари и дисаги за Дюк, напр:
https://sw-motech.com/en/bike/KTM/390Duke/2021/KTM+IS+Duke/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572199626.htm

Изглеждат ми прибрани, спортни на вид.
Остава да видим и снимки от po_taka - как се е получило  Very Happy
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 1083



« Отговор #99 -: март 13, 2022, 09:01:58 »

Абе раницата /особено голямата/ си е гадория. Веднъж по-миналата година реших да се направя на интересен и си сложих голямата туристическа раница - няма такава гадост просто. То не стига че моторчето беше нейкъд, ами с тая раница дори и минималната аероинамика се превърна в антидинамика. Особено над 80 км/ч мотора заживяа свой собствен живот и много-много не се съобразява с желанията на моториста.
... а раницата освен голяма беше и точно 17,2 кг. /специално я теглих защото имах и железа за носене/ ...
По трудни 300 км. не бях карал ... по едно време спрях и отпуснах леко каишите за да опре в задната част на седалката, но се "коригирах" още на следващата отбивка ...
Сега тъпча трите куфара като бузите на хамстер, и си карам с кеф ...  Very Happy
« Последна редакция: март 13, 2022, 09:03:36 последно от Kunev » Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #100 -: март 13, 2022, 09:43:10 »

Аз съм ходил на море няколко пъти с туристическа раница на гърба  с малкото ендуро а то нямаше абсолютно нищо за багаж.
Ми не е ОК въпреки, че бях с малката, която е към 70 литра.
Няма как да се нарече удобно и не виждам защо някой би искал да привиква с това.
Виж ежедневната раница е по-скоро някакво изключение да не ми е на гърба.
С нея съм навикнал така, че ако я няма все едно съм забравил да си сложа я каска я ръкавици.
Буквално част от екипировката.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2449

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #101 -: март 13, 2022, 10:00:26 »

Ще ползвам тази тема да дам едни съвети. Дано са ви от полза.  Very Happy
Важно е не само, в какво ще слагаш багажа, но и как ще го разпределиш. Правилото е, че колкото ти е по-нисък центъра на тежестта на мотора толкова е по-добре. Това означава, че в топ касата (задният куфар), който обикновено е по-голям от страничните няма да слагаш тежки работи. Аз например в задният ми куфар на пътешествие слагам спалният си чувал, кърпа, несесер, екипа за дъжд, сандвич. Сравнително леки, но обемисти неща. А тежките неща, като инструменти, помпа, вътрешни резервни гуми, (ако си с такива), палатка, шише с вода и други слагам в страничните куфари, или чанти. Като и тук правилото е, че най-тежките неща са подредени най-отдолу. В чантата на резервоара обикновено държа фотоапарата, зарядните, ръкавици, разни документи, карти, застраховки, и др. Паспорта, парите и телефона, обаче винаги са с мен, а не по мотора. Ако ще спя на хотел само свалям чантата от резервоара, взимам си несесера от задният куфар и хавлиената кърпа, и готово. Не свалям куфарите от мотора, за да ги мъкна с мен по хотелите.
Под седалката на мотора ми са оригиналният комплект ключове за мотора, но на пътешествие взимам още някои допълнителни неща, като комплект шестограми, комплект ключове еврейска звезда, още някое и друго гаечно ключе, свински опашки, черно тиксо, парче кабел, малък нож с разни инструменти по него, резервно жило (евентуално за съединителя) и др. Всичко това, както казах се слага на самото дъно на страничен куфар, или чанта. Това няма да се ползва ежедневно, ако изобщо се ползва, а е тежко.
Както писах и по-рано не карам мотор с раница на гръб. За мен е неудобно, центъра на тежестта ти се вдига по-високо и изобщо пречи. Very Happy
Това се сещам за сега. Дано да съм бил полезен. Very Happy
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #102 -: март 13, 2022, 23:17:27 »

Да си призная в последно време и аз предпочитам да държа раницата директно в топ касата.
Само за скутера се отнася.

Иначе Владич е напълно прав, същото 1:1 се отнася и за туристическата раница.
Котки, обувки, консерви води са на дъното.
Колкото по-леко толкова по горе.

Не е някаква ракетна наука или сакрално познание, всеки стига до него рано или късно.

Активен
po_taka
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: -
Публикации: 25


WWW
« Отговор #103 -: март 25, 2022, 11:20:13 »

Ето го ревюто на Шад дисагите Smile



Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4649



« Отговор #104 -: март 25, 2022, 11:42:41 »

Готино видео  Mad. Дисагите обаче хич не ми харесват, много стърчат от мотора. Това направо крещи, че не е правено за тоя мотор. Всяко влизане и каране в градски трафик се превръща в проблем. Толкова изнесена тежест ще разбалансира ужасно задницата. Можехте да се задоволите с една чанта на задната седалка и една на резервоара и пак щяхте да имате същия обем, без монтажи и ненужни железарии по мотора.
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: KTM DUKE 390

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.185 секунди с 20 запитвания.