Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: KTM DUKE 390  (Прочетена 16175 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Archibald
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 413



« Отговор #15 -: юни 11, 2020, 12:07:05 »

Нищо подобно! 'Моторчето' си е съвсем реален мотор ие прекрасен за научаване и супер-подходящ за градско каране! Нищо чудно, след първоначален такъв да ти много по-лесно с какъвто и да е втори друг...
Може, не съм пробвал, ама си спомням, че моя преход от 250-кубиков на 600-кубиков с 30-40% по-едри габарити и двойни кила си беше "олелей" преживяване в началото, та се чудя дали няма да е още по-забавно ако тръгнеш от такова бръмбарче. Това най-малко не можеш да го караш извън града (не става дума за път с максимална скорост 60 км/ч по обективни причини заради дупките през 5 метра, а нормално междуградско), а там тертипа на каране няма нищо общо с навирането между колите в час пик. Ако ще се кара само в града, по-добре скутер, за универсално каране Duke-а си изглежда супер като за първа машина. Според мен.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07'
Публикации: 3856



« Отговор #16 -: юни 11, 2020, 13:46:25 »

забравяте нещо наистина важно за тея моторчета
те са мега забавни за нас,но именно малките гуми ги правят и мега опасни за новобранците

личен опит-няколко десетки хиляди километра с пиаджо либерти минати без помен от инцидент,дори и близо не съм бил

пиаджо веспа(същия двигател с малки гуми) за първите 5 км,разминаване на косъм от 2 наистина сериозни инциденти

аз бих погледнал и малкото БМВ и Z300 на Оги на мястото,а защо не и някоя 500кубикова хонда

Аз ли се бъркам нещо или говорим за различни мотори  Surprised? Този КТМ е с 17 цолови колелета, като на всички шосейки от днешно време!

... та се чудя дали няма да е още по-забавно ако тръгнеш от такова бръмбарче.

Мотора не е 'бръмбарче' дори на габарити! Може и да малко по-малък все пак, но не е малък мотор!
Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 476



« Отговор #17 -: юни 11, 2020, 13:54:49 »

Спомням си, че ми препоръчвахте Duke 390 за първи мотор, но беше доста над бюджета ми. Харесва ми и съм За, а марката ми е слабост и имам хубави спомени, свързани с нея.  Very Happy
Активен
Archibald
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 413



« Отговор #18 -: юни 11, 2020, 14:13:30 »

Да поясня, че говоря за това, а не за това. Първото си е бръмбар, второто е мотор.  Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07'
Публикации: 3856



« Отговор #19 -: юни 11, 2020, 14:18:46 »

В такъв случай се извинявам  Very Happy! Не съм разбрал добре...
Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 476



« Отговор #20 -: юни 11, 2020, 14:26:51 »

Да поясня, че говоря за това

Често срещам един такъв, само че червен. Много е готин, всеки път се обръщам след него, но си е бръмбарче  Very Happy
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 4186



« Отговор #21 -: юни 11, 2020, 18:56:57 »

Какво доживях след 2000 кубиков Вулкан да ходя да тествам тая пръдня. Ама иначе страхотен бонбон е моторчето, като играчка е. Ще го взимаме.









Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6477



Ел. поща
« Отговор #22 -: юни 11, 2020, 22:37:36 »

Аз ли се бъркам нещо или говорим за различни мотори  Surprised? Този КТМ е с 17 цолови колелета, като на всички шосейки от днешно време!

Мотора не е 'бръмбарче' дори на габарити! Може и да малко по-малък все пак, но не е малък мотор!
aз за хонда гром говоря-ктма си е ок отвсякъде
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 389



Ел. поща
« Отговор #23 -: юни 13, 2020, 12:45:45 »

Какво доживях след 2000 кубиков Вулкан да ходя да тествам тая пръдня. Ама иначе страхотен бонбон е моторчето, като играчка е. Ще го взимаме.











Бързо да слизаш от играчката на детето  Smile Smile Smile

За целта за която е плануван е идеалният мотор. В офроуд форума има жесток пътепис от пътуване в Алпите на една мацка с такъв мотор.
Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 476



« Отговор #24 -: юни 13, 2020, 22:35:18 »

Моторчето е супер  Cool
На мен от време на време ми идват едни по-различни идеи за следващия мотор и като нищо ще сменя концепцията  Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6477



Ел. поща
« Отговор #25 -: юни 13, 2020, 22:49:27 »

Моторчето е супер  Cool
На мен от време на време ми идват едни по-различни идеи за следващия мотор и като нищо ще сменя концепцията  Smile







 аз още миналата година ти казах,да си вземеш един звяр,ма ти не,та не
Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 476



« Отговор #26 -: юни 13, 2020, 23:16:48 »

Кога съм казала не?!  Smile

Аз си мисля за един зелен звяр, малко по-голям, но никога не е късно да размисля и за такъв.  Smile
Активен
julie
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 26


« Отговор #27 -: юни 14, 2020, 10:11:56 »

KTM Duke 390 е весело моторче, леко и гъвкаво, лесно се управлява. Джантите му са 17ки, съвсем нормални. Хубаво е да се сложи ролбар, както съветват Георги Петков и kitan. Оригиналният си върви в комплект с краш тапи отстрани. На моя съм добавила краш тапи и на осите на двете колела, както и ветробрани за ръцете - вече не мръзнат така  Very Happy Ветробраните са оригинални, за серията на адвенчър моделите - има по-евтини, пластмасови, както и по-скъпи, алуминева основа, те пазят и лостчетата на скоростите и предната спирачка. Аз лично смених и самите лостчета с регулиращи се, понеже оригиналните ми идваха тежки и малко далечни за ръцете.
Стъпенките се сгъват, та при удар трудно ще пострадат сякаш, както и лостчетата на задната спирачка и скоростите.
Друго какво... да ѝ е удобен, това е най-важното!

Актуална снимка на моя, виждат се краш тапите на предното колело, ролбарът, ветробраните. Вчера му закръглих 40 000 км, разходих го до Арда и Дяволския мост, а снимката пък е от Кричим-Девин, май месец.
« Последна редакция: юни 14, 2020, 10:28:53 последно от julie » Активен
po_taka
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: -
Публикации: 18


WWW
« Отговор #28 -: септември 04, 2020, 11:55:13 »

Здравейте,
Жената взе книжка и явно ще кара дюк 390, имам въпрос за моделите. Чудя се 2019, 2020 или 2020bs6. Не ми се рискува и ще го вземем нов.
Доколко знам 2019 и 2020 нямат разлики.
2020 bs6, е този с quickshifer-а, чакам да ми кажат дали мога да си го купя и цена.
Бихте ли ме посъветвали кой модел да вземем?
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3272



« Отговор #29 -: септември 04, 2020, 12:38:41 »

За какво и е на жена ти quickshifer?
Активен
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: KTM DUKE 390

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.65 секунди с 20 запитвания.