Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Съвети за туристически мотор
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвети за туристически мотор  (Прочетена 4838 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hk
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: '01 gs500
Публикации: 16


« Отговор #90 -: май 24, 2020, 00:13:53 »

Ами доколкото знам и ГС500 и Върсиса вала им е 180 градусов. И двата имат някакви балансиращи валове. Следва на теория, че трябва да е подобно от към усещане(зависи и как е захванат двигателя де). Ако са подобни вибрации не мисля, че ще е проблем. Най- ясно ще се разбере като се кача да покарам естествено.
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #91 -: май 24, 2020, 09:31:44 »

От двуцилиндровите "най-мирен" е опозитния следван от редовия ин-лайн /едното бурало долу - другото горе 😊/ комплектован с балансиращ вал.



А V-образноя има едни "треперлици" от 2-ри порядък които са много трудни за укротяване.

Относно равномерността на работа, тук равни са опозита и паралелния редовак, а ин-лайн и V-образните не са изобщо.
Опозита технически се разглежда като V-образен с ъгъл между рамената от 180 градуса
Толкова по темата с "думи прости" 😐
« Последна редакция: май 24, 2020, 09:41:53 последно от Kunev » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2745



« Отговор #92 -: май 24, 2020, 09:56:37 »

Теориите понякога се разминават с практиката. Даже прилично често. Версиса сякаш е най-малко популярен от 4-те модела. По-дребен и сгънат е, според очевидци.
Активен
Начинаещ
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: мечта
Публикации: 18


Ел. поща
« Отговор #93 -: юни 01, 2020, 10:58:57 »

Здравейте, просто ползувам темата на колегата, надявам се че няма да се сърди.

С няколко думи и аз като него съм пред дилема какъв мотор да си купя. Начинаещ с големите мотори, ако не се броят явата ижа и ковревеца- балканчето, симсона  и 2 скутерчета няма да ги броя. Та, живея в Германия и искам да си купя мотор до 750кубика, до 100 коня. Ще се ползува лятото за ходене до работа- 14км в едната посока и разходки с жената/ когато е на кеф/. Предвидил съм до 3500 евро. Предвид това че ще има втори човек ми трябва мотор с някаква що годе удобна седалка. Насочил съм се към хонда довил, кавазаки ер5-ер6, сузуки катана 750- макар да мисля че ще ми е излишно мощно. Мислех също и за сузуки цв-650, но коментарите в този форум относно седалката ме отказаха от модела.

Не ми трябва кой знае каква мощност, мисля че 60-80коня са напълно достатъчни за един туристически мотор. Моля за мнения относно  моторите и другите условия
Активен
totomoto
totomoto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 284


Ел. поща
« Отговор #94 -: юни 01, 2020, 11:16:33 »

Виж VFR.
Активен
Начинаещ
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: мечта
Публикации: 18


Ел. поща
« Отговор #95 -: юни 01, 2020, 11:28:48 »

Виж VFR.
Гледах го , струва ми се безмислено мощен
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: два
Публикации: 811


No cop - no problem.


« Отговор #96 -: юни 01, 2020, 11:47:57 »

Как изчисляват там данъците и застраховките? Според мощност или кубатура?
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2745



« Отговор #97 -: юни 01, 2020, 11:55:12 »

Иди при някой търговец и ги гледай на място. Моторите с ниско кормило не мисля, че ще са ти особено удобни.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6353


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #98 -: юни 01, 2020, 12:40:49 »

Здравейте, просто ползувам темата на колегата, надявам се че няма да се сърди.

С няколко думи и аз като него съм пред дилема какъв мотор да си купя. Начинаещ с големите мотори, ако не се броят явата ижа и ковревеца- балканчето, симсона  и 2 скутерчета няма да ги броя. Та, живея в Германия и искам да си купя мотор до 750кубика, до 100 коня. Ще се ползува лятото за ходене до работа- 14км в едната посока и разходки с жената/ когато е на кеф/. Предвидил съм до 3500 евро. Предвид това че ще има втори човек ми трябва мотор с някаква що годе удобна седалка. Насочил съм се към хонда довил, кавазаки ер5-ер6, сузуки катана 750- макар да мисля че ще ми е излишно мощно. Мислех също и за сузуки цв-650, но коментарите в този форум относно седалката ме отказаха от модела.

Не ми трябва кой знае каква мощност, мисля че 60-80коня са напълно достатъчни за един туристически мотор. Моля за мнения относно  моторите и другите условия



Дювил!
Имаш готови куфари да ги пълни жената и да и е кеф.  Very Happy  Истински турист с удобна седалка и кормило. Може да ти е мааалко тегаво в началото в града. Но пък можеш да си бръмчиш Германия- България с кеф  Very Happy
Не ти знам височината, седалката му е комфортна, но и широка и ако си по- късокрак. ....
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: два
Публикации: 811


No cop - no problem.


« Отговор #99 -: юни 01, 2020, 13:26:09 »

Само да не е сглобен в Испания.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6353


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #100 -: юни 01, 2020, 13:41:13 »

Само да не е сглобен в Испания.

700-ките ли ги сглобяваха там?
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3704



« Отговор #101 -: юни 01, 2020, 13:49:05 »

Как изчисляват там данъците и застраховките? Според мощност или кубатура?

Специално данъците им за моторите са по-ниски от тези в България! Може да проверите, ако не вярвате...Застраховката е друго нещо...
  Аз също съм за Дювил-а, при така описаните 'условия' и щом модела се харесва на търсещия! 'Катана'-та също е разкошен, но за возенето на втория (и багаж евентуално) няма да е толкова удобен!
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2549


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #102 -: юни 01, 2020, 14:25:14 »

.............. при положение че си в Германия - купи си Истинаски МОТОЦИКЛЕТ  Very Happy  Surprised
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1157



« Отговор #103 -: юни 01, 2020, 15:31:46 »

Отговорът е скутер. Голям - малък, зависи колко опит имаш. Колкото по-опитен, толкова по-малък, естествено не по-малък от 125. Може да ходиш на работа с 700, с 1700  или с колело.
« Последна редакция: юни 01, 2020, 15:34:32 последно от SimonX » Активен
Начинаещ
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: мечта
Публикации: 18


Ел. поща
« Отговор #104 -: юни 01, 2020, 17:40:09 »

.............. при положение че си в Германия - купи си Истинаски МОТОЦИКЛЕТ  Very Happy  Surprised

Какво значи истински- погледнах тази тема, мисля че беше привърженик на БМВ. Нямам нищо против и такъв да си купя, ноооооооооооо това означава 3-5 години по стар и на доста повече км.
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Съвети за туристически мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.186 секунди с 21 запитвания.