Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Съвети за туристически мотор
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съвети за туристически мотор  (Прочетена 2376 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2530


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #75 -: май 22, 2020, 14:31:12 »

Освен заяждане, не виждам друга причина за това да напишеш такава кавалкада от глупости Sad

П.С.
Мога да те уверя че впечатленията са ми базирани на информация и опит във вече достатъчни за целта обем и обхват.
........... олеле заяждане ? ахахах с тебе ли ? ахахах ти сериозно ли ?

 П.С. Виж сега Яж пий живей и си мисли че имаш идея от Моторите на тоя свят - Мир и приятно ти БИТУВАНЕ с обема и обхвата на кварталната пейка Very Happy

 
Той до вчера е карал GS500, ни окачването ще му е лошо, ни спирачките.
Тайгъра може да има хубави спирачки и окачване, ама гори повече от TDM-a, и то чувствително повече.
Тайгъра има от всичко по много повече вкл и килограми - разхода да ти кажа при магистрално 120-140 - този стария Тайгър визирам и ДЛ650 К8 визирам ............. ако бройм 0,5/100 разлика - да тогава Тайгъра гори повече и двата бяха с Топ Каси само , но Tайгъра даде близо със 1/100 по малко от ДЛ1000 К5 ( e после се оказа че ДЛ-а е с Проблем в главата на 1-ви цилиндър.......)

 

Кажи ми, че докато обясняваш ти излиза пяна от устата Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Коки да не се сгелпи нещо???
За VN 800 става дума не за онова голямото прасе Сузуки Булевард 1800...
Щото оня си има някои проблеми...
Сериозно те питам?

 На почивките докато хапвам или пия кафе пиша ;) повервай ми нема как да е пяна

 Не не съм се объркал - това 800 го има и VX800 , Intruder 800 , Boulevard 800 , Marauder 800(това е VN-a) ....... та тоя Двигател е направо жалка картинка  Very Happy

 
Не искам да ви развалям сладката приказка, което сте си захванали, но искам да попитам - VN не беше ли серията с В-образни двигатели на Кавазаки Вулкан ? Иначе, европейските мотори са супер яки  Very Happy!
SUZUKI Marauder 800(това е VN800)
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3689



« Отговор #76 -: май 22, 2020, 14:33:00 »

Мислех,че е VS... Май само Intruder е с това означение... Всъщност не съм сигурен в означенията им!
« Последна редакция: май 22, 2020, 14:35:11 последно от ildivvy » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2530


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #77 -: май 22, 2020, 14:36:46 »

Мислех,че е VS... Май само Intruder е с това означение...
Те Сузуки нали знаеш че обичат сериите с много букви и цифри - VZ / VS / VX / VN ............  Very Happy Smile

 
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2730



« Отговор #78 -: май 22, 2020, 14:42:23 »

Тайгъра го дадох само за контраст, защото не се вписва в мейнстрийма. Не всичко е Хонди и БМВта един или два цилиндъра, боксери и v2 и т.н В крайна сметка за това има толкова много модели, защото хората не са еднакви. Щеше да е ужасна скука ако всичките карахме еднакви мотори и то само един, купуваш го и до края на живота си само с него. То е все едно всеки път като си хванеш ново гадже да питаш майка си дали я одобрява.

Разбира се, има премиум продукти. Ти и Коко си падате по такива. Че имат по-добри спирачки се вижда с просто око. Окачването не се вижда, ама се подразбира. Има причини да са по-скъпи. Имат и повече екстри. Но често като си имаш брада, се налага да си имаш гребенче. И това, което не се вписва в мейнстрийма не е за хора, които ги интересува разхода на гориво.
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 350



« Отговор #79 -: май 22, 2020, 14:47:58 »

........... олеле заяждане ? ахахах с тебе ли ? ахахах ти сериозно ли ?

 П.С. Виж сега Яж пий живей и си мисли че имаш идея от Моторите на тоя свят - Мир и приятно ти БИТУВАНЕ с обема и обхвата на кварталната пейка Very Happy


Благодаря, да ти се връща умножено. АМИН!

П.С.

Докато отмаряш скивай: https://youtu.be/AYiQxEQeG-Y

Айде сега кажи че този човек от клипа нищо не вдява и ...
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2730



« Отговор #80 -: май 22, 2020, 14:59:14 »


  Тайгъра има от всичко по много повече вкл и килограми - разхода да ти кажа при магистрално 120-140 - този стария Тайгър визирам и ДЛ650 К8 визирам ............. ако бройм 0,5/100 разлика - да тогава Тайгъра гори повече и двата бяха с Топ Каси само , но Tайгъра даде близо със 1/100 по малко от ДЛ1000 К5 ( e после се оказа че ДЛ-а е с Проблем в главата на 1-ви цилиндър.......)



От немодифициран DL650 няма как да гори само 0.5л по-малко, че даже и от TDM. Че има повече се вижда с просто око, най-малкото има един цилиндър повече. Някои хора просто нямат нужда от повече.
Активен
Hk
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: '01 gs500
Публикации: 16


« Отговор #81 -: май 22, 2020, 15:19:32 »

Днеска успях горе долу да се кача на всеки един от изброените мотори. Впечатления ще давам за всеки по отделно, ако искате мога да споделя и обявите на тези, които съм гледал.

 Първо карах ТДМ 900и. Доста хора казаха, че ще ми се стори тежък но от всички без може би кавасакито той ми беше най лек на място като седя. Седалката мъ не е мн широка и лесно се стъпва на земята(аз съм 1.80 и нямах проблем с нито един от тях като височина). Мотора си върви доста приятно личи си ясно разликата в мощността с другите. Спирачките му бяха супер в сравенние с другите. В движение мотора се усеща супер пъргав според мен и изобщо не му личат килцата. Като цяло доста ми хареса само начина по който седи таблото ми е малко странен. По издължено е имам чувството че мотора е една идея по- дълъг от колкото е всъщност. Точно тоя, който гледах веднъж както си седях на място го изфорсирах до около 8к( близо до червеното някъде беше) и след като върнах газта угасна. Не знам от какво може да е този проблем, но после пак си запали без някаква мъка и си работи доста плавно. Гледах още две ямахи но тях не ги карах( нямах възможност).
Хонда трансалп 700и. Хондата беше най близо до пегасото ми като стойка, като имаше по широка седалка  и я усещах една идея по нестабилна от ямахата докато седях на място(май беше и една идея по- висока). Приятен мотор за каране, но не бих казал особено мощен. Това което не ми хареса няха спирачките. Не мисля че им имаше нещо, а просто се усещат супер дървено спрямо Ямахата. НЕ са толкова силни и не се усеща приятно хода на спирачката. Като цяло е най- скъпия модел от всички, но не съм сигурен дали си заслужава. Не ми направи особено впечатление. Най- вероятно няма да е това модела, освен ако този не е бил зле обаче според мен всичко си беше наред.
Сузки В Стром 650. Ами имах доста очаквания за този модел, но този който покарах не ми се стори много читав. Като усещане беше доста близко до хондата. Теглото му се усещаше като нея и вървеше може би една идея повече. Спирачките обаче ми се сториха ужасни. Сигурен съм, че на този не бяха обезвъздушени както трябва или имаха гадни накладки може би, защото едва спираше. Трябва да покарам някой друг за да преценя по- добре. Но вървеж и пъргавост ми харесаха.
Кавасаки Върсис 650. За нещастие този, който отидох да гледам нямаше акумлатор и не ми го запалиха. Но като седна на него той се усеща супер лек. Физически също е най- малък. Също така той мисля че е най ориентиран към асфалт в сравнение със сузукито и хондата. И двете му гуми са 17ки което ми хареса. Със сигурност искам да се кача на такъв. Струва ми се от това което видях, че ще ми хареса доста.
 За заключение искам да се кача поне на още едно сузуки и едно кавасаки, за да преценя как са. Хондата мисля, че отпада защото с нищо спред мен което ме интересува не превъзходжа сузукито. Доста приятно изненадан бях от ямахата, но все пак тя е главно ориентирана към асфалт, а аз това и търся. Все пак искам да покарам другите мотертки преди да се реша.
Той до вчера е карал GS500, ни окачването ще му е лошо, ни спирачките.
Тайгъра може да има хубави спирачки и окачване, ама гори повече от TDM-a, и то чувствително повече.
Знам, че ГСа е доста простичък от към обурудване, но Пегасото ми имаше супер окачване и спирачки(по мое мнение и в сравнение с други мотори, които съм карал разбира се) и имам някаква база за сравнение.

Та ако търсиш тези от списъка иди се премери на ТДМ-а и на ДЛ-а и се решавай та да ти се свършва , имай в предвид , че ТДМ-а е по Приятният мотор като цяло , ДЛ-а е По-надеждният , но е сузуки - няма спирачки със калпаво окачване и още поне 2-3 други дразнещи нещица , но по Български казано По хубавият щото е идиото устойчив като двигател ако не си Ресър де
 ** Tъмпър е Всичко което със стандартен 2-цилиндров стандартна конфигурация двг....

Ами наблюденията ми бяха подобни да. Колкото за думата Тъмпър- просто в чужди форуми думата thumper се отнася само за едноцилиндрови мотори, та за това си мислех, че това имаш впредвид. Не знаех, че значи друго по нашия край.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2349


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #82 -: май 22, 2020, 16:24:54 »

На ТДМ-а може да му пуснеш елементарна диагностика на разните прекъсвачи и тпс-и. Има си системно меню като на шкода, ауди и т.н.т.
Провери и за другите мотори как стои тоя въпрос, може да ти е от полза, макар и минимална....
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6320


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #83 -: май 22, 2020, 16:57:00 »



 
 
 Не не съм се объркал - това 800 го има и VX800 , Intruder 800 , Boulevard 800 , Marauder 800(това е VN-a) ....... та тоя Двигател е направо жалка картинка  Very Happy

  SUZUKI Marauder 800(това е VN800)




Ще ми го покажеш ли на картинка това Suzuki VN 800 в този сайт:



http://www.suzukicycles.org/


Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3689



« Отговор #84 -: май 22, 2020, 17:24:53 »

Нормално е да ти харесат спирачките на ТДМ-а! Все пак апаратите са като на Р1-цата... Нормално е да ти харесват спирачките на Пегасо-то! Брембо с метални маркучи... Кавасаки-то е хубаво, само го покарай, за да видиш дали ще си 'паснете' с вибрациите. Ако всичко е ОК, не е лош! Сузуки имат само изписване на грешката и положение на ТПС-а (с три чертички) и то в сервизен режим. Ямаха-та има задействане на 'изходи',грешки,данни,стойности и т.н.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2730



« Отговор #85 -: май 22, 2020, 20:38:13 »

Кавата и строма са с еднакви спирачни апарати. Very Happy
Активен
Hk
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: '01 gs500
Публикации: 16


« Отговор #86 -: май 23, 2020, 19:32:50 »

Виждам, че доста хора изтъкват вибрациите на Кавасакито като най- големия му проблем. Някой, който е карал моторите може ли да направи едно сравнение. Доста повече ли вибрира от Трансалпа и В строма? Доближава ли се до голям едноцилиндров двгигател като Пегасото? Явно доколкото чета това му е единственият "сериозен" проблем. Сузкито ми е същата конфигурация като двг. и има някакви вибрации, но не ми правят особено впечатление. Във високи обороти може и да е различно ама като го закотвя на 5- 6к нямам никакви оплаквания. При ТДМ също не усетих някакви вибрации(не съм го карал дълго така че не мога и да преценя много), а той е с доста по- голям двигател пак 2 цилиндъра.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2730



« Отговор #87 -: май 23, 2020, 20:36:48 »

Сузукито не е от вибриращите. Има балансиращ вал, и вибрира по-малко от редовия 4-цилиндров на жена ми. Версис не съм карал, но за Строма никой не казва, че вибрира. И кавата има балансиращ вал, ама така казват.  Неплавния ход на спирачката понякога се решава с едно пръскане със смазка. Спирачките са си... посредствени. Но не мисля, че е нещо драматично за нормално каране. И Кавата и Сузукито са със еднакви спирачни апарати. Може би хубава спирачна помпа ще помогне за по-директни спирачки с по-добра обратна връзка. А помпата се сменя супер лесно, и се намират добри и нескъпи. И двата мотора са си бюджетни, но очевидно много хора ги устройва. Това не е спортен мотор, не се очаква от него да се кара на заварка постоянно и да се спира чак толкова интензивно, и с хубави гуми си спират прилично. Сузукито има 22л резервоар, Кавата е с 19. Ветрозащитата също е важна, за да ти е комфортно да караш по-продължително време. Но това трудно можеш да го прецениш с тестове през една седмица между моделите. Хубаво направи, че пробва каквото можа. Ако имаш възможност, пробвай пак, ако ти хване окото някой от тези, които си пробвал. Ще си го познаеш мотора. Или той теб. Smile  
« Последна редакция: май 23, 2020, 20:38:26 последно от evilution » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3689



« Отговор #88 -: май 23, 2020, 21:00:05 »

Вибрациите идват от това,че при Кавасаки-то двете бутала са в двете 'противоположни точки' така да се каже (когато едното е горе, другото е доло)! В-Стром и ТрансАлп са В-образни! Твоя е редови,но буталата се движат заедно. При ТДМ-а пък едното се движи с 90' на кол.вал 'изместване, за да имитира В-образен! Т.е.,нормално е да са с по-малко вибрации! Иска си тест...
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6320


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #89 -: май 23, 2020, 21:59:57 »






 При ТДМ-а пък едното се движи с 90' на кол.вал 'изместване, за да имитира В-образен!


 За 900сс ТДМ така ли е?
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Съвети за туристически мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.631 секунди с 21 запитвания.