Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Избор на чопър за преработка към бобър
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Избор на чопър за преработка към бобър  (Прочетена 2185 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Maxxx
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: 2004 Yamaha YZF-R6
Публикации: 53



« -: февруари 28, 2020, 20:14:09 »

Здравейте, искам да взема един от трите и да го преправя след време на бобър. Нещо съвсем семпло и просто.
1. Хонда Шадоу
2. Ямаха В-стар / драг-стар
3. Сузуки Интрудер

Задължително ще търся и гледам да са над 600 кубика. Хондата и сузукито са от началото на 90 години а ямахата от края.

Кой от трите е добър, удобен и няма да умалее бързо ?
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1797



Ел. поща
« Отговор #1 -: февруари 28, 2020, 21:16:12 »

С най-чопърска визия е Интрудер VS 1400, като това е заради малко по-изнесената предница, Ямахата и Хондата са си круизъри, не, че не може да ги нарежеш и изхвърлиш всичко излишно и да удължиш предниците, Very Happy но всичко зависи от това колко пари искаш да вложиш в проекта. Успех !
    
« Последна редакция: февруари 28, 2020, 21:19:59 последно от spongi » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6477


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #2 -: февруари 28, 2020, 21:20:07 »

Здравейте, искам да взема един от трите и да го преправя след време на бобър. Нещо съвсем семпло и просто.
1. Хонда Шадоу
2. Ямаха В-стар / драг-стар
3. Сузуки Интрудер

Задължително ще търся и гледам да са над 600 кубика. Хондата и сузукито са от началото на 90 години а ямахата от края.

Кой от трите е добър, удобен и няма да умалее бързо ?

Над 600сс е много общо...
Щатския Интрудера 750сс е 63 коня Very Happy
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1797



Ел. поща
« Отговор #3 -: февруари 28, 2020, 21:25:37 »

Над 600сс е много общо...
Щатския Интрудера 750сс е 63 коня Very Happy
Ако ще говорите за "чопъри" под 1000 сс. не е сериозно. Щатския Интрудер 1400 е с 73 к.с. и често прави пистарки със 600 сс. обем да се чувстват неудобно след като им вземе 3-4 дължини до следващия светофар, особено тези които са с четерите скорости.
Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 124



Ел. поща
« Отговор #4 -: февруари 29, 2020, 08:36:50 »

Аз съм за интрудер 1400,карах такъв доста време и си го бях преправил по мой вкус.доста добре върви и е добра основа за преработка


Активен
Maxxx
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: 2004 Yamaha YZF-R6
Публикации: 53



« Отговор #5 -: февруари 29, 2020, 18:45:55 »

Така, след днешната обиколка ямаха отпада. Остава един шадоу 600 (без намеси по него) и един интрудер по документи 800 но май ще се окаже 750 след проверка по рама и двигател (но вече с тунинг намеси визуално).

п.с. не съм по високите скорости. приключих с бързите мотори.

п.с. на дълги разстояния няма да карам.
« Последна редакция: февруари 29, 2020, 18:49:02 последно от Maxxx » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6477


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #6 -: февруари 29, 2020, 19:33:26 »






и един интрудер по документи 800 но май ще се окаже 750 след проверка по рама и двигател (но вече с тунинг намеси визуално).

.




Интрудера 750сс и 800сс се различават визуално и на пръв поглед най- вече по джантите. 800сс е с 21" отпред.
А през годините конете варират...

http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html
Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 124



Ел. поща
« Отговор #7 -: февруари 29, 2020, 22:28:08 »

От шедоу 600 излизат уникални бобъри,но е малко слабичък.
Активен
Maxxx
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: 2004 Yamaha YZF-R6
Публикации: 53



« Отговор #8 -: март 02, 2020, 12:46:07 »


Интрудера 750сс и 800сс се различават визуално и на пръв поглед най- вече по джантите. 800сс е с 21" отпред.
А през годините конете варират...

http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html


Днес след разчитането на рамата която се оказа и нестандартна излиза че не е 800 см3 и точна година на производство няма как да се хвана.

От шедоу 600 излизат уникални бобъри,но е малко слабичък.


Така е, има страшно добре направени. При положение че няма да се кара много на дълги разстояния не ми и трябва да е по мощен.
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1119


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #9 -: март 04, 2020, 08:09:10 »

Така, след днешната обиколка ямаха отпада.

Причината в конкретния екземпляр ли е или в модела?

Интрудера ми се струва, че е малко "къс" трябва да седнеш за проба.
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 669


Live to ride


« Отговор #10 -: март 04, 2020, 12:03:16 »

Така е, има страшно добре направени. При положение че няма да се кара много на дълги разстояния не ми и трябва да е по мощен.
Това за мощността и аз не мисля, че е проблем. Ето един супер бобър на база Вулкан 400 /според мен изглежда супер, а и лично сме карали с човека доста километри из Бг / -

;


 а ето и една ямашка направена от съсщото студио, направило горния


Тъй че най важно е теб да те кефи - другото е да се направи с вкус!
Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #11 -: март 04, 2020, 13:04:06 »

Ей го и моя Севидж 93-та.По лесен мотор за правене не съм виждал.
Лошото е, че тука са много редки.
В Англия обаче е пълно.

Като цяло ако ти е здраво д-то нямаш проблем с дългото пътуване.Ходих до Гърция и из България миналото лято с много почивки но беше страшно весело.Тази година си взех обаче и друг  Smile  Smile
Но и аз основно си го юркам в София.









Някъде в ОЛX мернах един Шадоу който ми хвана окото.
Ето този:
https://www.olx.bg/ad/honda-shadow-bobber-honda-shadou-bobar-CID360-ID7XY49.html
« Последна редакция: март 04, 2020, 13:12:51 последно от AlexM » Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Избор на чопър за преработка към бобър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.149 секунди с 21 запитвания.