Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Търся Рамка за BMW R
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Търся Рамка за BMW R  (Прочетена 3901 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 273



« -: януари 30, 2020, 14:44:21 »

Издирвам въпросната рамка от BMW R за проект електрически Cafe Racer.Може и мотор без двигател.Документите са плюс.
Също така информация за някоя голяма мотоморга около София.?


« Последна редакция: януари 30, 2020, 14:48:11 последно от AlexM » Активен
rumensat
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF250
Публикации: 19



WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: януари 30, 2020, 16:51:23 »

и мене ме интересува такъв проект
какъв двигател мислиш да сложиш и каква батерия?
аз харесвам 14kw вграден в задната джанта 17"  и батерия LIION 12kw/h
но е доста скъпо 1800 + 1560 usd  без мита и ддс

https://www.aliexpress.com/item/33003019509.html?spm=a2g0o.detail.1000014.31.45d8112eYixZWX&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=17f0bef2-2f39-4eb2-9b46-f3fbd8fe504c
« Последна редакция: януари 30, 2020, 16:53:28 последно от rumensat » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 273



« Отговор #2 -: януари 31, 2020, 12:53:23 »

и мене ме интересува такъв проект
какъв двигател мислиш да сложиш и каква батерия?
аз харесвам 14kw вграден в задната джанта 17"  и батерия LIION 12kw/h
но е доста скъпо 1800 + 1560 usd  без мита и ддс

https://www.aliexpress.com/item/33003019509.html?spm=a2g0o.detail.1000014.31.45d8112eYixZWX&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=17f0bef2-2f39-4eb2-9b46-f3fbd8fe504c
Нещо подобно.Рамката е доста отворена в средната си част и може да се напъхат около 300 амперачаса батерии за около 400 км пробег.
Скъпо е ама избягваш вериги, ремъци и т.н. Батериите се правят на място тук.Рамка ни трябва със гуми  Smile
« Последна редакция: януари 31, 2020, 12:56:31 последно от AlexM » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2504



« Отговор #3 -: януари 31, 2020, 22:31:43 »

Вчера мернах двама младежи с някакви возила, които приличаха на планиски байкове с онези дебелите гуми, но очевидно с ел.двигатели. Батериите бяха монтирани в рамките. Бяха ходили някъде по баирите, щото бяха целите в кал. Иглеждаха като самоделки, но добре пипнати. Чак се замислих за нещо такова за из града.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1935



« Отговор #4 -: януари 31, 2020, 22:44:12 »

От години ми се върти подобна идея в главата и винаги ми е било мерак да следвам правилото на Мечо Пух както за мощността на двигателя, така и за капацитета на акумулаторите. Само за общото тегло нямах никакво желание да прилагам този принцип. Няколко пъти съм се замислял дали съм прав и винаги съм стигал до "не си прав, ама знаеш за кефа и цената". За практичен мотоциклет 17 киловата са доста. Все пак някак трябва да се изхранват. През 95та тествах електромобил в Австрия. Двуместен. 7 киловата въшка. Ускоряваше не по-зле от примерно 70 конски сили каручка. Единствен недостатък - максимална скорост около 100км/ч (нямам спомен колко точно).
Ако целта на упражнението електромотоциклет не е състезание на писта или дълги извънградски преходи, а по-скоро градско каране и лежерни крайградски разходки, дори половината мощност е предостатъчна. И говоря и от опит. Две години карах китайски електрически скутер 500 вата с максимална скорост около 38-39 км/ч (през първите 200 метра) и с много по-добро ускорение от средностатистическия автомобил (отново до към максималната скорост на скутера спрямо заряда на акумулаторите). Единственият му недостатък откъм двигател беше скоростта.
И още нещо за математиката - опитът ми показва, че едно изкачване като Орлов Мост - Бизнес парка може да изяде поне три пъти повече ток от това, което казва математиката за същия пробег на равно. Високата скорост също тормози осезаемо повече, от по-ниската (дори в пъти). Някъде бях срещал калкулатор, който по зададени параметри (примерно максимален пробег и скорост) смята минималната мощност на ел. двигател и минималния капацитет и напрежение на акумулатори, които биха били ОК, но в момента не го намирам. По бегъл спомен 8 киловата са достатъчни за постоянна скорост около 120 км/ч. Ама цената на акумулаторите преди 1-2 години като го гледах беше меко казано възпираща.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2918



« Отговор #5 -: февруари 01, 2020, 11:59:31 »

По спецификации, Zero DS с 14.4kWh батерия трябва да минава 163 miles (262 km) градско и 78 miles (126 km) скоростно 70 mph (113 km/h) 14,4kWh батерия тежи около 70, 80, 90кг, в зависимост от специфичния капацитет на батериите, което означава стотина километра реалистично, ако примерно е излезнал насрещен вятър и не искаш да те прибират с бус, което ми се струва малко безполезно за извънградско.
Не знам дали рамка от Урал няма да свърши работа на колегата.
Активен
dandy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 329



Ел. поща
« Отговор #6 -: февруари 03, 2020, 10:08:04 »

Вчера мернах двама младежи с някакви возила, които приличаха на планиски байкове с онези дебелите гуми, но очевидно с ел.двигатели. Батериите бяха монтирани в рамките. Бяха ходили някъде по баирите, щото бяха целите в кал. Иглеждаха като самоделки, но добре пипнати. Чак се замислих за нещо такова за из града.

https://auto.offnews.bg/news/Test_8/Enduro-v-parka-balgarskite-elektricheski-velosipedi-EMB_32160.html#ad-image-0
Разглеждах един хибрид от тази марка обявен за продажба, интересен проект. По-късно намерих и тази статия...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2504



« Отговор #7 -: февруари 03, 2020, 21:20:45 »

Тези много профи изглеждат. Онези бяха с далеч по-дървени кутии за батериите и с много по-широки гуми.
Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 273



« Отговор #8 -: февруари 04, 2020, 09:46:54 »

Возел съм се но си е колело, има страшна сила и е много яко да се возиш в гората но целта е мотор за пътя.
Сегашните графенни пакети батерии показват доста добри показатели.Смешно ми стана понеже станаха известни чак последната година а пък един дядо от БАН много възрастен преди повече от 10 години ми обясняваше как това е бъдещето за батериите и как България има страхотна възможност да стане един от големите производители.Тотална деградация.
Минало свършено, както и да е да не разводнявам темата.
Далече е да се каже че ще се получи но ще е интересно да се пробва.Харесва ми тоя стил понеже е изчистено, няма нищо излишно.Рамка, гуми, батерия, контролер и необходимите светлини това е.Карал съм и новият Голф електро и с регенеративната спирачка доста помагаше на батерията.При едно слизане по наклон дълго 20-30 км както е Предел например, буквално на Симитли беше заредило доста.
« Последна редакция: февруари 04, 2020, 10:02:47 последно от AlexM » Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Търся Рамка за BMW R

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.164 секунди с 21 запитвания.