Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Тегло на първи мотор  (Прочетена 12196 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 411



« Отговор #105 -: януари 13, 2020, 16:56:54 »

Какъв е проблема да се слезе от дясната страна ??? Аз пред нас почти винаги слизам от дясно /от ляво ми е една стена/ Пускаш "пачи-крак" стойката, завиваш кормилото наляво, и изнасяйки левият крак се завърташ на десния  за да не "усучеш ябълката" леко оттласквайки мотора да полегне на ляво и готово.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1876



« Отговор #106 -: януари 13, 2020, 19:23:36 »

Трезвомислещ моторист няма.  Very Happy

Напълни ми душата, като го видях написано! По-точно не може да се формулира.

Слизането от дясната страна на мотоциклет, който удържаш лесно, не е проблем (независимо от килата). Проблем може да се окаже пускането му на пачи крак след като си слязъл от дясно. Особено ако е по-тежичък и полягва малко повечко. Smile
Но пък упражнението не е лошо, ако човек иска да усети баланса на мотора и как той го усеща като килограми и височина.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1649


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #107 -: януари 13, 2020, 20:49:09 »

То има упражнения полезни за всякакви мотористи/новобранци и стари кучета/ ама проблема е,че никой не му се занимава...
На мен редовно ми се случваше да карам с "мотористи" които "карат" от години,ама нямат и идея за какво става въпрос..опасни са за себе си и за околните..аа и най-якото,като се опитам деликатно да дам съвет какво да направят в дадената ситуация ми се сърдят,че били стари мотористи па съм ги излагал...  Surprised  Тва е една от причините да се откажа от груповите карания..
Та искам да кажа,че човек трябва постоянно да се учи и да става по-добър не за да е по-бърз или добре изглеждащ върху мотора/макар,че тва е неизбежно де  Smile / ами да е по-безопасен за себе си и за другите на пътя..
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5237



Ел. поща
« Отговор #108 -: януари 13, 2020, 21:32:30 »

не че не съм го правил,ама за къв чеп ми е да слизам отдясно Surprised Surprised Surprised

слизам и кво-обикалям мотора да му пусна стойката  Smile Smile Smile Smile Smile

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2230



« Отговор #109 -: януари 13, 2020, 22:28:34 »

Щатските ченгета масово слизат отдясно. Ама и техните мотори като на другите ли са Smile Smile Smile
Активен
Archibald
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 226


« Отговор #110 -: януари 13, 2020, 23:03:00 »

То на тия чопърите мотори ли са ве.  Smile

https://www.youtube.com/watch?v=WWPo4QSFREA
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1876



« Отговор #111 -: януари 14, 2020, 10:40:41 »

не че не съм го правил,ама за къв чеп ми е да слизам отдясно Surprised Surprised Surprised

слизам и кво-обикалям мотора да му пусна стойката  Smile Smile Smile Smile Smile

Идеята е да усети баланса на мотора, защото още няма твоя опит - да го усети седейки отгоре му. След време няма да е интересно това упражнение, но сега би му било от полза.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2376


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #112 -: януари 14, 2020, 11:00:34 »

Спираш пускаш пачия крак, оставяш мотора и слизаш откъде си искаш - целта на упражнението да не забравяш пачия крак  Very Happy
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5237



Ел. поща
« Отговор #113 -: януари 14, 2020, 11:40:35 »

веднъж на стойка,можеш да се катериш както си искаш на него.Мога и отзад да сляза,ако искам.Достатъчно висок съм,да сляза от където и да било.Една седмица си карах мотора(хаябуса) седейки на задната седалка

Ама не виждам смисъл от тия упражнения,щото риска да си изсипе мотора на земята е огромен,а ползата почти никаква.

Виж,завиването в 2 ленти е друга бира,ама да започне на някой полигон и да стеснява,че направо на пътя,ще ожули мотора


Бих се радвал някой път,да се съберем и да направим една демонстрация на това което съветваме новобранците.Ако не друго,поне ще се повеселим.А и понеже караме разнородни мотори,мисля,че ще е полезно за всички нас.

Само без-Аз това го мога,ама сега ме мързи да го направя Smile Smile Smile Smile

Иначе баланса на мотора си го тренирам и сега,на всяко кръстовище дето ми се налага да спра,гледам да си пусна краката във възможно най-последния момент или да не ги пускам въобще Smile

Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2376


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #114 -: януари 14, 2020, 11:54:56 »

веднъж на стойка,можеш да се катериш както си искаш на него.Мога и отзад да сляза,ако искам.Достатъчно висок съм,да сляза от където и да било.Една седмица си карах мотора(хаябуса) седейки на задната седалка

Ама не виждам смисъл от тия упражнения,щото риска да си изсипе мотора на земята е огромен,а ползата почти никаква.

Виж,завиването в 2 ленти е друга бира,ама да започне на някой полигон и да стеснява,че направо на пътя,ще ожули мотора


Бих се радвал някой път,да се съберем и да направим една демонстрация на това което съветваме новобранците.Ако не друго,поне ще се повеселим.А и понеже караме разнородни мотори,мисля,че ще е полезно за всички нас.

Само без-Аз това го мога,ама сега ме мързи да го направя Smile Smile Smile Smile

Иначе баланса на мотора си го тренирам и сега,на всяко кръстовище дето ми се налага да спра,гледам да си пусна краката във възможно най-последния момент или да не ги пускам въобще Smile



Не виждаш щото няма

Инак това което предлагаш ти, аз си го правя всяка година в началото на сезона...
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 411



« Отговор #115 -: януари 14, 2020, 12:26:05 »

... и аз мисля да посетя полигона още щом си сглобя мотора.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6391


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #116 -: януари 14, 2020, 12:49:45 »


Skywlak и kitan а пак внимателно прочетете какво е написал Оги:



Като за абсолютен новобранец можеш да пробваш следният тест. Качваш се от едната страна на мотора и слизаш от другата и повтаряш в обратна посока без да ползваш степенката. Обикаляш мотора като го придържаш с два пръста прав
 без да е на степенка. Поставяш леко мотора на земята и го изправяш. Качваш се и правиш U образен завой - ако ти стигнат две ленти в едно платно значи е твоя мотор.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1649


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #117 -: януари 14, 2020, 17:24:14 »


Бих се радвал някой път,да се съберем и да направим една демонстрация на това което съветваме новобранците.Ако не друго,поне ще се повеселим.А и понеже караме разнородни мотори,мисля,че ще е полезно за всички нас.

Само без-Аз това го мога,ама сега ме мързи да го направя Smile Smile Smile Smile


Малиии,тва трябва да се види...  Smile Smile Smile
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2376


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #118 -: януари 14, 2020, 17:49:28 »

Мога да осигуря 1-2 българска бира  Very Happy на такава сбирка
Активен
Fil Al
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Без мотор все още
Публикации: 13


Ел. поща
« Отговор #119 -: януари 14, 2020, 20:52:57 »

Автора може да очаква превод на наследство, може да очаква връщане на данъци от Америка и т.н.т...

Какъв превод на наследство? А за данъците, мога да го избегна това притеснение ако е с български номера или има всички документи от продавача за сделката.



Виж,завиването в 2 ленти е друга бира,ама да започне на някой полигон и да стеснява,че направо на пътя,ще ожули мотора



Какво завиване в две ленти, това за обратния завой ли на две ленти?
Спираш пускаш пачия крак, оставяш мотора и слизаш откъде си искаш - целта на упражнението да не забравяш пачия крак  Very Happy
Вижте го този https://youtu.be/gCH_l-U0NP8
Активен
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Тегло на първи мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.518 секунди с 21 запитвания.