Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: 2Т Масла мнения
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: 2Т Масла мнения  (Прочетена 9508 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #75 -: януари 06, 2020, 14:58:43 »

защо?какво е значението от къде ще мина с един мотор...или два?
дали е пътека или не,голям праз


и в Италия се плаща ако ще ходиш за гъби,при това никак не малко.
мой приятел ходи 3 пъти и набра от трите по-дългото Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
та после се разхождаше покрай морето,а гъбите от магазина и те така
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #76 -: януари 06, 2020, 19:46:59 »

Еми принципно ако са един- два мотора няма никакво значение ама те хич не са един два......Примерно тука в Средна Гора дето караме има страшно много горски пътища и пътеки и точно когато си мислиш, че ги знаеш всички разбираш че имало още толкова ...... Sad Та фронта за забавление е голям и почти неограничен ама има си колеги дето обичат да разровят някоя поляна....
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #77 -: май 08, 2020, 17:51:37 »

Някой ползвал ли е следните двутактови масла.  Едното е Bel Ray H1R 100% Racing 2T -


А другото масло е IPONE STROKE 2R-



В момента ползвам MOTUL 800 2T Factory Line Road Racing.........принципно съм доволен ама ако не е натоварен мотора в по сериозни
резими на работа не го изгаря добре във съотношение 1 към 30(колкото ми е съотношението по спецификация за Ямахата). Например
на  Bel Ray дори препоръчителното съотношениеш на смесване отговаря на препоръчителното ми съотношение на производителя и
мисля да го пробвам но не съм запознат с тази марка. Имат ли традиции Bel Ray във мотокроса  и като цяло при състезателните машини ???
 
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 725



Ел. поща
« Отговор #78 -: май 11, 2020, 19:54:47 »

Ползвал съм Бел Рей , но марин серията за лодкови мотори , отлични впечатления , този Ипон меришеше на ягоди много го ползват в тунингованите скутери .
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #79 -: май 17, 2020, 12:04:11 »

Ползвал съм Бел Рей , но марин серията за лодкови мотори , отлични впечатления , този Ипон меришеше на ягоди много го ползват в тунингованите скутери .

Сега попрочетох малко по въпроса и излиза , че при маслата със висока точка на възпламеняване двигатела е добре смазан при
всякакви режими и температури ама се и изхвърля доста излишно масло от ауспуха както напрактика се получава при мен.
На един приятел КТМ exc 125 ауспуха му е чист като сълза и почти не пуши ама ползва Моторекс 2т кроспауър. Влязох във сайта на моторекс да видя характеристиките на въпросното масло и забелязъх че флаш поинта на маслото е 110 градуса докато на мотула който
ползвам е 274 грдуса -тоест двойно и отгоре.
Интересното е че на свеща изгарянето ми е добре , нещо средно между кафяв и керемиден цвят на свеща , намалих съотношението от 30
 на 27-28 грама на литър и от ауспха почти не пуши, наскоро свалях главата щото сложих друга тунингована глава и принципно нямаше нагар ,а по скоро кафеникаво отлагане
като финно опушване върху челото на буталото и горивната камера което много лесно се забърсва с парцал напоен с бензин.
Та явно всичко е въпрос на компромис..........ако човек иска мотора да не пуши и аспуха да е чист взима масло със ниска точка на възпламеняване но губи слоя масло и доброто смазване при високите температири и режими и обратно . Проверих маслото на IPONE и се оказа , че и то има висока точка на възпламеняване , а за маслото на Bel Rey на сайта не намирам никаква информация за характеристиките на маслото а само хвалби, реклами и суперлативи колко е хубаво и колко добър предпазен слой има но напрактика
няма реална информация за характеристиките на маслото  която като я прочетеш сам за себе си да си извадиш заключенията.
За сега не намирам масло което да превъзхожда характеристиките на това което ползвам MOTUL 800 2T Factory Line Road Racing
а те са -
Color  Visual  Orange
Density at 20°C   (68°F) ASTM D1298 0.927
Viscosity at 40°C   (104°F) ASTM D445 157.4 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 19.2 mm²/s
Viscosity Index ASTM D2270 140
Flash point ASTM D92 274°C / 525°F

Единственото нещо което мога да подобря за момента е да карам мотора с хубав високооктанов бензин и това е щото засега го карам със
95 от селската бензиностанция(мотора ми е в къщата ми на село).

А иначе  маслото което може и да е по добро от това с което карам е - Denicol и сега го проучвам ама препоръчителното съотношение не естерния двутактов Деникол е 1:50 което е далече от това което ми препоръчва производителя на Ямахата

« Последна редакция: май 17, 2020, 12:47:23 последно от Нешо » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1235



« Отговор #80 -: май 17, 2020, 23:57:05 »



Единственото нещо което мога да подобря за момента е да карам мотора с хубав високооктанов бензин и това е щото засега го карам със
95 от селската бензиностанция(мотора ми е в къщата ми на село).



Имам една кофа с компресия, мога да ти пратя с канче по еконта...
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2711


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #81 -: май 18, 2020, 08:11:14 »

 Деникола е във пъти по добро.......

 DENICOL-a е мисля "само" 8-10 пъти масло на Световните шампиони  Surprised http://www.denicol.com/olie_voor_moto_en.html

 Може би Едно от Двете НАЙ-БЕЗИЗВЕСТНИ масла в БЪЛГАРИЯ - макар и СВЕТОВНО ИЗВЕСТНИ
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #82 -: май 20, 2020, 21:37:15 »

Деникола е във пъти по добро.......

 DENICOL-a е мисля "само" 8-10 пъти масло на Световните шампиони  Surprised http://www.denicol.com/olie_voor_moto_en.html

 Може би Едно от Двете НАЙ-БЕЗИЗВЕСТНИ масла в БЪЛГАРИЯ - макар и СВЕТОВНО ИЗВЕСТНИ



На естерния 2Т деникол и цената му е добра ............ Smile 50 лева литъра  Sad  Идва скъпо но за мотор който му се навъртат само
по 2-3 часа на седмица си струва да се кара с най-доброто Идва(изглежда отстрани) малко маняшко всъщност ДОСТА МАНЯШКО щото примерно ново бутало на ProX e 230-240лв .........
ама цилиндър нов никасилов за YZ е 900лв, а картерите са над 1000 лева нови или 600 втора ръка.  Вече смених едни картери и цилиндър и все  ми се ще да покарам извесно време с тези  Very Happy и в същото време
гаста да е във дъно без да е необходимо да ги мисля и ключа за всичкото тва е в маслото(поне според мен). Другото което е сега постепенно подготвям Ямахата за състезание
про-гардове маховици, мусове, съединител и прчие, купих една абсолютно същата Ямаха за части и сега имам от всичко по две окачване,двигател,рамка,капли,горивна система електроника и прочие сега до
 края на годината съм запланувал и закупуването на един Бус вероятно ще търся някой Спринтер от тези 4Х4 и от до-година по офроуд състезанията във БГ и вероятно и във Румъния.
Само дето не съм измислил още как да сложа стартер на Ямахата .......ама и това ще го нагодя някак(тва кръга на шегата)  Very Happy
Винаги ми е било мечта да се състезавам с мотори(а баща ми ме тикаше да ставам футболист) и за сега съм решил да си я реализирам тази моя мечта от догодина като ендуро
състезанията и ямахата са единствения начин да си я реализирам тая моя мечта. От една страна ендуро щото съм станал вече дърто магаре за мотокрос
и от друга нямам възможност да дам 15-20 хиляди за нов KTM или Хускварна които като ги взема ще са стокови и тепърва трябва да се
пръскат още пари и подготвят за състезание. За тези пари мога да си карам и потдържам Ямахата години наред , а това колко им остъпва Ямахата
на 300 кубиковите ..........мисля, че не им отстъпва много още повече ако се тунингова малко и доработи.......
Та маслото ми е най-малкия проблем  Very Happy просто искам да се спра на нещо добро в което да съм сигурен , да си поръчам
на едро повече масло и да не се занимавам с глупости...........това е !!!

И малко към модератора..Оги разводних темата ама как да обясня защо ми е толкова важно да избера добро и качественно масло без отстрани да изглежда вманиачаване,...... ако на спомена
какви бръмбари ми мятят главата
 
« Последна редакция: май 20, 2020, 22:14:52 последно от Нешо » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #83 -: май 20, 2020, 23:04:30 »

Деникола е във пъти по добро.......

 DENICOL-a е мисля "само" 8-10 пъти масло на Световните шампиони  Surprised http://www.denicol.com/olie_voor_moto_en.html

 Може би Едно от Двете НАЙ-БЕЗИЗВЕСТНИ масла в БЪЛГАРИЯ - макар и СВЕТОВНО ИЗВЕСТНИ



Освен Деникола мисля да пробвам и двутактовите на Максима https://www.maximausa.com/ и в крайна сметка да се спра на едно от двете  Very Happy
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #84 -: септември 13, 2020, 23:18:31 »

Колеги насочете ме откъде мога да си купя масло CASTROL A 747. Принципно съм много доволен от сегашното което ползвам MOTUL 800 2T Factory Line Road Racing ......но днес си купих(попаднах) на фалшификат........дистрибутора Макс ООД...(да му направя малко реклама).....преди тва маслото ми беше от Равда и никакви ядове ......
как разбрах че е фалшиво...... малко по различен цвят, мирис и като цяло доста по рядко от оригиналното......по опаковката също имаше различия но да кажем, че те не са критерий. Днеска си поръчах откъдето трябва но случая ме накара да поразгледам отново маслата и след пак много
разглеждане и чудене достигнах до заключението че единственото масло което малко превъзхожда по показатели това което ползвам в момента е Кастрола дето съм го цитиръл по горе. Проблема е че не го намирам засега никъде .........да не би да е спрян от произвотство този кастрол. Принципно има клипове из нета на тва масло на чиито опаковки датата на производство е 2018 просто сега името му е CASTROL POWER 1 A 747.........
Ямахата сега я карам само със бензин 100 от OMV и единственното нещо което ме притеснява при това масло ако го намеря е дали ще може да се смесва добре с бензини от порядъка на 100 и повече октана..........че малко му е ретро формулата май. За сръвнение мотула го дават че може да се смесва с бензини до 124 октана дори и Е85 при необходимост (не че ще е необходимо де  Very Happy)....... Very Happy

А Деникол и Максима не съм пробвал все още....Деникола заради препоръчителното му съотношение от 1:50 което е далече от това което ми е препоръчал производителя на Ямахата , а максимата заради по слабите показатели от Мотула който ползвам. За сръвнение препоръчителното съотношение на този кастрол който търся е 1:40 което ме устройва , че е по блиско до моето, а вискозитетния индекс на този Кастрол при 100 градуса е доста по добър от този на мотула който ползвам което ме изненада защото досега не бях попадал на масло което да го превъзхожда по този показател а съм си направил труда да разгледам характерисриките на " хиляди" дори Деникола тука конкретно е по слаб........Флаш пойта на кастрола му е над 200 градуса, а има доста добри отзиви за този кастрол и затова доста ме заинтригува тва масло..... .
« Последна редакция: септември 14, 2020, 00:12:22 последно от Нешо » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 269



« Отговор #85 -: септември 14, 2020, 10:39:33 »

Колеги насочете ме откъде мога да си купя масло CASTROL A 747. Принципно съм много доволен от сегашното което ползвам MOTUL 800 2T Factory Line Road Racing ......но днес си купих(попаднах) на фалшификат........дистрибутора Макс ООД...(да му направя малко реклама).....преди тва маслото ми беше от Равда и никакви ядове ......
как разбрах че е фалшиво...... малко по различен цвят, мирис и като цяло доста по рядко от оригиналното......по опаковката също имаше различия но да кажем, че те не са критерий. Днеска си поръчах откъдето трябва но случая ме накара да поразгледам отново маслата и след пак много
разглеждане и чудене достигнах до заключението че единственото масло което малко превъзхожда по показатели това което ползвам в момента е Кастрола дето съм го цитиръл по горе. Проблема е че не го намирам засега никъде .........да не би да е спрян от произвотство този кастрол. Принципно има клипове из нета на тва масло на чиито опаковки датата на производство е 2018 просто сега името му е CASTROL POWER 1 A 747.........
Ямахата сега я карам само със бензин 100 от OMV и единственното нещо което ме притеснява при това масло ако го намеря е дали ще може да се смесва добре с бензини от порядъка на 100 и повече октана..........че малко му е ретро формулата май. За сръвнение мотула го дават че може да се смесва с бензини до 124 октана дори и Е85 при необходимост (не че ще е необходимо де  Very Happy)....... Very Happy

А Деникол и Максима не съм пробвал все още....Деникола заради препоръчителното му съотношение от 1:50 което е далече от това което ми е препоръчал производителя на Ямахата , а максимата заради по слабите показатели от Мотула който ползвам. За сръвнение препоръчителното съотношение на този кастрол който търся е 1:40 което ме устройва , че е по блиско до моето, а вискозитетния индекс на този Кастрол при 100 градуса е доста по добър от този на мотула който ползвам което ме изненада защото досега не бях попадал на масло което да го превъзхожда по този показател а съм си направил труда да разгледам характерисриките на " хиляди" дори Деникола тука конкретно е по слаб........Флаш пойта на кастрола му е над 200 градуса, а има доста добри отзиви за този кастрол и затова доста ме заинтригува тва масло..... .
Всички не струват сравнено с Моторекса.
Личен опит цял сезон плюс счупен крак.  Very Happy
Деникола е по добър идейка от Мотула но пак неможе да се сравни с Моторекса.В момента моторчето ми е разглобено след 2 литра изразходвани Моторекс 1:50 и заради строшен крак и всичко вътре свети.
Моторекса има най чистото изгаряне, не пуши и не дави мотора в ниските докато изчисти и ватата в ауспуха е като нова.Разликата е направо осезаема.Мотул повече няма да си сложа в моторчето та даже и за 2Т смес.
Вземи си Motorex 2T power пробвай и ходи да взимаш бира да ме черпиш.
« Последна редакция: септември 14, 2020, 10:42:07 последно от AlexM » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #86 -: септември 14, 2020, 21:26:32 »

AlexM За кой точно моторекс стаава въпрос за 2т крос пауъра или 2Т пауър синт....?Сега погледнах на Моторeкс крос пауъра (ако него имаш напредвид при 100 градуса вискозитета му е по добър от този на Мотула който ползвам единствено Флаш поинта на маслото е при по нисък градус навярно и затова толкова чисто и бездимно гори.....което е както предимство така и недосатък. Принципно при ендуро моторите със перки на радиаторите този нисък флаш пойт не е никакъв проблем но при мен чистия кросак от време на време завира боба в тенджерата (особенно сега в жегите)и е хубаво маслото да е със колкото се може по висок флаш пойнт за сръвнение на мотула с който съм сега флаш пойнта му е близо 280 градуса......Но иначе като цяло от много време се каня да го пробвам тва масло........... много хубаво мирише този моторекс Very Happy Very Happy Very Happy Миризмата на тва масло ме връща в годините когато баща ми ме водеше по мотокрос състезанията. Тогава предполагам са карали основно с Кастрол ..... ама.....миризмата е същата и емблематична и някакси ми се е набила в главата още от дете  Very Happy
 Ще го пробвам със сигурност тва масло ..въпреки че не ми отговаря много на съотношението с което карам Ямахата но мисля че един среден вариант 1:40 няма да е проблем.... Smile
« Последна редакция: септември 14, 2020, 21:28:26 последно от Нешо » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2486



« Отговор #87 -: септември 14, 2020, 21:44:13 »

Според мен указанията на производителя на маслото следва да се имат повече предвид, отколкото тези на производителя на мотора. Защото производителят на маслото е преценил в каква пропорция да се смесва маслото с бензина, за да маже ефективно кой да е двигател. Ти трябва да намериш златната среда между двете.
Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 269



« Отговор #88 -: септември 14, 2020, 21:54:52 »

AlexM За кой точно моторекс стаава въпрос за 2т крос пауъра или 2Т пауър синт....?Сега погледнах на Моторeкс крос пауъра (ако него имаш напредвид при 100 градуса вискозитета му е по добър от този на Мотула който ползвам единствено Флаш поинта на маслото е при по нисък градус навярно и затова толкова чисто и бездимно гори.....което е както предимство така и недосатък. Принципно при ендуро моторите със перки на радиаторите този нисък флаш пойт не е никакъв проблем но при мен чистия кросак от време на време завира боба в тенджерата (особенно сега в жегите)и е хубаво маслото да е със колкото се може по висок флаш пойнт за сръвнение на мотула с който съм сега флаш пойнта му е близо 280 градуса......Но иначе като цяло от много време се каня да го пробвам тва масло........... много хубаво мирише този моторекс Very Happy Very Happy Very Happy Миризмата на тва масло ме връща в годините когато баща ми ме водеше по мотокрос състезанията. Тогава предполагам са карали основно с Кастрол ..... ама.....миризмата е същата и емблематична и някакси ми се е набила в главата още от дете  Very Happy
 Ще го пробвам със сигурност тва масло ..въпреки че не ми отговаря много на съотношението с което карам Ямахата но мисля че един среден вариант 1:40 няма да е проблем.... Smile
2T cross power.
32 лева мисля че беше литъра.
При мен разликата беше толко усезаема че разглобих мотора като си счупих крака да видя дали не е прегряло всичко.Чисто горене и супер реакция за двутактова машина.Мотула тъпче в ниските и цапа всичко.Шарнира отзад с цялата капла всичко е на черни петна след мотула.С моторекса има 2 сантиметрово петно само на гърнето отзад а разликата в работата на мотора е страшна.Пробвай и пиши.Аз лично затова го разглобих.Първо че не вярвах че ще има такъв резултат понеже работи като без масло пък и със строшения крак имах много свободно време. Very Happy
Сега и на БМВ-то слагам 4T пак Motorex.Дано като всичко хубаво не го н..акат след добрите резултати с цел печалба но засега са ми фаворит.
Обаче не го смесвай със старо.Нов бензин ново масло на празен резервоар.
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #89 -: септември 14, 2020, 22:04:53 »

2T cross power.
32 лева мисля че беше литъра.
При мен разликата беше толко усезаема че разглобих мотора като си счупих крака да видя дали не е прегряло всичко.Чисто горене и супер реакция за двутактова машина.Мотула тъпче в ниските и цапа всичко.Шарнира отзад с цялата капла всичко е на черни петна след мотула.С моторекса има 2 сантиметрово петно само на гърнето отзад а разликата в работата на мотора е страшна.Пробвай и пиши.Аз лично затова го разглобих.Първо че не вярвах че ще има такъв резултат понеже работи като без масло пък и със строшения крак имах много свободно време. Very Happy
Сега и на БМВ-то слагам 4T пак Motorex.Дано като всичко хубаво не го н..акат след добрите резултати с цел печалба но засега са ми фаворит.
Обаче не го смесвай със старо.Нов бензин ново масло на празен резервоар.

Ще го поръчам тези дни.....  Цената е дори по ниска от тази на мотула който ползвам. А иначе какво му е препоръчителното съотношение на опаковката на мослото какво пише , че във сайта на моторекс при характеристиките на маслото пише само вискозитети градуси и спесификации  Smile А иначе ...Да.... изтакам бензините и наливам новата смес искам да усетя разликата, а и да се не пресече нещо "манджата" 
Ще напиша впечатления ......дори мога да кача и снимки как изглежда ауспуха с мотула и какви лайна са по него и шарнира и как ще е със моторекса после......
« Последна редакция: септември 14, 2020, 22:12:38 последно от Нешо » Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: 2Т Масла мнения

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.926 секунди с 21 запитвания.