Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: 2Т Масла мнения
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: 2Т Масла мнения  (Прочетена 9614 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #90 -: септември 14, 2020, 22:14:39 »

Ще го поръчам тези дни.....  Цената е дори по ниска от тази на мотула който ползвам. А иначе какво му е препоръчителното съотношение на опаковката на мослото какво пише , че във сайта на моторекс при характеристиките на маслото пише само вискозитети градуси и спесификации  Smile
Аз винаги слагам 100мл на 5 литра.Демек 50 към 1.Така пише в книжката на производителя.На състезания колеги го изтъняват още но там е обосновано.

Изпразни резервоара, сложи нова свещ ако имаш.Разреди 100 мл на 5 л бензин(видях че слагаш 100 октана, реално с него само повече загрява, нищо повече) сложи си нормален бензин 95, карай целия резервоар и развии свеща.Там ще видиш всичко което те интересува а не букви на производители.



И слагай винаги иридиева свещ на двутакта.Има супер къс живот заради страшните детонации и маслото но си заслужава разликата.Да не говорим ако си с манивела след 2 часа кал гняс загаснал по средата на реката върху камък и не си усещаш краката.Точната искра на точното място ти е като манна небесна. Smile

« Последна редакция: септември 14, 2020, 22:32:55 последно от AlexM » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1237



« Отговор #91 -: септември 14, 2020, 22:16:51 »

За да има смисъл да карам със 100 октана, бих шлайфнал главата малко.

Не ми е много ясно синтетични ли са маслата дето ги обсъждате, дано да са.

Бензинът се води за свеж, ако е на по-малко от месец. Но и за това си има добавка, поне на косачката ми.

От време на време на извънградско с цялата газ, така аз си продухвах техниката, когато бях двутактов и овците пасях Smile
« Последна редакция: септември 14, 2020, 22:19:25 последно от SimonX » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #92 -: септември 14, 2020, 22:37:04 »

Аз винаги слагам 25мл на литър.На състезания колеги слагат 20 мл на литър но там е обосновано.
Изпразни резервоара, сложи нова свещ ако имаш.Разреди 100 мл на 5 л бензин(видях че слагаш 100 октана, реално с него само повече загрява) сложи си нормален бензин 95, карай целия резервоар и развии свеща.Там ще видиш всичко което те интересува а не букви на производители.

Значи .........принципно истината е , че независимо от лайната по ауспуха и шарнира от Мотула, изгарянето на свеща ми е перфектно.
Наскоро сложих шлайфана глава и интересното беше , че независимо от чернилката по ауспуха, вътре по буталото и главата нямаше почти никакъв нагар и тва го отдавам на това че мотула е добро масло но флаш пойта му е много висок почти 280 градуса и при ниските режими при ендуро разходките които си правим двигателя не го гори добре насъбира се вътре тормози работата в ниските и някъде при по високи режими почва да го хвърля неизгоряло от ауспуха и става лайна навсякъде.... Smile
Та принципно не е лошо масло Мотула но не е за офроуд тва масло по скоро е за мотокрос състезанията ! А иначе аз лично усетих
голяма разлика във вървенето на мотора от 100 октановия бензин. Пиковата мощност е абсолютно същата като със 95 но най голямата ми изненада беше разликата във вървенето в ниските  Sad Sad Sad ОГРОМНА РАЗЛИКА..... Sad Sad Sad Принципно Ямаха чистия крос 250 няма въртящия момент на 300 кубиковите ендуро цвайки......предполагам знаеш.

Със иридиева свещ съм вече от доста време
« Последна редакция: септември 14, 2020, 22:48:31 последно от Нешо » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #93 -: септември 14, 2020, 22:40:32 »

За да има смисъл да карам със 100 октана, бих шлайфнал главата малко.

Не ми е много ясно синтетични ли са маслата дето ги обсъждате, дано да са.

Бензинът се води за свеж, ако е на по-малко от месец. Но и за това си има добавка, поне на косачката ми.

От време на време на извънградско с цялата газ, така аз си продухвах техниката, когато бях двутактов и овците пасях Smile

Синтетика да.Двутакта си е двутакт.Проста машина.
100 те октана са безсмисленни ако нямаш по голяма компресия.Има КИТ-тове с различни компресии и тогава може би ще има някаква полза.Бензина там се изразходва на каране и не се оставя в резервоара.Карбуратора се изпразва преди оставяне за по дълъг период ако не искаш да си скинеш манивелата от ритане следващото палене.Пуши дими пърди.  Smile
60 коня на 90 кила колело........ужас  Smile
Да естественно 250 ките нямат толко ниски а 300 не се форсират като 250 ките.
Пробвай го тоя Моторекс и изстудявай бирата.
 Very Happy Smile
« Последна редакция: септември 14, 2020, 22:44:33 последно от AlexM » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #94 -: септември 14, 2020, 23:22:48 »

Според мен указанията на производителя на маслото следва да се имат повече предвид, отколкото тези на производителя на мотора. Защото производителят на маслото е преценил в каква пропорция да се смесва маслото с бензина, за да маже ефективно кой да е двигател. Ти трябва да намериш златната среда между двете.

phoenix златната среда много зависи от къде и как ще се кара мотора. Примерно аз като излеза сам да карам използвам тва, че съм сам за да тренирам неща които като караме в група не мога щото всеки си има нащо на акъла. Та когато съм сам използвам момента да тренирам прескачане на камъни дървета задни гуми предни гуми и прочие, щото установих за себе си че каранията в група не ми подобряват много техниката освен това че си свиквам от ден на ден повече с мотора техниката и баланса ми почти не мърдат.  И другата
и основна причина е ,че дори и да се пребия да падам при тия мои импровизирани тренировки никой няма да ме види  Very Happy
Та принципно тва все неща при които мотора работи почти на празен ход и тропа на място. При такива режими златната среда е най-вероятно 19 грама на литър с каквато кара един много известен ендуро БГ блогър няма да му споменавам името забележи не 20 грама, а именнно 19 грама ни повече ни по малко  Very Happy Smile 
Та след един такъв мой ден на другия ден караме в група например където се дава яко газ по пътеки и прочие , а аз си ползвам отчасти същия бензин и същото съотношение като от предишния ден. Та много е разтеглива тази златна среда но като цяло при мен ще дойде 25 грама с което и да е масло въпреки, че производителя на Ямахата препоръчва 33 грама на литър.

Междудругото искам да засегна нещо много интересно относно 2Т маслата и това е флаш пойнта. Лично аз мисля че се подценява от доста хора тази характеристика на 2т маслата. Сега например във всеки един сайт дежурно на маслата вискозитетите се сръвняват при 20, 40, и 100 градуса ......което са си явно установени общоприети стандарти но винаги съм се чудил какъв би бил вискозитета на масло при 200 градуса при положение че флаш пойта му е да кажем 150...... Very Happy ........следиш ли ми мисълта.  Smile Истината че на масло при което флаш пойта му е 280 градуса спокойно може при неговите спецификации да му се сложи и характеристика за вискозитет при 200 градуса ама на масло със флаш пойт по нисък от тези 200 градуса каква характеристика за вискозитет да му търсиш .........при тези градуси то изобщо го няма като слой по повърхности нагорещени при повече от 200 градуса  Very Happy Very Happy Very Happy  Smile
И тва беше една от причините която ме е спиръла досега да не пробвам Моторекса който ми препоръчва AlexM но принципно сега като се загледъх във сайта на моторекс и погледнах отново спецификациите на маслото на флаш пойт стойноста не пише че е точно 110 градуса
както си мислех и се бях заблудил преди време, а пише следното  >110 което е много относително но пък означава че флаш пойта му е над тези 110 градуса което може да означава че е 150 а може и 300..принципно е доволно голямо число  Smile Разбира се на двутактовите масла си има причина да са по ниски стойностите на флаш пойта спрямо четиритактовите масла и тва е по чистото горене
щото при двутактови масла със много високи стойности почва трупането на лайна. И тука пак се връщам в началото на поста при това което казах , че златната среда е нещо като взамосвързаност на конкретно масло неговото съотношеие съобразено със стила на каране.
От опит вече мога да кажа че има масла на пазара които не стават за ендуро, а са по скоро за крос, суперкрос, писта и прочие, и лошото е, че това са голямата част от най-скъпите и качествени масла.....за съжеление.

« Последна редакция: септември 15, 2020, 00:05:18 последно от Нешо » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2487



« Отговор #95 -: септември 15, 2020, 09:00:18 »

Значи мислим по един и същ начин когато става въпрос за съотношението бензин - масло.
Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #96 -: септември 18, 2020, 21:38:33 »

Тия дни се "набутах" купих и пробвах набързо три 2Т масла. Те са две масла на кастор основа- Kastrol Poler1 A747, Maxsima Castor 927
и Motorex Cros power 2t. Изгорих 6 литра(100октана) бензин по два литра бензин на масло като навъртях доволно много часове. Малко множко ми беше играта да изтакам остатъчния бензин преди да налея другия щото свалях резервара на всяко наливане за да съм сигурен ,че не е останъл и капка от прдишния ама си струваше заради крайния резултат. И това което установих е че наистина най-чисто
и без пушек работи мотора с Моторекса ........незнам на какво се дължи това не е факт, ......Кастрола А747 цапа ауспуха също топлкова колкото и Мотула.....Максимата по малко Sad Smile Но освен изгарянето ми направиха впечатление и други неща. Със Кастрола мотора уживя..... Sad Sad Sad Sad Все едно му налях нитро метан  Very Happy Сякаш от някъде му дойдоха още 10 коня ...........със Моторекса мотора също се реже и върви доволно добре, но със Кастрола е нещо страшно и още немога да си го обясня на какво би се дължала такава фрапираща разлика спрямо другите масла  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Освен по чистотата на горене и вървенето аз лично оценям дадено масло и по работата на двигателя .....и смело мога да заявя , че има друга фрапираща разлика и тя е, че съса Мотула и Максимата двигателя работи много по тихо на празен ход отколкото със Кастрола и Моторекса като може би най-тихо работи със Мотула............. Sad Smile Smile Smile 


И сега съм пред дилема..........Very Happy Току що проучих и научих, че маслата на кастор основа трупат много лайна вътре в двигателя ако мотора не са кара във състезателени режими .....и напрактика не са добри за ендуро ако ще се ползват дълго време.
 AlexM ако четеш ще се окажеш прав , че най добрия вариант за ендуро е Моторекса ........но пък е среден вариант ......
както казах мотора върви страшно много със Кастрола ,а работи най добре със Мотула и Максимата.......Моторекса и Мотула са съвременни масла пълни синтетики и не трупат нищо в двигателя за разлика от маслата на кастор основа......незнам........такова вървене ми направи мотора с кастрола , че още не мага да взема решение.Горе долу съм технически грамотен и все още не мога да си обясня откъде е възможно едно масло да може да повлияе толкова много на вървенето.....нямам обяснение.........!!!!!!
« Последна редакция: септември 18, 2020, 21:56:39 последно от Нешо » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #97 -: септември 18, 2020, 22:11:01 »

Тия дни се "набутах" купих и пробвах набързо три 2Т масла. Те са две масла на кастор основа- Kastrol Poler1 A747, Maxsima Castor 927
и Motorex Cros power 2t. Изгорих 6 литра(100октана) бензин по два литра бензин на масло като навъртях доволно много часове. Малко множко ми беше играта да изтакам остатъчния бензин преди да налея другия щото свалях резервара на всяко наливане за да съм сигурен ,че не е останъл и капка от прдишния ама си струваше заради крайния резултат. И това което установих е че наистина най-чисто
и без пушек работи мотора с Моторекса ........незнам на какво се дължи това не е факт, ......Кастрола А747 цапа ауспуха също топлкова колкото и Мотула.....Максимата по малко Sad Smile Но освен изгарянето ми направиха впечатление и други неща. Със Кастрола мотора уживя..... Sad Sad Sad Sad Все едно му налях нитро метан  Very Happy Сякаш от някъде му дойдоха още 10 коня ...........със Моторекса мотора също се реже и върви доволно добре, но със Кастрола е нещо страшно и още немога да си го обясня на какво би се дължала такава фрапираща разлика спрямо другите масла  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Освен по чистотата на горене и вървенето аз лично оценям дадено масло и по работата на двигателя .....и смело мога да заявя , че има друга фрапираща разлика и тя е, че съса Мотула и Максимата двигателя работи много по тихо на празен ход отколкото със Кастрола и Моторекса като може би най-тихо работи със Мотула............. Sad Smile Smile Smile  


И сега съм пред дилема..........Very Happy Току що проучих и научих, че маслата на кастор основа трупат много лайна вътре в двигателя ако мотора не са кара във състезателени режими .....и напрактика не са добри за ендуро ако ще се ползват дълго време.
 AlexM ако четеш ще се окажеш прав , че най добрия вариант за ендуро е Моторекса ........но пък е среден вариант ......
както казах мотора върви страшно много със Кастрола ,а работи най добре със Мотула и Максимата.......Моторекса и Мотула са съвременни масла пълни синтетики и не трупат нищо в двигателя за разлика от маслата на кастор основа......незнам........такова вървене ми направи мотора с кастрола , че още не мага да взема решение.Горе долу съм технически грамотен и все още не мога да си обясня откъде е възможно едно масло да може да повлияе толкова много на вървенето.....нямам обяснение.........!!!!!!
И аз не вярвях че ще има толкова разлика но ето на.
Колкото и да върви повече цапа ли ми мотора и ватата в задното гърне не го искам.С моторекса ватата на 4 литра масло е като нова а мотора пее.Вярно в ниските при работа на място мотула е по тих но моя на място не работи изобщо, или се раздава или е изгасен по големи нанадолнища.Сега си тренирам бавни задни гуми и обръщания на задна гума с един крак и с мотула нестава.Трябва да напомпаш 3 4 пъти газта да изчисти и тогава понеже задави ли ти на пускане на съединителя нищо не правиш.Аз отдавна съм си направил моя избор и това си е Моторекса.Поне докато не го прецакат и него.А пък и лично съм си разглабял мотора(то на двутакта не че е научен труд) и съм видял вътре какво е при доста тежка експлоатация.Няма ама никакви наслагвания.Свети направо.Едно приятелче дърварче беше с мен в гаража като го бях разглобил и си говорехме понеже при резачките е същата дилема а той има много като видя мотора на другата седмица взел да пробва на резачката и също даде страхотни отзиви.  Smile
« Последна редакция: септември 18, 2020, 22:21:47 последно от AlexM » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #98 -: септември 18, 2020, 22:37:17 »

 Very Happy Е то и моя на място не работи ... Very Happy Но принципно по тихата работа на едно масло спрямо друго на празен ход на загряло
си е белег за по добра лубрикация на едното от другото и тва според мен не е само въпрос на въображение. За да е по шумен мотора
триенето е по голямо.............. просто няма откъде да дойде малко по големия шум. Но принципно тва не е проблем щото който
е добър 2Т стопанин  Very Happy не чака да му затегне мотора или да счупи нещо(щото има и такива), а на  всеки 100 часа си обновява
Топ -енда  Едно че мощноста е винаги на 80-90 процента и другото е че не чакаш на сътбата......щото има и такива На един приятел
ЦРФ-а му е на 400 часа вече, викам му що сега зимата не го отвориш да видиш какво е състоянието на вал, бутало(сигменти) клапани и прочие и да смениш каквото е неоходимо .......а той ми вика -Докато върви мотора нищо не отварям и нищо не сменям. Sad Very Happy
До скоро си разменяхме моторите на излетите .......ама откакто мотора му стана на тези часове вече не го ща. Последно като го карах
имах чуството че двигателя вътре мели ярма......ярмомелка Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy та мисълта ми е, че при нас със двутактовите така или иначе на 100 макс 150часа се отваря двигател та смисъла от добрата лубрикация на едно масло спрямо друго май ще дойде , че е точно никакъв . При четиритакта като чели е от по голямо значение.  Smile
« Последна редакция: септември 18, 2020, 22:46:53 последно от Нешо » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #99 -: септември 18, 2020, 22:50:41 »

Very Happy Е то и моя на място не работи ... Very Happy Но принципно по тихата работа на едно масло спрямо друго на празен ход на загряло
си е белег за по добра лубрикация на едното от другото и тва според мен не е само въпрос на въображение. За да е по шумен мотора
триенето е по голямо.............. просто няма откъде да дойде малко по големия шум. Но принципно тва не е проблем щото който
е добър 2Т стопанин  Very Happy не чака да му затегне мотора или да счупи нещо(щото има и такива), а на  всеки 100 часа си обновява
Топ -енда  Едно че мощноста е винаги на 80-90 процента и другото е че не чакаш на сътбата......щото има и такива На един приятел
ЦРФ-а му е на 400 часа вече, викам му що сега зимата не го отвориш да видиш какво е състоянието на вал, бутало(сигменти) клапани и прочие и да смениш каквото е неоходимо .......а той ми вика -Докато върви мотора нищо не отварям и нищо не сменям. Sad Very Happy
До скоро си разменяхме моторите на излетите .......ама откакто мотора му стана на тези часове вече не го ща. Последно като го карах
имах чуството че двигателя вътре мели ярма......ярмомелка Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy та мисълта ми е, че при нас със двутактовитета така или иначе на 100 макс 150часа се отваря двигател та смисъла от добрата лубрикация на едно масло спрямо друго май ще дойде , че е точно никакъв . При четиритакта като чели е от по голямо значение.  Smile
Естественно че се сменя.На мен тунинг цилиндъра и тунинг капака с 3 различни степени на сгъстяване на AS3 вече са ми в кошницата за чекаут но просто съм още много на ранен етап, цилиндъра ми е на втори ремонт с ново бутало на 10 часа.Гаските страдат от лагери на коляновия вал и те се преглеждат но като цяло са много дуракоустойчиви машинки.4T машините са друга бира не ги гледай.Там има реглажи на клапани на по 5 моточаса, смени на масло на по 5 моточаса, вериги разтегнати и гучещи центровка, абе драма голяма.CRF-ите специално са такива диви свине че ме е страх да го карам.Много мощ, много тяга но за сметка на здравина.Изспуснат ли е веднъж с ненавременна поддръжка даже и смяна на масълце става чайник и край.Пълно в борсата на смешни цени.
Ето я моята палавница дето ми строши крака за благодарност и ме остави без Трасфагарасан тази година.


« Последна редакция: септември 18, 2020, 23:02:11 последно от AlexM » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #100 -: септември 18, 2020, 23:04:34 »

Не просто го дадох за пример ...... Very Happy ....ама ще повярваш ли ако ти кажа че той за тези 400 часа навъртяни още реглаш
на клапъни не е правил  Smile Smile Smile Става въпрос за CRF-250 2008 .....
А иначе газките са хувави мотори и излизат навсякъде Very Happy.......ти не казали някъде , че има само проблем със частите....?
Аз много харесвам Бетите и най-вече 2020 модела ......със карбуратор, няма инжекции(даже карбуратора е досущ като моя на ямахата Кейшин
само че подобрена версия) и имат балансирщ вал и два мапа за мокро и за сухо...... Very Happy Ако по догодина и те минат на TPI един от моделите им 2020-2021 като последни със карбуратор ще са ми цел за следващ мотор след време като поевтинеят малко  Very Happy Very Happy Very Happy
« Последна редакция: септември 18, 2020, 23:12:24 последно от Нешо » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #101 -: септември 18, 2020, 23:13:16 »

Не просто го дадох за пример ...... Very Happy ....ама ще повярваш ли ако ти кажа че той за тези 400 часа навъртяни още реглаш
на клапъни не правил  Smile Smile Smile Става въпрос за CRF-250 2008 .....
А иначе газките са хувави мотори и излизат навсякъде Very Happy.......ти не казали някъде , че има само проблем със частите....?
Аз много харесвам Бетите и най-вече 2020 модела .......карбуратор няма инжекции(даже карбуратора е досущ като моя на ямахата Кейшин
само че подобрена версия) и имат балансирщ вал и два мапа за мокро и за сухо...... Very Happy Ако по догодина и те минат на TPI един от моделите им 2020-2021 ще са ми следващия мотор след време като поевтинеят малко  Very Happy Very Happy Very Happy
Гаските са добри 2006-та защото са със Ohlins задно и Marzocchi предно окачване.След 2006 та до 2012-та са твърдо не.2013-та слагат вече KYB и нещата са други.
Бях се стреснал да за частите но реално EC300 двигателя е един и същ до 2018-та и части има бол.Рамката на моята е 2006 та и повечето неща са Ямаха така че съм си научил урока  Very Happy
И моят карб е Keihin.
CRF имат една версия 250-ки се водят HM те са ендуро и не се поддържат па моточасове.Чистите CRF кросаци са на моточасове и са 450 ки.А и си зависи от карането и терена.
Новите не ги коментирам, там е друг свят.
Това е за друга тема да не спамим в темата за маслата Very Happy.
« Последна редакция: септември 18, 2020, 23:18:07 последно от AlexM » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #102 -: септември 18, 2020, 23:28:32 »

Е нищо де ........да има малко работа и за модетаторите пък и дали установихме че при 2Т маслата ще се окаже че е Моторекс и всички останали и темата приключва .....Да я прекръстят модераторите на 2Т мотори че да си коментираме на воля и други неща освен маслата.
Ей сега като видях Гаската искам да те питам с каква гума караш и да споделиш впечатления и опит относно гумите........искам да сложа
18 инчова джанта на Ямахата защото принципно всички ендуро мотри са с такива но се чудя какви ще са предимствата на 18-ката спрямо 19-ката и струва ли си да търся капла от WR и да давам пари.....ей тия въпроси къде да ги задам....

А иначе колега излекува ли крака.........ако не си бързо излекуване и от къде си, ще има ли закриване тази година.... Very Happy
На мен мотора ми е на село в Старосел ако си го чувал, и караме основно из централна Средна Гора и по рядко по Стара Планина   Very Happy
А иначе то май при много мотори, ендуро и кросови доказано най-здравите им модели се въртят около тези златни години. Сега при новите се пестят пари от материали под предтекст че се олекотява мотора. По тънки рамки ,пласмасови  фремове и прочие !
Мойта Ямаха е 2002 ама е желязна. Чист крос е и е тръскачка ама пък за сметка на тва незнам какво е да ми изпусне кол или шок.
На Хонди КТМ-и предниците им изпускат на моточасове............. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
« Последна редакция: септември 19, 2020, 00:12:14 последно от Нешо » Активен
Нешо
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZ 250
Публикации: 138



« Отговор #103 -: септември 19, 2020, 00:26:45 »

Сега си тренирам бавни задни гуми и обръщания на задна гума с един крак и с мотула нестава.


Как тренираш бавните задни гуми.  За мен лично бавните задни гуми седнал са само за Шоу-ОФ както се казва и напрактика в ендурото
никъде не ти влиза в употреба.За прескачанията на логовете, камъни, гуми и каквито и да е препятствия за за себе си установих че правилната техника е прав......на задна гума бавно и прав  Very Happy А обръщанията с Ямахата на мен са ми трудни. Много е рязка, а и я няма в ниските грам. Не ми се слага допълнителна тежест на вала, че ще и отнеме много от силата ама май ще трябва ...... Smile Smile Smile
Догодина мисля да покарам на някое -друго състезание ама без някой ъбгрейди като 18 джанта, допълнителна тежест и прочие май няма да
стане
« Последна редакция: септември 19, 2020, 00:35:17 последно от Нешо » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 271



« Отговор #104 -: септември 19, 2020, 07:03:29 »

Как тренираш бавните задни гуми.  За мен лично бавните задни гуми седнал са само за Шоу-ОФ както се казва и напрактика в ендурото
никъде не ти влиза в употреба.За прескачанията на логовете, камъни, гуми и каквито и да е препятствия за за себе си установих че правилната техника е прав......на задна гума бавно и прав  Very Happy А обръщанията с Ямахата на мен са ми трудни. Много е рязка, а и я няма в ниските грам. Не ми се слага допълнителна тежест на вала, че ще и отнеме много от силата ама май ще трябва ...... Smile Smile Smile
Догодина мисля да покарам на някое -друго състезание ама без някой ъбгрейди като 18 джанта, допълнителна тежест и прочие май няма да
стане
Е не, стар съм за шоута и такива глупости.Бавното вдигане на мотора на задна гума е супер полезно при обръщане на тесни пътеки, прескачане на препятствия.
Ето видеа с които си помагам
https://www.youtube.com/playlist?list=PL6n5jy_5ebAY-zkFri1bSNQ8u-HhkWIp6
Много са полезни.
Кросовите мотори стават с тежест също се преправят но ще се разделиш с високите тогава.
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: 2Т Масла мнения

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 1.595 секунди с 20 запитвания.