Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Cbr 600rr 2003 проблем  (Прочетена 529 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
halidon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4
Публикации: 33



Ел. поща
« -: ноември 19, 2019, 17:46:50 »

Здравейте колеги. Имам една цбрка която съм разглобил преди месец и още не мога да установя къде е проблема. Мотора се движи идеално цяло лято и точно на последното каране се предаде. Прибрах се с много мъки. Мотора е с пауър командър 3 и акрапович гърне. Та проблема е следният: не иска да премине 5000 оборота. Забива там и се мъчи и няма преминаване. проверих всичко по менюал по горивната система, всички дюзи,окабелявания,датчици и т.н. Свалих втория ред дюзи понеже четох че може да е от тях. занесох ги на почистване и пак същото. Остана ми само налягане на помпата и тпс. Тъпото е че няма никакви грешки на таблото, нито ФИ нито премигване на лампата на маслото. Когато отворя филтърната кутия прескача оборотите и отива до към 8-9000 където почват гърмежи в генерацията. Тръбите и на 4те цилиндъра са огън. Помагайте ако някой е разрешил подобен проблем или дайте телефон на някой майстор от сф който да го разреши защото моят каза че няма идея къде е проблема. А и още нещо като премахна командъра проблема си остава защото мислех че може да е в него но уви. Благодаря
Активен
halidon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4
Публикации: 33



Ел. поща
« Отговор #1 -: ноември 19, 2019, 18:23:54 »

п.с. мотора пали отраз и работи перфектно просто не може да мине тези обороти иначе до 5 си се форсира безпроблемно. мерси
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3537



« Отговор #2 -: ноември 19, 2019, 19:23:33 »

На дъното на резервоара,където излизат маркучите за бензина от помпата има един болт,който е предвиден за закачане на манометър! Премерете налягането или направо пробвай с друга помпа,която работи със сигурност! Според мен, налягането на горивото е ниско и мотора ти работи с много бедна смес! Затова и тръбите са толкова горещи! Помпата има и филтър,който е сменяем! Да не би да се е задръстил с някакво 'кофти' гориво и затова сега да ти прави тези проблеми? Пробвай и със смяна на филтъра!
Активен
halidon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4
Публикации: 33



Ел. поща
« Отговор #3 -: ноември 19, 2019, 19:30:27 »

Благодаря за съветите. Ще ги пробвам и ще кажа къде е бил проблема.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1430



« Отговор #4 -: ноември 19, 2019, 19:37:01 »

Е да, де, ама при отваряне на филтърната кутия започва да гърми в генерацията. Ако това е вярно, значи, че сместа е прекалено богата, горивото не смогва да изгаря в цилиндрите и каквото е останало, се пали в тръбите. Което малко бърка логиката за бедна смес, защото като влезе повече въздух, би трябвало да обеднява още повече, а пък то май обратното се случва Surprised Ако детонира в цилиндъра е друга бира.

П.П. Погледни и датчика на коляновия вал.
Активен
halidon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4
Публикации: 33



Ел. поща
« Отговор #5 -: ноември 19, 2019, 19:44:17 »

Добре благодаря, само него го забравих.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2203


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #6 -: ноември 19, 2019, 20:48:41 »

аз си мисля че нещо се е случило с тоя power commander   
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1430



« Отговор #7 -: ноември 19, 2019, 20:51:22 »

Едва ли.
Активен
dambatamoto
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki intruder 1400,yamaha wr 400
Публикации: 73



Ел. поща
« Отговор #8 -: ноември 19, 2019, 20:57:13 »

Я виж да не ти е прегънат некой маркуч на хоривопровода
Активен
halidon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4
Публикации: 33



Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 19, 2019, 21:02:42 »

Маркучите са наред проверих ги първо тях. Относно командъра и аз мислех че в него е проблема но го разкачих и изключих но няма промяна, проблема си остава същият. Благодаря за съветите, ще ги пробверя и ще ви кажа какво е било.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4604



Ел. поща
« Отговор #10 -: ноември 19, 2019, 21:15:11 »

залагам на инжекторите
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3537



« Отговор #11 -: ноември 26, 2019, 14:03:52 »

Някакво развитие има ли?
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Cbr 600rr 2003 проблем

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.204 секунди с 21 запитвания.