Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki GSX 600F Katana  (Прочетена 1126 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1431



« Отговор #30 -: ноември 16, 2019, 17:43:41 »

Да, в случая няма спор, до какъвто обикновено стигаме Very Happy Ивъл се напряга, ама той говори за конкретния двигател. Аз говоря по принцип, като съм наясно, че не всички двигатели са едно към едно. При мен датчикът е заврян зад цилиндрите, в горната част на скоростната кутия. За мен това е най-горещото място в двигателя, защото там обветряне почти няма. Цилиндрите и главата са яко оребрени, някъде с около 2 - 3 см ребра. Не съм ги мерил, на око казвам. Самите ребра би трябвало да отдават голяма част от температурата. На този принцип е охлаждането на реле-регулаторите, например. А пък някои от тях дори не ги духа вятърът, защото са заврени под корите. Помпата не съм я проверявал с колко камери е, но маслото през радиатора не върви с голямо налягане. Връзвал съм прозрачни маркучи за да видя какво става там. Та както и да е. При всяко положение, дори и към въздушното охлаждане да е добавено маслено, то пак е част от смазочната система, а не някаква добавка към двигателя, каквато е охладителната система на двигателите с "водно" охлаждане. Което прави двигателите с въздушно(маслено) охлаждане по-прости и поради тази причина по-надеждни, отколкото тези с течностното охлаждане. Ако някой мисли другояче, работата вярно отива на спор Smile Smile Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3537



« Отговор #31 -: ноември 16, 2019, 18:59:05 »

За да се върнем на темата,въпросния двигател на Сузуки е супер безпроблемен! Едва ли някога ще ти създаде механичен проблем при нормална експлоатация и поддръжка! Най-много карбураторите да се наложи да се почистят и синхронизират,но тук вече бат'Коко ще се намеси и всичко отново ще си дойде на мястото! Ако си си харесал модела (търси и 750сс),намирай хубав и 'ГАЗ'!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2450



« Отговор #32 -: ноември 17, 2019, 11:16:11 »

Да, в случая няма спор, до какъвто обикновено стигаме Very Happy Ивъл се напряга, ама той говори за конкретния двигател. Аз говоря по принцип, като съм наясно, че не всички двигатели са едно към едно. При мен датчикът е заврян зад цилиндрите, в горната част на скоростната кутия. За мен това е най-горещото място в двигателя, защото там обветряне почти няма. Цилиндрите и главата са яко оребрени, някъде с около 2 - 3 см ребра. Не съм ги мерил, на око казвам. Самите ребра би трябвало да отдават голяма част от температурата. На този принцип е охлаждането на реле-регулаторите, например. А пък някои от тях дори не ги духа вятърът, защото са заврени под корите. Помпата не съм я проверявал с колко камери е, но маслото през радиатора не върви с голямо налягане. Връзвал съм прозрачни маркучи за да видя какво става там. Та както и да е. При всяко положение, дори и към въздушното охлаждане да е добавено маслено, то пак е част от смазочната система, а не някаква добавка към двигателя, каквато е охладителната система на двигателите с "водно" охлаждане. Което прави двигателите с въздушно(маслено) охлаждане по-прости и поради тази причина по-надеждни, отколкото тези с течностното охлаждане. Ако някой мисли другояче, работата вярно отива на спор Smile Smile Smile

Най-топло е от горната страна на горивната камера и около изпускателните портове. Там ребра няма, защото има клапани и е под капака на клапаните.Ако си вкараш датчика между клапаните, ще се уплашиш. Ребрата са отстрани, не отгоре, където има най-голяма нужда от тях. Когато има масло, специално предвидено за охлаждане, пак имаш течно охлаждане и при самото създаване на тоя двигател се обръща специално внимание и на охлаждането, не само за смазването, просто се изпълнява с друга течност и се осигурява по-голям дебит, отколкото на помпа само за смазване.
Мисля, че на DR650 слагат такава система в средата на 90-те и за разлика от предшественика си, става надежден, което не може да се каже за предния.
Мисълта ми беше, че може да се постигне немалко с маслено охлаждане, ако му се обърне специално внимание, и не е като да няма разлика.


За да се върнем на темата,въпросния двигател на Сузуки е супер безпроблемен! Едва ли някога ще ти създаде механичен проблем при нормална експлоатация и поддръжка! Най-много карбураторите да се наложи да се почистят и синхронизират,но тук вече бат'Коко ще се намеси и всичко отново ще си дойде на мястото! Ако си си харесал модела (търси и 750сс),намирай хубав и 'ГАЗ'!

Екоизискванията ни лишиха от тоя прекрасен двигател. Сигурно щяха да го правят още.
Мотора на жена ми беше на близо 100х километра и въпреки, че казват, че въздушните горят масло не гореше грам. А вероятността да е връщан километража е огромна. Или да е на 2х100, понеже мотора си личеше, че е каран много.   
« Последна редакция: ноември 17, 2019, 11:24:05 последно от evilution » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1431



« Отговор #33 -: ноември 17, 2019, 20:36:15 »

Ровя из нета да видя каква ми е маслената помпа и намирам все такива, които ми изглеждат еднокамерни. Демек въртят маслото из двигателя и толкова. Говоря за двигател от 1983 г. При мен ребрата са навсякъде под разпределителните валове и когато моторът е в движение, охлаждането от насрещния въздух би трябвало да е достатъчно. Днес бръмнах едни 170 км при температури на околната среда между 11 и 13 градуса, и моторът не вдигна повече от 104 градуса. Това при висока скорост. Иначе държеше около 95 - 100 градуса.



Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Suzuki GSX 600F Katana

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.236 секунди с 20 запитвания.