Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki GSX 600F Katana  (Прочетена 3176 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2245



« Отговор #30 -: ноември 16, 2019, 17:43:41 »

Да, в случая няма спор, до какъвто обикновено стигаме Very Happy Ивъл се напряга, ама той говори за конкретния двигател. Аз говоря по принцип, като съм наясно, че не всички двигатели са едно към едно. При мен датчикът е заврян зад цилиндрите, в горната част на скоростната кутия. За мен това е най-горещото място в двигателя, защото там обветряне почти няма. Цилиндрите и главата са яко оребрени, някъде с около 2 - 3 см ребра. Не съм ги мерил, на око казвам. Самите ребра би трябвало да отдават голяма част от температурата. На този принцип е охлаждането на реле-регулаторите, например. А пък някои от тях дори не ги духа вятърът, защото са заврени под корите. Помпата не съм я проверявал с колко камери е, но маслото през радиатора не върви с голямо налягане. Връзвал съм прозрачни маркучи за да видя какво става там. Та както и да е. При всяко положение, дори и към въздушното охлаждане да е добавено маслено, то пак е част от смазочната система, а не някаква добавка към двигателя, каквато е охладителната система на двигателите с "водно" охлаждане. Което прави двигателите с въздушно(маслено) охлаждане по-прости и поради тази причина по-надеждни, отколкото тези с течностното охлаждане. Ако някой мисли другояче, работата вярно отива на спор Smile Smile Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3722



« Отговор #31 -: ноември 16, 2019, 18:59:05 »

За да се върнем на темата,въпросния двигател на Сузуки е супер безпроблемен! Едва ли някога ще ти създаде механичен проблем при нормална експлоатация и поддръжка! Най-много карбураторите да се наложи да се почистят и синхронизират,но тук вече бат'Коко ще се намеси и всичко отново ще си дойде на мястото! Ако си си харесал модела (търси и 750сс),намирай хубав и 'ГАЗ'!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2839



« Отговор #32 -: ноември 17, 2019, 11:16:11 »

Да, в случая няма спор, до какъвто обикновено стигаме Very Happy Ивъл се напряга, ама той говори за конкретния двигател. Аз говоря по принцип, като съм наясно, че не всички двигатели са едно към едно. При мен датчикът е заврян зад цилиндрите, в горната част на скоростната кутия. За мен това е най-горещото място в двигателя, защото там обветряне почти няма. Цилиндрите и главата са яко оребрени, някъде с около 2 - 3 см ребра. Не съм ги мерил, на око казвам. Самите ребра би трябвало да отдават голяма част от температурата. На този принцип е охлаждането на реле-регулаторите, например. А пък някои от тях дори не ги духа вятърът, защото са заврени под корите. Помпата не съм я проверявал с колко камери е, но маслото през радиатора не върви с голямо налягане. Връзвал съм прозрачни маркучи за да видя какво става там. Та както и да е. При всяко положение, дори и към въздушното охлаждане да е добавено маслено, то пак е част от смазочната система, а не някаква добавка към двигателя, каквато е охладителната система на двигателите с "водно" охлаждане. Което прави двигателите с въздушно(маслено) охлаждане по-прости и поради тази причина по-надеждни, отколкото тези с течностното охлаждане. Ако някой мисли другояче, работата вярно отива на спор Smile Smile Smile

Най-топло е от горната страна на горивната камера и около изпускателните портове. Там ребра няма, защото има клапани и е под капака на клапаните.Ако си вкараш датчика между клапаните, ще се уплашиш. Ребрата са отстрани, не отгоре, където има най-голяма нужда от тях. Когато има масло, специално предвидено за охлаждане, пак имаш течно охлаждане и при самото създаване на тоя двигател се обръща специално внимание и на охлаждането, не само за смазването, просто се изпълнява с друга течност и се осигурява по-голям дебит, отколкото на помпа само за смазване.
Мисля, че на DR650 слагат такава система в средата на 90-те и за разлика от предшественика си, става надежден, което не може да се каже за предния.
Мисълта ми беше, че може да се постигне немалко с маслено охлаждане, ако му се обърне специално внимание, и не е като да няма разлика.


За да се върнем на темата,въпросния двигател на Сузуки е супер безпроблемен! Едва ли някога ще ти създаде механичен проблем при нормална експлоатация и поддръжка! Най-много карбураторите да се наложи да се почистят и синхронизират,но тук вече бат'Коко ще се намеси и всичко отново ще си дойде на мястото! Ако си си харесал модела (търси и 750сс),намирай хубав и 'ГАЗ'!

Екоизискванията ни лишиха от тоя прекрасен двигател. Сигурно щяха да го правят още.
Мотора на жена ми беше на близо 100х километра и въпреки, че казват, че въздушните горят масло не гореше грам. А вероятността да е връщан километража е огромна. Или да е на 2х100, понеже мотора си личеше, че е каран много.   
« Последна редакция: ноември 17, 2019, 11:24:05 последно от evilution » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2245



« Отговор #33 -: ноември 17, 2019, 20:36:15 »

Ровя из нета да видя каква ми е маслената помпа и намирам все такива, които ми изглеждат еднокамерни. Демек въртят маслото из двигателя и толкова. Говоря за двигател от 1983 г. При мен ребрата са навсякъде под разпределителните валове и когато моторът е в движение, охлаждането от насрещния въздух би трябвало да е достатъчно. Днес бръмнах едни 170 км при температури на околната среда между 11 и 13 градуса, и моторът не вдигна повече от 104 градуса. Това при висока скорост. Иначе държеше около 95 - 100 градуса.



Активен
tenkataplovdiv68
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки Катана
Публикации: 5


Ел. поща
« Отговор #34 -: декември 16, 2019, 20:17:30 »

Здравейте, колеги!

Купих въпросната Катана, но изникна един проблем. Резервоара го яде на места ръждата и предполагам, че може да изкара 1-2 сезона. Единия вариант е да си купя комплект от смола за резервоари някой ползвал ли е и според Вас ще държи ли? Също така чух за човек в София, който е купил машина за обработка на резервоари, ако някой знае или е ползвал услугата моля да даде мнение и телефон за контакт. Също остава варианта и да купя нов и ако някой може да ме насочи от къде също ще съм благодарен.

Ще се радвам да чуя Вашето мнение кой от вариантите е най-добър и насоки.

Благодаря!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2245



« Отговор #35 -: декември 16, 2019, 21:49:33 »

Жена и ръжда тръгнат ли, спиране няма Smile
Брахме ядове преди време с един подобен резервоар. Имам предвид ръждясал. В крайна сметка взехме друг, здрав, от ибей. Хем моторът не беше пускан в голям тираж.
Иначе един приятел си обработи резервоара с някакви подобни смоли, но по-скоро като застраховка. Резервоарът му и преди манипулацията си беше здрав. Не е изключено, ако успееш да налееш достатъчно материал върху ръждите, да държи известно време. Лошото на ръждата е, че е като жените Smile Smile Smile
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1879



« Отговор #36 -: декември 17, 2019, 23:28:59 »

Зависи от смолата и предварителната обработка. Ако се почисти добре резервоара и след това се ползва подходяща смола (има за резервоари) става здраво и доста по-трайно от друг резервоар. Повечето такива смоли изсмукват влагата от порите на метала при втвърдяването си с което спират появата на ръжда дори да има остатъчна влага преди нанасянето им. Хубаво е все пак резервоарът да е без ръжди (особено на люспи) и сух преди нанасянето на смолата, макар че по описанията на някои от тях най-много да остане само "по смола" на някои места и да се наложи да я китосваш и боядисваш, за да заизглежда като цял резервоар.
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Suzuki GSX 600F Katana

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.097 секунди с 21 запитвания.