Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Избор на бюджетен първи чопър
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Избор на бюджетен първи чопър  (Прочетена 5488 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2569



« Отговор #75 -: февруари 13, 2020, 12:27:52 »

Кефи ме как мазно превключват гуцитата. Първоначално се оглеждах, понеже го няма познатото щрак, и се чудих превключил ли съм въобще. 100NM е мноооого оптимистично обаче за 750 кубиков мотор. Въобще не съм сигурен, че има атмосферен двигател с толкова висок специфичен въртящ момент. 130+НМ/L е ужасно много.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1854



« Отговор #76 -: февруари 13, 2020, 13:22:04 »

Хубавец. Аз бих помислил за някаква скара под двигателя, че като ги видя, си представям как качвайки някой бордюр оставам без картер.
Активен
keymaker
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto guzzi nevada club 750
Публикации: 18


Ел. поща
« Отговор #77 -: февруари 13, 2020, 13:38:34 »

Замислил съм се и аз за скара ,ама при почти 20 см. между картера и пътя май ще е малко безмислена. Другия варианр е да направя 2-3 ребра от Ф14-16 неръждаемо и те да играят предпазител.
 
За големите Нм. има уловка ,ковани бутала и принудително пълнене със прилежащите им клапани и базикни. Тия мотори не са много сгъстени само 9.7:1 Но скоростите и ъгловата предавка са си сток или така се обявява.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #78 -: февруари 14, 2020, 20:52:10 »











Ей това как изглеждат в профил не мога да преживея и да ги харесам напълно ...
И това, че за чопър са страшно високо от земята, а седалката е на нивото на шосейна...почти...
 Пък и за мен е много къс Smile
Амортисьорите хич не са стокови Very Happy

В България се недолюбват италиански мотори и коли Surprised.....
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 21:00:38 последно от Grobarq » Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1594


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #79 -: февруари 15, 2020, 22:07:37 »



В България се недолюбват италиански мотори и коли Surprised.....

Така е,аз за тва рядко си карам Ферарито...мръщят ми се като го видят...  Surprised Surprised Surprised Surprised
« Последна редакция: февруари 15, 2020, 22:27:12 последно от VRSC Fan » Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 685



Ел. поща
« Отговор #80 -: февруари 16, 2020, 07:28:57 »



Ей това как изглеждат в профил не мога да преживея и да ги харесам напълно ...
И това, че за чопър са страшно високо от земята, а седалката е на нивото на шосейна...почти...
 Пък и за мен е много къс Smile
Амортисьорите хич не са стокови Very Happy


То затова е така вирнато , тези май са по-дълги . Калифорнията е по-ниска , по щи ареса .
Активен
JorroZ
Жоро
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki VN 750
Публикации: 141



« Отговор #81 -: февруари 21, 2020, 11:37:51 »

Да се включа и аз към мненията, покрепящи EN500

Това ми беше първият мотор. Купих го абсолютно на сляпо, без да разбирам особено.
Двигателят е редови, достатъчно мощен, 6 скорости, няма типично усещане за чопър/крузер, по-скоро ми беше като уличен бандит.  Седалка широка, удобна, с двама извън града вървеше прилично 100-110, не ме натоварваше физически - 176см/70 кг съм. София - Бургас си пътувах удобно, спирах само в Казанлък за зареждане. С редовия двигател набира доста бързо, усеща се силен, работи добре на високи обороти - малко като стрийт мотор е.

Като здравина мога само да го похваля. Попаднах на един недостатък - магнитите на ротора са на секции и с течение на времето явно остаряват и почват да се разпадат, и изпадват из двигателя. Сваля се ротора и му се насажда цял магнитен пръстен, от по-нов модел - вечно решение.

Освен този ремонт, друг сериозен недостатък не съм видял. Нормалната поддръжка - реглаж на клапани, почистване и настройка на карбуратори, масла и филтри, и това е.
Ремъкът е само в плюс - в сервизното ръководство пишат, че се подменя при механични дефекти и видимо износване на шайбите. На 20+ годишен мотор, такова износване не видях. Друга поддръжка за него няма и е безшумен, в сравнение с веригата.

Години по-късно, когато ми трябаше временно друг мотор, поради ремонт на двигателя на сегашния ми, отново си купих ЕН500, който карах 10 000км за един сезон и следващата година продадох.
Отново, без проблеми по механиката и безаварийно изкаран сезон.

Гледай да няма механично дрънчене или чукане при работа на двигателя, тръбите и ауспусите да не са изгнили, и ремъка да не е наранен, или шайбата - износена. 
За цената си този мотор може да предложи много.

 
 

 
Активен
Крумски
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Нямам
Публикации: 18



Ел. поща
« Отговор #82 -: март 02, 2020, 21:28:20 »

Да се включа и аз към мненията, покрепящи EN500

Това ми беше първият мотор. Купих го абсолютно на сляпо, без да разбирам особено.
Двигателят е редови, достатъчно мощен, 6 скорости, няма типично усещане за чопър/крузер, по-скоро ми беше като уличен бандит.  Седалка широка, удобна, с двама извън града вървеше прилично 100-110, не ме натоварваше физически - 176см/70 кг съм. София - Бургас си пътувах удобно, спирах само в Казанлък за зареждане. С редовия двигател набира доста бързо, усеща се силен, работи добре на високи обороти - малко като стрийт мотор е.

Като здравина мога само да го похваля. Попаднах на един недостатък - магнитите на ротора са на секции и с течение на времето явно остаряват и почват да се разпадат, и изпадват из двигателя. Сваля се ротора и му се насажда цял магнитен пръстен, от по-нов модел - вечно решение.

Освен този ремонт, друг сериозен недостатък не съм видял. Нормалната поддръжка - реглаж на клапани, почистване и настройка на карбуратори, масла и филтри, и това е.
Ремъкът е само в плюс - в сервизното ръководство пишат, че се подменя при механични дефекти и видимо износване на шайбите. На 20+ годишен мотор, такова износване не видях. Друга поддръжка за него няма и е безшумен, в сравнение с веригата.

Години по-късно, когато ми трябаше временно друг мотор, поради ремонт на двигателя на сегашния ми, отново си купих ЕН500, който карах 10 000км за един сезон и следващата година продадох.
Отново, без проблеми по механиката и безаварийно изкаран сезон.

Гледай да няма механично дрънчене или чукане при работа на двигателя, тръбите и ауспусите да не са изгнили, и ремъка да не е наранен, или шайбата - износена. 
За цената си този мотор може да предложи много.
Мерси за инфото! До няколко седмици ще кача снимки с избора си! Много ми помогнахте! Сега ще тествам вираго 535 и Савидж 650, има и една опция за EN500 дето влиза в моя ценови диапазон, но ще тествам всички и както се казва - задника ми ще реши
 

 
[/quote]
Активен
Крумски
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Нямам
Публикации: 18



Ел. поща
« Отговор #83 -: март 09, 2020, 14:22:15 »

Колеги, купих Kawasaki vulcan 500! Първите впечатления са доста добри, работи добре машинката. Имам питанка - някой има ли manua или както аз му казвам - ръководство за обслужване, ремонти и т? И някое друго мнение за слаби мест? Ето снимка

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1854



« Отговор #84 -: март 09, 2020, 20:48:30 »

Честито! Този ще ти свърши ли работа - ЦЪК Surprised
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #85 -: март 10, 2020, 09:52:41 »

Колеги, купих Kawasaki vulcan 500! Първите впечатления са доста добри, работи добре машинката. Имам питанка - някой има ли manua или както аз му казвам - ръководство за обслужване, ремонти и т? И някое друго мнение за слаби мест? Ето снимка



Малко смотан цвят...ама това е лесно поправимо Very Happy
Със здраве да си го караш!
И преди да предприемеш нещо да чоплиш консултирай се с някой близо до теб знаещ. Или да седи до теб докато го правиш. Никой не се е родил научен.
Дори маслото само да тръгнеш да сменяш е хубаво да има някой моторист до тебе.



Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 298



« Отговор #86 -: март 10, 2020, 12:21:08 »

Колеги, купих Kawasaki vulcan 500!
...
И някое друго мнение за слаби места?

Честито!
Красива машина.
... резбата в главата на болтовете в упорните лагери на разпределителните валове им е най-слабото място май.
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 619



« Отговор #87 -: март 10, 2020, 16:24:37 »

Честито! Много радост и километри.
Пазена машина изглежда, като гледам овчарското куче до мотора. Smile
Активен
Archibald
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 137


« Отговор #88 -: март 10, 2020, 19:27:24 »

А честито! Със здраве да си го караш и да му се радваш. И да докара по-хубаво време, че с тая есенно-зимна гадост в момента хич не е кеф да се кара, а на тия мотори една от основните им работи е да светят на слънцето.  Smile Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Избор на бюджетен първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.306 секунди с 20 запитвания.