Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Как се научихте да завивате
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Как се научихте да завивате  (Прочетена 3376 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2199


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #30 -: октомври 09, 2019, 08:21:06 »

Е па нямам, обЯсни?
Aз съм карал Курс(ниво) за напреднали едва след като изкарах ОСНОВНИТЕ Нива !

 Казвам и разказвам:
 2010-та година Коко играча с големия опит иска да кара 3-то и 4-то ниво на CSS , карача с опит 20 години , голямата работа със няколко стотин хиляди километра зад гърба си вече ........... Пешо вика - Бате разбирам те , ама тая няма как да стане - ако искаш - то заповаш от А и Б ( първо ниво ) и после отиваш до другите и те така - както е на училище........
 Започвам аз 1-во ниво и си бъркам у носа ( нали се сещаш - аз съм оня голямата работа , големия опит с много километри зад гърба си , яко даващият газ , много бързият , големия специалист.......) плащам си и си чакам да минат тия нива за "новобранците" , явявам се на първо ниво ( аз съм напредналия бе , ко прая тука незнам ама ........) започва първото ниво .............. и на втора сесия на ПЪРВО НИВО - това е онова НИВО за НОВОБРАНЦИТЕ , аз се заслушвам малко , замислям се малко и изведнъж  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Абе "Големия карач"(Аз) , така и така си платил , вземи се позаслушай , те тия тука дето са дошли да ти преподават не са Гюро Михайлов от Горно Нанадолнище , те тия има причина да са тука ........
 Заслушвам се аз , започвам да внимавам , ама много да внимавам над всяко едно нещо казано от Гари , над всяко едно нещо коментирано от Спайди ....... абе аз къв безидеен дебил съм бил - аз 20 години съм се мъчил и съм мислел , че си имам понятие - о Боже , аз съм бил тотален олигофрен заблуден от това , че поради факта , че СЪМ ОЦЕЛЯЛ Цели 20 години на мотор , съм голяма работа.......... Е ДА АМА НЕ - 20 години мъки , страдания и наказания - нищо повече , няма да коментирам за следващите нива , но мога да кажа едно нещо:
 ПРЕДИ ДА НАТРУПАТЕ ВРЕДНИТЕ НАВИЦИ ОТ САМОУБОЧЕНИЕТО и ДА ВИ СЕ НАЛОЖИ ДА СЕ БОРИТЕ С ТЯХ и Дългогодишният ВИ Опит (МОЯТ СЛУЧАЙ) , Ви съветввам - ПРОСТО СЕ НАУЧЕТЕ ПРАВИЛНО!!!
 Правилното ОБУЧЕНИЕ се Извършва във КОНТРОЛИРАНА Среда - там няма стерилност , защото ти не си сам , има поне още 25-30 мотоциклета около Теб !!!

 Личното ми мнение - 1-во и 2-ро Ниво са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ за МОТОРИСТЪТ ! 3-то и 4-то вече са въпрос на Личен избор и желание за развитие , но първите две са ........ как да го кажа - ЖИВОТО СПАСЯВАЩИ
Активен
Poison_Rain
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawаsaki Zx6R Ninja 10' и Suzuki GSX-R 1000 k7 07'
Публикации: 119


Тялото се вози на четири, а душата на две колела


« Отговор #31 -: октомври 09, 2019, 09:11:22 »

Всичко идва от практиката. Но преди това трябва и малко теория, да знаеш кое как трябва да направиш за да се получат нещата..

https://pasteboard.co/IB8Aj8L.jpg

https://pasteboard.co/IB8Aubk.jpg

п.с. Нещо имам проблем с качването на снимки към коментарите Surprised
« Последна редакция: октомври 09, 2019, 09:14:21 последно от Poison_Rain » Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 644


V-я си FR-а


« Отговор #32 -: октомври 09, 2019, 11:06:58 »

Всичко идва от практиката. Но преди това трябва и малко теория, да знаеш кое как трябва да направиш за да се получат нещата..

https://pasteboard.co/IB8Aj8L.jpg

https://pasteboard.co/IB8Aubk.jpg

п.с. Нещо имам проблем с качването на снимки към коментарите Surprised

От чисто любопитство и в никакъв случай като заяждане, но на снимките с колко горе долу влизате и сте в завоя, преди ускорение. Питам наистина защото съм любопитен, понеже не един и два пъти съм карал в група, с да кажем нормално темпо, където пичовете със спортните мотори също се изнасят ала MotoGP, пускат колена, слайдери и т.н., а ние с малко по- туристическите и чопърите си влизаме спокойно (в едно темпо караме) и не ни се налага изнасяне, слайдъри по асфалта и т.н. Много пъти съм чувал от колеги, че цел свише им е да ожулят стъпенките, слайдерите и да "напълнят" гумата  Surprised

Иначе по темата: С практиката се понаучих, до толкова колкото да не изправям всеки път завоите, защото на курса (не знам дали е било умишлено, с цел да не се претрепя и да си повярвам рано, рано), но не ми обясниха за пиниза на "countersteering-a" и на зиг-заг конусите беше голяма битка с яко отпускане на газ. В последствие попаднах на Кейт Коуд и други добри онлайн даскали, да ми обяснят малко по- така...
« Последна редакция: октомври 09, 2019, 11:12:09 последно от sam_g » Активен
totomoto
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: VFR 5
Публикации: 152


Ел. поща
« Отговор #33 -: октомври 09, 2019, 11:48:41 »

Какво обясняване за "countersteering-a" бре човек!!! На един приятел жена му в момента кара курса за "А" кат. и инструктора и казал да не пипа въобще предната спирачка - нямало смисъл от нея и била опасна!!! Смятай!!! Тъпите инструктори само реват за повече часове (повече пари) а реално обучението ти започва когато вземеш тапията. Както всичко в БГ - важното е на системата да и е добре.
Активен
Archibald
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 51


« Отговор #34 -: октомври 09, 2019, 12:24:56 »

Предната спирачка я избягват на курсовете, предполагам, понеже ти е най-прекия път към земята ако не знаеш как и кога да я ползваш - а в началото по подразбиране не знаеш. Въпреки това един кадърен инструктор не би дрънкал, че е "безполезна", а примерно да пробва да ти избие от главата рефлекса да се пресягаш за нея в завой, на който не си му преценил скоростта или при нарушено равновесие на ниска скорост.

Иначе ако се намери инструктор у нашенско, който да обяснява и половината от нещата в "Twist of the Wrist", ще му правя безплатна реклама и ще му пращам курсанти при всяка възможност.
Активен
Poison_Rain
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawаsaki Zx6R Ninja 10' и Suzuki GSX-R 1000 k7 07'
Публикации: 119


Тялото се вози на четири, а душата на две колела


« Отговор #35 -: октомври 10, 2019, 08:43:33 »

Какво обясняване за "countersteering-a" бре човек!!! На един приятел жена му в момента кара курса за "А" кат. и инструктора и казал да не пипа въобще предната спирачка - нямало смисъл от нея и била опасна!!! Смятай!!! Тъпите инструктори само реват за повече часове (повече пари) а реално обучението ти започва когато вземеш тапията. Както всичко в БГ - важното е на системата да и е добре.
Инструктора не може да те направи моторист, той може само да ти каже как е по правилник. А че предната спирачка се държи до 40% в завоя, дори те самите не го знаят.

Цитат на: sam_g
От чисто любопитство и в никакъв случай като заяждане, но на снимките с колко горе долу влизате и сте в завоя, преди ускорение. Питам наистина защото съм любопитен, понеже не един и два пъти съм карал в група, с да кажем нормално темпо, където пичовете със спортните мотори също се изнасят ала MotoGP, пускат колена, слайдери и т.н., а ние с малко по- туристическите и чопърите си влизаме спокойно (в едно темпо караме) и не ни се налага изнасяне, слайдъри по асфалта и т.н. Много пъти съм чувал от колеги, че цел свише им е да ожулят стъпенките, слайдерите и да "напълнят" гумата  Surprised
Напълно си прав! При каране в дефиле(планински завои) и обществени пътища е напълно безмислено да се 'пуска' коляно. Главно го правим защото изглежда - Яко! Вече при спортно каране на писта - там няма как да не изнесеш тежеста и не застанеш под мотора, за да можеш да 'хванеш' апекса!
В конкретния пример, мисля че тук влизам със 100-110км/ч на втора, и излизам с около 130 с плавна газ отворена на 70% Very Happy
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Как се научихте да завивате

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.374 секунди с 21 запитвания.