Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели  (Прочетена 11428 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1907



« Отговор #60 -: септември 18, 2019, 20:30:53 »

На по-старите мотоциклети е по-лесно, отколкото на новите. Там на практика няма "отлепяне" на гумата. Натискаш я с ръка и я отделяш от борда на каплата. При по-новите допуските са по-малки и сглобката е почти толкова тегава за разглобяване, колкото при безкамерните.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6412


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #61 -: септември 18, 2019, 20:35:34 »

Тези как са ги отлепяли ?


Те просто не са били залепяни Very Happy
Всичкото Иж е перфектно Ендуро! Но най-вече Иж Планета 3!


П.П. NikDaPhreak пак пише по- бързо от мен...
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2381


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #62 -: септември 18, 2019, 20:46:50 »


Те просто не са били залепяни Very Happy
Всичкото Иж е перфектно Ендуро! Но най-вече Иж Планета 3!


П.П. NikDaPhreak пак пише по- бързо от мен...
Кое налага залепянето( на "съскамерните" гуми) ?
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2323



« Отговор #63 -: септември 18, 2019, 20:51:25 »

Тези как са ги отлепяли ?

Можеш ли да сравняваш гума на завод "Г. Димитров" за Ява, с Дънлоп 160/50-17 Surprised Гумите на днешните мотори са като на колите, общо взето. И се помпят на по-високо налягане от техните.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5314



Ел. поща
« Отговор #64 -: септември 18, 2019, 22:16:05 »

а не може ли да се прибереш със спукана гума

в смисъл да стигнеш място да ти я залепят
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1907



« Отговор #65 -: септември 19, 2019, 08:00:14 »

а не може ли да се прибереш със спукана гума

в смисъл да стигнеш място да ти я залепят
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Пробвал ли си? С Балкан 250 със спукана гума по голяма нужда минах 5 километра. Гумата отиде във вечните ловни полета, каплата не беше особено красива. С Голдуинг и спукана задна (издиша докато намаля, разлепи се докато спра) трябваше да мина около 500 метра, за да сляза от магистралата и да докретам до бензиностанцията. 15 минути борба с озверял бик. За повече от километър и дума не може да става.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1907



« Отговор #66 -: септември 19, 2019, 08:02:32 »

Кое налага залепянето( на "съскамерните" гуми) ?

Нищо не го налага, просто технологията е по-близка до безкамерните и гумата се монтира със сериозно сцепление към каплата/джантата. На практика не е залепване, за да държи въздух, а сглобка с голямо триене. Рядко се случва гумата да се залепи към каплата/джантата, но не е невиждано.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1492

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #67 -: септември 19, 2019, 08:12:46 »

Не е толкова страшно да извадиш гумата. Иска се малко повече борба и мачкане. Very Happy По-лесно става с три щанги, а не с две и колкото са по-дълги щангите толкова по-лесно се отлепя от джантата и се вади. Very Happy
Много е важно, след като си я залепил вътрешната и започнеш да я монтираш отново върху джантата да внимаваш да не я прищипеш (вътрешната гума), при качването на външната гума!!! Ако я прищипеш това ще го разбереш, чак, след като се приключи всичко и тогава цялата операция по демонтажа, лепенето, и монтажа ще трябва да се повтори веднага отново. Very Happy
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 546


Ел. поща
« Отговор #68 -: септември 19, 2019, 09:04:24 »

3-4 пъти съм оправял на кросарката вътрешните гуми + плюс подмяна на външните. Всичко това в гаража с всички възможни помощни средства(щанги, ключове, компресор и прочее)- страшен зор ми беше. Не ми се е случвало на път и дано не ми се случва скоро Smile
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1492

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #69 -: септември 19, 2019, 10:05:49 »

3-4 пъти съм оправял на кросарката вътрешните гуми + плюс подмяна на външните. Всичко това в гаража с всички възможни помощни средства(щанги, ключове, компресор и прочее)- страшен зор ми беше. Не ми се е случвало на път и дано не ми се случва скоро Smile

Е то на дълъг път и примерно на сред полето, или планината се прави от зорзаман това упражнение. Smile Smile
В това отношение безкамерните гуми са много по-добри. Там нищо не сваляш, не демонтираш и не лепиш. Само пръскаш със спрея вътре в гумата, или бучиш фитила в дупката, помпиш и продължаваш. Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2876



« Отговор #70 -: септември 19, 2019, 13:40:44 »

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Пробвал ли си? С Балкан 250 със спукана гума по голяма нужда минах 5 километра. Гумата отиде във вечните ловни полета, каплата не беше особено красива. С Голдуинг и спукана задна (издиша докато намаля, разлепи се докато спра) трябваше да мина около 500 метра, за да сляза от магистралата и да докретам до бензиностанцията. 15 минути борба с озверял бик. За повече от километър и дума не може да става.

Имайки предвид, че мотора му е около 170кг и гумите са дооооста твърди, вероятно няма да е като балкана и голдуинга.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2323



« Отговор #71 -: септември 19, 2019, 16:55:39 »

Като стана въпрос за вътрешни гуми, имам една излишна, нова, ултра-хеви-дюти, за кросарки, 110/90-19. Бях я взел за моя, обаче се оказа, че няма да стане. Ако на някого ще му е от полза, да пусне съобщение на лични. Ще си плати само разноските по изпращането.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5314



Ел. поща
« Отговор #72 -: септември 19, 2019, 20:08:10 »

на черен път съм пукал само заден амортесьор-гума не

но на асфалт съм пукал доста

веднъж с един приятел си сменихме моторите,той искаше да пробва моя и аз трябваше да карам неговия трансалп
излизаме на магистралата и оня отпраши,а тоя трансалп взе да се суче като змя
викам си,ко ми го фалат тоя скрап,то не може да седи в пътя
и цялата газ,да си гоня сузукито

може би след 10км загрях,че няма начин да е толкова зле тоя мотор и че сигурно му има нещо

чак като намалих почна да сее здраво,ама си му дадох пак газ и го изкарах от магистралата
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1949



« Отговор #73 -: септември 19, 2019, 20:46:45 »

Можеш ли да сравняваш гума на завод "Г. Димитров" за Ява, с Дънлоп 160/50-17 Surprised Гумите на днешните мотори са като на колите, общо взето. И се помпят на по-високо налягане от техните.
Баш па теА Dunlop недей да ги сравняваш с гуми,чеееее......🤪
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 416


Vmax owner


« Отговор #74 -: септември 19, 2019, 20:50:29 »

Малко по темата.

Новите - чук са!
Старите - железа са!

Ако се бях обзавел преди 10 години с V-Max второ поколение /2009- / щях да си спестя едни 10 бонбона в безсмислени и нелепи оптимизации!

И както думат по Вакарел:
- Младото и три пъти да го е..ш без да го къпеш , пак си мирише на чисто!
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.132 секунди с 21 запитвания.