Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 111 112 [113]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мото новини  (Прочетена 317971 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: K75 , F800R , R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R , XLH883 Evolution '87
Публикации: 3649


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1680 -: юли 29, 2022, 14:20:50 »

RT не е 40кг по-тежък от GS при еднакви условия, каквото и да си говорим. Официално в сайта на BMW германия
R1250RT Leergewicht fahrfertig, vollgetankt - 279 kg
R1250GS Leergewicht fahrfertig, vollgetankt - 249 kg
R1250GS Adv Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 268 kg

Куфарите са стандартно оборудване на RT, и това е теглото с куфарите. За ADV мисля, че са опция, и тежи колкото RT. На обикновения GS като му сложиш стойката и куфарите ще изчезне повече от половината разлика.


Това пише за пояснение какво означават тия килограми.
1) According to guideline VO (EU) 168/2013 with all fluids, with standard equipment and fuelled with at least 90% of usable tank volume.

Според това което пише е тегла напълно заредени......... RT има резервоар от 24 лтр......... ADV е със 27 реално , чистия GS е със 20.......... ако приемем , че 1лтр = 1 кг.........

R1250RT - 255 kg
R1250GS - 229 kg
R1250GS Adv - 238 kg

 И си в огромна заблуда - Никое БМВ не се тегли с куфарите .......... обикновенния GS си е със стойките - това че не ги виждаш не означава че не съществуват , 3 куфара Варио са по леки от 2 адвенчър
 Стойките за АДВ куфари са опция и не са в Килограмите нито на АДВ нито на нормалния
 До тук сме проверили поне 20-ина от моделите и мидфикациите , и само K27 беше с килограм по лек въпреки бензина в резервоара , но го отдадохме на гърнето беше с LAZER , моят 1250 със Ролбарите и около 3 лтр бензин , със всички накичени екстри без самата чанта за резервоара и трите куфара 229,2 кг при положение , че за моят Централната стойка е Опция и не влиза в масата по бележка....... има много запетайки при БМВ килограмите , но винаги са по леки от Японските килограми....
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 3057


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1681 -: юли 29, 2022, 14:59:29 »

Как ги теглите тези мотори ?
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3517



« Отговор #1682 -: юли 29, 2022, 16:28:22 »

Според това което пише е тегла напълно заредени......... RT има резервоар от 24 лтр......... ADV е със 27 реално , чистия GS е със 20.......... ако приемем , че 1лтр = 1 кг.........

R1250RT - 255 kg
R1250GS - 229 kg
R1250GS Adv - 238 kg

 И си в огромна заблуда - Никое БМВ не се тегли с куфарите .......... обикновенния GS си е със стойките - това че не ги виждаш не означава че не съществуват , 3 куфара Варио са по леки от 2 адвенчър
 Стойките за АДВ куфари са опция и не са в Килограмите нито на АДВ нито на нормалния
 До тук сме проверили поне 20-ина от моделите и мидфикациите , и само K27 беше с килограм по лек въпреки бензина в резервоара , но го отдадохме на гърнето беше с LAZER , моят 1250 със Ролбарите и около 3 лтр бензин , със всички накичени екстри без самата чанта за резервоара и трите куфара 229,2 кг при положение , че за моят Централната стойка е Опция и не влиза в масата по бележка....... има много запетайки при БМВ килограмите , но винаги са по леки от Японските килограми....



Аз казах, че при RT куфарите са стандартно оборудване, което не е валидно за GS/ADV. Като идеш в магазина и си го купиш, куфарите са си там. Във сайта ясно са написали with standart equipment, което в тоя случай трябва да ги включва, защото в случая с RT те са стандартно оборудване. При GS/Adv не са, и не следва да са включени. Това пишат BMW за актуалните модели, понякога две различни години могат да имат сериозна разлика в масата. Освен това говорим за абсолютно фабричен мотоциклет, не някой, на което му е сменено едно, второ и трето. Напълно е възможно да има афтърмаркет ауспух с разлика 8-10кг от фабричния.
И последно, не знам колко тежи, ама като качихме една девойка 50кг на такъв, беше изключително изненадана колко е лек. А за мен е значително по-важно как се усеща, докато го караш, не колко са му килограмите в цифри. А ако толкова се фиксираме в килограмите, R1250R е дори по-лек. За мен е тъпо да караш GS изключително по асфалт. BMW има поне няколко, които са по-подходящи за това. K1600 e кит, и мен не ме кефи чак толкова тежък мотор, ама са измислили предостатъчно. За японци не отвярям дума въобще.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #1683 -: юли 29, 2022, 19:36:54 »

Тия цифри...
Абе пред стругарното вече няма ли пазачи?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7482


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1684 -: юли 29, 2022, 20:14:13 »

Тука щото гледам се е разразила тема за Рекол-а на "Проблемния кардан" на БМВ пак да ви кажа - не е рекол на кардана , а е ПРОВЕРКА = БЕЗПЛАТНА ПРОВЕРКА .........
 https://www.rideapart.com/news/600819/bmw-gs-cardan-shaft-recall/?fbclid=IwAR0U-pjQ244CzN3VGXmxMR2uCEPX9Kkb0t6r3ca1LqT2JLBzOrFyOWC2uzs
 Ето ви го на по разбираем начин описано , че явно аз немога да го разкажа правилно

 Само искам да отбележа - проблемните счупени Кардани и Шарнири на проблемните БМВ-та са на мотори по над 10-12 години ( повече от средната достигната възраст от кой да е Оризов модел преди неговият момент - "parts out only" , и са на бройки Мотоциклети които не са влизали в сервиз за целия период от времето(за това е БМВ създадоха и Сервизната програма , през което са експлоатирани при не особено леки условия във неприсъща среда за мотоциклет от такъв тип. Темата с тия кардани на БМВ е толкова дълга за лаиците , че единствено може да се изпишат километри глупости..........

 -  Аз обаче знам , че в момента реставрирам мотоциклет BMW R35 '40 , който е бил в откомандирован от Вермахт към 3-та група армии в Русия , където през 1941-ва е пленен от Руснаците ........... бил е на ВОЕННА РУСКА Служба до 1991-ва година , след което е "преватизиран" от някаква ватенка и е Каран до 2019-та година във Волгоград , закупен на търг от Колекционер .......... да ви кажа ли - ами кардана му е здрав все още , ако искате покажете ми Японски мотор който да е в движение и да е произведен преди 1950-та ? А някой който да е произведен когато и да е и да е оцелял в руски плен 80 години......... оффф извинява се те преди 80 години яздеха коне , ходеха с налъми и се биеха с мечове....... Айде спрете се с глупостите , че започваме на Ганьовци да приличаме

 Мир и разбирателство моля ви.

 ** Мотогуци е една марка много добри мотоциклети със история и дух , която обаче не се закупува от кой да е(всеки)............ и най-вече не се експлоатира от хора които обичат да казват - "За мен и Моето БМВ няма невъзможни дестинации........"  Very Happy
 - Та както е казано - има ли мъчене има и чупене , само дето условията там където Оцеляват дръгливите GS-и , дори чистите ендура се затрудняват - при това ако бъдат експлоатирани като пробег и време колкото едно БМВ без да се пипнат , тогава дори няма да запалят...........

 
 RT за да е 230 кила , трябва да е измервано по японски стандарт(тегло на мотоциклет по японско SAE = Без никакви течности , акумулатор и квото ти дойде на ум........ ако не се лъжа и масата на Гумите които са на джантите не влиза в числото)  Very Happy RT e 271кг от 2005 до 2007 , 2008--2013 е 268кг СУХ !! (СУХ по НЕМСКИ DIN = само Без Гориво в резервоара)


Не знам за какви килограми и измервания пишеш...
Ровя се тук по сайтовете и попаднах на Пловдивски магазин който продава гуцита.


https://mototrade.bg/produkt/v85-tt-evocative-graphics-850-e5-4/

Та чета за модела V85 TT Evocative Graphics 850 E5

" Тегло 230 кг (според директива VO (EU) 168/2013 с всички течности, със
стандартно оборудване и зареден с 90% от обема на резервоара)"

Имало европейска директива как да се теглят...
 

Ти така ли теглиш беемветата?

П.П. За шарнирите и карданите...пратих статията на Чефо. Нали се сещате колко цветист е речника му Smile


Активен
sith_of_darkness
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Twin
Публикации: 289


Бързай бавно


WWW
« Отговор #1685 -: юли 30, 2022, 10:28:42 »

Коко.. Не съм карал достатъчно много километри за да кажа да кажа механично коя марка колко държи, но както се изрази за оризовите мотори...
Ми те са доста по-късно на пазара и трудно да се видят бройки преди 80-та година. Само някое живо Цб има.
Но пък от към електроника .. И едните и другите си правят проблеми.
Брат ми караше гиес 1200 доста години, приятна машина.. 3 пъти й възстановявах електроника на бензиновата помпа, рециклиране на кардан (в част карета, не в диференциала)  и ремонтен комплект гумички на хидравличния съединител, че се караше без. Ама това предно окачване е супер добре измислено, като лодка вози  Smile Smile

Гуцито изглежда супер, винаги ми е харесвал тоя двигател. Има едно дърто V35, в оригинален и лъскав вид и ми се чудя  Smile Smile

Всичките тия спорове ще станат излишни след 35-та година, ако сме живи. Няма да има мотори с двг-та нови, а ще се опитат да изкъшкат и наличните стари след това, поне в западна Европа.
Тоя план виждам няколко възможни начина да се осуети ..
-Ватенките да затегнат още кранчетата и това да повлияе на политиката относно изкопаемите горива.
-Хората да се вдигнат на бунт и да се удължи този срок
-3-тия вариант е най-лош .. WWIII  Surprised
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 3057


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1686 -: ноември 23, 2022, 10:04:04 »

https://bmm.bike/sled-natsionalnoto-sabranie/?fbclid=IwAR0Gz1SZvE9u52G4462Ib_OK9xxS4o37_zfi-Byb648C3eMBHkbBX0pS0Ew
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 3057


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1687 -: декември 06, 2022, 10:21:52 »

CFMoto отвън - KTM отвътре

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2023-ktm-790-adventure/

Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2466

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #1688 -: декември 06, 2022, 16:16:00 »

Усетиха се австрийците, че не беше правилно да махат тоя мотор от гамата си. Не бил изпълнявал изискванията за евро 5. Дрън, дрън... Е вече ще я изпълнява тая норма. Пуснаха 890 на пазара и веднага махнаха по-малкият. Тия номера с непрекъснатото повишаване на кубатурата (съответно и цената) на дадени модели не винаги е печеливша стратегия... То иначе всички щяхме вече да караме мотори по 2000 кубика и да чакаме следващият по 2300, или 2500 кубика... Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Страници: 1 ... 111 112 [113]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Мото новини

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.216 секунди с 21 запитвания.