Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съединител Honda CB500  (Прочетена 3111 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2203


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #45 -: юли 19, 2019, 10:17:43 »

И моя филтър е "италианка" само че е без накрайник за разтягане. На стария /оригинал Хонда/ му забих една отвертка през корпуса колкото да го "лашна" а новия го завих на ръка. Даже се притеснявам да не прекалих със затягането понеже още ме бива в ръцете ...

И аз така правих и ядове не съм имал
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1434



« Отговор #46 -: юли 21, 2019, 22:23:15 »

... Даже се притеснявам да не прекалих със затягането понеже още ме бива в ръцете ...

Не бой се, няма начин да си чак толкова як, колкото и да те бива в ръцете Very Happy
Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 239



« Отговор #47 -: юли 22, 2019, 11:13:32 »

... въртя си аз болтчето разбираш ли, и по едно време, цък - гледам скъсано ... тю-у-у не можаха ли да турят едни нормални 15 мм болтове ами курдисали тия келявите 12 мм аман от икономии ...  Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1434



« Отговор #48 -: юли 22, 2019, 19:56:12 »

За филтъра на ръка ставаше въпрос.
Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 239



« Отговор #49 -: юли 23, 2019, 12:04:50 »

Знам, това беше лека шегичка.
... аз и него мога да го "подредя" ако я подкарам на принципа "я още малко" докато  ...  Very Happy
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1336


пастафариански моТурист


« Отговор #50 -: август 14, 2019, 10:50:15 »

Какви са тия работи бе хора?
Масления филтър се сменя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при смяна на маслото.

По принцип на повечето мотори по сервизен менуал го дават през една смяна.  Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2450



« Отговор #51 -: август 14, 2019, 15:23:00 »

По принцип на повечето мотори по сервизен менуал го дават през една смяна.  Very Happy

Или през две?

Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 239



« Отговор #52 -: август 14, 2019, 16:38:30 »

Аз ще си го сменям на всяка смяна на маслото. Демек всяка пролет понеже надали ще мина повече от 5к за гдина/сезон  Въобще не ми пука за това че има "още хляб" в него. Все пак карам машина с доста напреднало ЕГН а и показателите на маслата у нас са по скоро с пожелателен характер на параметрите. Затова предпочитам да "пуцам" на сигурно.
« Последна редакция: август 14, 2019, 16:40:18 последно от Kunev » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2450



« Отговор #53 -: август 14, 2019, 16:47:04 »

Маслата в момента са по-добри от тези, които са били актуални към момента на производство на возилото ти, ако е с напреднало ЕГН. Сменяй го, проблем няма, не е грешно. Но не е грешно и да го сменяш по предписание. Аз смених филтъра преди няколко месеца, тия дни пак може да сменя маслото, а филтъра по-скоро на пролет. Като сменям масло веднъж годишно, го сменям и него, като сменям по-често може и да не го сменя. И на моя му дават 18х километра, мисля, че на 10 ще е ОК. На хондата ти май го дават на всяка смяна, де.
Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 239



« Отговор #54 -: септември 02, 2019, 11:29:54 »

Мислех че със смяната на маслото, съм се разминал с ремонтите /извънредните/ за сезона, но май не съм познал ...
Вчера направих едно "рейдче" от около 250 км. и проблема отново се прояви.
При включване на първа - гасне, като при това ако не е натисната спирачката, машината "подскача"
При включване на първа със дръпнат смукач - пак гасне, но към общата картинка прибавяме и яко "чаткане"
Ако се вдигнат високи обороти /над 4к/ включва със звук който не искам да чувам пак ...
В движение няма такъв проблем.
Съединителя отделя горе. Регулиран е коректно, даже при отпуснато положение има 1 мм. луфт в жилото долу. Според моето скромно мнение явно е взел-дал и ще трябва да се подменят дисковете му.
Според мен е това. Има ли някаква вероятност да е нещо друго?
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2259


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #55 -: септември 02, 2019, 12:01:19 »

........ или просто не е сглобен правилно , или пък знам ли..... Surprised
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2450



« Отговор #56 -: септември 02, 2019, 12:07:02 »

Само от ръчката на кормилото ли го регулираш?
Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500 Twin
Публикации: 239



« Отговор #57 -: септември 02, 2019, 13:42:28 »

........ или просто не е сглобен правилно , или пък знам ли..... Surprised

Там аз не съм пипал, но за мое съжаление май ще се наложи да го направя ...
До колкото знам, стария собственик не е пипал там.
Когато се износи съединителя, логично е най напред да започне да приплъзва ... аз това не го усетих. Наложи ми се неколкократно да ускорявам за да направя по бързо маневра по изпреварване, и ако приплъзва със сигурност бих го усетил ...

Само от ръчката на кормилото ли го регулираш?

Не, и отдолу /корпуса на жилото/
« Последна редакция: септември 02, 2019, 13:46:05 последно от Kunev » Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Съединител Honda CB500

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.168 секунди с 22 запитвания.