Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 5 6 [7]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha XJ900 58l  (Прочетена 6576 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #90 -: май 28, 2019, 09:26:07 »

Не знам точно кой модел е мотора,къде се гледа?
Що се отнася до карбураторите,само ги свалих и изчистих старателно,не съм пипал нищо вътре.
Винтовете за ниските обороти бяха на два и половина оборота развити,аз добавих още един от мен Smile
Сега работи много добре,но съм сигурен,че може и по добре.
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #91 -: май 28, 2019, 12:17:23 »

За типа мотор/двигател, четеш последните букви и числа отгоре на двигателя Smile същият номер има и рамата ( ако е оригиналната рама или двигател ) Имат малки разлики трита модела, като основно при единия е по-малката кубатура и карб с по-малки дифузьори   ( нищо, че се води пак 900) , втория е с намален главен жигльор ( малко удушен )  , а 58L  се води "пълноразмерния" мотор . Имат разлики по фарове , маски , ауспуси , някои са анти-дайф предници и други козметични.
Винта за реглаж при нашите, не е само за въздух , той е винт за сместа ( въздух+бензин ) колкото по-се отвива - обогатяваш , т.е. обратно по ефект на винт който е само за въздуха  .
Проблема при тез карбове се явява супер тънките отвори и дупки за ниските . Правят окис от сегашните убити бензини и прекален престой без палене  ( както и при мен е малко или повече засегнато ) . Трябва се прокарат с Цилит ( препарат за плочки/фаянс ) няколкократно , внимателно със спринцовка . След това промиване , обдухване и т.н. Жигльорите ги кисна  лимонтозу + УЗВ .
И да не се забравят цедките на иглите за нивото ! Събира се мизерията , особено на левия карб заради пачия крак и мотора умира тотално, точно когато трябва да изпревариш колона от коли/камиони , става пътя адски тесен.
П.п. търся да закупя карбове  комплект без липси, със здрави мембрани от XJ900 58L ,4BB с 36мм дифузьори ,може и от FJ1200
« Последна редакция: май 28, 2019, 12:49:52 последно от motoperko » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2181


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #92 -: май 29, 2019, 21:42:56 »


Що се отнася до карбураторите,само ги свалих и изчистих старателно,не съм пипал нищо вътре.
Винтовете за ниските обороти бяха на два и половина оборота развити,аз добавих още един от мен Smile
Сега работи много добре,но съм сигурен,че може и по добре.


 Изчистих старателно - и - не съм пипал нищо вътре са в противоречие

 ако си ги развил със един отгоре на това което са били - приготви се за голямото Г"Г"Г"Г"Г"Г"""Г"Г"Г"""Г'г'''ааааааа
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #93 -: май 30, 2019, 10:10:04 »

За пореден път смъкнах пак карбовете , този път ще се заиграя с байпасните отвори по-старателно, отново с цилит-а разбира се , жигльорите светят от чистота. Шибри, игли - всичко е чисто и подвижно.
Със сигурност имам някакъв проблем с тия отвори и дано се отпушат както трябва.
Купил съм о-пръстени, ще сменям наред по цедки и т.н. Единия карб ми държи леко по-високо ниво при престой и на моменти просълзява, дължи се на о-пръстена на цедката на иглата му.
По мотора клапани, компресия, тоци- не виждам проблеми.
...

 ако си ги развил със един отгоре на това което са били - приготви се за голямото Г"Г"Г"Г"Г"Г"""Г"Г"Г"""Г'г'''ааааааа
Коко какъв е сериозният проблем с тези винтове и това, че колегата ги е развил с още един оборот? Аз си имам теорията защо го е направил, но ми е любопитно твоето професионално мнение?
М/у другото може ли да споделиш какво ти слагаш във УЗВ ваната за почистване на кабовете?
И с какво чистиш фините канали по тях от ал.окиси  ?
Благодаря .
П.п. търся да закупя карбове  комплект без липси, със здрави мембрани от XJ900 58L ,4BB с 36мм дифузьори ,може и от FJ1200
« Последна редакция: май 30, 2019, 10:16:15 последно от motoperko » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #94 -: май 31, 2019, 15:37:22 »

Изчистих старателно - и - не съм пипал нищо вътре са в противоречие

Факт! Най-много лайна се трупат освен в чашката при поплавъка, в кухината между главния жигльор и тялото на карбуратора - там където въздух и бензин се смесват - става направо мазаляк.
Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #95 -: май 31, 2019, 16:12:55 »

Грешка на езика,исках да кажа като настройки,че не е пипано нищо.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2181


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #96 -: май 31, 2019, 16:39:47 »

 Някакъв препарат на HENKEL по препоръка и тестове на един доц. по Технология и препарати за почистване на металите от фирма АКТУАЛ ( представителя на ХЕНКЕЛ за България )
 - не чистиш АЛ Окиси а чистиш Въглеродни отлагания  Very Happy
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #97 -: май 31, 2019, 18:30:23 »

Карбовете светнаха от чистота, както и трябва да е. Всичко се отвори, имаше проблеми с едните отворчета точно над дроселите в два . Там са три дупчици , сега  се разкара нагар, окиси , всичко тръгна . Жигльорите почистени в УЗВ и препарат . Навсякъде продухано, проверено , следва сглобяване и дългоочакваният момент . Дано нямам повече замисляне от ниски към средни . Ще споделя.
П.п. търся да закупя карбове  комплект без липси, със здрави мембрани от XJ900 58L ,4BB с 36мм дифузьори ,може и от FJ1200
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #98 -: юни 03, 2019, 09:21:10 »

Хубава страничка за почти всички XJ , има мануал-и , има данни , има ел.схеми. Подредени по модели http://www.xjcd.org/
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2181


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #99 -: юни 03, 2019, 12:05:13 »

 Замислянето ще го има , ако оставиш сместа богата  Very Happy
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #100 -: юни 03, 2019, 15:20:16 »

Още не съм го сложил, много бач и не остава време Sad . Ще го сглобя тез дни, да не му погубя чарколята .
За богата- не мисля, че е богата ( поне досега ) свещите са бели до безобразие, дори е вървял на обеднена . При рязко потегляне и газ от място чак се стремеше да забива и гасне , като барна леко смукача, се изтегля мъжката . На тоя карб като му разгледах карантиите и обмислих начина му на работа , стигам до извода, че "смукача' реално вдига шибрите под създаден допълнително  вакуум. Не съм запознат в детайли с карбове по мотоциклети , не знам другите как им е принципа. може и да съм изтърсил някоя глупост .
Сравнявах да няма някакви скалъпени заменки на жигльори, игли и т.н. , всичко отговаря според наличната информация за самия модел.
Последния път пръсках със спрей за спирачки по фланци, по самите карбове и по осите на дроселите. Никъде не тегли чужд въздух , единствено  леко от дроселите , да качва 50 об. отгоре някъде, Не съм сменял пръстените там , не съм убеден на 100%, че те са виновните за забиването при рязко потегляне и остра газ. Дано не се наложи да барам там, че ще е тегава замяната им.
П.п. търся да закупя карбове  комплект без липси, със здрави мембрани от XJ900 58L ,4BB с 36мм дифузьори ,може и от FJ1200
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3502



« Отговор #101 -: юни 03, 2019, 20:42:04 »

При много голяма част от подобните карбуратори,'смукача' отваря едни допълнителни 'отвори',през които минава допълнително бензин и така 'обогатяват' сместа!

П.П. Мембрани,шибри и други части за карбураторите може да потърсиш и тук: www.motorradbay.de .

Ето за XJ : https://www.motorradbay.de/xanario_search.php?sessID=bf49f7e1b0b95d847a09583815861c06&sessID=bf49f7e1b0b95d847a09583815861c06&search_shop_select=3&products_keywords=XJ&x=51&y=7
« Последна редакция: юни 03, 2019, 20:48:33 последно от ildivvy » Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #102 -: юни 03, 2019, 21:24:24 »

Вероятно е така , както казваш. Виждал съм и такива , дори се сещам на соц  моторетката ми Мз ЕТЗ е така.
На тези по XJ като моето е май малко по-различно, не знам за другите, както и да е.
Благодаря за линка м/у другото . Тези дни събирам карантийките и палим. Да видим дали съм се справил.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2181


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #103 -: юни 04, 2019, 14:43:43 »

 при по старите мотори - смукачите са Клапи затварящи притока на въздух  Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha XJ900 58l

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.345 секунди с 21 запитвания.