Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: DI TECH преправен на карбуратор...няколко въпроса
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: DI TECH преправен на карбуратор...няколко въпроса  (Прочетена 223 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
taniotd
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Peugeot Zenith 50cc
Публикации: 11


Ел. поща
« -: юни 13, 2019, 22:06:37 »

Здравейте колеги,
преди няколко дни си купих едно скутерче 2006г. 50 кубика с двигател MORINI с водно охлаждане.Оригинално е бил инжекцион,но в последствие е преправено на карбуратор.Карбуратора и клапите които са поставени са от Априлия...поне така пише на тях.Като цяло върви скутерчето,но има някои дребни неща които ме дразнят и ще съм благодарен ако някой сподели своя опит с мен.....Първото което е че малко по-трудно пали.Бая върти и чак след малко започва да прихълцва и запалва. Другото което е че при тръгване от 0 до 40км/ч се изстрелва като ритнато куче,оттам от 40 до 50 едно такова глъхне и се мъчи и набира бавно...оттам прехвърли ли 50км/ч отново се изстрелва и си набира прилично и така до максималната скорост която според зависи от терена е 65-70-75км/ч...По равното държи 70км/ч
Ще съм благодарен ако някой подели своят опит от подобни преправяния от инжекция към карбуратор нормални ли са тези работи и дали това е максимума настройки които могат да се постигнат при преправянето.
А да...и още нещо...няма ниски обороти и гасне....единствено като го запалиш известно време си държи оборотите докато загрее след това вече пуснеш ли газта и гасне каквито и настройки да правиш на карбуратора
 
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3098



Ел. поща
« Отговор #1 -: юни 14, 2019, 04:52:19 »

Само за започнем от там, че е безумие да минеш от инж лъм карб... дано не си дсл много паро за тоя туч!
Сега, провери смукача(ако изобщо има монтирсн) - затова не пали и не държи обороти..
Жилото на газта също има за реглаж, може от там да натегнеш за да не гасне на тихите..
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилСкутериТема: DI TECH преправен на карбуратор...няколко въпроса

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.037 секунди с 20 запитвания.