Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Дилема между Scorpion Exo 1400 и Shoei GT Air
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Дилема между Scorpion Exo 1400 и Shoei GT Air  (Прочетена 3096 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #15 -: юни 11, 2019, 17:06:22 »

  ........... на база на тези 6-7 каски които притежавам в момента:
ARAI , HJC , AGV , SHOEI , DUNCHINI Police , SHARK

 ако не ми пука за парите:
ARAI

 ако искам хубав качествен и осезаемо по евтин шлем:
HJC


 и никога SHARK .............

защо никога шарк,на мен най-високия им клас каска ми хареса

вярно,че и аз не бих погледнал друг модел,ама тоя си беше оки

какво не им харесваш,сериозно питам,че се чудя на последния им модел
Активен
Румен
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 147



« Отговор #16 -: юни 11, 2019, 22:19:16 »

За Scorpion - а нищо не мога да кажа, но с въпросния Shoei карам четвърти сезон, общо около 30 хил. км. и карам почти всеки ден.
Ако трябва да направя някаква равносметка или изводи, то трябва да е нещо такова:
Плюсове: Много качествена изработка, няма такова нещо като утъпкване или както колегата някъде по-горе беше написал, лесно се разглобява и се пере, перфектен падащ тъмен визьор- много мек филтър с перфектна зрителност, пин лока е включен в комплекта и също е много добър - никакво изкривяване или нещо такова, тиха е което много ми харесва, дори под брадата е затворена с някакъв  плат което също не е лошо, има много добра вентилация на горната част на главата и в сравнение с нолана с който карах преди това изглежда е по-аеродинамична, защото не ми отвява толкова главата (карам гол мотор). Закопчалката на каишката е перфектна. Добре ми стои и не ме дразни дори и при по-дълго каране.
Минуси: Предната вентилация е много голяма и няма степени - или е отворено или е затворено, а на отворено можеш да хванеш синузит,  освен това не са сложили мрежичка на този отвор (а е голям) и много често ми се е случвало през него в шлема да ми влизат живи мушици всякакви. Отвора на визьора е с много нисък хоризонт (ако караш по бързичко и решиш да позалегнеш малко, трябва да си навириш главата нагоре за да виждаш, което ти натоварва врата и не е много готино). Заключването  на стъклото става едностранно с една издатина на визьора, което не работи добре и много често се налага да натисна стъклото и с двете ръце отвсякъде за да се закопчае. Пружината на стъклото е доста стегната и първата степен която трябва уж да е само леко открехнато всъщност е полуотворено и не върши никаква работа.
Друго не се сещам на момента, но опита е личен и от първа ръка дето се казва... дано съм бил полезен
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2199


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: юни 12, 2019, 07:43:18 »

защо никога шарк,на мен най-високия им клас каска ми хареса

вярно,че и аз не бих погледнал друг модел,ама тоя си беше оки

какво не им харесваш,сериозно питам,че се чудя на последния им модел

 Имал съм три ШАРКИТА - първото беше 2002г ФОГИ ШАРК - той за времето си беше Мнооого хубав , докато обаче слюдата не реши че трябва да помътнява........ и познай - главата телевизор , после мина време разни други марки и първото HJC Cl-11 , но то е нисък клас уж и викам един по качествен да си купя - айде SHARK .......... нисък свод на челото , слюдата се откопчава сама ......... абе ти еба и ужаса , после никога повече до преди две години - Флип-Ъп викам айде тва не е кой знае кво , ще да е ок предполагам........... заеби - пак греда , очилата се пускат с две ръца , каската се отваря с више образование , няма предвидени места за интерком ( а Модела беше флагмана на турситическите им каски ) .......... двама приятели имаха тия там Еър модели най-хубавите уж......... слюдите с тиксо и силикон закрепени на каската да не падат сами , купиха си RPHA-та и нещата приключиха завинаги.
 Тва са мойте 5 стинки за Шарк - аз лично Никога няма да си взема Шарк - не , че вече има и за кога де при положение , че имам колекция Каски като в нея имам два ARAI RX7 Corsair и RX7GP Haslam и т.н.
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 Fazer 2004
Публикации: 488



Ел. поща
« Отговор #18 -: юни 12, 2019, 12:40:08 »

Взех си Scorpion-а мат, карбонова версия.
Темата може да бъде изтрита.

Благодаря на отзовалите се колеги, споделили личен опит.
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 Fazer 2004
Публикации: 488



Ел. поща
« Отговор #19 -: септември 24, 2019, 18:54:04 »

Да изтупам темата от прахта, за да изкажа мнение за избраната от мен каска.
Накратко - сбърках с избора.
Скорпиона изглеждаш правилния избор, докато не напуснах магазина.
При първата неравност започна да трака. Оказа се вътрешния визьор. След неуспешен опит да бъде отремонтиран каската ми беше заменена.
Самия вътрешен визьор е много къс и застава точно малко под нивото на очите. Отделно има изключително гадни оптически изкривявания от него (за справка старата ми Шарк нямаше такива проблеми). Каската идва с 2 външни визьроа - светъл и тъмен. Нито външния нито вътрешния тъмни са поляризирани и при слънчево време през тях се вижда все едно гледаш през мляко.
Нито Шарк нито Каберга имаха такъв проблем с тъмните визьори. Каската идва с пинлок, който дори "инсталиран" се запотява. Тези дни в дъждовното време дори на притворен визьор каската се запотява до степен опасна за шофиране. Въздух влиза само от въздуховода на устата - горния все едно е запушен. Системата им за помпене поне за мен е безполезна.
Единствения плюс на каската е теглото и (все пак е карбоновата версия).

Оценка 2/10.
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 579



« Отговор #20 -: септември 24, 2019, 20:16:23 »

Благодаря за мнението, колега. Преди около 5г. имах един Scorpion exo 500, но не бях доволен. Шумен, тежък със слаба вентилация.
Имах модуларна от Nolan,  но след няколко години и се поизноси и я продадох. Сега карам с Shoei NXR, но напоследък се заглеждам и за модуларна.
Никакво оплакване от NXR-a, лек, удобен с добра вентилация. Чета и чувам, че HJC имат много добри модели, като съотношение цена-качество.
Сега какво ще вземаш?
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 991



« Отговор #21 -: септември 24, 2019, 20:51:22 »

Аз покрай HJC намразих всичко корейско. CL-MAX имам, флип-ъп, почти веднага се разпиля бутонa на брадичката, в основата дето се държи с винтове към нея...В сравнение с Nolan 100 и Nolan 104 е пълен боклук. Купих я от нета преди много години, само защото беше XXXL.
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 994


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #22 -: септември 25, 2019, 07:19:20 »

Да изтупам темата от прахта, за да изкажа мнение за избраната от мен каска.
Накратко - сбърках с избора.
Скорпиона изглеждаш правилния избор, докато не напуснах магазина.
....
Оценка 2/10.

Аз съм с  SCORPION EXO ADX-1. Случайно от компанията има още 2 такива. Всичките купени от БГ.
Няма нищо общо с посочените недостатъци горе, освен теглото (но за модуларна е ОК) и склонността на едни винтове да се саморазвиват.

Дори сега се заглеждам по ЕХО-100.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1461


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #23 -: септември 25, 2019, 08:01:46 »

Да изтупам темата от прахта, за да изкажа мнение за избраната от мен каска.
Накратко - сбърках с избора.
Скорпиона изглеждаш правилния избор, докато не напуснах магазина.
При първата неравност започна да трака. Оказа се вътрешния визьор. След неуспешен опит да бъде отремонтиран каската ми беше заменена.
Самия вътрешен визьор е много къс и застава точно малко под нивото на очите. Отделно има изключително гадни оптически изкривявания от него (за справка старата ми Шарк нямаше такива проблеми). Каската идва с 2 външни визьроа - светъл и тъмен. Нито външния нито вътрешния тъмни са поляризирани и при слънчево време през тях се вижда все едно гледаш през мляко.
Нито Шарк нито Каберга имаха такъв проблем с тъмните визьори. Каската идва с пинлок, който дори "инсталиран" се запотява. Тези дни в дъждовното време дори на притворен визьор каската се запотява до степен опасна за шофиране. Въздух влиза само от въздуховода на устата - горния все едно е запушен. Системата им за помпене поне за мен е безполезна.
Единствения плюс на каската е теглото и (все пак е карбоновата версия).

Оценка 2/10.

Добро ревю.Както казах вече,не харесвам марката изобщо,и това ме отказва завинаги...
Аз се оглеждам с какво да сменя старата ми карбонова каска..последните десетина години карам с HJC,но сега просто не мога да си харесам тяхен модел карбон...  Surprised За сега като че ли клоня към X-Lite 8-ма серия,но идея си нямам за тая марка..Знам само че са високия клас на Nolan и това е..Ако някой има впечатления от първа ръка,да сподели..
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2199


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: септември 25, 2019, 08:17:35 »

 NOLAN N90-II заедно с N-COM размер М в перфектно състояние , според някой е топ шлем , според мен е и моите разбирания на база HJC RPHA MAX-Evo2 ми е прекалено шумен , инъче другите неща бих казал че са много добре направени и изпипани , прелепва перфектно ..........
 Та някой ако търси такъв шлем - продава се в пълен комплект заедно с Н-Комчето за 240 Български лева  Very Happy




**Снимките са примерни , шлема е Сив металик
Активен
BrainStormeR
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Doppel X
Публикации: 126



Ел. поща
« Отговор #25 -: септември 25, 2019, 10:43:37 »

Наскоро излезе шлем LS2 FF399, модуларен, с подвижна брадичка, ревютата са добри, пробвах го и механизъма изглежда солиден. Какво мислите, някой пробвал ли го е?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #26 -: септември 26, 2019, 20:27:47 »

Добро ревю.Както казах вече,не харесвам марката изобщо,и това ме отказва завинаги...
Аз се оглеждам с какво да сменя старата ми карбонова каска..последните десетина години карам с HJC,но сега просто не мога да си харесам тяхен модел карбон...  Surprised За сега като че ли клоня към X-Lite 8-ма серия,но идея си нямам за тая марка..Знам само че са високия клас на Nolan и това е..Ако някой има впечатления от първа ръка,да сподели..
Стенли кара с тая марка и каза,че е по-добра от РАПАта

даже доста я хвали

питай го като идва на Калояново

Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 994


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: септември 27, 2019, 07:39:33 »

Наскоро излезе шлем LS2 FF399, модуларен, с подвижна брадичка, ревютата са добри, пробвах го и механизъма изглежда солиден. Какво мислите, някой пробвал ли го е?

Имам Shark evoline 3, която е първообраза на този тип отваряне. В предните версии имаха "трески за дялане" но сле 2-ра серия са ОК. От качеството не мога да се оплача в сравнение с Коко.

Цитирания от теб модел има една голяма екстра, когато затваряш брадата, слюдата сама се повдига. При акулата не е така. Ако е направена добре, препоръчвам.



п.п. всъщност на шарка се налага да му лепя еди лайсни и едно капаче нейде изчезна.
« Последна редакция: септември 27, 2019, 07:43:02 последно от FozY » Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Дилема между Scorpion Exo 1400 и Shoei GT Air

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.162 секунди с 20 запитвания.