Провокиран от Гроби реших да пусна тема, къде да се похваля за новата играчка, къде да споделя впечатления от нея.
Няма да бъде в един пост понеже не съм подготвен предварително а доста неща мога да споделя за тази машинка.
Стига разбира се някой да го интересува!
Всичко започна от Мото-Експо тази година на което отидох само да гледам.
Исках само да позяпам в щанда на BMW и Moto Guzzi.
За Хонда въобще не съм мислел да спирам но преминавайки видях това:

Визията ме грабна първо. Погледнах - въздухар и взех да гледам по-серизоно.
Виждам ръчни скорости, всички 125 цици клатени от инжектипляктор, степенки за краката, механично активиране на задната, челюстна спирачка, трансмисия - верига.
Гуми 17" и о, небеса: ABS на предната дискова спирачка!
Прилича на скутер и в същото време му липсват всички неща, които не понасям в бидета на колела.
Пообиколих изложението а ума ми все в щанда на Хонда - ебаси извратената работа!
Няколко пъти се връщах, поговорих с търговеца и финално се уговорих за тест драйф при първа възможност.
Тоест няколко дни след изложението понеже имало само един регистриран Super Cub и той бил тук.
След около седмица, според уговорка отивам в Бултрако, връчват ми документи и ме водят до същата червена калинка от изложението, паркирана отзад.
Резервоар - пълен, обясниха ми как се пали, щото то било keyless и не било необходимо да пъхаш нищо никъде.
Дори не било нужно да Го вадиш!
Обясниха ми посоката за превключване на скоростите, което е леко по-различно от тези на мотор.
К'во да правя - качвам се, направих едно пробно кръгче около сградата и газ към БогрOff.


Направих около 60км в посока БогрOff, Равно Поле, Лозен и малко градско в Голямото Село, върнах го в Бултрако и без колебание платих моето.
За впечатление от карането на Honda Supre Cub ще пиша допълнително, защото от тогава до сега имам на моето приблизително 2000км.
Mоже да се каже, че вече имам достатъчно километри за да бъда обективен.
Също така имам около 60000км на 125 кубиково еднуро като тази база за сравнение.
Първоначалните бяха достатъчни за да разбера, че Honda Super Cub e достойният му заместник в ежедневието.
Избрах си варианта в синьо вместо в червено, 10 дни след покупката бях във владение.

Гъдел е да започнеш нещо от 3км общ пробег, което е дори вярно:

Първите 500км го карах без да го зоря, 80км/час максимум.
Направих ги за 2-3 дни извън ежедневното пътуване, където умереното каране рядко е възможно.




Първото обслужване беше според книжката на 1000км със смяна на масло в Бултрако.
20лв за литър масло и 40лв сервизна дейност.
Следващото по изискване е след 6000км, пак само масло.
И така...
Това е забележителна машинка.
Надявам се да е толкова надеждна, колкото и предшественика си.
За модела Ондьо твърдят, че са продали от 1958 до 2017 година към 100 милиона бройки.
Което го прави най-продаваният мотоциклет евър.
Дано да не са направили импотентен, фешън римейк както новите VW Beetle, Fiat 500 и Mini Cooper!!!
Следва продължение.