Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи чопър  (Прочетена 10855 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1252



« Отговор #150 -: юли 23, 2019, 20:25:53 »

Ако се е прецакала резбата на болта, може да мине и без пренавиване на другата. Един метчик да я прекара и един нов болт ще свърши работа. Ако вътрешната резба се е прецакала, може да я престърже до следващия размер и да сложи по-голям болт, без да си играе с ремонтни комплекти.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #151 -: юли 23, 2019, 20:42:27 »

Ремонтираха я по метода на Ник с пружинка, стана перфектно.Направих още 100-тина км днес и вече не тече.Много е малко ухото на капачката и ако сложа по голям болт ще стои на милиметри от края, много рисковано.Сега ще монтирам оборотомер, волтметър и зарядно 3в1.  Very Happy Четох че са важни ниските обороти idle дет се вика и че яко са под 1000 не качва масло нагоре по веригата.Взех си и цилиндър за вилката, точто побира 1 литър туба с масло за доливане.  Smile Абе забавлявам се.В събота ако не ни удави мисля да направя един преход до караваната на Рила на Трещеник на около 180 км.Надявам се да издържи.Чудя се от къде да мина без да се качвам на магистралата.80 си поддържа без проблеми но има много джигити с коли, засичат, натискат те, въпреки че караш с максимума на ограничението.Абе веселба е.Няма нищо общо с това да караш в гората и да ти се смеят 3 бръмбара и 2 таралежа.Пребоксуването на съединителя на 5-та все още го има понякога, понякога не.Ще го оставя за другия сезон, дал бог.И без това не газирам рязко, ами си се возя и наслаждавам на мухите и миризмите.  Very Happy Благодаря на всички отзовали се.
« Последна редакция: юли 23, 2019, 21:01:55 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #152 -: юли 24, 2019, 12:51:48 »

А днес си поиграх със стартера.


Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #153 -: юли 24, 2019, 17:34:56 »

И малко пак покарах след работа....


Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1252



« Отговор #154 -: юли 24, 2019, 19:49:21 »

Старите рокери имат един лаф:
"Който каквото си носи, такова ще яде.
Който каквото си вози, такова ще е..."  Smile

Като те гледам, идеално ще се впишеш в агитката на кулинарните рокери Smile Smile Smile
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 981



« Отговор #155 -: юли 28, 2019, 16:41:58 »

С малко кеш у задния джоб може да си спретне сериозно дабъл чииз бъргър парти, където и да иде...
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #156 -: юли 28, 2019, 20:06:57 »

Мечка страх мен не страх днес се върнах от 3 дневен тур Софи, Велинград, Юндола, Якоруда, Елешница, Гоце Делчев, Драма, Кавала бях резервирал нощувки в Palio Chifliki и обратно Гоце Делчев, Благоевград София.Не ме валя никъде.Впечатленията са смесени, гъзобол, вибрации яки, 100 км круизна скорост.Моторът има мощност и над 120 но вибрациите стават страшни а вятъра още повече.И всичко това след намерена превъртяла резба на един болт на главата.За целият път беше маранясало масло на главата и леко оплескано около болта.Нивото на маслото в картера не беше мръднало за всичките километри.Дъртото Сузи се справи но ръцете ми още ме болят.
Сексуалните моменти си ги имам и без седалката, благодаря.  Very Happy
Гърците много се радваха на мотора.  Very Happy В Кавала беше като на мото събор.Страшно много скутери.
Зимата мисля да го разглобя целия сам.  Smile
За сега ще се опитам да намеря по дълъг болт закален, нещо 160мм ако може да захапе под развалената резба, има още 25мм.За сега не изпуска от гарнитурата на главата, късмет е че е междинен болт и има още един пред него и един зад него.Ако беше предният най-вероятно щеше да е друго.


А да, изгасна ми и лапмичката за неутрална и се отлепи километражаот резервоара.  Smile Вибрациите са страшни.
И на Гръцката граница ми направифа забележка за мигачите понеже са бели пръскани черни с бяла крушка( и на мен не ми харесваха и още утре се заемам с нови) но не направиха проблем.Просто казаха че нетрябва да са така и ме пуснаха.А в Кавала има мотори и скутери за които повече елементи кято мигачи фарове и огледала са мит но не им правят проблеми.Другото което забелязах е че мясово са по 2ма 3ма на мотор без каски с къси гащи тениски и джапанки.По информация глобата за без каска е 500EUR.Или имат много пари или незнам... Surprised
« Последна редакция: юли 28, 2019, 20:42:41 последно от AlexM » Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 379


Vmax owner


« Отговор #157 -: юли 29, 2019, 04:11:14 »

И малко пак покарах след работа....




Този бобър не седи ли на паркинга на Армеец на Кюри 20?
Оня ден се беше наместил на мястото на V-max  Very Happy
« Последна редакция: юли 29, 2019, 04:29:03 последно от mikluho » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #158 -: юли 29, 2019, 07:49:00 »

Този бобър не седи ли на паркинга на Армеец на Кюри 20?
Оня ден се беше наместил на мястото на V-max  Very Happy
Страхотен Vmax, огледах го. Very Happy
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #159 -: август 04, 2019, 21:31:07 »

Още 1000 км на Сузито....продължавам с доработките.
Малко работа по гърнето, нова обшивка на гърнето, нови LED мигачи, чакам си LED фара и един брутален стоп.Както и предпазител че си стопих ботата вече на тръбата.Да живее Ebay.

И по междо другото отново на път към Гърция.Не минавайте от Белово за Яндола.Такова ми се таковата.


Следващото нещо е да си изработя един Sissy Bar, че ще е хубаво да връзвам още една чанта.Тоя мотор уж за градско го взех.Живи и здрави догодина  Харли.  Smile


« Последна редакция: август 04, 2019, 21:46:16 последно от AlexM » Активен
dirtlego
Ducater
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 573



« Отговор #160 -: август 05, 2019, 07:26:35 »

Живи и здрави, ама що точно Харли?
« Последна редакция: август 05, 2019, 07:35:53 последно от dirtlego » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #161 -: август 05, 2019, 08:39:20 »





 догодина  Харли.  Smile




А недей! Very Happy
( Освен ако не си решил да ставаш баш рокИр)
Или искаш да си изкараш камъните от бъбреците ( дано да нямаш и да си здрав!) Но 1000км с Харли...Савиджа ще ти се види като лимузина Smile
Колегата dirtlego ще ти обясни цветно защо НЕ Харли:grin:
Дръж си на марката!
Само добави още един цилиндър зад този Very Happy


Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1778



« Отговор #162 -: август 05, 2019, 08:44:47 »

А гроздето е кисело... (затова не Харли).

Гроби, колко км имаш на Харли и колко на Севидж? Няма да питам за паваж...
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 573



« Отговор #163 -: август 05, 2019, 10:49:22 »

Цитат
Колегата dirtlego ще ти обясни цветно защо НЕ Харли
А, аз нямам много опит с Харли. Карал съм най-вече новите им модели на Fatbob и FXDR и не се впечатлих. Продадох моят, щото не правеше това, което исках, не завива. Иначе личното ми мнение е, че са надценени, но пък милиони хора им се радват.
Попитах защо точно Харли от любопитство.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2910



« Отговор #164 -: август 05, 2019, 12:57:04 »

Надценени са факт. Ако бяха на конкурентни цени на японските круизъри в различните класове и кубатури разговорът щеше да придобие съвсем различен смисъл. Харли имат брандова идентичност на ниво недостижимо за нито една марка. Там не си просто собственик на някакъв мотор а част от общност с която да се идентифицираш. Американците могат да преподават уроци по маркетинг на всеки. Иначе крайният продукт не е нещо впечатляващо. Също както продуктите на Епъл убиват всичко с цени и се чудиш какво по дяволите струва толкова в това лъскаво тамагочи дето почти за нищо не става  ама ги продават като луди. Хората са социални животни винаги търсят групата и маркетинг гурутата експлоатират това доста умело. Японците не са пораснали до това ниво. Те си мислят, че като направят един добър, конкурентен продукт и са си свършили работата а това е само едно добро начало.  Като влезеш в един магазин на Кавазаки виждаш наредени мотори и малко мърч, като влезеш при Харли докато стигнеш до мотора минаваш през целия лайвстайл свързан с марката има даже биберон Харли за още неродения ти син който един ден като стане моторист ще има Харли като татко си. Ще кара американската легенда, ще бъде призван да е див, ще живее за да кара и ще кара за да живее и т.н и т.н За това да притежаваш Харли е толкова специално преживяване. Иначе без този имагинерен ореол на ексклузивност си е просто един вибратор окълцан до безобразие за чийто аксесоари трябва да плащаш цени все едно са от благородни метали.
Активен
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.305 секунди с 21 запитвания.