Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър
Страници: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи чопър  (Прочетена 10874 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #135 -: юли 10, 2019, 09:33:04 »

Много добре изглежда. А тая мрежа от къде я взе ?
В Бриколаж и Практикер има каквито искаш.В магазините за авто аксесоари също.
Пуснах документите за книжка и питах двама полицаи и тази на гишето, които изрично казаха че с това талонче НЕ МОЖЕ да се управлява МПС докато излезе пластиката.Оказа се че нямам и нарушения последните 6 години та ми пуснаха молба и за златен талон.  Very Happy

Нямам представа защо не ги виждаш, публични са.Да нямаш забрана на компютъра за определени сървъри че май е американски този.Пробвай от телефона.  Surprised
« Последна редакция: юли 10, 2019, 09:38:33 последно от AlexM » Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 531


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #136 -: юли 10, 2019, 10:06:56 »

Аз оти не мога да отговоря на колегата нито една качена снимка? Surprised

Виж си вайбъра  Very Happy

В Бриколаж и Практикер има каквито искаш.В магазините за авто аксесоари също.

Аха, и си я изрязал по гривната. Мислех че нещо готово си намерил. Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #137 -: юли 10, 2019, 12:16:28 »





Нямам представа защо не ги виждаш, публични са.Да нямаш забрана на компютъра за определени сървъри че май е американски този.Пробвай от телефона.  Surprised

Виж под жълтурчета:





защо през сървъри и т.н.?


Видях го благодарение на доцент Кожухаров.
В Гаража може да виждаш на пътя ме съмнява...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1252



« Отговор #138 -: юли 10, 2019, 19:40:42 »

И аз това имам предвид. Хич да не е, мрежата отнема не малка част от площта на светлинното петно. Ама да покара някоя вечер извън града и да каже.
Активен
Минко Илчев
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 62


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #139 -: юли 15, 2019, 15:08:47 »

     Питах приятел бивш КАТ-джия по въпроса с подадените документи за книжка. Каза, че теоретично изпитният протокол може да се обжалва. И няма как да е ясно преди да се вземе самата книжка. Имал е такъв случай (карал е някой преди да я вземе) са ходили на съд и е спечелил (моят приятел).

     И все пак вероятно става, в случай че е например обикновена поръчка, вероятно ще е готова книжката на десетия ден, но няма да я дадат много по-рано. Тогава, ако е издадена книжката и не е получена, минава номерът с - не я нося.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #140 -: юли 16, 2019, 09:32:32 »

да се докараш да водиш дела за да не чакаш книжката е като да имаш колело без седалка (но с тръба), да си си поръчал онлайн седалка, но да нямаш време да изчакаш 2 дни и да изкараш колелото да се возиш без седалка, да забравиш и да седнеш...  Smile
Активен
Минко Илчев
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 62


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #141 -: юли 16, 2019, 22:46:30 »

да се докараш да водиш дела за да не чакаш книжката е като да имаш колело без седалка (но с тръба), да си си поръчал онлайн седалка, но да нямаш време да изчакаш 2 дни и да изкараш колелото да се возиш без седалка, да забравиш и да седнеш...  Smile

     Не помагат делата, спечелил е КАТ-джията - той ми е приятел. Глобата е потвърдена от съда.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #142 -: юли 22, 2019, 21:29:20 »

Така,
Фара е пълна трагедия, комбинирано с тъмният визьор на каската ми е страшно.Има обаче проблем.Тече масло малко от отгоре някъде на главата при клапаните.Кажете читав майстор в София да го погледне и ако трябва да поръчам комплект гарнитури.Също така на 5-та като карам с 70 и дам пълна газ все едно пребоксува леко съединителя и тръгва изведнъж.Незнам дали не е ефект от ремъка.Иначе вече му навъртях 300 км.Старо моторче е но пък ми харесва.Маслото е Bardahl 15w50 XTC сменено е преди 400км.
« Последна редакция: юли 22, 2019, 21:33:31 последно от AlexM » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #143 -: юли 23, 2019, 06:33:59 »

Така,
Фара е пълна трагедия, комбинирано с тъмният визьор на каската ми е страшно.Има обаче проблем.Тече масло малко от отгоре някъде на главата при клапаните.Кажете читав майстор в София да го погледне и ако трябва да поръчам комплект гарнитури.Също така на 5-та като карам с 70 и дам пълна газ все едно пребоксува леко съединителя и тръгва изведнъж.Незнам дали не е ефект от ремъка.Иначе вече му навъртях 300 км.Старо моторче е но пък ми харесва.Маслото е Bardahl 15w50 XTC сменено е преди 400км.



Както ти казах по- горе, съмнявам се да виждаш нещо с този фар...
За София Родригес от форума ни може да го погледне.
Ефект от ремъка викаш Sad
И в това се съмнявам ( ако правилно го усещаш и описваш) .....та към ремонт вървят нещата... Освен ако не е от маслото...
Ти си минал 300км, а маслото сменено преди 400 ( то май и не е за него това масло)?
Ти си виждал предишния собственик как го сменя ли?




Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #144 -: юли 23, 2019, 07:37:54 »



Както ти казах по- горе, съмнявам се да виждаш нещо с този фар...
За София Родригес от форума ни може да го погледне.
Ефект от ремъка викаш Sad
И в това се съмнявам ( ако правилно го усещаш и описваш) .....та към ремонт вървят нещата... Освен ако не е от маслото...
Ти си минал 300км, а маслото сменено преди 400 ( то май и не е за него това масло)?
Ти си виждал предишния собственик как го сменя ли?






Предишният собственик е много свястно момче и ми даде цялата документация за смените по мотора.Ето бележката в тефтера.


Ето и снимки на теча.



Дайте някакви координати на тоз човек.Групата в фейсбук е пълна със такива течове, пише че не е нещо сложно за този мотор и го карат така като следят нивото докато не дойде времето за да го отварят, но мен ме дразни да клепе пред офиса.Ще си поръчам всичко нужно само да има точен човек да каже какво.  Very Happy
Пишат че най-често тече от тази тапа на главата в 99 процента ако теча е над гарнитурата за главата.



Един уикенд каране и се почна .... Surprised Ама няма пари за ново.
« Последна редакция: юли 23, 2019, 07:51:42 последно от AlexM » Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #145 -: юли 23, 2019, 07:52:31 »

Ако има вариант този теч да е от капачката на клапаните - сменя се лесно, струва там няколко левчета в Миркат.
Дори има вероятност да са същият парт номер както на ДР-а и имам няколко стари, които по някаква причина не изхвърлих.
Предвид лесната подмяна и ако изобщо е от тях мога да ти ги подаря.

Виж обаче дали е от тази капачка,
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #146 -: юли 23, 2019, 07:57:09 »

Ако има вариант този теч да е от капачката на клапаните - сменя се лесно, струва там няколко левчета в Миркат.
Дори има вероятност да са същият парт номер както на ДР-а и имам няколко стари, които по някаква причина не изхвърлих.
Предвид лесната подмяна и ако изобщо е от тях мога да ти ги подаря.

Виж обаче дали е от тази капачка,
Според мен е комплексно от няколко места като гледам.Повече тече градско.Извънградско явно го стича по стартера щото не капе като спра.Иначе върви супер, до 120 от там нататък става страшно  Smile Искам да го види някой компетентен да си каже мнението, аз определено съм чел за обща култура.Искам и да си сложа и хромираните капаци на главата защото сега са свалени и това ме набляга на мисълта че и старият собственик е поназнайвал за този теч.
« Последна редакция: юли 23, 2019, 07:58:41 последно от AlexM » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1778



« Отговор #147 -: юли 23, 2019, 08:05:41 »

За да намериш дали теча е стандартния за тези двигатели или има и други, измий го много добре и го покарай и гледай къде първо ще избие. Имат си един хроничен проблем, който не е особено лесен за лекуване - единият от болтовете на главата влиза през горната част на главата и остава дупка, на която има капачка, покрай която тече масло. Готов съм да се подпиша, че И от там тече. За другите течове - миеш и гледаш. Може да го напудриш примерно с брашно, за да полепне по невидимите в началото течове на масло. След като разбереш от къде тече ремонтът ще е малко по-лесен.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #148 -: юли 23, 2019, 08:23:33 »

За да намериш дали теча е стандартния за тези двигатели или има и други, измий го много добре и го покарай и гледай къде първо ще избие. Имат си един хроничен проблем, който не е особено лесен за лекуване - единият от болтовете на главата влиза през горната част на главата и остава дупка, на която има капачка, покрай която тече масло. Готов съм да се подпиша, че И от там тече. За другите течове - миеш и гледаш. Може да го напудриш примерно с брашно, за да полепне по невидимите в началото течове на масло. След като разбереш от къде тече ремонтът ще е малко по-лесен.
Не е ли същата капачка за която съм качил снимка по горе?Пробвах да завия болтовете на капачката предната защото от там се вижда малко теч но единият е превъртял  Surprised дали може да се пренавие нова резба.Направо казвайте майстор преди да съм развалил нещо.Най-мокро е точно под предната капачка и от там се разнася по главата.




Намерих го, на обяд ще отида да погледне. Very Happy
« Последна редакция: юли 23, 2019, 09:07:43 последно от AlexM » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1778



« Отговор #149 -: юли 23, 2019, 09:07:26 »

Ако има превъртял болт, то и от там тече. Оправя се с нарязване на нова резба и навиване на пружинка, която да намали диаметъра до оригиналната резба. Има комплекти за ремонт, които имат метчик и пружинки и вече не са безсрамно скъпи.
Иначе - не, нямах предвид тая капачка. Тази, за която говоря, е в главата, а тази на снимката е капачката за регулиране на клапаните.
Активен
Страници: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.201 секунди с 21 запитвания.