Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи чопър  (Прочетена 10986 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #60 -: юни 10, 2019, 19:24:14 »

Никой не пише, аз си обикалям по магазините.....в крайна сметка взех това яке.
http://www.brixmoto.com/richa-spear-leather-textile-motorcycle-motorbike-jacket-black.html
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #61 -: юни 10, 2019, 20:14:37 »

Никой не пише, аз си обикалям по магазините.....в крайна сметка взех това яке.
http://www.brixmoto.com/richa-spear-leather-textile-motorcycle-motorbike-jacket-black.html



Малиии, цената е...
Честито!
Текстила е верният избор понастоящем, колкото и да съм мухъл.
И пожелавам никога да не види асфалт.
Активен
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 149


Ел. поща
« Отговор #62 -: юни 10, 2019, 23:09:44 »

Аз ще каталясам с такова яке лятото. Вчера  разцъках по риза с къс ръкав. Суупер е  Very Happy.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #63 -: юни 11, 2019, 06:59:50 »

Якето за каране на чопър ли ще се ползва?  Sad
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #64 -: юни 11, 2019, 07:35:44 »

Якето за каране на чопър ли ще се ползва?  Sad
Чопър направен на бобър.

https://www.dropbox.com/s/yjzdwe9f8mfzoi6/Screenshot_20190602-200012_Samsung%20Internet.jpg?dl=0

Ще се ползва основно за извънградско.И аз не си представям в Софийските задръствания със това яке.Не е много дебело но е с протектори и на гърба и си е обемно.Гледах чопърски рокерски кожени ама не ми харесаха.Това е текстил с кожа.
Като сложа якето и нахлупя каската вече се съмнявам това моторче да не ми седи малко.Удобно ми е, ама да не стане като слон на колело......  Smile
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #65 -: юни 11, 2019, 07:51:33 »

не че нещо, но с това яке на този мотор ще си все едно си го взел мотора от приятел да ходиш до бензиностанцията за една туба гориво, че на пистарката ти и е свършил бензина на няколко километра.

с тия криви ръкави...... ама ти си знаеш де. Surprised
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #66 -: юни 11, 2019, 08:24:59 »

Черно кожено с бели надписи, аз не виждам кво му е толко пистарското.Нали нямам пирамида на гърба.  Smile
Софиийско със ветровка от Декатлона.Преди малко минаха чета полицаи със мотори и всички бяха по къс ръкав. Very Happy
И без това, това Сузуки е с въздушно и си представям какво ще се изпарява нагоре докато седя в колоната с коли.  Surprised
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #67 -: юни 11, 2019, 08:33:18 »

...какво ще се изпарява нагоре докато седя в колоната с коли.  Surprised

Ако ще стоиш в колоната по-добре си ползвай колата.
Няма нужда от екипировка, има климатик...
Това е една от причините да не харесвам този стил мотор.
ЧопЕра ме ограничава а ендурото прави точно обратното.
Дава ми свобода.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 981



« Отговор #68 -: юни 11, 2019, 11:27:55 »

ЧопЕра ме ограничава а ендурото прави точно обратното.
При мен май е обратното пък и зависи колко ме мързи, щото за да се буташ като пуле пред майка си, се иска усилие.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #69 -: юни 11, 2019, 12:18:36 »

...щото за да се буташ като пуле пред майка си, се иска усилие.

Иска се, като не си с ендуро  Smile
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #70 -: юни 11, 2019, 15:31:32 »

Или ако Го буташ щото си забравил, че нямаш гориво... Например Very Happy

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1253



« Отговор #71 -: юни 11, 2019, 18:53:18 »

Всичко де е различно от Голдуинг и Електра Глайд минава между колите.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #72 -: юни 11, 2019, 20:02:45 »

Кормилото е проблем... Размера също има значение.
Освен това далеч не е същото да лавираш в трафика със 100+ кила в повече.
И какво се случва с ендуро, когато видиш някакво нормално препятствие на пътя?
Или абсолютно нищо или просто даваш повече газ ако е хептен значимо.
С останалите мотори е точно обратно - ползваш спирачки, намаляваш, съобразяваш се.

Аз предлагам да спрем да клатим темата в посока Enduro vs всичко останало.
Това са несравними неща и хората имат различни потребности.
Да не говорим, че авторът има мотор и решил, че иска и чопер.
Трябва да се пробва, това е градивно!


П.С: Това е моделът яке, който ми е излишен:



Нямам мотор, на който да се возя и да не приличам на клоун с него  Very Happy

« Последна редакция: юни 11, 2019, 20:17:54 последно от Esper » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 981



« Отговор #73 -: юни 11, 2019, 20:40:54 »

Не е само кормилото. Имах един скарабей с три оригинални пластмасови куфара. Така и не се научих, че отзад съм широк като "Тико". На "големия струг" някак дисагите не пречат толкова. Тва яке е перфек'но  за хонда цм125 или ребъл или сузуки gn125.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #74 -: юни 11, 2019, 21:11:38 »

Аз имам самочувствието да твърдя, че усещам разликата в теглото и поведението на мотора след смяна на стоковите "кюнци", изработени от неръждавейка с титаниеви такива от GSXR.
Това от днес.
А разликата едва ли е повече от 5 кила.
Ама това на метър малко повече от гумите...
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.105 секунди с 21 запитвания.