Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи чопър  (Прочетена 11015 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
saikoro
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Sportcity, Honda NSS250
Публикации: 54



« Отговор #30 -: юни 03, 2019, 16:16:13 »

Честито за избора на мотор! При каските разнообразието е като при моторите. Аз лично из града карам с динена кора (3/4) по-точно, а за дълъг път с цяла каска. Най- добре ще е ако имаш възможност да отидеш в някой магазин и да тестваш няколко които ти харесат на твоята си глава, за да прецениш горе долу как ти пасват, че форми на глави много...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1253



« Отговор #31 -: юни 03, 2019, 20:29:53 »

Каските на Харли трябва да ги носиш само ако караш Харли. Иначе не може Smile Това е все едно да влезеш в джамия и да почнеш да се кръстиш.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3502



« Отговор #32 -: юни 03, 2019, 20:45:14 »

Честито и от мен! Хиляди безаварийни и приятни километри с мотора!

П.П. Какво става напоследък с този форум  Sad? Направо не мога да го позная! Два-три 'поста' и покупка на мотор! Две-три страници съвети и покупка на мотор! Нещо става,но какво  Surprised..? Друго си е да разтягаме локуми и лакърдии по няколко месеца...Така не е интересно!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #33 -: юни 03, 2019, 21:11:02 »

Абсололютно сте прави и двамата, не казвам лошо за това че е правен, просто че всички мерени досега не ми паснаха.Не са правени за мен затова  Very Happy Избрах си мотор, за лошо за добро, просто ми хареса.Качих се удобен поддържан, хареса ми.Лекичък за града.Мотора е избран и той е Савидж LS650.Дърт, едноцилиндров пърделник, черен, ще кача снимки като мога.
Собственика ми изглежда свестен, купил си е по голям и това ме склони да го взема с мисълта че и на мен по натам може да ми трябва по голям, но това засега.
Eто го.
https://www.dropbox.com/s/ub36p92rcxhzms0/Screenshot_20190602-200035_Samsung%20Internet.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/yjzdwe9f8mfzoi6/Screenshot_20190602-200012_Samsung%20Internet.jpg?dl=0

Сега да питам за каска.Искам ето такава.Дали се продава някъде подобна в България?
https://www.amazon.com/Bell-Rogue-Motorcycle-Helmet-Solid/dp/B00AYC5IQ0
или такава
https://www.amazon.co.uk/SHARK-BLANK-Motorcycle-Helmet-Black/dp/B01LW4Z0FC

Благодаря на всички за жокерите.



Ами честно! Много да те радва и слуша!
И в събота те чакаме на Казанлъшкия събор да се похвалиш на живо Very Happy
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1778



« Отговор #34 -: юни 03, 2019, 21:11:50 »

Честито и от мен. Понеже карах доста LS650 да споделя малко повече за самия модел. Ремъкът е здрав и макар и скъп консуматив, се сменя много рядко. За строшени бутала от теб научавам. Може би по-новите S40 са с такива проблеми. За 5 степенната скоростна кутия съм срещал коментари, че е по-слаба от 4 степенната, но нямам опит, щото мойто прасенце беше с 4 скорости.
Най-големият проблем на този модел е неадекватно късия ход на обтегача на ангренажната верига. Имаше в немските и американските форуми решения на проблема. Алтернативата е честа смяна на ангренажната верига (20-30 000 км). Следи я кога ще се разтропа и внимавай, че резултатът при мен е скъсан клапан, който освен, че проби буталото, сцепи и картера като се завря между него и баланс вала (изрони зъбите на ангренажното колело на разпределителния вал заради продължително каране с разтропана верига, смених я, но не съм обърнал внимание, че е паднала циментацията на зъбното колело).
Коляновият вал е на търкалящи се лагери и не е капризен към маслото. Предавателните числа на ремъка и скоростите го правят доста пъргав на старт, пък и до около 60-70 км/ч. Нагоре ускорява прилично до към 120. След това си е тромав. Максималната е около 150 км/ч. Можеш да коригираш някои характеристики за сметка на други като смениш ремъка с верига (не помня за кои модели Сузуки пасваха пиньоните, различни са преден и заден, но не е апокрифна литература) и съответно смениш предавателните числа малко или повече. Освен това може да запазиш предавателните числа и просто да минеш от ремък на верига. За мен ремъкът си остава най-приятното предаване към задното колело. Няма поддръжка, няма удари, всичко е меко и плавно. За шум няма да коментирам, че карах с доста отворена генерация и никой не издържаше зад мен...
Окачването му е доста твърдичко, особено отзад. Заобикаляй дупките, че ще те рита (буквално) на по-големите (а ако возиш някого ще му качи бъбреците над сливиците). Твърдото окачване в комбинация с прилични гуми му позволява да полягва от ръб до ръб на гумите. Няма да можеш да се състезаваш с него, но удоволствието по завои си е на лице.
Между другото това е единственият мотоциклет, който съм карал и на който съм се чувствал по-стабилен в движение, отколкото спрял при доста бурни ветрове. Хич не е лек, ама центърът на тежестта му е нейде около степенките (като усещане).
Активен
Mitko_GP
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSR600
Публикации: 19



« Отговор #35 -: юни 03, 2019, 22:49:15 »

Честито! Само безаварийни километри и хубави спомени!

А относно покупките... Просто не сме инженери и жичкаджии и не му мислим много  Very Happy Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #36 -: юни 04, 2019, 06:13:01 »





А относно покупките... Просто не сме инженери и жичкаджии и не му мислим много  Very Happy Smile


 Smile Smile Smile
Така не съм се смял рано сутрин Very Happy Smile
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #37 -: юни 04, 2019, 07:33:02 »

Честито и от мен. Понеже карах доста LS650 да споделя малко повече за самия модел. Ремъкът е здрав и макар и скъп консуматив, се сменя много рядко. За строшени бутала от теб научавам. Може би по-новите S40 са с такива проблеми. За 5 степенната скоростна кутия съм срещал коментари, че е по-слаба от 4 степенната, но нямам опит, щото мойто прасенце беше с 4 скорости.
Най-големият проблем на този модел е неадекватно късия ход на обтегача на ангренажната верига. Имаше в немските и американските форуми решения на проблема. Алтернативата е честа смяна на ангренажната верига (20-30 000 км). Следи я кога ще се разтропа и внимавай, че резултатът при мен е скъсан клапан, който освен, че проби буталото, сцепи и картера като се завря между него и баланс вала (изрони зъбите на ангренажното колело на разпределителния вал заради продължително каране с разтропана верига, смених я, но не съм обърнал внимание, че е паднала циментацията на зъбното колело).
Коляновият вал е на търкалящи се лагери и не е капризен към маслото. Предавателните числа на ремъка и скоростите го правят доста пъргав на старт, пък и до около 60-70 км/ч. Нагоре ускорява прилично до към 120. След това си е тромав. Максималната е около 150 км/ч. Можеш да коригираш някои характеристики за сметка на други като смениш ремъка с верига (не помня за кои модели Сузуки пасваха пиньоните, различни са преден и заден, но не е апокрифна литература) и съответно смениш предавателните числа малко или повече. Освен това може да запазиш предавателните числа и просто да минеш от ремък на верига. За мен ремъкът си остава най-приятното предаване към задното колело. Няма поддръжка, няма удари, всичко е меко и плавно. За шум няма да коментирам, че карах с доста отворена генерация и никой не издържаше зад мен...
Окачването му е доста твърдичко, особено отзад. Заобикаляй дупките, че ще те рита (буквално) на по-големите (а ако возиш някого ще му качи бъбреците над сливиците). Твърдото окачване в комбинация с прилични гуми му позволява да полягва от ръб до ръб на гумите. Няма да можеш да се състезаваш с него, но удоволствието по завои си е на лице.
Между другото това е единственият мотоциклет, който съм карал и на който съм се чувствал по-стабилен в движение, отколкото спрял при доста бурни ветрове. Хич не е лек, ама центърът на тежестта му е нейде около степенките (като усещане).
Точно това с веригата съм чувал и съм го свързал явно със буталото.Търсех информация и открих това.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSKo7qQH3hE
То така чатка че ако не отвориш поне да видиш за какво иде реч, трябва да си мазохист.
Благодаря за изчерпателната информация.
За Казанлък не съм готов още понеже чакам едно жило е скъсано на задната спирачка от Сузуки и са казали 10 дни.
После КАТ, малко номера трябва да се преправи защото е настрани а трябва да го изправя да не ги предизвиквам катаджиите.И най-важното, аз от 8-ми клас карам кросови мотори с едно прекъсване като се ожених за 3-4 години ОБАЧЕ нямам А, това ще е първият ми регистриран мотор  Smile и съм посредата на курса, демек връткам кръгчета и конуси на полигона.Даже обмислям как ще си го взема след като оправят съединителя.Ще търся познати да го приберат.Каска нямам и ще гледам тая седмица поне с това да се заема докато оправят спирачката.Каска, ръкавици и яке евентуално.
Кажете ГОЛЯМ магазин в София че не ми се пробва ОНЛАЙН понеже размера ми е леко ОБЪЛ.
Ето това ми харесва но пак е онлайн.

https://www.webmoto.bg/listing/add/8559-modularna-kaska-scorpion-exo-combat-ratnik-matt-black-2018-1

Благодаря Ви отново.Карам бавно славно, МЕТОДИЧНО....  Very Happy
« Последна редакция: юни 04, 2019, 08:04:41 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #38 -: юни 04, 2019, 09:18:07 »

Това например?
https://gmotobg.com/catalog/18704_caberg_jet_ghost_legend_razmer_xl.html

или това

https://gmotobg.com/catalog/17431_kaska_za_motor_caberg_droid_iron_razmeri_m_l_i_xl.html

или това

https://gmotobg.com/catalog/231867_kaska_za_motor_caberg_ghost_carbon_razmeri_m_i_l.html


Ръкавици

това

https://gmotobg.com/catalog/17644_icon_konflict_razmeri_s_m_l_xl_xxl_xxxl.html

или това

https://gmotobg.com/catalog/27905_icon_pursuit_perforirana_koja_razmer_xl.html

или това

https://gmotobg.com/catalog/23184_rykavici_alpinestars_road_glove_atom_blk_razmeri_ot_s_do_3xl.html

Това ще е май магазина, има почти всичко на място.




« Последна редакция: юни 04, 2019, 09:22:28 последно от AlexM » Активен
Mitko_GP
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSR600
Публикации: 19



« Отговор #39 -: юни 04, 2019, 17:03:09 »

Ако си се насочил към определени модели, моят съвет е преди да отидеш да се обадиш, понеже има артикули, които пишат налични, но могат да осигурят на следващия ден. Не, че не могат да ти предложат и алтернативи де...

Също можеш да погледнеш и в Linsonmoto в Студентски град. Доста добре зареден е магазинът, малко по-скъп е, но това не пречи ако ти е по-удобен просто да премериш, а да си поръчаш от другаде  Very Happy

Имай предвид, че доколкото чета, каските Caberg ги дават една идея по-шумни. Аз също съм с Caberg, понеже се водих от съотношението звезди SHARP към цена (Caberg Duke II), но не съм карал извънградско и не мога да споделя личен опит.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #40 -: юни 04, 2019, 17:26:55 »

Ако си се насочил към определени модели, моят съвет е преди да отидеш да се обадиш, понеже има артикули, които пишат налични, но могат да осигурят на следващия ден. Не, че не могат да ти предложат и алтернативи де...

Също можеш да погледнеш и в Linsonmoto в Студентски град. Доста добре зареден е магазинът, малко по-скъп е, но това не пречи ако ти е по-удобен просто да премериш, а да си поръчаш от другаде  Very Happy

Имай предвид, че доколкото чета, каските Caberg ги дават една идея по-шумни. Аз също съм с Caberg, понеже се водих от съотношението звезди SHARP към цена (Caberg Duke II), но не съм карал извънградско и не мога да споделя личен опит.
Хах това на 100 метра от моя блок.Благодаря ти.Забравих че съм мяркал там някакви реклами но не съм обръщал внимание.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #41 -: юни 05, 2019, 11:04:26 »

Ами купих си каска и ръкавици.
Гледах гледах коя е най близо до тази която ми хареса в началото и се спрях на това.
http://www.motopower.eu/shop/%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B8/modullar/%D0%B5%D1%85o-combat-matt-black/

Среден клас, доста ги карат по Америката.Има доста ревюта в Ютуб.Добре че мерих в магазина щото си мислех че съм XL но ми беше тясничка лекичко и взех XXL.

Ръкавичките кожени, изчистени.

http://www.motopower.eu/shop/%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0/%D0%BA%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%80%D1%8A%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B8-leoshi-mustang-black/

Яке избягвам за сега понеже съм силно устремен да сваля някое кило..... Smile
« Последна редакция: юни 05, 2019, 11:30:43 последно от AlexM » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1778



« Отговор #42 -: юни 05, 2019, 19:45:36 »

Не знам какво разбираш под "ясничка лекичко". Каската трябва да ляга много плътно, без да създава твърде много дискомфорт.
Активен
radko87
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ6, Suzuki DR350
Публикации: 84


Ел. поща
« Отговор #43 -: юни 05, 2019, 20:57:40 »

Каската е много яка на външен вид, но надявам се си наясно, че нивото на протекция си е колкото open face kaska. По едно време бях хвърлил око на една подобна, но не събрах смелост. Бях чел някаква статистика, че приблизително 40% от сериозните инциденти са с удар в областта на брадичката.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1253



« Отговор #44 -: юни 05, 2019, 21:11:15 »

Към 70 процента са ударите в брадичката. Поне по едно време беше такава статистиката. В общи линии от 40 до 70 процента си е добра основа за размисъл.
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.314 секунди с 21 запитвания.