Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър
Страници: 1 [2] 3 4 ... 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи чопър  (Прочетена 10861 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 531


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #15 -: май 31, 2019, 10:02:57 »

Някъде бях прочел мъдрата мисъл че " Мотор се избира със задника".
При тоя тип машини, според мен е важно да ти е удобно,щото зяпайки по птичките и тревичките,
докато се усетиш и те се изнизали 2-300+ километри...ама трябва и да се връщаш.
Като за сефте бръснарския стол (Ямахата) на Esper мисля че ще ти е екстра, а и мотора е супер.
Познавам и Esper, и предишния собственик на мотора Тишо, и съм сигурен че е много гледана машина.
Предишния ми мотор също беше такава Ямаха и съм много доволен от него. Продадох го на един колега
висок 180+ см., който след първото кръгче заяви категорично че това е неговия мотор.
Пообиколи интересните за теб обяви, сядай и пробвай машините, дори и само на място и
сам ще стигнеш до верния избор. Успех !
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #16 -: май 31, 2019, 12:15:03 »

Има една истина за седалките: Колкото по-удобна изглежда на пръв поглед обилновено е точно обратното след N на брой часове.
Мен седалката на драг-а какво ми е правила със задника, нито едно ендуро не е успяло.
Това след целодневна езда и 10 часа преход, де.
В конкретният случай за който говоря след 2 ден се оправи.
Тоест спря да има значение и забравих за проблема Smile

Но хората са казали - гъз душа не носи. Пък и си е до гъз  Smile Smile Smile
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2910



« Отговор #17 -: май 31, 2019, 12:45:33 »

И това има някакво частично решение. Купих си AirHawk възглавница за седалката. Не стои постоянно но я държа в дисагите и като карам надалеч и почне сериозно да ми се набива задника я слагам. Веднага се усеща разликата. Вътре възглавничката е на отделения свързани едно с друго и като я надуеш и изпуснеш толкова въздух колкото вече да чувстваш седалката отдолу почва да разпределя теглото ти правилно и съответно продължаваш комфортно с карането. Карал съм от Варна до София и обратно за един ден и слизаш все едно ставаш от фотьойла. Изобщо не е онова пребиване все едно са те ритали в задника по целият път.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1757


7183168
Ел. поща
« Отговор #18 -: май 31, 2019, 13:01:02 »

При глупавата стойка на този тип мотори основният приблем, поне при мен е не формата на седалката или че ме убива.
Проблемът ми е, че през цялото време седя изцяло на задник и в един момент започва да боли опашката.
При нормалните мотори полваш краката и степенките, тялото изобщо не стои на гъза нон стоп.
Но това както казах аз го имам като проблем при много дълги трипове, пробелм при съботно-неделно шляене никога не съм имал.

Да, прав си за тези анатомични възглавнички. Всички казват, че много помагат.
Аз обаче не съм ползвал такава. И не възнамерявам да ползвам за в бъдеще ;)
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #19 -: май 31, 2019, 13:15:58 »

Абе нали сте корави рокери....стегнете се малко.....кви анатомични възглавници.Едно време на братовчеда колелото го карах под рамката щото ми беше голямо а нямахме пари за ново.Не съм се оплаквал, пак ми беше кеф. Smile
В реда на шегата естетвено.Да не се обидите. Very Happy
Ами ще гледам и меря, лошото е че има много мотори правени по водача.Не обичам много тунинга(както го наричат) или прекалено натруфените с огромни чанти типични американски крузъри.Искам чопър, гол без всякакви капаци и т.н.Слюда също не искам,  на палатка не спа.В България са достатъчно къси пасовете от място на място.Дето се казва 2 колела с мотор и рамка.  Very Happy
Има доста добри модифицирани мотори, но за съжаление са рядко особено в родината ни и мисля да заложа на сигурното стоково оборудване.Ще прегледам няколко, не бързам.Благодаря предварително на отзовалите се за компетентното мнение, понаучих доста.

P.S.
И да си призная такова глупаво заглавие сам праснал на темата, такова животно градски чопър явно няма, ама незнам как да го сменя така че ще си седи за мой срам. Smile

mod:edit Сменено заглавие и последните коментари около него изчистени.
« Последна редакция: май 31, 2019, 14:23:28 последно от Oggie » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #20 -: юни 03, 2019, 06:32:13 »

А здравейте отново.
Този уикенд са качих и карах на 7-8 чопъра и забелязах една тенденция че всички малко или много са си правени по вкуса на ездача.Гледах и червеният интрудер, беше със страшно много доработки и изглеждаше добре, но като се качих ми беше страшно неудобен.Може би след кросовите съм свикнал на доста по леко маторче.От там обратно в София и случайно мярнах едно Сузуки Савидж ls650, качих се и така хлопна гъза в тая седалка както ръцете за кормилото и степенките  че все едно е правено за мен.Малко, супер опростено и изчистено.Лекичко и супер маневрено.Направо още го мисля.Има кит на карбуратора за да дигне малко конете но докато го карах си ускоряваше доста прилично.Притеснението ми е от този едноцилиндров 650 кубиков двигател.Вибрациите не ме интересуват.Аз 100 и без това няма да минавам.Интересува ме надежден ли е?Има ли части за него?Чета че доста често чупело буталото? Вярно ли е?
Мотора беше доста гледан, нямаше рязаници  и добработки тип стоманена тел свински опашки и прочие.Предполагам че няма да е малък да ходяс него на обиколки из страната в радиус 300-400 км избягвайки магистралите.  Very Happy
И пак не мога да разбера какво им е толко скъпо на всички тия чопари.За същите пари гледах BMW 1150R което е с куфари подгрев на седалките и ABS.Просто ми е голямо за това което ми трябва.Почнах да се омотавам  Smile
« Последна редакция: юни 03, 2019, 06:42:33 последно от AlexM » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #21 -: юни 03, 2019, 07:00:52 »

А здравейте отново.
Този уикенд са качих и карах на 7-8 чопъра и забелязах една тенденция че всички малко или много са си правени по вкуса на ездача.Гледах и червеният интрудер, беше със страшно много доработки и изглеждаше добре, но като се качих ми беше страшно неудобен.Може би след кросовите съм свикнал на доста по леко маторче.От там обратно в София и случайно мярнах едно Сузуки Савидж ls650, качих се и така хлопна гъза в тая седалка както ръцете за кормилото и степенките  че все едно е правено за мен.Малко, супер опростено и изчистено.Лекичко и супер маневрено.Направо още го мисля.Има кит на карбуратора за да дигне малко конете но докато го карах си ускоряваше доста прилично.Притеснението ми е от този едноцилиндров 650 кубиков двигател.Вибрациите не ме интересуват.Аз 100 и без това няма да минавам.Интересува ме надежден ли е?Има ли части за него?Чета че доста често чупело буталото? Вярно ли е?
Мотора беше доста гледан, нямаше рязаници  и добработки тип стоманена тел свински опашки и прочие.Предполагам че няма да е малък да ходяс него на обиколки из страната в радиус 300-400 км избягвайки магистралите.  Very Happy
И пак не мога да разбера какво им е толко скъпо на всички тия чопари.За същите пари гледах BMW 1150R което е с куфари подгрев на седалките и ABS.Просто ми е голямо за това което ми трябва.Почнах да се омотавам  Smile


Колегата от форума Лам Девил продава един Савидж 650. Взе го преди 3г като бобър, но с всички оригинални части. В момента е оригинален заводски. Може пак да стане бобър. Very Happy Купи си наскоро Сузуки Интрудер 1400 и мисля, че ще се разберете за цената.

П.П.Не откривам обявата ....
Ще му звънна после



Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #22 -: юни 03, 2019, 07:25:48 »

А здравейте отново.
Този уикенд са качих и карах на 7-8 чопъра и забелязах една тенденция че всички малко или много са си правени по вкуса на ездача.Гледах и червеният интрудер, беше със страшно много доработки и изглеждаше добре, но като се качих ми беше страшно неудобен.Може би след кросовите съм свикнал на доста по леко маторче.От там обратно в София и случайно мярнах едно Сузуки Савидж ls650, качих се и така хлопна гъза в тая седалка както ръцете за кормилото и степенките  че все едно е правено за мен.Малко, супер опростено и изчистено.Лекичко и супер маневрено.Направо още го мисля.Има кит на карбуратора за да дигне малко конете но докато го карах си ускоряваше доста прилично.Притеснението ми е от този едноцилиндров 650 кубиков двигател.Вибрациите не ме интересуват.Аз 100 и без това няма да минавам.Интересува ме надежден ли е?Има ли части за него?Чета че доста често чупело буталото? Вярно ли е?
Мотора беше доста гледан, нямаше рязаници  и добработки тип стоманена тел свински опашки и прочие.Предполагам че няма да е малък, да ходя с него на обиколки из страната в радиус 300-400 км избягвайки магистралите.  Very Happy
И пак не мога да разбера какво им е толко скъпо на всички тия чопари.За същите пари гледах BMW 1150R което е с куфари подгрев на седалките и ABS.Просто ми е голямо за това което ми трябва.Почнах да се омотавам  Smile
Този който гледах беше страшно пазен.Нямаше за какво да се хвана освен за една точица на резервоара.Щом го изкарах в дъжда за едно кръгче..... :smile:Ремъка беше добре, знам че той е доста пари.Абе то си личи като видиш как е слагано нещо от собственика, пипнато е добре, културна работа. Сигурно говорим за един и същи човек.И този е бобър но не е рязано нищо както повечето които гледах.Всички стокови части си седят.Единственото ми притеснение е дългият път, и двигателят понеже наистина четох страшни работи с тия бутала.Само че коментарите бяха за s40 boulevard което май е по малкото подобно.
« Последна редакция: юни 03, 2019, 07:33:23 последно от AlexM » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1252



« Отговор #23 -: юни 03, 2019, 12:14:31 »

Рокерски лаф:
"Нещо, което не може да се оправи с тел, изолирбанд и свинска опашка, е сериозна повреда" Smile Smile Smile

П.П. Идеята на чопъра е да е освободен от излишните натурии и да са направени доработки според водача. Чопър, който не е пипан, не е истински чопър. Гледай да е здрав и да ти пасне на габаритите и изискванията.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #24 -: юни 03, 2019, 12:34:05 »

Този който гледах беше страшно пазен.Нямаше за какво да се хвана освен за една точица на резервоара.Щом го изкарах в дъжда за едно кръгче..... :smile:Ремъка беше добре, знам че той е доста пари.Абе то си личи като видиш как е слагано нещо от собственика, пипнато е добре, културна работа. Сигурно говорим за един и същи човек.И този е бобър но не е рязано нищо както повечето които гледах.Всички стокови части си седят.Единственото ми притеснение е дългият път, и двигателят понеже наистина четох страшни работи с тия бутала.Само че коментарите бяха за s40 boulevard което май е по малкото подобно.

Савиджа е пловдивски, но е продаден преди месец ли...нещо такова... на негово познат. Но новия собственик нещо се бил замислил, че му идвал малко къс....та може би и да се раздели с него Surprised

Рокерски лаф:
"Нещо, което не може да се оправи с тел, изолирбанд и свинска опашка, е сериозна повреда" Smile Smile Smile

П.П. Идеята на чопъра е да е освободен от излишните натурии и да са направени доработки според водача. Чопър, който не е пипан, не е истински чопър. Гледай да е здрав и да ти пасне на габаритите и изискванията.

Абсолютна истина!
Чопър за това е чопър, да си го направиш по твой вкус...понякога и размер Very Happy
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #25 -: юни 03, 2019, 12:44:28 »

Савиджа е пловдивски, но е продаден преди месец ли...нещо такова... на негово познат. Но новия собственик нещо се бил замислил, че му идвал малко къс....та може би и да се раздели с него Surprised

Абсолютна истина!
Чопър за това е чопър, да си го направиш по твой вкус...понякога и размер Very Happy

Абсололютно сте прави и двамата, не казвам лошо за това че е правен, просто че всички мерени досега не ми паснаха.Не са правени за мен затова  Very Happy Избрах си мотор, за лошо за добро, просто ми хареса.Качих се удобен поддържан, хареса ми.Лекичък за града.Мотора е избран и той е Савидж LS650.Дърт, едноцилиндров пърделник, черен, ще кача снимки като мога.
Собственика ми изглежда свестен, купил си е по голям и това ме склони да го взема с мисълта че и на мен по натам може да ми трябва по голям, но това засега.
Eто го.
https://www.dropbox.com/s/ub36p92rcxhzms0/Screenshot_20190602-200035_Samsung%20Internet.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/yjzdwe9f8mfzoi6/Screenshot_20190602-200012_Samsung%20Internet.jpg?dl=0

Сега да питам за каска.Искам ето такава.Дали се продава някъде подобна в България?
https://www.amazon.com/Bell-Rogue-Motorcycle-Helmet-Solid/dp/B00AYC5IQ0
или такава
https://www.amazon.co.uk/SHARK-BLANK-Motorcycle-Helmet-Black/dp/B01LW4Z0FC

Благодаря на всички за жокерите.
« Последна редакция: юни 03, 2019, 13:10:00 последно от AlexM » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1749



Ел. поща
« Отговор #26 -: юни 03, 2019, 13:24:03 »

Честито. Като каза за каска, сега карам с тази, поръчах я от алиекспреса, удобна, лека има и козирка, пък и не е скъпа https://ru.aliexpress.com/item/VOSS-3-4/32877013888.html?spm=2114.13010708.0.0.3a2833ediIINUF поръчах си и очила, щото като сложа козирката и с тази маска не е удобно https://ru.aliexpress.com/item/Herorider/32845496896.html?spm=2114.13010708.0.0.3a2833ediIINUF
« Последна редакция: юни 03, 2019, 13:26:13 последно от spongi » Активен
welinow
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI VL1500LC Балкан 50 МК-3 ИЖ СПОРТ 350
Публикации: 118



Ел. поща
« Отговор #27 -: юни 03, 2019, 14:45:14 »

 https://ru.aliexpress.com/item/Herorider/32845496896.html?spm=2114.13010708.0.0.3a2833ediIINUF
[/quote]
Мога да кажа само хубави неща за очилата , от алито съм си ги взел 4 броя различни сменям ги според времето и това дали е ден или нощ, В Луис също ги има но са по скъпи .
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1566



WWW
« Отговор #28 -: юни 03, 2019, 15:15:09 »

Мотора е избран и той е Савидж LS650.Дърт, едноцилиндров пърделник, черен, ще кача снимки като мога.

Не е никак лош трактор... прост и надежден, с доволно количество вибрации, тръгва от ниските с голям хъс...  (правил съм кръгче с такъв преправен на бобър-о подобен, напоследък караме заедно) като му разкараш излишните 20+ кила ламарини става ужасно лек и забавен за каране...  Smile Smile


малко се беше 'учупил ма го вкарахме в играта пак... Smile Smile Smile
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 113



Ел. поща
« Отговор #29 -: юни 03, 2019, 15:30:38 »

Не е никак лош трактор... прост и надежден, с доволно количество вибрации, тръгва от ниските с голям хъс...  (правил съм кръгче с такъв преправен на бобър-о подобен, напоследък караме заедно) като му разкараш излишните 20+ кила ламарини става ужасно лек и забавен за каране...  Smile Smile


малко се беше 'учупил ма го вкарахме в играта пак... Smile Smile Smile


Очилата си поръчах едни да имам, то за тия пари дет се вика да има.......Да и на мен това ми хареса, че буквално се вижда един цилиндър с мотор и 3 кабела с едно жило и карбуратор.По просто по добре, поне за мен.А звука на тоя един цилиндър е нещо като ъпгрейднато ИЖ...  Very Happy Страхотен. Този който взех е с ъпгрейднат карбуратор, като човека си дава и оригиналният жигльор с частите ако съм искал да е по икономичен щото с новия дигал малко разхода но това не ме бърка мен литър отгоре литър отдолу.Наистина в ниските е доста пъргав, но е доста шумен в тази си конфигурация.Като взема и оригиналните части ще видя дали ще остане същият заглушител.
Каските разглеждам все още, тази от Алиекспрес е хубава ама ми се искаше нещо по така.......

https://harleyshop.bg/Harley-Davidson%C2%AE-Maywood-Interchangeable-Sun-Shield-H27-3-4-Helmet
или това
https://harleyshop.bg/Harley-Davidson%C2%AE-Modular-Helmet-black-matt
или това

https://..............bg/catalog/motorcycle-helmets/motorcycle-kappa-helmets/motorcycle-kappa-open-face-helmets/kaski-kappa-kv29-philadelphia-petrolhead.html

или това
https://..............bg/catalog/motorcycle-helmets/motorcycle-helmets-hevik/kaski-hevik-hv23-cool-black.html

Странно не излизат от Мотобум линковете.
Няма ли някой дистрибутор на BELL за България да ми я внесе тази хубостница.
« Последна редакция: юни 03, 2019, 15:58:36 последно от AlexM » Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.257 секунди с 21 запитвания.