Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи чопър  (Прочетена 12740 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1782



« Отговор #225 -: август 22, 2019, 22:51:26 »

Това моторче с тия израстъци точно на местата на коленете ще е супер за правене на синки...
Иначе със Севиджите има доста експерименти, защото са сравнително евтини.
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 394


Vmax owner


« Отговор #226 -: август 22, 2019, 23:20:46 »

..........
Иначе със Севиджите има доста експерименти, защото са сравнително евтини.

За това което получаваш не са никак евтини, под 2,5 лева трудно да намериш читав.

А и по принцип рядко се продават /Стокхолмски синдром явно Smile/
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 131



Ел. поща
« Отговор #227 -: август 23, 2019, 08:12:41 »

Абе не бих казал че са евтини и аз, за 1993 -та година КОН 2.5 до 3 хилки ич не е евтино според мен, но всеки си мери по джоба.
За 1000 лева отгоре взимаш BMW например с доста повече желязо по него и доста години по напред.
Колкото до покупката аз дадох 3000 за него с уверение че УЖ е сервизиран (със 3 кашона стокови части подредени и надписани кое какво е  Smile ) но вече съм налял за един месец толко пара по него че как да го продам, ще си оправя и тоя болт, което хич не се оказа болка за умиране(бях с кръвно, като го видях).По скоро ще си седи като твоя вовеки веков.А след време живи и здрави един турър понеже не е радост да се пътува на дълго с него(не че не му навъртях близо 4К за месец и половина). Много са привлекателни за хора които сега навлизат в мото средата.Всеки човек със средна обща култура може да си го поддържа.Лесно се работи по него, и лесно се модифицира(които иска де, повечето само искат да карат).
Eто го упътването ще закача тук(368 страници).Болт по болт, необходими инструменти,eл. схема, абе всичко стига да има време човек.Същото като едно време имаше едни метални конструктори по труд и техника ама за напреднали......  Very Happy

https://www.dropbox.com/s/4afg8135gupswgs/ls650_savage.pdf?dl=0

В фейсбук има група със над 30 000 фенове, само пишеш и веднага ти се отговаря.Произвежда се и до ден днешен, има модел 2019 който е абсолютно същият със визуални промени леки от далечната 86-та.И със същите проблеми..... петлето на резевоара(сменя се със такова от Yamaha Raptor 660), обтегача на веригата(има два вида модове да се удължи), и прословутата тапа на главата от която тече масло(за което СУЗУКИ са напълно наясно и продават нов по добър заместител но не го слагат на новите мотори което е супер странно)  Smile



В града е страхотен, маневрен.Въздушното не е плюс градско де, отвреме на време подухва мараня ако си отвориш визьора но си признавам напоследък и аз почнах да се муша между колите в задръстването  Smile .


« Последна редакция: август 23, 2019, 08:43:12 последно от AlexM » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1782



« Отговор #228 -: август 23, 2019, 08:40:09 »

Пазарът в милата ни родина е нещо много странно, та няма да коментирам цените тук. Понеже модификациите са предимно по чуждоземско и предимно аматьорски, та говорех за цени на нов и за цени спрямо други с подобна визия. Дори кафе рейсър кита за тия мотори е за сглобяване от аматьори, макар да се продава от фирма.
В тоя ред на мисли в Route80 (кръчме по пътя София - Калотина) имаше един Севидж със сменена предница. Доста заглеждане трябваше, за да види човек огромния самотен цилиндър и да разпознае що за птица е тоя мотор. Много приятно изглеждаше, а модификацията е доста скромна.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 131



Ел. поща
« Отговор #229 -: август 23, 2019, 08:46:31 »

Пазарът в милата ни родина е нещо много странно, та няма да коментирам цените тук. Понеже модификациите са предимно по чуждоземско и предимно аматьорски, та говорех за цени на нов и за цени спрямо други с подобна визия. Дори кафе рейсър кита за тия мотори е за сглобяване от аматьори, макар да се продава от фирма.
В тоя ред на мисли в Route80 (кръчме по пътя София - Калотина) имаше един Севидж със сменена предница. Доста заглеждане трябваше, за да види човек огромния самотен цилиндър и да разпознае що за птица е тоя мотор. Много приятно изглеждаше, а модификацията е доста скромна.
Да, тука можеш да видиш доста странни цени на доста неща.Нов е в ниският ценови клас.
Също така слагат вилка от Харли.
Springer fork със пружини направо пуснах сълза като го видях.  Sad


« Последна редакция: август 23, 2019, 08:48:23 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 131



Ел. поща
« Отговор #230 -: август 23, 2019, 12:57:38 »

А като си вземеш ето такова.
https://www.olx.bg/ad/prodava-se-CID360-ID7Wkul.html

Какво правиш, присаждаш му номера от другият ти мотор и се молиш полицая да не разбира от мотори....  Smile Smile Smile Smile Smile

Иначе изскачат чат на пат.Ето
https://www.olx.bg/ad/suzuki-ls650-savage-CID360-ID6dsrq.html#9facdef1ae

Ето и този ЧоПар Сейвич  Very Happy с тюнинг генерация.
https://www.olx.bg/ad/motor-chopar-suzuki-seyvich-CID360-ID7uvjX.html#f89618a31f
Аз бих си купил веднага двигател резервен ако изскочи от някъде, да имам части, ако не(сдаде ли богу дух моя-което може да е от сега до след 10 години  Smile ) ще се слага двуглав змей. Има вече няколко модифицирани но не помня с кой двигател беше.Някаква популярна моторетка беше.
Оглеждах се да видя едно Харли Спортстер и ХОП днес на обяд бях да взема едни неща до Руски паметник до мен застана едно.Красиво е, но ми направи впечатление, че като размер са почти еднакви със Сузукито.Харлито е малко по високо в предната част от към резервоара.
« Последна редакция: август 23, 2019, 13:18:28 последно от AlexM » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5844


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #231 -: август 23, 2019, 14:25:44 »

А като си вземеш ето такова.
https://www.olx.bg/ad/prodava-se-CID360-ID7Wkul.html

Какво правиш, присаждаш му номера от другият ти мотор и се молиш полицая да не разбира от мотори....  Smile Smile Smile Smile Smile

Иначе изскачат чат на пат.Ето
https://www.olx.bg/ad/suzuki-ls650-savage-CID360-ID6dsrq.html#9facdef1ae

Ето и този ЧоПар Сейвич  Very Happy с тюнинг генерация.
https://www.olx.bg/ad/motor-chopar-suzuki-seyvich-CID360-ID7uvjX.html#f89618a31f
Аз бих си купил веднага двигател резервен ако изскочи от някъде, да имам части, ако не(сдаде ли богу дух моя-което може да е от сега до след 10 години  Smile ) ще се слага двуглав змей. Има вече няколко модифицирани но не помня с кой двигател беше.Някаква популярна моторетка беше.
Оглеждах се да видя едно Харли Спортстер и ХОП днес на обяд бях да взема едни неща до Руски паметник до мен застана едно.Красиво е, но ми направи впечатление, че като размер са почти еднакви със Сузукито.Харлито е малко по високо в предната част от към резервоара.

Официално те обявявам за най -извратения вкус тук щом наричаш Харли Спортстер красив Very Happy Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Иначе да, колкото Севиджа е Very Happy
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 131



Ел. поща
« Отговор #232 -: август 23, 2019, 14:29:02 »

Официално те обявявам за най -извратения вкус тук щом наричаш Харли Спортстер красив Very Happy Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Иначе да, колкото Севиджа е Very Happy
Е как бре, виж как е напомпан и къс като булдог.На мен пък ми харесва.  Smile
Онзи ден пък карах Хонда Гром.Явно затова ми допада минимализма  Very Happy На всеки легнал полицай стигаше до края на окачването, но за 5 хилки чистак ново толкова.  Smile Very Happy
Мога да кажа че се забавлявам от както взех А категория.  Very Happy
Ето това ми прилича иначе на Чопъристки Турър  Very Happy

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51536182397259226&slink=c498b1

И това ама трябва да пусна жената да ходи пеша и да стана отново ерген.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51565681350724520&slink=c49ihp

Айде стига съм писал глупости че Ви омръзнах и се отдалечихме от темата.
« Последна редакция: август 23, 2019, 15:15:35 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 131



Ел. поща
« Отговор #233 -: август 28, 2019, 20:40:42 »

Пристигна и новият километраж.  Very Happy
https://youtu.be/2BokBmNDgyY
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650
Публикации: 131



Ел. поща
« Отговор #234 -: септември 04, 2019, 10:41:40 »

Значи всеки път като си купя нещо го спират от производство.  Smile
https://www.rideapart.com/articles/368170/suzuki-savage-good-run-over/
Активен
keymaker
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Чз 175 продадено преди 15г.
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #235 -: септември 07, 2019, 16:39:32 »

Момчета и момичета , старата краста ме удари яко. След 15г. прекъсване и на почти средна възраст се оглеждам за двуколесно превозно средство . С оглед на това ,че вече не съм привърженик на високите скорости съм се огледал в едно вираго 250 . Ще си ходя на работа с него и до столицата ( 30-35км) от време на време . А и големия син скоро ще започне да се оглежда по момите ,пък и него и средния ги повозих на един калпазанин на моторетката и сега са подивели като бащаси.
 Машинката е нов внос ,притеснява ме цената ,а и колко лесно без дори да сме говорили по телефона цената падна от 1200 на 1150лв. Ще съм благодарен за някакви насоки къде да се оглеждам и ослушвам. Не съм технически неграмотен 10-тина години карах ЧЗ та правете сметка колко ровене и правене е паднало , карането също не беше малко .
 В момента се занимавам с гуми и текущи ремонти по коли освен озеленяването, не съм загубил ухо и око за нердностите(даже напротив) ,но друго си е като човек е с една идея по-подготвен.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2406



« Отговор #236 -: септември 07, 2019, 17:35:51 »

Обикновено на новия внос падат по 200, 300лв още като ги погледнеш. Тоя очевидно няма на къде да пада и не мисля, че има нещо чак толкова притеснително. Обаче това моторче е за сина ти, не е за теб. Прекалено е куцо. Преди години така с един приятел на средна възраст обикаляхме да му търсим мотор, само, че на него му беше първи, даже и на младини не е карал. Едва го навих за Kawasaki EN500, и само след две седмици беше щастлив, че не е взел някакво 250 кубиково. Имаш някакъв опит, предполагам няма да тръгнеш да правиш тийнейджърски простотии, не ти трябва толкова малък мотор.
Активен
keymaker
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Чз 175 продадено преди 15г.
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #237 -: септември 07, 2019, 17:58:32 »

То вярно ,че малко малее ама а на рали няма да ходя ,да може да се движи с 80-90км/ч. повече не ми трябва. А и на тая цена едва ли ще излезе нещо по голямо.Ако пък ми го приватизират тогава ще мисля нещо дето ще им в тегаво да го управляват. . Жената и тя мераклийка.
« Последна редакция: септември 07, 2019, 18:43:06 последно от keymaker » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2406



« Отговор #238 -: септември 07, 2019, 18:29:28 »

На тая цена няма да е по-голямо, ама EN500 щото е редови може да се намери за около 2000лв. V образните по-големи са много скъпи. 30 годишни мотори за 3000+. Имай предвид, че тия дребните не само не вървят. Не завиват, не спират, нищо не правят като истински.
Активен
keymaker
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Чз 175 продадено преди 15г.
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #239 -: септември 08, 2019, 18:50:07 »

Търсенето продължава, тоя коч дето го гледах за нищо не ставаше. Първо 40мин. го палиха ,няма спирачен апарат отпред ,съединителя жив труп ,трака като вършачка, абе пълен т@шак. Реших да завиша малко бюджета и да се издокарам в нещо по голямо ама да е V-образно.
Активен
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.188 секунди с 20 запитвания.