Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Мнение от по запознатите колеги?!?
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мнение от по запознатите колеги?!?  (Прочетена 2693 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Десислав
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Кавазаки гпх 400
Публикации: 27


Ел. поща
« Отговор #60 -: май 14, 2019, 09:42:49 »

От другата страна както каза колегата има само врътка за оборотите.  Евентуално ако ще има болтове за реглаж ще са отдолу.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1747



Ел. поща
« Отговор #61 -: май 14, 2019, 10:17:48 »

  Евентуално ако ще има болтове за реглаж ще са отдолу.
ЕR5 е с Кейхин и болтовете за реглажа са отдолу, много е неудобно за баране Surprised Surprised
Активен
Десислав
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Кавазаки гпх 400
Публикации: 27


Ел. поща
« Отговор #62 -: май 14, 2019, 14:52:40 »

Намерих ги колега, да отдолу бяха но с малко търпение и 4 сваляния на карбуратора    станаха нещата, по добре е за сега върви доста повече не се тормози на ниските, но за мойте познания толкова. Филтъра се оказа от Гпз не от гпх затва и за набутвали некви гуми вътре да оплътнява май. Оправих и тях сега е добре. Да видим до кога  Smile Smile
Активен
Десислав
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Кавазаки гпх 400
Публикации: 27


Ел. поща
« Отговор #63 -: май 14, 2019, 17:03:25 »

Така,до 8 хил върви добре след тва забива пак муцуна. Утре пак ще ръчкам  Surprised Sad
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1760



« Отговор #64 -: май 15, 2019, 10:04:55 »

Маркучите от филтъра към карбуратора ако са нацепени достатъчно, то е все едно, че караш без филтър. Т.е. филтърът не може да създаде вакуум преди карбуратора и това променя горивната смес. Нацепвания между ДВГ и карбуратора я объркват значително повече де, но и в двата случая слагане и махане на филтъра не променя нищо (или много малко) в работата на двигателя.
Не ръчкай твърде много по карбураторчето, ако нямаш идея какво правиш, че после не е ясно колко благословии ще отнесе(ш) ако го закараш някой да го вкара в норма.
Активен
Десислав
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Кавазаки гпх 400
Публикации: 27


Ел. поща
« Отговор #65 -: май 15, 2019, 21:01:32 »

Мотора е значително по-добре, аз знам какво правя поне до някъде. Но сега мъркучите както казах са оправени и все пак след 8 хил оборота спира  да върви. Ще ръчкам в крайна сметка за тва съм го взел да се уча. Квото стане и както казваш колега, дано не ме сърби г*ЗА.  Smile
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Мнение от по запознатите колеги?!?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.042 секунди с 21 запитвания.