Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda F4i 2001 проблем на горещ двигател
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda F4i 2001 проблем на горещ двигател  (Прочетена 1132 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Norver
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4i
Публикации: 7


- -
Ел. поща
« -: април 13, 2019, 16:50:03 »

Здравейте колеги , имам нужда от помощ проблема е следният :

Мотор Honda F4i 2001 година , при сменени свещи , инжекторите са изчистени на ултра звук , синхрон на инжекцията е направена, цилиндрите показват повече от 12бара на всеки, лолите са завъртяни на всеки цилиндър и втори цилиндър не работи правилно на ниските обороти. При студен двигател пали без проблем и работи добре , но когато вдигне 80 градуса угасяш го принудително и като опиташ да запалиш, пали и гасне на момента. Акомулатора е замерен на ниски обороти показва 13,8 заряд. Фаровете са ксенон , но са изключени. Клапаните са проверени всмукателн и изпускателни са на 0.20мм. Моля ако някой е срещал този проблем или има някаква идея от какво може да е това гаснене е добре дошъл за съвет.  Very Happy Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1082



« Отговор #1 -: април 13, 2019, 19:51:04 »

Ако не го гасиш принудително, работи ли си нормално? И как точно го гасиш принудително?
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2111


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #2 -: април 13, 2019, 20:31:30 »

Защо 2ри  зилиндър не работи добре ?
Активен
Norver
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4i
Публикации: 7


- -
Ел. поща
« Отговор #3 -: април 13, 2019, 21:23:29 »

Ако не го изгасиш принудително от копчето ( прекъсвача ) работи на 1200 оборота . В момента които го изгася от прекъсвача и пробвам да го запаля , за да проверя дали пали започва проблема. Завърта пали и изгася ( без газ ) , трябва да изстине за да запали нормално без проблем. А защо не работи втория цилиндър и аз това се опитвам да разбера ... Като се опитам да го запаля на горещ двигател, ако задържа газта няколко секунди, да го дръшам на около 2000 - 2500 оборота и втория цилиндър заработва .
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1082



« Отговор #4 -: април 13, 2019, 22:51:54 »

Ами принципно си допуснал грешка с хлабините на изпускателните клапани. Би трябвало да са 0.28 +/- 0.03 мм. Или поне толкова ги дават за твоя мотор. Във всеки случай при всеки двигател има разлика между хлабините на всмукателните и изпускателните клапани. Ти си оставил хлабините на изпускателните колкото са на всмукателните. Дори на минус 0.03 от средната им стойност, изпускателните клапани трябва да са на 0.25 мм. А твоите са на 0.20. Ако при реглажа не си нацелил хлабината на 2-ри цилиндър по някаква причина, проблемът при него може да е заради това. Щом си сигурен, че свещите и всичко останало по ел. управлението на запалването е наред, в това число и подаване на гориво към всики цилиндри, за мен проблемът за трудното палене при загрял двигател е некоректната по-малка хлабина при изпускателните клапани.
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 223


Ел. поща
« Отговор #5 -: април 16, 2019, 12:42:31 »

Има логика.При горещ двигател хлабините намаляват и при палене се получава издишане,което създава по малка компресия и от там трудно палене.
Активен
Norver
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4i
Публикации: 7


- -
Ел. поща
« Отговор #6 -: април 18, 2019, 10:45:07 »

Извинявам се ,че не писах по - рано установих проблема с паленето от какво е . Оказа се регулатора за високото налягане на горивото, сълзеше и давеше цилиндрите. Днеска го смених паленето на топъл двигател се оправи, но сега друг проблем . Трети и четвърти цилиндър не работят , завъртях лулите и свещите на другите два работят на тези два не. Проверих и тока всичко изглежда наред , но мотора работи на два цилиндъра само...  Surprised Surprised Surprised
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 537


Ел. поща
« Отговор #7 -: април 18, 2019, 11:37:35 »

Не виждам причина регулатор да дави двигател. Симптомите на заминал регулатор са като на запушен филтър и заминаваща помпа, тоест спад в мощността и глъхнене от средни обороти нагоре при интензивно отваряне на газта. Тоест, топлото НЕпалене говори за лоша центровка на клапани. Инжекторите добре ли са фиксирани? Запали го студен с отворена въздушна кутия(без филтър) и изчакай да загрее. Ако видиш да "диша" на обратно си оправи клапаните и чак тогава мисли за друго.
Активен
Norver
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4i
Публикации: 7


- -
Ел. поща
« Отговор #8 -: април 18, 2019, 14:03:24 »

Сега отворих главата проверих клапаните всичко е 6 точки. Не мога да разбера тези два цилиндъра защо не работят Surprised

Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2111


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #9 -: април 18, 2019, 14:07:19 »

Махнал си главата за да провериш клапаните ?!?!
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2086


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: април 18, 2019, 14:22:11 »

Сега отворих главата проверих клапаните всичко е 6 точки. Не мога да разбера тези два цилиндъра защо не работят Surprised


Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 537


Ел. поща
« Отговор #11 -: април 18, 2019, 15:24:43 »

Сега отворих главата проверих клапаните всичко е 6 точки. Не мога да разбера тези два цилиндъра защо не работят Surprised



Тук не говорим за херметичност при затворено положение, а за хлабини между разпределителен вал и клапан в ГМТ на съответното бутало. Я направи снимка и на буталата, та да се види челата им с какво са наплескани.
Активен
Norver
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F4i
Публикации: 7


- -
Ел. поща
« Отговор #12 -: април 18, 2019, 15:54:12 »

Клапаните по конуса са бели ,а отдолу черни. Цилиндрите не работят, ток да те убие, бензин да те удави и не работят.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3098



Ел. поща
« Отговор #13 -: април 18, 2019, 20:29:49 »

Е брао бе! Не можеше ли да замериш компресия, да налееш масло о пак да замериш..
Свещите да беше сменил или направо бобината(принципно е 1 за 1-4 и една за 2-3)
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1152



Ел. поща
« Отговор #14 -: април 18, 2019, 20:36:29 »

Това ми е любимата тема за всички времена в Мотофорума !
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda F4i 2001 проблем на горещ двигател

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.296 секунди с 21 запитвания.