Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: И след години първият ми мотор
Анкета
Въпрос: Мислите ли че Kunev ще си купи мотор?
Да - 14 (27.5%)
Не - 37 (72.5%)
Общ брой гласове: 51

Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 43   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: И след години първият ми мотор  (Прочетена 23187 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1746



« Отговор #165 -: април 15, 2019, 12:17:05 »

Мислех да си трая за БМВ и три цилиндъра, ама хайде, от мен да мине - К750. Според един немец, с когото размених 3 приказки докато седеше връз неговото - най-спокойно работещия двигател на мотоциклет, който той е виждал. Вярно, стара машина е, вярно не са много в България, но е 750 кубика 3 цилиндъра. Не, че и на тоя мотоциклет не могат да му се намерят кусури...
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2311



« Отговор #166 -: април 15, 2019, 14:52:31 »

Съжалявам ако съм бил разбран погрешно. И през ум не ми е минавало за каквито и да е недостатъци. Просто имах предвид ниво на приложимост за мен лично, а не класифициране по критерий "недостатъци"

По-скоро аз не съм се изразил правилно. Всички модели, които споменаваме са някакви дефорсирани с идеята да са по-приятелски настроени за новобранци, което означава по-гладка крива на въртящия момент, и сравнително голям използваем диапазон от обороти. Има един 400 кубиков бандит, който е 60 коня, и на ниски е супер умрял, после му идва всичката мощност на света наведнъж. Ама там са гонили максимална мощност от никаква кубатура.
 Няма никакво значение дали са с два или 4 цилиндъра. Ако те качат на един двуцилиндров и на един четирицилиндров, вероятно няма да усетиш разлика ако не ги виждаш и не ги чуваш в ниските (използваемите ниски, не на празен ход) и до средните обороти. Почнеш ли да качваш нагоре вече почва да идва разликата. Но идва плавно, и тия мотори трудно могат да те изненадат. И ако наистина планирате да се разхождате с жената с 500 кубика и два цилиндъра ще ти се иска малко повече мощност и тяга при нормални извънгадски скорости.
Само да ти кажа, че жена ми като я уплаши нейния мотор, беше минала повече от 5000 километра с него. Никога преди това не го беше вкарвала в обороти без да иска и не я е изненадвал. С колата като изпреварва стига до прекъсвач ако трябва. Знае как. Вече знае и мотора как, ама още я е страх и рядко го прави.
Все повече ми приличаш на тоя моя приятел, дето ме караше да тествам разни 125 и 250 кубикови велосипеди с американска визия. Сърце не ми дава да им кажа, че са чопъри, крузъри и т. н. Май беше на 50+ години тогава. Вече си кара Вулкана 500 няколко години, и още го е страх да се качи на мойта скромна машинка да пробва. Моя мотор се кара по-лесно от вулкана. Въпреки, че на него ще му е висок, че той не е много снажен, сигурно е 165 висок. Тия дребните, които пробвах покрай него ни тръгваха, ни спираха ни завиваха.
По-скоро гледай всичко с мотора да е наред, за да не се налага да наливаш много пари в него веднага след покупката. Че цените на поддръжката на мотоциклета може да те изненадат.

Цитат
Мислех да си трая за БМВ и три цилиндъра, ама хайде, от мен да мине - К750. Според един немец, с когото размених 3 приказки докато седеше връз неговото - най-спокойно работещия двигател на мотоциклет, който той е виждал. Вярно, стара машина е, вярно не са много в България, но е 750 кубика 3 цилиндъра. Не, че и на тоя мотоциклет не могат да му се намерят кусури...

Отрязана летяща тухла? Тоя двигател е по-мазен от четирицилидровия на големия батко. Не знам на ход как е, но определено има по-малко вибрации.
Като видях за първи път K100 през 91-ва и видях четирите изпускателни тръби от единия край, реших, че са направили 8 цилиндров боксер, понеже не се виждаше другия край на мотора, беше спрян до стената. Няколко десетилетия по-късно не ме разочароваха с K1600GT с неговия разточителен голям напречен шестак.
« Последна редакция: април 15, 2019, 15:02:41 последно от evilution » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1082



« Отговор #167 -: април 15, 2019, 19:51:45 »

Май не му се мисли за две свещи в повече Surprised Да можеш да си вземеш 4 цилиндров, но да се натискаш за 2 цилиндра, не го разбирам.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2111


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #168 -: април 15, 2019, 20:31:36 »

nc750 на хонда...но е мнооого далечерот 2000лв поне за сега и близко бъдеще
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4348



Ел. поща
« Отговор #169 -: април 16, 2019, 20:34:26 »

nc750 на хонда...но е мнооого далечерот 2000лв поне за сега и близко бъдеще
дай му 2 години
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 634



Ел. поща
« Отговор #170 -: април 17, 2019, 07:10:16 »

Ей такива теми трябва да се пускат не само за избор на мотор , ами и за много по-важни стъпки в живота на човека , като примерно , избор на жена .  Very Happy  Колко съдби щяха да бъдат променени , колко развода спестени , колко брака спасени ..... Че иначе все на кофти разхлопани бръмчалки се нанизваме , гори като 500 двутактова , можеш да я товариш колко супербайк , и се оказва ,че си с половината град баджанак .  wall
 Smile Smile Smile
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2111


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #171 -: април 17, 2019, 07:46:05 »

Ей такива теми трябва да се пускат не само за избор на мотор , ами и за много по-важни стъпки в живота на човека , като примерно , избор на жена .  Very Happy  Колко съдби щяха да бъдат променени , колко развода спестени , колко брака спасени ..... Че иначе все на кофти разхлопани бръмчалки се нанизваме , гори като 500 двутактова , можеш да я товариш колко супербайк , и се оказва ,че си с половината град баджанак .  wall
 Smile Smile Smile

Явно затова в арабските страни има традиция да се пробва булката  Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2311



« Отговор #172 -: април 17, 2019, 08:48:10 »

Ей такива теми трябва да се пускат не само за избор на мотор , ами и за много по-важни стъпки в живота на човека , като примерно , избор на жена .  Very Happy  Колко съдби щяха да бъдат променени , колко развода спестени , колко брака спасени ..... Че иначе все на кофти разхлопани бръмчалки се нанизваме , гори като 500 двутактова , можеш да я товариш колко супербайк , и се оказва ,че си с половината град баджанак .  wall
 Smile Smile Smile

Нали знаеш, че жената избира нас, не ние жените Smile.
Поне моторите можем да си избираме.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1082



« Отговор #173 -: април 17, 2019, 10:22:07 »

С жените има едно гадно противоречие. На церемонията се вричаш, че ала - бала не знам си какво, докато Смъртта ви раздели... А ако вземеш да си изпълниш обещанието, в някои случаи може в затвора да те вкарат Surprised
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4348



Ел. поща
« Отговор #174 -: април 17, 2019, 20:32:52 »

и жените като и моторите-само в началото им се връзваш

като смениш няколко и спира да ти пука особенно

курви и мотори бол на пазара Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 223


Ел. поща
« Отговор #175 -: април 18, 2019, 11:22:22 »

Гледам,че си споменал и CB-500.Аз имах такъв 5-6г. и мога да ти кажа няколко думи за него.Като цяло отговаря на всичките ти изисквания.Спокоен дв. прощаващ новобрански грешки но и достатъчно мощен да се изнесеш,като "тапа от шампанско" малък,лек,доста икономичен(на дълго 3,2-3,5 в града максимум 4 но зависи и от дясната ръчичка)максимална скорост +200 стига да ти стиска,удобен и приятен при пробег до 200км.,достатъчно маневрен и тесен да се навираш между колите в града,дори и с пасажер не малее.На всичко отгоре и влиза в ценовите ти предпочитания.Единственото нещо в тоя мотор,което ме дразнеше е,че имаше вибрации като се кара под 2000 об. но този недостатък го имат всички двуцилиндрови двигатели.
Активен
Kunev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 154



« Отговор #176 -: април 18, 2019, 13:48:33 »

Направих си и една сравнителна табличка на "оперативно интересните" модели, сейвнах я като картинка но нещо не ми се получава качването ...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4348



Ел. поща
« Отговор #177 -: април 18, 2019, 18:39:04 »

Гледам,че си споменал и CB-500.Аз имах такъв 5-6г. и мога да ти кажа няколко думи за него.Като цяло отговаря на всичките ти изисквания.Спокоен дв. прощаващ новобрански грешки но и достатъчно мощен да се изнесеш,като "тапа от шампанско" малък,лек,доста икономичен(на дълго 3,2-3,5 в града максимум 4 но зависи и от дясната ръчичка)максимална скорост +200 стига да ти стиска,удобен и приятен при пробег до 200км.,достатъчно маневрен и тесен да се навираш между колите в града,дори и с пасажер не малее.На всичко отгоре и влиза в ценовите ти предпочитания.Единственото нещо в тоя мотор,което ме дразнеше е,че имаше вибрации като се кара под 2000 об. но този недостатък го имат всички двуцилиндрови двигатели.
не лъжи,200 не вдига Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1446


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #178 -: април 18, 2019, 19:42:48 »

Стига па ти,много забелязваш..не ставаш за мохабет...  Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5720


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #179 -: април 18, 2019, 20:35:18 »

Направих си и една сравнителна табличка на "оперативно интересните" модели, сейвнах я като картинка но нещо не ми се получава качването ...




http://www.motoforum.bg/index.php/topic,20223.0.html


П.П. С таблични и теории до никъде няма да я докараш!
Мотор се избира със сърце и с дупе!
Идват празници, разходи се да се качиш на мотори.
Но и не харчи, а добавяй към тези 2 бона!







Единственото нещо в тоя мотор,което ме дразнеше е,че имаше вибрации като се кара под 2000 об. но този недостатък го имат всички двуцилиндрови двигатели.




ПОД 2000 оборота викаш?

То под 2000 оборота по-добре да слезеш да го буташ Smile

Активен
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 43   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: И след години първият ми мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.338 секунди с 23 запитвания.