Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: И след години първият ми мотор
Анкета
Въпрос: Мислите ли че Kunev ще си купи мотор?
Да - 15 (28.3%)
Не - 38 (71.7%)
Общ брой гласове: 53

Страници: 1 ... 44 45 [46] 47 48 49   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: И след години първият ми мотор  (Прочетена 56019 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3700



« Отговор #675 -: декември 22, 2019, 17:47:35 »

120-140лв? Кормилата за тези мотори са по 30-тина лева в правилните магазини... Антон да ти провери при братята в  м-н "Мото-Крос" в Пловдив!
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #676 -: декември 22, 2019, 21:38:32 »

Метнал съм ти на лични един телефон. Може да намериш търсеното е този магазин Very Happy

Благодаря.
Утре ще звънна на човека.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5098



Ел. поща
« Отговор #677 -: декември 22, 2019, 23:44:22 »

моето беше на one и струваше 20-25 евро в италия.хем повдига доста,хем изправя кормилото и подобравя контрола с доста и няма нужда от никакви удължения.има и разни цветове,ако искаш да разнообразиш.

имаш само един проблем
тая цикалка има по 160 грама тежести + 40 грама балансьор=200 грама желязо от страна
без тия тежести има една ситна вибрация в кормилото,която ще усетиш вече на по-дълъг път.
не е болка за умиране,ама е неприятно
изтръпват ти ръцете,ама не чак дотам,че да пречи кой знае колко на управлението

като го смених,първите няколко дни се чудех,защо подяволите го смених чак сега Smile Smile Smile Smile
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2548


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #678 -: декември 23, 2019, 07:57:25 »

 Кормила на Ризома Алуминиеви имам по цветове и дебелини + бар-ендове Very Happy обади се ако ти трябва
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #679 -: декември 23, 2019, 11:14:00 »

Размера на моето кормило:
Дължина: 670 мм.
Дължина на ръкохватната част: 190 мм. /ефективна/
Дължина на основата: 150 мм. /ефективна/
Височина: 65 мм. /мери се от края на основата до средна линия на най високата част/
Отстъп назад в краищата: 65 мм.

П.С.
Някои от размерите са приблизителни поради изкривяването ...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5098



Ел. поща
« Отговор #680 -: декември 23, 2019, 15:45:36 »

Размера на моето кормило:
Дължина: 670 мм.
Дължина на ръкохватната част: 190 мм. /ефективна/
Дължина на основата: 150 мм. /ефективна/
Височина: 65 мм. /мери се от края на основата до средна линия на най високата част/
Отстъп назад в краищата: 65 мм.

П.С.
Някои от размерите са приблизителни поради изкривяването ...
ама ти си искаш оригинално кормило ли???

дори и като паднах и изкривих кросовото,не ми и мина през ума,да сложа пак оригиналното.въпреки че смяната е за по-малко от половин час.

ризома са номер едно,спазари едно с Коко и си гледай кефа

ако версията ти е С виж само да не бие в спойлерите
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #681 -: декември 23, 2019, 16:53:04 »

ама ти си искаш оригинално кормило ли???

Не, не търся оригиналното. Тия размери са за ориентир. Ако някой има подходящо.
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #682 -: февруари 19, 2020, 11:01:20 »

Дойде ред на двигателя. Някой може ли да сподели начин за премахване на корозиралата алуминиева повърхност?
На много места под боята си личат така наречените "пуканки" от корозията. Пробвах с телена четка, но предвид кривите места на които трябва да се бръкне, се чудя дали няма някакъв химически способ за борба с окиса. Мотора идва от Англия ... Пробвах с "Терминатор" за сваляне на боята, но нищо не става ... Идеята ми е да смъкна някак старото покритие и да нанеса ново /вече имам флакон високо-температурна боя която е до 800 градуса/ Нещо не ми се нрави идеята за пясъко-струене понеже не ми се разглобява двигателя. /сега съм натъпкал всички възможни отвори яко с парцали, които надали ще устискат на песъчинките .../
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1575



WWW
« Отговор #683 -: февруари 19, 2020, 11:35:31 »

Някой може ли да сподели начин за премахване на корозиралата алуминиева повърхност?

https://www.facebook.com/WetBlastingStudio/  Very Happy


едит:
и да нанеса ново /вече имам флакон високо-температурна боя която е до 800 градуса
Няма да се получи кой знае какво с тези методи.... за качествена боя/покритие трябват съвсем различни условия...  сериозна подготовка, грунд за алуминий и тн....  Ама пък няма да му пречи да си върви и така пръснат със спрей де....
« Последна редакция: февруари 19, 2020, 11:38:16 последно от Alexander3dartwork » Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #684 -: февруари 19, 2020, 12:08:15 »

Да, за абсолютен заводски вид трябва усилие /включително и финансово/ което не ми е по силите на този етап.
Основна "цел на занятието" /за външния вид на двигателя иде реч/ е да се докара до вид както казват бабите тук "да му мяза" А ако спечеля от тотото мога да се "напъна" само че за някой класически чопър, и за Бога, само не и от Англия ... Този трябва да стане с прилична външност, и 100% изряден технически, което не е малко. До тук съм дал само за материали и части почти 800 кинта, а по разчет трябва да дам още почти 500 ...
« Последна редакция: февруари 19, 2020, 12:12:07 последно от Kunev » Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 261



« Отговор #685 -: февруари 19, 2020, 16:50:07 »

  и за Бога, само не и от Англия ...

Защо?
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1140


Ел. поща
« Отговор #686 -: февруари 19, 2020, 17:16:41 »

Внимавай с песъкоструенето на алуминиеви детаили - често ефекта е различен от търсения - матират се.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3700



« Отговор #687 -: февруари 19, 2020, 17:42:08 »

Защо?

Заради вредите нанесени от влагата и постоянното каране на мотора през цялата година....
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 373



« Отговор #688 -: февруари 19, 2020, 17:46:19 »

Защо?

Някои детайли /от метал/ направо се разпадат. Както при мен горните алуминиеви втулки се разпаднаха още като охлабих гайката, а пък долния болт така и не помръдна та го рязах за да мога да смъкна двигателя, и после се наложи да впрегна целия си ресурс за да мога да отстраня парчето без да чупя ухото на блока ...

Заради вредите нанесени от влагата и постоянното каране на мотора през цялата година....

Съвършено вярно.
И още нещо, цял куп доказателства за това че при тях МОТ /техния преглед за мотори/ може да се мине по "втория начин"

Между другото тази година реших да не се правя на много умен, и да сложа масло както си е по предписанието 10W30 вместо 10W40 защото май ще се кара не само през лятото ...
« Последна редакция: февруари 19, 2020, 17:52:26 последно от Kunev » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3190



Ел. поща
« Отговор #689 -: февруари 19, 2020, 18:32:00 »

Ъъъ...10в30 и 10в40 са еднакви при студен старт; в40 е по-термоустойчиво..
Това би трябвало да си го знаеш  Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 44 45 [46] 47 48 49   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: И след години първият ми мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.252 секунди с 22 запитвания.