Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 9 10 [11]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Тегло на първи мотор  (Прочетена 6871 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4692



Ел. поща
« Отговор #150 -: януари 18, 2020, 19:45:58 »

SV650 е твоя мотор. Достатъчно лек и супер забавен за каране защото моторите не са само цифри.
принципно е ок отвсякъде мотора...ама много грозен.Сравнявам го с едно дукати 696 и губи по точки
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3044



« Отговор #151 -: януари 18, 2020, 20:30:26 »

Той още в първият си пост посочва SV650 като един от моторите, които харесва. Струва 13к нов и в бюджета влиза https://suzuki.bg/motocikleti/sv650-abs. Според мен мотора не изглежда зле а и ще го кара "175 см. Висок и 75 кг" ... 20 - 24 март ще бъде Мото Експо и е една възможност да седнеш различни машини а и да договориш някоя отстъпка.
Активен
Fil Al
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Без мотор все още
Публикации: 13


Ел. поща
« Отговор #152 -: януари 19, 2020, 19:06:19 »

... 20 - 24 март ще бъде Мото Експо и е една възможност да седнеш различни машини а и да договориш някоя отстъпка.
Да само чакам билетите да излязат

А още един въпрос тъй като чувам от YouTube че някои от най добрите мотористи са започнали от калта , т.е. офроуд каране по черни не асфалтирани пътища... та дали е добра идея Супермото или Кросов мотор да е първи като имате предвид и височината най малко 870 мм е седалката.
Мощността няма да в висока 250 до 400 кубика.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3044



« Отговор #153 -: януари 19, 2020, 19:30:14 »

Това е въпрос на който сам трябва да си отговориш. Пък и какво значи най-добрите? Теб това какво те касае, ще ставаш състезател ли? Трябва да си отговориш на въпроса за какво ти е нужен тоя мотор. След това ще ти стане ясно към кой клас да се насочиш и трябва ли ти изобщо мотор.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1573



« Отговор #154 -: януари 19, 2020, 20:04:07 »

Във всяко едно начинание се става добър стъпка по стъпка. Научи се първо да ходиш, после да тичаш. Според мен карането в гората е по-трудно отколкото по улиците.

Преди седмица говорихме с един инструктор, който провежда курсове и за мотористи. Та появил му се някакъв кандидат за кат. А, качил се на мотора и с тръгването паднал настрани като талпа. Вдигнал го инструкторът и го попитал карал ли е някога нещо на две колела. Онзи: "Ами не". Та почнал нашият да го учи да пази равновесие. Ама с мотор не е като с колело. Та след един час тичане след мотора направо му казал да си ходи Surprised
Активен
Fil Al
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Без мотор все още
Публикации: 13


Ел. поща
« Отговор #155 -: януари 19, 2020, 20:10:05 »

Пък и какво значи най-добрите? Теб това какво те касае, ще ставаш състезател ли?
Идеята е че предизвикателствата които ще срещнеш на черен път ще те подготвят по добре за шосето и карането на мотор в града и т.н.
Например ронливата настилка която се среща понякога по асфалта било то чакъл пясък или нещо друго се среща по често на черен път. Ако си подготвен да я посрещнеш уверено след като имаш опит на черен път ще избегнем едно падане с мотора ..
Аз така си го обяснявам
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3044



« Отговор #156 -: януари 19, 2020, 20:36:02 »

По черните пътища единствените предизвикателства, които ще срещнеш са цигани и по-едри овчарски кучета. Всичко друго зависи от теб. Несравнимо по-забавно е а всички бели си ги причиняваш сам. На пътя е битка за оцеляване там зависиш и от другите. Най-уязвимия си и всички се опитват да те пречукат. Съвсем различни комплектни умения. Гледай на мотора като инструмент. Реши какво искаш да правиш и къде се виждаш и ще си отговориш.
Активен
Venci
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 660



« Отговор #157 -: януари 19, 2020, 20:42:16 »

Карането по "черно" изработва навици за владеене на мотора на нестабилни терени, и преодоляване на препятствия от различен характер. Оцеляването в градския трафик изисква да предсказваш поведението на другите участници в движението. Тоест, трябва да тренираш шестото си чувство. Това е джедайско умение, което се появява след няколко сезона на две колела в града Smile  
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2501



« Отговор #158 -: януари 19, 2020, 21:17:33 »

Да само чакам билетите да излязат

А още един въпрос тъй като чувам от YouTube че някои от най добрите мотористи са започнали от калта , т.е. офроуд каране по черни не асфалтирани пътища... та дали е добра идея Супермото или Кросов мотор да е първи като имате предвид и височината най малко 870 мм е седалката.
Мощността няма да в висока 250 до 400 кубика.


Няма нищо общо между двете. Ако живееш в гората, вероятно е хубаво. Ако ти харесва такъв, сигурно пак е хубаво. Стига си гледал разни цифрички и разни чужди идеи. Избираш мотор за себе си. Тия 87 см ти изглеждат много на хартия, ама на тоя тип мотори като им седнеш и стават значително по-малко от 87, и въобще няма да го усещаш висок. Мощността не ти е проблем при първоначално набелязаните мотори. Някои от нас сме почнали преди да можем да изкараме книжка с някакви маломощни соц мотори по черни пътища, и понякога години каране си казват думата, но ако бяхме карали на асфалт, пак щяха да са години опит. Не е проблем да почнеш с Дукатито или SV-то. Ти на курсовете си карал подобен.
400 кубика супермото може да те изненада значително по-лошо от към мощност, отколкото тия, които си изброил. Направени са да дърпат на по-ниска скорост, понеже не са особено подходящи за високи, и са изключително динамични до 100км/ч. Тия неща в спецификациите няма да ги прочетеш. 
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4692



Ел. поща
« Отговор #159 -: януари 20, 2020, 01:58:45 »

абе бая опит имах с моторите,когато седнах за първи път на YZF 450.това нещо,буквално успя да ме стресне доста повече,от първия ми пистов мотор.

добре че накакви хора си бяха забравили отворен портала,та успях да влетя в тях...в къщата им и добре,че имаха голям двор.

иначе можеш да почнеш където си пожелаеш,просто с правилния мотор,ще ти е значително по-безболезнено


ако много се чудиш има и друга опция

просто набележи няколко подходящи модела и дебни за оферта.при изскачане на такава,скачаш и дори да не е твоя,няма да си се набутал много,а със сигурност,ще си се ориентирал,какво да търсиш

ВАЖНО:ходи на огледи с майстор или някой който разбира,че е пълно с тарикати
Активен
Archibald
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 90


« Отговор #160 -: януари 20, 2020, 10:48:05 »

Преди седмица говорихме с един инструктор, който провежда курсове и за мотористи. Та появил му се някакъв кандидат за кат. А, качил се на мотора и с тръгването паднал настрани като талпа. Вдигнал го инструкторът и го попитал карал ли е някога нещо на две колела. Онзи: "Ами не". Та почнал нашият да го учи да пази равновесие. Ама с мотор не е като с колело. Та след един час тичане след мотора направо му казал да си ходи Surprised
То така никой няма да се научи. Освен ако няма обективни причини да не се качва на мотор (примерно проблеми с вестибуларния апарат, зрението или какво да е здравословно, което ти пречи да пазиш равновесие и да караш), всичко останало може да се тренира при комбинация от желание и добър инструктор, като последният може да е и просто някой опитен (добър) моторист. Аз в началото си "падах като талпа" във всички посоки, въпреки, че съм карал колело преди това. Самото "пазене на равновесие" върху машина, която тежи повече от теб дори не е правилно като понятие, като спреш с криво кормило ще се търкаляш по асфалта ако ще да си цирков акробат, освен ако не си як, а инстинктивните опити да се бориш с машината е сигурно първото нещо, от което трябва да те отучат на курсовете (и много инструктори не го правят, доколкото имам наблюдения). Наистина безднадеждните случаи са малко, останалите "не ставащи" или нямат достатъчно мерак, или кой да ги научи.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2910


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #161 -: януари 20, 2020, 18:10:49 »


Няма нищо общо между двете. Ако живееш в гората, вероятно е хубаво. Ако ти харесва такъв, сигурно пак е хубаво. Стига си гледал разни цифрички и разни чужди идеи. Избираш мотор за себе си. Тия 87 см ти изглеждат много на хартия, ама на тоя тип мотори като им седнеш и стават значително по-малко от 87, и въобще няма да го усещаш висок. Мощността не ти е проблем при първоначално набелязаните мотори. Някои от нас сме почнали преди да можем да изкараме книжка с някакви маломощни соц мотори по черни пътища, и понякога години каране си казват думата, но ако бяхме карали на асфалт, пак щяха да са години опит. Не е проблем да почнеш с Дукатито или SV-то. Ти на курсовете си карал подобен.
400 кубика супермото може да те изненада значително по-лошо от към мощност, отколкото тия, които си изброил. Направени са да дърпат на по-ниска скорост, понеже не са особено подходящи за високи, и са изключително динамични до 100км/ч. Тия неща в спецификациите няма да ги прочетеш. 
Аз съм на същото мнение. Доста пистови мотори съм карал.
Вкючително съвременни 1000-ки, но не са ме стряскали така както го прави супер мотото.
Според мен SV e перфектен за първи мотор, макар, че е  V2 двигател и има доста сила в ниските, е много по-безобиден от супер мото с повечко мощност.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1357

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #162 -: януари 21, 2020, 19:01:28 »

Отдавна съм спрял да давам акъли в подобни теми, но тука попаднах на едни съвети за начинаещият собственик на мотоциклет, повечето, от които са много подробни, верни и актуални. На руски са. Аз нямам проблеми с този език, а който не го разбира да си ползва преводача.  Very Happy https://bikepost.ru/blog/89186/Nemnogo-pro-put-na-tropu.html#cut
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1129


Ел. поща
« Отговор #163 -: януари 23, 2020, 14:05:12 »

Да само чакам билетите да излязат

А още един въпрос тъй като чувам от YouTube че някои от най добрите мотористи са започнали от калта , т.е. офроуд каране по черни не асфалтирани пътища... та дали е добра идея Супермото или Кросов мотор да е първи като имате предвид и височината най малко 870 мм е седалката.
Мощността няма да в висока 250 до 400 кубика.
Добре си се насочил Smile
Само не вземай кросов защото те са тясно специализирани състезателни мотори. И не са за начинаещ, не са и за няккой дето няма да кара по писта.
Гледай за ендуро с големи капли (т.е. не супер мото). Това са най маневрените и не претенциозни мотори. Ако бюджета ти позволява си вземи нещо около 400сс но съвет - не подценявай мощността им! Ще те хвърлят по гръб без да се усетиш! Не са най добрия избор за дълги пътешествия, но в града са страхотни!
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4692



Ел. поща
« Отговор #164 -: януари 24, 2020, 10:27:00 »

Добре си се насочил Smile
Само не вземай кросов защото те са тясно специализирани състезателни мотори. И не са за начинаещ, не са и за няккой дето няма да кара по писта.
Гледай за ендуро с големи капли (т.е. не супер мото). Това са най маневрените и не претенциозни мотори. Ако бюджета ти позволява си вземи нещо около 400сс но съвет - не подценявай мощността им! Ще те хвърлят по гръб без да се усетиш! Не са най добрия избор за дълги пътешествия, но в града са страхотни!
+1

Определено ендурата са много лесни за управление.
С тях се пада на място,щото са височки и не се карат само на асфалт.Спреш и стъпиш в дупка или на тиня и...бам.
Но в движение са като танк,квото срещнеш-газиш и продължаваш.
А за градско по нашите изровени пътища са...ще започнеш да се радваш на дупките и легналите полицаи.Отделно по-висока позиция и повече видимост в трафика

Виж са,все с нещо трябва да падаш.Каквото и да избереш за първи мотор си те чака падане.Това не трябва много да те притеснява,всички сме падали и продължаваме да си падаме.Щом продължаваме и да караме,значи не е толкова зле.Карай с каска и пази лицето,чикии може да биеш и с левата ръка,ако счупиш десната.Все пак след 3 седмици,ще ти махнат гипса.


Активен
Страници: 1 ... 9 10 [11]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Тегло на първи мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.91 секунди с 21 запитвания.