Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Цепнатини между грайферите.
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Цепнатини между грайферите.  (Прочетена 901 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5086



Ел. поща
« Отговор #15 -: април 18, 2020, 17:19:03 »

Някъде четох една статистика ще я пусна ако я открия.Тя беше за смъртност при мотористите без тяхна вина или ПТП предизвикано от друг.Демек техническа неизправност по мотора.Спукването на гума беше на първо място, някъде на около трето беше изгаряне на крушката на фара а забележете скъсана верига около 10-то.
Та в този ред на мисли аз не бих си и помислил да си правя кефа с мотора с тези гуми.Може би ако го ползвах градско като скутер да ходя до работа и на 40 ограничител.Пукал съм гума с 30 на Piaggio Beverly 500 и преживяването не беше ама никак приятно.Жив късмет не се изхлъзгах на асвалта.
лесно е

Пукаш гума,отиваш да ти сложат фитил,лепенка и квот там слагат още,ама пирона дет ти се е забил е скъсал един от теловете.Сядаш да идеш с приятели до Чирпан по магистралата,подгонвате се и изведнъж на теб ти залипсва огромно парче от гумата,а ти си с 250++

после следват танцуващите негри дет носят ковчега
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 1130



« Отговор #16 -: април 18, 2020, 22:47:55 »

лесно е

Пукаш гума,отиваш да ти сложат фитил,лепенка и квот там слагат още,ама пирона дет ти се е забил е скъсал един от теловете.Сядаш да идеш с приятели до Чирпан по магистралата,подгонвате се и изведнъж на теб ти залипсва огромно парче от гумата,а ти си с 250++

после следват танцуващите негри дет носят ковчега
Амсори, ма т'ва е на практика невъзможно.

По темата  - нищо и няма на гумата, стига да не си голям състезател. В смисъл - ако не ти лъзга безконтролно, ще ти върши работа. Аз Африката я докарах през половин Европа със задна гума на 15 години. Започна да ми плъзга от Ниш насам. В България на мокро, на пета при ускорение плъзваше при стъпване на маркировката. Мото-казачок си беше. То сега и с чисто нови гуми правя ластици, ма то нарочно...
« Последна редакция: април 18, 2020, 22:59:45 последно от SimonX » Активен
totomoto
totomoto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 276


Ел. поща
« Отговор #17 -: април 19, 2020, 08:27:02 »

На теория ако караш с 35 на ум, става. На всички ни се е случвало да караме със стара гума. Обачееее, никога не бих си позволил да съветвам моторист да кара със толкова стара гума. Може на всяко смазване на веригата да палиш и по една свещ  Very Happy.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5086



Ел. поща
« Отговор #18 -: април 19, 2020, 08:57:41 »

Амсори, ма т'ва е на практика невъзможно.


точно практиката показва друго

гумата гърми и се разкъсва на парчета,а не като при обикновенно спукване само да спадне
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Цепнатини между грайферите.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.285 секунди с 21 запитвания.