Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Особености на изневярата с адвенчър турър
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Особености на изневярата с адвенчър турър  (Прочетена 1471 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Serpentine
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Bandit 600 S
Публикации: 107


« Отговор #45 -: април 09, 2019, 19:32:41 »

Честито!  Много безаварийни километри и хубави емоции.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2707



« Отговор #46 -: април 09, 2019, 19:57:49 »

КТМ мисля са доста далече от това
За ергономията не видях да си писал.
Би ли споделил. Кажи и някоя цифра за тоя разход...надявам се не е число ;)
Абсолютно, нищо красиво няма в КТМа утилитарен практичен дизайн - формата следва функцията без нищо излишно. В ергономично отношение е достатъчно комфортен но без разточителство. Седалката е удобна, стойката ми беше странна но за няколко качвания и слизания вече не ми прави впечатление. Разбира се няма и грам сравнение с комфорта  на огромната седалка на Вулкана в която се чувстваш като на кожено кресло, нито с релаксиращата поза на круизъра. Вулкана е буквално все едно си излязал с фотьойла на улицата а с монтираните на крашбара степенки все едно си си вдигнал краката на холската маса. Нищо общо с тоя комфорт нито с тая мазна спокойна возия. КТМа сякаш постоянно те ръчка да му даваш газ. Разхода нямам идея ориентировъчно около 5,5-6/100 за Вулкана и може би към 6,5-7 за КТМа все пак за КТМа все още не мога да кажа само 4 пълни зареждания има в моите ръце до сега. Ама все тая колкото и да му сипя надали ще върне нещо. Просто разбрах някой неочаквани особености които са липсата на нивомер и това че като светне резервата нямам много време за размотаване.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2040


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #47 -: април 09, 2019, 20:15:41 »

А ти КТМ ли търсеше или тая бройка ти хвана окото?
Останал съм с впечатлениет, че точно ткъв КТМ си търсил...

п.с.Познат разправяше че за гори и баири няма по-здраво от КТМ (той говореше за тия малките кубатури двутактовите)
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2707



« Отговор #48 -: април 09, 2019, 20:41:17 »

Тая муха да си взема адвенчър турър ми влезе в главата преди около 2 години. Даже бях пуснал тема тук "Кой е най-добрият адвенчър турър" темата стана доста добра но по някаква причина изчезна, обаче мухата остана. Четох доста, гледах клипове, ходих по изложения и т.н. Да избера круизър е лесно но до сега не съм представял реално, че искам да карам нещо друго. Имам навика между служебните срещи да си ровя в таблета и така стана и тоя път. Просто си седях четях фейсбук страницата на мето райд и изведнъж ми попадна тази оферта. Просто на импулс грабнах телефона и си уговорих среща за следващия ден с ясната идея, че купувам този мотор. С времето постепенно този модел изплува напред . Първоначално мислех за мотор с лети джанти и кардан като GS Adventure или Tiger Explorer но постепенно идеите отиваха към по-леки, по-малки и по-способни извън пътя мотори и изплуваха KTMите. Този специално ми допадна много с Дакарската си визия и почнах да търся точно 990 модела но нищо свястно не излизаше. Изведнъж се появи този, оборудван до пръсване и нямаше как да не действам.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1991


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #49 -: април 10, 2019, 07:35:49 »

................ 4 зареждания и  Smile Smile сметай на 40-то зареждане за оня фотьойл само ще си спомняш с носталгия , а и неговото удобство е до към 90 ............ на 140 как му се викаше "прегръдката на вятъра" ?  Surprised Surprised

 Баси КТМ много кефи  Very Happy относно куфарите - когато са такива от този тип е нормално , примерно на БМВ на спорт турерите куфарите и при 240 не променят нещата , само разхода се усеща - така , че като пишеш разходи и отчиташ , моля отбелязвай кога си със или без , няма значение дали са пълни , на Моят "Franko" разхода е +0,4л/100 (което е +10% дефакто) със двата странични добавени независимо колко кг има вътре , още не съм тествал когато са на "Щора" колко още ще се вдигне
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2707



« Отговор #50 -: април 10, 2019, 08:02:48 »

Не ми е проблем самият разход а липсата на нивомер и бързото свършване на резервата. Иначе за удобството на Вулкана не мога да се съглася. Без никакви проблеми тоя мотор върви и със 200 нищо, че аз не карам с такива скорости. Все пак круизърската скорост е около 90 иначе на магистрала с 140 става некомфортно да си държиш краката на степенките на ролбара но на нормалните им места е без никакъв проблем в съвсем релаксирана стойка. Освен това лостчетата на спирачка и предавки са с размерите на педали за камион а педавките са на хил-тоу шифтър. С предният сваляш със задният качваш, което е много удобно а самите степенки са плочи за минимум 50ти номер ботуш. При КТМа са едни мини чуканчета в началото беше голяма борба как да му намеря предавките а за задната спирачка се случваше да поглеждам къде се намира това мини лостче. Просто не сте карали круизъри, останалото са предразсъдъци и случайни информации. 
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1703



« Отговор #51 -: април 10, 2019, 08:27:13 »

Просто не сте карали круизъри, останалото са предразсъдъци и случайни информации. 
Много точно казано.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 918



« Отговор #52 -: април 10, 2019, 18:30:17 »

На тест райдовете на Харли най-обичам да карам холните им гарнитури. Те в общи линии май всички останали марки копират този стил при най-големите си круизъри.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1991


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #53 -: април 11, 2019, 07:51:47 »

.............. абе да ти кажа може и да не съм пътувал ( Опазил ме бог от тази гибел отново , аз моето си го изстрадах до лето '96  Very Happy след Шкорпиловци събора чопъра потъна завинаги в небитието ) ама дали съм карал и колко мога доста да поспоря , че май май всичките тука общо не сте карали бройки модели и разновидности колкото Круизъри каквито съм карал , Ти остави това ама и съм се учил да карам , учили са ме на доста неща и мога така да се каже - Дипломирано да заявя - Тия ТУЧ-ове и Моторите са две различни неща както и други ви го казаха  Very Happy единствената им прилика - ами то трябва да пише: Приликата с други МПС е случайна и не е умишлена ........  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

 Та дай да се върнем на истинския мотор  Surprised Smile айде разказвай Веднага!!
 ****** ( и стига си ми говорил за Дивана с ракла и колела със масата и формата на бюфет от Ренесанса )

 Копират ? какво ? Божке - опитват се да задоволят последните мохикани на американската идея и рокерските Стърджис отживелици........... айде спрете се и се пренесете около 21-ви век моля ви  Smile Smile

 *П.П. Сега да не се засегнать чопаристите - споко хора всякакви , някой просто по бавно разбират и осъзнават нещата. някой ден и вие ще си купите МОТОЦИКЛЕТ  Smile Smile
« Последна редакция: април 11, 2019, 08:03:46 последно от KokoVmaxa » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2707



« Отговор #54 -: април 11, 2019, 15:08:38 »

Просто имаш тотален контрол над мотора..При големите "чопъри" тва няма как да стане..

Има как да стане, просто не е толкова лесно. Не всички си купуваме мотори за да бързаме за някъде. Аз лично обикновено си почивам докато карам. Предостатъчно емоции имам в работата.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1413


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #55 -: април 11, 2019, 15:22:32 »

Нали това казах,разни хора..аз пък като "бързам" си "почивам"  Very Happy
Мисля също,че с този мотор ще станеш и по-добър моторист,като техника имам впредвид.. Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 918



« Отговор #56 -: април 11, 2019, 19:29:25 »

Малко кофти запис, ама не ми се ровеше за по-качествен. пак се вижда, че който го може, си го може...


deals gap on a goldwing/gl1800 by yellow wolf dragons tail
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5546


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #57 -: април 11, 2019, 19:49:47 »

Малко кофти запис, ама не ми се ровеше за по-качествен. пак се вижда, че който го може, си го може...


deals gap on a goldwing/gl1800 by yellow wolf dragons tail









А оня другия клип дето щатските ченгета го гониха няколко часа, с Булевард 1800сс мисля, че им бягаше. И гаджето отзад ...


Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2707



« Отговор #58 -: април 11, 2019, 23:42:23 »

Поизчистих темата от натрупалият се спам и я заключвам защото смятам, че се изчерпи. За да не свърши във Веселбата и да не я изтрия от уважение към всички, които писаха до момента. 
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Особености на изневярата с адвенчър турър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.078 секунди с 20 запитвания.