Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Off-topic  (Прочетена 36426 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #315 -: февруари 09, 2020, 16:19:31 »

Ей шшшшш, малкият Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5369



Ел. поща
« Отговор #316 -: февруари 09, 2020, 19:26:09 »

 Smile Smile Smile
Ей шшшшш, малкият Smile
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 444



« Отговор #317 -: февруари 10, 2020, 11:32:51 »

... питайте бе момчета, питайте коя да е жена.
Всяка ще ви каже, че стария вол въпреки че е най-слаб, най-дълбоко оре.  Very Happy
Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 315



« Отговор #318 -: февруари 13, 2020, 06:55:16 »

Миналата година при проверка освен книжката, ми поискаха и личната карта.
Не беше точно проверка, гониха ме за нарушение, но ...  Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #319 -: февруари 13, 2020, 10:33:12 »

Лошо момиче, лошо Smile Видяли са плитките под каската и  Cool

Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 315



« Отговор #320 -: февруари 13, 2020, 11:30:45 »

Не спами темата  Smile и как така реши, че бях с каска  Smile Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #321 -: февруари 13, 2020, 12:53:58 »

Ми жените са по принцип по-разумни, та затова Surprised
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1504

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #322 -: февруари 15, 2020, 09:50:28 »

В България се недолюбват италиански мотори и коли Surprised.....
Мога да споделя малко впечатления от италианска кола. Very Happy
Имам Фиат Пунто 1,2 бензин от 2001 год. Малко за плюсовете.
Пъргава, малка кола, механично здрава, малко гори, някъде 5-5,5/100, много евтини резервни части, ако нещо се счупи. За 300 лева направихме основен ремонт на двигателя, там лагери бутала и т.н.
Сега малко за минусите. Very Happy
Много лоши фарове. На дълги светят може би по-слабо от късите на другата ми кола Нисан Микра. Но други неща са много по-зле. Става въпрос за италианската електроника. За мен италианската електроника е ПЪЛНА ПРЪДНЯ. И сега ще обясня защо.
На арматурното ми табло има една камара лампи, червени, сини, оранжеви, зелени, жълти и т.н., които светят за щяло и нещяло, когато на тях им скимне. Броячът който отчита километрите е електронен, (с копче се сменя на часовник) та тази макина непрекъснато мига. Брои си брояча километрите и часовника работи, но непрекъснато мига, както, когато ще сверяваш часовника. Това не можаха да го оправят даже специалисти и така вече над две години си карам, а това си мига на таблото... Трябвало да купя нов компютър и щяло да се оправи. Няма как да дам 400-500 лева за нов компютър, при условие, че цялата кола съм я купил за 900 лева.  Very Happy
Освен това на таблото има една оранжева лампа, която трябва да светне, когато ти изгори някоя крушка по фаровете, стоповете и др., за да те предупреди. Та тая оранжева крушка на таблото си светва от време на време, без нищо по осветлението на колата да ми е изгоряло. Very Happy
Усилителят на волана не е хидравличен, а някакъв електрически, поредната италианска измислица. Свети датчик на таблото със зелено и тогава воланът се върти много леко и елегантно, но в един момент светва едно червено кормило (датчик) и воланът започва да се върти доста по-тежко. Това го прави, когато му скимне по време на път, или в града. Можело да се оправи с ново, но 300 лева и не се знаело после, колко ще изкара, щото италианска електроника, нали...
В един момент започна да гасне колата без причина, после запали, върви известно разстояние и пак гасне... Два дена не можем да разберем, какво става. Оказа се, че е изгорял един датчик, който отчита оборотите на коляновият вал и дава сигнали на компютъра на инжекцията. Купих датчик за 5 лева, след 2 минути го сменихме и колата заспа. Very Happy
Поредният номер, който ми направи преди няма и две седмици е, че започна непрекъснато да свети лампата на таблото, която показва, че има незатворена врата по колата. Вратите и багажникът са проверени и затворени, но лампата си свети, а аз си карам и не ми пука, щото това е италианска електроника, братче...
Не знам дали и при моторите е така, италиански мотор не съм карал, но аз съм силно скептичен по отношение на италианска електроника. Имал съм много коли и немски, и френски, и японски... Там светне ли нещо предупредително по таблото, значи има защо. При италианската си свети дискотеката, гасне, пак светва, а колата си върви и това нищо не значи. Smile Smile
А иначе и аз харесвам много Мото Гуци. От всички италиански модели мотори това ми е предпочитаната марка. Ако някога подкарам италиански мотор, това няма да е Дукати, Априлия, или не знам какво си, а ще е Мото Гуци, но с едно на ум за италианската електроника. Very Happy  
« Последна редакция: февруари 15, 2020, 09:55:10 последно от Vladi4 » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #323 -: февруари 15, 2020, 13:42:52 »

Най-дълго задържалата се при мен кола беше Фиат Типо от 1992 г. С италианска електроника. !5 години я карах и докато беше при мен, се редуваха какви ли не други попълнения. Никога не е бивало да светне нещо по таблото, което беше изцяло дигитално, и да не е било за сигнализиране на действително възникнал проблем. Като казвам проблем, имам предвид изгорели крушки. За друго не е светвало. Датчикът на коляновия вал се скапа на 26-тата година, откак това е станало кола. Смених го и нещата заспаха. Друго по електрониката, което се е скапвало, беше датчик за температурата на двигателя и потенциометърната плочка на дросела. Четки и РР на алтернатора не ги броя, защото са консуматив. А, и един резистор за вентилатора на радиатора в коша. Фаровете светеха по-добре от на повечето други коли, които съм имал. В тази връзка бих те посъветвал да провериш състоянието на четките на алтернатора, защото когато почнат да свършват, силата на фаровете отслабва.
Подарих я, защото тенекиите и взеха да се скапват, а не ми се занимаваше да я кърпя. В общи линии това е била най-сигурната кола, която съм имал. Сега един Форд се опитва да вземе приза, ама има много време докато стигне италианката.
В същото време първата кола на дъщеря ми беше една Брава. Далеч по-проблемна беше, ама и не беше случила на предишни собственици. Стегнах я и изкара доста време. Последно някакви пишлегарчета й видяха сметката, ама след голям тормоз. Не е имала обаче драми с електрониката.
Та не бива да се обобщава каквото и да било за която и да е марка, още повече за нация, по един единствен автомобил.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2413


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #324 -: февруари 15, 2020, 13:46:57 »

Това малко като "всички Марии са курви" - я се стегнете малко
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1504

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #325 -: февруари 15, 2020, 14:30:11 »

Фаровете на тоя Фиат Пунто са просто скапано измислени, а не е от четките на алтернатора. Виж за тенекиите това твърдо трябва да го пишем към плюсовете. Много дебели и здрави са тези тенекии на този Фиат за 20 годишна кола. Никъде няма ръжда. Един с Опел Вектра ме блъсна отзад отляво пред кръстовище, както бях спрял на светофара и на опела му се счупи мигачът, спука му се фарът му и малко му се смачка калникът. На Фиата само остана малко червена боя по ръба на калника от Опела... Взех му 50 лева за спомен на тоя бързак, без да викаме КАТ и естествено без да барам нищо по Фиата след това.  Smile Smile
Дано да не съм прав за италианската електроника и да се окажа единичен случай на електроника сглобявана в петък след обяда.  Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #326 -: февруари 16, 2020, 11:32:49 »

Хора се оплакват от електорниката на модели, пускани между 2003 и 2007 - 8 година. Предимно от ел.усилвателя на волана. Ама те и много марки почнаха масово да си взаимстват чаркове и в някои Фиати не всичко е италианско. Брат ми пък, който се занимава предимно с ремонти по електрическите и електронните компоненти в автомобилите, в това число и компютри, си купува в последно време само Алфи.

П.П. Какво време се отвори, излизайте да се возите с моторетките. Аз се изстрелвам.
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1654


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #327 -: февруари 20, 2020, 08:55:44 »

Като размери и височина ми е удобен. Карането... бях доста предпазлива, заради дъжда.
На ниска скорост и маневри не е лек, но всичко, различно от 125сс или велосипед, за мен ще е тежко  Smile Smile Smile

Кво стана,търсиш ли си писта или се отказа..
Активен
Serpentine
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 315



« Отговор #328 -: февруари 20, 2020, 10:32:03 »

Защо да съм се отказала?
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1654


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #329 -: февруари 20, 2020, 17:38:33 »

Ам гледам че се качваш на някви уморени Сузукита...  Smile Smile Smile Та така предположих  Surprised
Активен
Страници: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСвета извън моторите.ВеселбаТема: Off-topic

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.295 секунди с 21 запитвания.