Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 7 8 [9]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Off-topic  (Прочетена 6888 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3512



« Отговор #120 -: октомври 08, 2019, 11:53:03 »

Владич,това сега беше малко 'грубо' изказване май... Аз като карам тъпа 'пистарка' и тъпо 'ендуро', какво да правя  Surprised? И мисля,че нито едното от двете не мога да го карам както трябва... Доста хора карат различни мотори и самия мотор не ги прави по-опасни или не за себе си или околните в 99% от случаите. И с двата може да направиш уникални простотии,както и да си за пример! Поне така си мисля,без да разбирам много-много...
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1323

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #121 -: октомври 08, 2019, 12:43:04 »

Прав си. Оттеглям епитета "тъпи" за пистарките от постигна си. Very Happy
А виж, ендурото никога не може да бъде "тъпо". Very Happy
« Последна редакция: октомври 08, 2019, 12:49:46 последно от Vladi4 » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3512



« Отговор #122 -: октомври 08, 2019, 13:14:58 »

100% съм сигурен,че си чел/разглеждал тази тема: https://advrider.com/f/threads/russia-mongolia-stans-beyond-on-a-gsxr.1384547/  Very Happy! В днешно време понятието 'ендуро' е станало доста разтегливо! Хората по света използват почти всичко на две колела,за да посетят местата,за които са мечтали! Бях доста изненадан,когато открих този факт,четейки този, уникален за мен, форум... Въпроса е човек да е доволен!
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2160


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #123 -: октомври 08, 2019, 15:21:19 »

Няколко от вас смесиха "как да се науча да ЗАВИВАМ" с "как да карам безопасно". Тези двете не са синоними.
Активен
aleyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp 650
Публикации: 33


Ел. поща
« Отговор #124 -: октомври 08, 2019, 16:32:48 »

По въпроса за място около София за каране. Туку що минах през Бучин проход. Асфалта е добър, завоите плавни и няма много движение.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1323

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #125 -: октомври 08, 2019, 17:02:37 »

100% съм сигурен,че си чел/разглеждал тази тема: https://advrider.com/f/threads/russia-mongolia-stans-beyond-on-a-gsxr.1384547/  Very Happy! В днешно време понятието 'ендуро' е станало доста разтегливо! Хората по света използват почти всичко на две колела,за да посетят местата,за които са мечтали! Бях доста изненадан,когато открих този факт,четейки този, уникален за мен, форум... Въпроса е човек да е доволен!

Да. Следя го този австралиец. Луд човек с много неподходящ мотор за там. Very Happy Но пък лудите движат света... Гледам, че когато мина през Памир отзад беше монтирал на Сузукито едни от любимите ми гуми Митас е 07+.Very Happy Последният му постинг в АДВ-райдър е от Пакистан, около Чилас. Близо до Нанга Парбат. Very Happy
Имаше един италианец, който мина през Памир и част от Монголия с Хонда Голдуйнг 1500 кубика, а един руснак мина през Памир с БМВ R 1150 RT. Но това не ги прави ендура тези мотори. Very Happy Но пък щом ги кефи малко повече мъка, отколкото кеф... Smile
« Последна редакция: октомври 08, 2019, 17:32:23 последно от Vladi4 » Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 991



« Отговор #126 -: октомври 09, 2019, 00:30:35 »

Бахму и австралиеца, с чичо индиец.
Тука у форума преди години един младеж се беше похвалил с докаран на ход 50 сс ролер от Франция(за девет дена)...което си е логистична дейност.
Но пък туристическият мазохизъм е величина измерваща мъката да идеш някъде, дето нямаш работа...с възможно най-неподходяща техника!
Най се кефя на дедковците с каски по самолетите, дето са си пратили мотоциклетите с наземен транспорт или просто наемат локална техника.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2199


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #127 -: октомври 09, 2019, 08:12:17 »

Е па нямам, обЯсни? Вярно дървено съм се изразил, ама ако прочетеш целия пост, никъде не съм писал да не се тренира "на стерилно", даже напротив. Ако говориш за "advanced" курсовете, които си карал СЛЕД като вече си навъртял едни хиляди километри по пътищата - това няма нищо общо с новак, който още не знае дали повече се кефи на мотора си или го е страх от него.
Aз съм карал Курс(ниво) за напреднали едва след като изкарах ОСНОВНИТЕ Нива !

 Казвам и разказвам:
 2010-та година Коко играча с големия опит иска да кара 3-то и 4-то ниво на CSS , карача с опит 20 години , голямата работа с много километри зад гърба си........... Пешо вика - Бате разбирам те , но няма как - заповаш от А и Б ( първо ниво ) и после отиваш до другите и те така - както е на училище........
 Започвам аз 1-во ниво и си бъркам у носа ( нали се сещаш - аз съм голямата работа , големия опит , якото даване на газ , големия специалист.......) и си чакам да минат тия нива за "новобранците" ( аз съм напредналия бе........) и на втора сесия на ПЪРВО НИВО - това е онова НИВО за НОВОБРАНЦИТЕ , аз се заслушвам малко , замислям се малко и изведнъж  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Абе Големия карач , така и така си платил , вземи се позаслушай , те тия тука дето са дошли да ти преподават не са Гюро Михайлов от Горно Нанадолнище , те тия има причина да са тука ........
 Заслушвам се аз , започвам да внимавам , ама много да внимавам над всяко едно нещо казано от Гари , над всяко едно нещо коментирано от Спайди ....... абе аз къв съм дебил - аз 20 години съм се мъчил и съм мислел , че си имам понятие - о Боже , аз съм бил тотален олигофрен заблуден от това , че поради факта , че СЪМ ОЦЕЛЯЛ Цели 20 години на мотор , съм голяма работа.......... Е ДА АМА НЕ - 20 години мъки , страдания и наказания - нищо повече , няма да коментирам за следващите нива , но мога да кажа едно нещо:
 ПРЕДИ ДА НАТРУПАТЕ ВРЕДНИТЕ НАВИЦИ ОТ САМОУБОЧЕНИЕТО и ДА ВИ СЕ НАЛОЖИ ДА СЕ БОРИТЕ С ТЯХ и Дългогодишният ВИ Опит (МОЯТ СЛУЧАЙ) , Ви съветввам - ПРОСТО СЕ НАУЧЕТЕ ПРАВИЛНО!!!
 Правилното ОБУЧЕНИЕ се Извършва във КОНТРОЛИРАНА Среда - там няма стерилност , защото ти не си сам , има поне още 25-30 мотоциклета около Теб !!!
Активен
Archibald
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 51


« Отговор #128 -: октомври 09, 2019, 12:09:13 »

Пак казвам, по никакъв начин не оспорвам ползата и дори необходимостта от такива курсове и "извъншосейно" каране с цел ошлайфване на техниката. Всички тези придобити със сухи тренировки умения обаче не са достатъчни за да се чувстваш от раз комфортно в реална обстановка, която те сблъсква с още хиляда променливи, с които не си привикнал. Покрай това казах, че никой не се научил да кара от упражнения в "стерилна обстановка" - по-точно имах предвид, че ти трябва практика на пътя, сред движението, промените във времето, настилката и т.н. за да се "научиш".
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #129 -: октомври 09, 2019, 20:14:51 »

Е да, на курса колкото и мотоциклети да се "състезават" с теб, го няма насрещното движение и особено онази порода малоумници, които нито гледат къде карат, нито мислят, когато карат. Няма ги завоите без видимост, зад които са спрели други малоумници я с бус,я с някой джоган. Няма ги и полегналите насред пътя стада овце в 12 през нощта, пак зад някой завой без видимост, естествено. Няма и пясък в завоите, нито пък нападали камъни както по някои от иначе готините пътища със завои. И т.н., и т.н. ... Естествено, че е от значение да се научиш да управляваш мотоциклета правилно, но това няма да ти е от полза когато се правиш на състезател по пътищата с по-горе изброените реални опасности, които далеч не са единствените.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #130 -: октомври 10, 2019, 22:42:52 »

Е да, на курса колкото и мотоциклети да се "състезават" с теб, го няма насрещното движение и особено онази порода малоумници, които нито гледат къде карат, нито мислят, когато карат. Няма ги завоите без видимост, зад които са спрели други малоумници я с бус,я с някой джоган. Няма ги и полегналите насред пътя стада овце в 12 през нощта, пак зад някой завой без видимост, естествено. Няма и пясък в завоите, нито пък нападали камъни както по някои от иначе готините пътища със завои. И т.н., и т.н. ... Естествено, че е от значение да се научиш да управляваш мотоциклета правилно, но това няма да ти е от полза когато се правиш на състезател по пътищата с по-горе изброените реални опасности, които далеч не са единствените.
грешиш,владеенето на мотора,ще му даде шанс.при това не малък

карането бавно по пътищата,може и да му даде време,но рано или късно,ще се нареди комбинацията и без уменията да владее мотора е гейм овър
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #131 -: октомври 11, 2019, 20:45:18 »

Ти какво разбираш под бавно каране по пътищата?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4507



Ел. поща
« Отговор #132 -: октомври 11, 2019, 21:29:12 »

Ти какво разбираш под бавно каране по пътищата?
всичко под ограниченията Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #133 -: октомври 13, 2019, 21:25:11 »

И аз гледам да ги уплътнявам, ама не навсякъде става.
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСвета извън моторите.ВеселбаТема: Off-topic

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.924 секунди с 21 запитвания.