Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha XJ900 58l  (Прочетена 6827 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #75 -: май 15, 2019, 15:31:08 »

Това е втори мотор,имам си основен и него карам редовно,този ще е за занимавка.
Та за едни 2000км макс. струва ли си да се налива скъпо масло?
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 247



Ел. поща
« Отговор #76 -: май 15, 2019, 15:31:42 »

  Smile Smile Smile Smile Tъкмо един още да осети от първо лице.
Налях същото за сезона...още нямам впечатления как се държи на стар въздухар
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #77 -: май 15, 2019, 15:35:07 »

Та за едни 2000км макс. струва ли си да се налива скъпо масло?

Това е много тъжен въпрос!
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #78 -: май 15, 2019, 19:52:36 »

Това е втори мотор,имам си основен и него карам редовно,този ще е за занимавка.
Та за едни 2000км макс. струва ли си да се налива скъпо масло?
Бе и аз си имам основен мотор  , но това XJ дето го взех, ми влезе под кожата и мисля бая да го търкалям. Дръпнах му някой и друг км, честно въобще не ме уморява, голям кеф . Само да оправя мотора да подема от ниските чисто и съм готов.
Масло съм сложил на Шел, описано е две-три страници назад. Shell Advance Ultra 15W-50,  50 кинта 4 кила от немско .
 Мазно се превключват скоростите , самото масло е с добри показатели и много щадящо към гумени уплътнения, семерини о-пръстени , като мина повечко км ще кажа как е .
П.п. някой да е сменял о-пръстените на дроселите по карбовете? Да знам какъв х.й ме чака , ако се захвана . Направо не ми се почва и се чудя дали да го правя , имам и там леко дърпане на въздух, леко е, но го има.... Инак станах спец по смъкване и слагане  на карб по XJ 900 F . Смъкване 15 мин. макс и слагане около половин час до палене.
Активен
nCuXoHeBpo3eH
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 900RR '95
Публикации: 128



Ел. поща
« Отговор #79 -: май 16, 2019, 08:17:25 »

Дават го да събира 2.8л 10W40, туба от 4л. адекватно масло е 40-50-60лв.
Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #80 -: май 16, 2019, 09:05:03 »

Q8 4T 10W50 дали ще му е добре с него?
Не можах да намеря и мануал,ако може жокер?
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #81 -: май 16, 2019, 21:30:23 »

http://home.foni.net/~xj900/XJ900_Handbuch.html
http://xj-treiber.de/sub/daten.htm
И тук го има разширен с ремонти, търси го в  https://www.carlsalter.com/
трябва да стигнеш до Yamaha_Xj900_Xj900rk_1983-1994_Repair_Manual
Не е подредбата по азбучен ред , търси го надолу
« Последна редакция: май 16, 2019, 22:02:59 последно от motoperko » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3513



« Отговор #82 -: май 17, 2019, 07:06:39 »

Мануал може да потърсиш и тук:

motorkari.cz/motorkari/
manualedereparatie.info/en
pdfmotomanual.com
duomoto.it
manualslib.com
motodataproject.com

За маслото,пробвай и ЕНИ. Ще останеш доволен...
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3119



Ел. поща
« Отговор #83 -: май 17, 2019, 11:47:05 »

+1 за Ени
Може пробва и с IP( italiana petroli)
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #84 -: май 26, 2019, 10:21:07 »

Взех да тъпча на място с моите карбове . Все още имам едно леко глъхнене при рязко подаване на газ от ниските . Странното е, че това се случва след повторното подаване на газ и след това се стреми към прекалено спадане на ниските обороти. При рязко потегляне от място , се случва дори да не поеме газ и да угасне. От 3 к.об/мин до към 3.500 се чувства много слабо този ефект. Оттам нагоре до към 9 к.об/мин мотора тегли чудно.
Пропуснах да добавя, че при леко бутване на смукача, веднага му се сменя гласа и мотора живва осезателно. Това от ниските при потегляне.
 Гумените фланци са в много добро състояние ( сменяни са някога мисля ) , вече не тегли въздух от О-пръстените към главата. Мотора е с компресия на всичките цилиндри от 9.3 до 9.5  бара .
Карбураторите са почистени , продухани,но.... .
Пак ще ги смъквам , вече останаха на дроселите да им сменя  о-пръстенчетата . На път съм да купя целия комплект джет кит със всичките им салтанати, уплътнения, жигльори, о-пръстени и т.н.
Ще прекарам с много фин скочбрайт шибрите и леглата им ( въпреки, че специално бях ги гледал дали не задържат нещо ) . Ще споделя как съм се справил , няма го оставя, докато не тръгне, както на мен ми харесва Smile
Ако някой има карбове от xj 900 58L или 31A, здрави разбира се , да ми пише . Също от FJ 1200,  с малка преправка пак стават.
Сега за спирачките, смених и задния маркуч, и там сложих "метален" , смених и накладките. Има  подобрение ( реално от накладките ) . На предницата ще сложа други спирачни апарати , стават идеално от XJ6 с шенкелите. Не се налага преправяне, офсет , дупки отстояние към диска - всичко пасва без грешка. Самите апарати са плаващи и накладките им с около 35-40% с по-голяма площ спрямо сегашните ми.  Намерих едни от ибей . Чакам ги , но ще ги сложа след като оправя както трябва карбовете.
П.п. продължавам да трупам много добри впечатления от маслото Shell Advance Ultra 15W-50. Имах някои малки опасения да не преплъзне нещо съединител, да не текне отнякъде, но не! Добро масло за добри пари. Скорости, превключване , съединител- никакви проблеми. Препоръчвам го.

И един линк за данни по карбове по Xj http://xjbikes.wikidot.com/carb-specs?fbclid=IwAR3V6uuHfzPM3fxgm7k-l3qX2NRkFWnS1FWO8p-EKU70tP2doHtl41JsiRo
« Последна редакция: май 26, 2019, 10:34:47 последно от motoperko » Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #85 -: май 27, 2019, 09:29:17 »

При мен нещата вървят бавно.Свалих и само почистих карбураторите,че имаше доста мизерии,сложих едно филтърче след кранчето.Сега мотора си държи идеално оборотите,набира и ускорява много добре.За да се настроят и синхронизират трябва първо реглаж на клапаните,но нямам инструмента за вадене на пуловете,ще се търси от някъде.Между другото направих това чудо-YICS Tool-   https://xjbikes.com/forums/threads/home-made-yics-tool-diagrams.72713/  ,което е нужно за синхронизацията и регулиране на смесите при ниски обороти.Пробвах го само,че работи.
Трябва задни накладки да сменя на първо време,останалото по нататък.
п.с.По следите съм на още един такъв,според информацията,която имам е ,че бил в много добро външно състояние и цената ще е добра надявам се.
« Последна редакция: май 27, 2019, 09:31:19 последно от willow75bg » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2201


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #86 -: май 27, 2019, 11:59:43 »

 ............ по големи накладки не означава по добро спиране


 Taзи голяма ли е ? ако е голяма - то тогава смело слагай големи накладки

 ** Те тоя инструмент за "настройки" на Карбураторите , така ще си настройш карбураторите , че няма никога повече да работят като хората , или пък ако са "задънени" те тогава искам да видя къде ще го пъхнеш  Smile Smile
« Последна редакция: май 27, 2019, 12:01:18 последно от KokoVmaxa » Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #87 -: май 27, 2019, 15:09:03 »

Коко,вече не са задънени,отдънних ги и го пъхнах.Аз поне с пъхането нямам грижи Smile
Пробвах го вече и работи.
Най вероятно карбовете ще ти ги пратя,но зимъска,че сега да мога да се возя на бабата.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2201


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #88 -: май 27, 2019, 15:59:56 »

 без значение дали ще ги пращаш или не - Само Недей въртя там дето си го пъхнал за да покараш преди да се наложи да се правят  Very Happy
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #89 -: май 27, 2019, 16:10:19 »

............ по големи накладки не означава по добро спиране


 Taзи голяма ли е ? ако е голяма - то тогава смело слагай големи накладки

 ** Те тоя инструмент за "настройки" на Карбураторите , така ще си настройш карбураторите , че няма никога повече да работят като хората , или пък ако са "задънени" те тогава искам да видя къде ще го пъхнеш  Smile Smile

По-голяма е -да. Това което си ми показал тук на снимка няма нищо общо с тези по XJ6 . Или поне на тези които съм поръчал. Ако пак не ми хареса- взимам на Триумф четирибутални апарати. С тях вече ще спира и влак. Намирам два десни и един ляв апарат , слагам ги отпред и отзад ( единия десен преден апарат се слага отзад ) и няма вариант да не спира.
За настройката си направих синкронизатор с вакуум часовници, преходи кранчета и т.н. , всичките тествани с вакуум помпа за абс.еднакви показания. Синхрона е добре. Ще продухам пак с Цилит каналите да видим, ще накисна в лимонтозу отново жигльорите на ниските об.
Коко,вече не са задънени,отдънних ги и го пъхнах.Аз поне с пъхането нямам грижи Smile
Пробвах го вече и работи.


На колко си развил винтовете на сместа? Какъв е точно мотора 58л , 4бб или 31а ?
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha XJ900 58l

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.173 секунди с 21 запитвания.