Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha XJ900 58l  (Прочетена 6532 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #60 -: май 07, 2019, 09:40:14 »

Имах такова съмнение. Въпреки, че отпред дисковете не са оригиналните (вече).
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2381



« Отговор #61 -: май 07, 2019, 11:50:26 »

Органичните не са чак толкова лоши за нормално каране. Като го подгониш се предават и прегряват, но пък на студено може да спират по-добре от другите.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3117



Ел. поща
« Отговор #62 -: май 07, 2019, 12:00:07 »

Ми, аз ТДМ-а си го карам с органични...досега не съм успял да ги изпека, дори и при агресивно*(то па една агресия в тоя мотор, по тия пътища..) каране..
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 1459


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #63 -: май 07, 2019, 13:05:27 »

Агресивното каране не зависи от мотора..зависи от топките,ако са по-големи се получават нещата..  Very Happy
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #64 -: май 07, 2019, 15:29:38 »

Направиха ми няколко оферти. Избрах една от тях. ТРВ накладки за  три комплекта ( за двете колела). Ще видим как ще е.
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #65 -: май 07, 2019, 17:53:05 »

Така. Моторетката се подкара добре. Продухах карбовете , докарах синхрона , работи си. Има едно леко приглъхване ( все още ) при преход от ниски към средни , след това дръпва прилично ...
Преди малко установих и причината за приглъхването. Обедняване на сместа, което е непостоянно. Оказа/ха се присъеденителната гума ( смук.колектор ) м/у два от карбовете и тиквата.  Пръснах със спрей за спирачки по тях и мотора вдигна от ниски ( 1000об/мин ) почти 2хил/об и после пак слезе на 1000 +-  . Това е един от начините за проверка. Сега наново смъкване на карбовете, поне е сравнително лесно на този мотор и смъкване на прис. гумени връзки . Ако се наложи, нови ще се купуват, кеф цена няма.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3117



Ел. поща
« Отговор #66 -: май 07, 2019, 18:13:09 »

Временно може ги вулканизираш с вътрешна гума от велосипед
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #67 -: май 07, 2019, 20:31:23 »

Ако се стигне до такъв вариант-нови взимам. Надявам се да е баламска причината, примерно калпачетата на вакуумите или челата към главата. Утре.
Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #68 -: май 13, 2019, 10:04:47 »

Колеги,да не отварям нова тема,защото от вчера и аз взех такава машинка-1983год.Ще трябва да се постегна-карбуратори,клапани,обслужване и т.н.
Най големия проблем е,че трябва да се сменят двата ауспуха и не мога да намеря.Особенно десния е доста зле,явно е пързалян от тази страна.
Ако знаете нещо по въпроса,много ще съм доволен.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3117



Ел. поща
« Отговор #69 -: май 13, 2019, 10:56:58 »

Във фейса има група за XJ, дори скоро мернах обява за xj от '86 на части
П.с.
Основно от Острова са ;)
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #70 -: май 14, 2019, 11:40:48 »

Ауспусите, резервоара  и рамата са болните теми за периферия по XJ . На моя, ауспусите собственика ( бившият) ги е купувал нови, автърмаркет но качествен модел.
А рамите на старите XJ страдат в ниската част, там дето е захващането за пачия крак и централната степенка. Късат се директно. Кофти проблем , дори много. Моя , понеже го знам това и съм гледал обстойно как е там. Резервоара има два "джоба" отстрани, отзад. Там се събира влага/вода и ръждясва много кофти. Пробива се дори. При мен няма и грам, ама колкото съм гледал други...всичките бяха така.
Членувам в няколко групи за XJ . Едни от най-търсените неща са именно резервоарите и ауспусите.
П.п. как си със спирачките му колега? Спира ли добре?
Като се захванеш с карбовете, сподели на какво положение са иглите на шибрите и на колко е развит болта на сместа за ниските? Смени си задължително О-пръстените на фланците на карбовете  към главата. Ще се радвам да споделиш по питанките ми.
« Последна редакция: май 14, 2019, 11:51:13 последно от motoperko » Активен
willow75bg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF 1200 Bandit
Публикации: 41



« Отговор #71 -: май 15, 2019, 10:11:33 »

Проблеми с ръждата не видях по детайлите,които описа,въобще в това отношение е добре.
Намерих два уж здрави ауспуха тук в Бг,но са боядисвани с четката,та се замислям за хромирането им,нещо по въпроса?
Карбовете са сменяни с други от същия модел от предишния собственик,но текат ,дави се ,не държи обороти и т.н.Като се отворят ще стане ясно какво им има.Спирачните дискове не са оригинални,а от друг модел,спира учудващо добре за тези години.
Като цяло мотора ще се ревизира изцяло зимата,сега просто искам да го вкарам поне малко в пътя ей така да го видя какво може.
Взех го понеже не можах да откажа на тази цена,пък и да има с какво да се занимавам.
Ще изникват доста въпроси с течение на времето,така че ще е хубаво да споделяме опит.
п.с.Предлагат ми масло Репсол 15W50 на добра цена и се чудя дали става,като се има в предвид че едва ли ще му врътна 2000-3000 км този сезон?
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2146


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #72 -: май 15, 2019, 11:48:43 »

Имаше.една тема.за.ремонт на аспух...
В бяха дадени и фирми които произвеждат...
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2181


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #73 -: май 15, 2019, 12:56:47 »

п.с.Предлагат ми масло Репсол 15W50 на добра цена и се чудя дали става,като се има в предвид че едва ли ще му врътна 2000-3000 км този сезон?

  Smile Smile Smile Smile Tъкмо един още да осети от първо лице.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #74 -: май 15, 2019, 15:04:07 »

Как успявате да навъртите 1000-2000км за година не знам  Surprised това трябва ама грам да не се кара!
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha XJ900 58l

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.293 секунди с 21 запитвания.