Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 3 [4] 5 6 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha XJ900 58l  (Прочетена 6823 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #45 -: май 05, 2019, 10:46:27 »

Можеш да смениш и спирачните помпи. Избираш си марка и модел, за които са налични отлични отзиви и действаш.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3119



Ел. поща
« Отговор #46 -: май 05, 2019, 10:58:33 »

Можеш да смениш и спирачните помпи. Избираш си марка и модел, за които са налични отлични отзиви и действаш.
Ако идеята е да се запази оригиналният изглед на мотора...тогава това не е опция
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #47 -: май 05, 2019, 11:03:55 »

Каква му е файдата да се пречука някъде заради оригиналния вид на мотора Surprised При това има помпи, които са от същата година, но от други марки, работят в пъти по-добре и изглеждат идентично на външен вид.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3513



« Отговор #48 -: май 05, 2019, 13:16:45 »

Да се чуди човек,как е спирал този мотор до сега  Surprised..? Едва ли е излезнал от завода без спирачки..? Това да не е Сузуки  Smile? Не съм против 'ъпгрейдите',дори ги приветствам,но най-вероятно причината за неспирането е друга (стари и 'изпекани' накладки,омекнали маркучи)! Ако е мераклия,едни маркучи и евентуално помпа ще променят нещата осезателно.Той и самия мотор не е 'наточена пистарка',че да има нужда от най-хай-тек нещата в областа!
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #49 -: май 05, 2019, 13:29:08 »

...
Смени спирачните маркучи с метални и изцяло ревизарай апаратите.....
Смених маркучите, метални са вече ( отпред, отзад не е, ако трябва и него ще сменя) . Течността сменена, апаратчетата са без грешка. Ако става въпрос помпите и те са наред, няма мътилки, няма боклучета, общо взето системата беше ( по-точно е била профилактирана преди мен )
За  смяна на помпите и на мен ми дойде наум. проблема е, че все още не знам от какъв мотор да сложа . Интересува ме за отпред повечко, за отзад ,мисля съм намерил решение , но отпред ако не е добре, отзад файда няма.
Дайте идея за накладките, да не откривам топлата вода, ей сега пак изкарах мотора, изкарах и другия си, еми тоя драгстар спира къде по-добре от XJ-то , хем е по-тежък, хем и по окомер дисковете му са д/г на кантар с туриста ( за предните) .
Нещо не мога се съглася, че  това си му е спирането и моженето. Накладките са наред...
П.п. много държа на спирачки, било на кола, трактор, мотор няма значение. Може да не върви, но спирането- задължително.
М/у другото ако някой има карбове от FJ1200 пълен комплект, здрав ( мембраните , всичко )  , свалени от работещ, да ми пише, взимам ги.
« Последна редакция: май 05, 2019, 13:32:00 последно от motoperko » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2393



« Отговор #50 -: май 05, 2019, 13:40:03 »

Някои чопъри спират по-добре от спортни мотори при нормални скорости, въпреки, че са тежки. Широки предни гуми с нисък център на тежестта са също фактори, влияещи на спирането. С тоя мотор от 80-те няма да ти е много лесно да подобриш спирането.
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #51 -: май 05, 2019, 14:08:08 »

Ще видим, докато не почне да спира , поне задоволително, няма го оставя. Проблема е, че държа на визията му ( ретро ) и не желая промени засягащи стила му.
Ако го преработвам на кафе-рейсър , слагам каквато си преценя предница , да му ходи . Но не е това целта.
Ще поровя в нета, кой как се е "справил" с този проблем. Имам една идея , но не знам дали ще е изпълнимо точно при мен. Ще споделя по-късно.
Очаквам все още добра марка накладки, да споделите, както и отде да си ги купя.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2393



« Отговор #52 -: май 05, 2019, 15:10:19 »

Защо не вземеш да пробваш с помпата на драгстара какво ще стане? Накладките все тябва да имат сила да блокират гумата. Хубавите го правят повече пъти преди да прегреят и да се предадат.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3119



Ел. поща
« Отговор #53 -: май 05, 2019, 18:46:34 »

Аз все си мисля,че помпата може се обслужи с нови гумички, буталце..
Отделно правилният реглаж на хода на помпата също оказва влияние! ;)
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #54 -: май 05, 2019, 19:16:49 »

Колеги, поръчал съм и метален "маркуч" за отзад, като пристигне, го слагам, но отсега знам, че нямам проблем там. Слагам го просто за спорта.
Сега да допълня поста си за помпите и апаратите, ще се повторя : нямам проблем с тях, никакъв. Усещането е, че нито поддава лост, нито изпуска нещо, усещането е "твърдо", кой разбрал-разбрал какво искам да кажа. Няма "омекване" нито горе, нито долу, дори и при сериозен натиск . Дисковете са ми хубави, всичките, нямат надрано или неравномерно износване. Апаратите също си работят . Системата е със сменена спир.течност.
Единствено не са сменени накладките, не съм сигурен на какви да се спра . Но ще ги сменям, на 110% съм го решил. Дайте предложение/линк да разгледам за добри, които спират добре и няма ми изядат или прегреят дисковете.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3119



Ел. поща
« Отговор #55 -: май 05, 2019, 19:18:33 »

Diana moto, Варна! С доставката ще ти излезе поне 1/2 от цената по софийските магазини, а за качеството..от 11 години ги ползвам!
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3513



« Отговор #56 -: май 06, 2019, 11:27:28 »

Колегата не беше ли някъде по Германия..? Коко хвалеше 'Акосато' или нещо подобно...Ако си в Германия,купи си от "Луис"-а Брембо или ТРВ и готово!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2393



« Отговор #57 -: май 06, 2019, 11:49:31 »


Сега да допълня поста си за помпите и апаратите, ще се повторя : нямам проблем с тях, никакъв.

Вероятно нямаш. Това не означава, че работят като такива, създадени повече от десетилетие по-късно. Вземи си накладки като искаш, между водещите производители няма чак толкова големи разлики за нормално каране. Понеже питаше каква помпа да сложиш, за това ти казах да пробваш с помпата на драгстара. За не е много зор и не ти коства нищо.
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 39


« Отговор #58 -: май 06, 2019, 18:18:40 »

В момента почетох малко за накладки, марки т.н. Спрял съм се на някои, направих запитване, чакам сега ответ цени т.н. 
Това с помпата: ще взема от друг мотор, не ми се смъква от драгстара. Да си е там, времето ще се оправи , аз няма мога ни единия, ни другия да търкалям.
Ако не усетя сериозна промяна, минавам на вариант други спирачни апарати с по-големи накладки. Ще видя от какво точно ще паснат плъг енд плей.  Евентуално правя и подложки/плочки на шенкелите, да "дръпна" апаратите отпред и да сложа по-големи дискове на предната капла.
Ще има продължение.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2201


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #59 -: май 07, 2019, 08:26:40 »

 на дисковете на това ХЖ си трябва Органична накладка ............. вече няма Азбестови  Surprised
Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha XJ900 58l

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.146 секунди с 21 запитвания.